Penthouse Suite | Terrasse/Patio

Avis sur Brown Lighthouse Eilat

Brown Lighthouse Eilat
2 Hatmarim Blvd, Eilat

Avis

7,6

Bien

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 92 avis sur 328." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 128 avis sur 328." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 60 avis sur 328." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 21 avis sur 328." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 27 avis sur 328." "

7,6/10

Propreté

7,8/10

Personnel et service

7,8/10

Équipements

7,2/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

8,2/10

Écoresponsabilité

Avis

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en mars 2023
Réponse de Alona le 26 mars 2023
תודה רבה על הזמן שבקדשתם בכתיבת המשובנשמח לראותכם בין אורחינו החוזריםבברכה צוות מלון לייטהאוס אילת

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bon hôtel, bien situé.
Hôtel situé à 10 minutes à pied de la plage. Notre chambre était propre et le lit confortable. Il y a une piscine et les déjeuner son vraiment extra, beaucoup de choix pour le buffet!!!
Séjour de 2 nuits en septembre 2019
Réponse de . le 8 sept. 2022
Dear GuestThank you very much for the great reviewsWe are happy to read that you enjoyed your vacation. We do our utmost to provide our guest with personal service, above expectations and always pleasant to hear that we have succeeded.We were happy to host you and we hope to see you again among our returning guests.The hotel management

4/10 Médiocre

Patrick

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Mauvais hôte
L’hôte est vraiment âgé et loin de la plage et des bons restaurants. Le ‘’ check-in’’ était complètement chaotique et très long. La chambre de bain sale et avait besoin d’urgence de rénovation. Je vous conseil de choisir un autre établissement. Très ordinaire. Nous étions très content de rester seulement 1 soir.
Séjour de 1 nuit en août 2019
Réponse de Alona le 8 sept. 2022
Dear guest ,Thank you for taking the time to give as a feedback, your comments are an opportunity to learn and improve. We hope you will give us another chance to give you a better experienceThe hotel management

6/10 Satisfaisant

Ohad

Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Première et dernière fois.
Cet hôtel est loin des centres commerciaux, plage et restaurants. Dans les chambres sous les lits ce n’est pas propre, les linges sont sale et avec des cheveux et des tâches, les chambres ne sont pas équipées de coffre-fort et de sèche cheveux. Les poignées ont besoins d’être nettoyer. Le petit déjeuner est plutôt correct, le personnel à la réception sont agréable.
Séjour de 3 nuits en juillet 2019
Réponse de Alona le 8 sept. 2022
Dear guest ,Thank you for taking the time to give as a feedback, your comments are an opportunity to learn and improve. We hope you will give us another chance to give you a better experienceThe hotel management

6/10 Satisfaisant

francis, marseille

Les points faibles : Personnel et service
hôtel décevant
hôtel vieillissant , chambre pas très propre, certains personnels sont pas du tous aimable.
Réponse de Alona le 29 sept. 2022
Dear guest ,Thank you for taking the time to give as a feedback, your comments are an opportunity to learn and improve. We hope you will give us another chance to give you a better experienceThe hotel management

8/10 Bien

Julien, Paris

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Super séjour au C-Hotel d'Eilat
Le C-Hotel d'Eilat est un grand hôtel, situé en face de l'aéroport. Nous avions peur d'être dérangés par le bruit des avions (environ une quinzaine) qui atterrissent et décollent du très petit aéroport, mais nous n'avons rien entendu grâce à une très bonne insonorisation de l'hôtel. Il y avait une erreur dans notre réservation (qui n'était pas du fait de l'hôtel) et le personnel de l'hôtel a eu la grande amabilité d'arranger cette erreur. La chambre était très grande et les lits de très bonne qualité. Nous avons été très satisfaits des prestations de l'hôtel surtout du petit déjeuner extrêmement copieux et bon. L'hôtel est situé à 5-10 minutes à pieds de la mer, des plages et du centre d'Eilat ce qui était très appréciable. Pour conclure, nous avons beaucoup apprécié notre séjour dans cet établissement et reviendrons avec plaisir la prochaine fois que nous venons à Eilat.
Réponse de . le 8 sept. 2022
Dear GuestThank you very much for the great reviewsWe are happy to read that you enjoyed your vacation. We do our utmost to provide our guest with personal service, above expectations and always pleasant to hear that we have succeeded.We were happy to host you and we hope to see you again among our returning guests.The hotel management

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points forts : Confort de la chambre
Les points faibles : Propreté
C HOTEL
Hotel situé dans un quartier animé mais mal indiqué pour le parking. Très bon petit déjeuner
Réponse de Alona le 29 sept. 2022
Dear guest ,Thank you for taking the time to give as a feedback, your comments are an opportunity to learn and improve. We hope you will give us another chance to give you a better experienceThe hotel management

8/10 Bien

nad, marseille

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
prés du front de mer tout se fait a pied
SUPER SEJOIUR HOTEL TYPIQUEMENT ISRAELIEN C EST BON D ETRE A EILAT!!!! bien que l hotel face a l aéroport chambres super bien insonorisés
Réponse de . le 8 sept. 2022
Dear GuestThank you very much for the great reviewsWe are happy to read that you enjoyed your vacation. We do our utmost to provide our guest with personal service, above expectations and always pleasant to hear that we have succeeded.We were happy to host you and we hope to see you again among our returning guests.The hotel management

8/10 Bien

Sand

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bon hotel
Un hotel à 5 minutes de la plage à pied, qui permet d'en profiter sans être dans les zones surfréquentées.Chambres très propre.Personnel agréable sur les 4 jours passés.
Réponse de . le 8 sept. 2022
Dear GuestThank you very much for the great reviewsWe are happy to read that you enjoyed your vacation. We do our utmost to provide our guest with personal service, above expectations and always pleasant to hear that we have succeeded.We were happy to host you and we hope to see you again among our returning guests.The hotel management

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très correct
Nous recommendons cet hotel. Il est bien placé. Le personnel est très agréable. Il est propre. Le petit déjeuner est très correct.
Réponse de . le 8 sept. 2022
Dear GuestThank you very much for the great reviewsWe are happy to read that you enjoyed your vacation. We do our utmost to provide our guest with personal service, above expectations and always pleasant to hear that we have succeeded.We were happy to host you and we hope to see you again among our returning guests.The hotel management

10/10 Excellent

Michel, France

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel EILAT Israel
Une adresse "super" : hôtel calme et bien situé dans Eilat, disposant d'une piscine et d'un vaste parking, petit déjeuner varié et très copieux, nombreux restaurants à proximité, personnel très accueillant et disponible. Tout a été parfait pour notre séjour au bord de la mer rouge.
Réponse de . le 8 sept. 2022
Dear GuestThank you very much for the great reviewsWe are happy to read that you enjoyed your vacation. We do our utmost to provide our guest with personal service, above expectations and always pleasant to hear that we have succeeded.We were happy to host you and we hope to see you again among our returning guests.The hotel management

8/10 Bien

david, lyon

Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
c hotel eilat
le personel est tres sympa ;l'hotel en lui meme est un peu vetuste mais pas de quoi en faire un drame !. compter 15 minute pour la plage a pied restaurant et commerce au pied de l'hotel. attention la piscine ferme a 17h ! le buffet du petit dej est tout simplement somptueux! je recommande rapport qualité prix imbatable. bon voyage a tous ! david ,valerie et nathan.
Réponse de . le 8 sept. 2022
Dear GuestThank you very much for the great reviewsWe are happy to read that you enjoyed your vacation. We do our utmost to provide our guest with personal service, above expectations and always pleasant to hear that we have succeeded.We were happy to host you and we hope to see you again among our returning guests.The hotel management

4/10 Médiocre

G, FRANCE

Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel pas top
Comme tout le monde le sais, il fait très chaud à Eilat en cette saison. 44° le jour 38° la nuit, c'est chaud !!! Bref, dans cette hôtel vous avez une fontaine d'eau débranchée et sans recharge d'eau (idéale pour s'hydrater - lol) Un frigo VIDE qui pourrait à mon avis contenir 2 ou 3 boissons raffraîchissantes pour démarrer son séjour. Le pire c'est la clim, elle se déclanche au mouvements dans la chambre, grâce à un oeillet qui signal la présence d'individues dans la chambre. Les nuits étaits donc chaudes et dures. Tous les 30 minutes en sueurs, je descendais de mon lit pour aller danser devant l'oeillet pour réactiver la clim ( quel système ). Ecologique, certainement, mais nuisant au confort des clients. Le Samedi ( shabat ) passé là bas, était un peu chaud, il a faéllu appelé vers 16H pour leur demandé s'ils pouvaient faire la chambre SVP. (Hotel 4* - Je rappelle). Pas de croissantset aucune viennoiserie au petit déjeuner, un café unbuvable. Pas d'accès voiture ou taxi devant l'accueil, il faut donc marcher une centaine de mètres. Personne ne parle fraçais, et l'anglais est dérisoires. (idéale pour les russes, et les israéliens). Ayant séjourné l'hiver dernier (Octobre 2008) au Hilton (4* également), j'avoue que la difference vertigineuse entre ces 2 hôtels m'a surprise. Pour le reste, c'est correct.

10/10 Excellent

idan

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Excellent room
Séjour de 1 nuit en novembre 2023

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en famille, Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 4 nuits en septembre 2023

8/10 Bien

Alin

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service
Séjour de 4 nuits en septembre 2023
Réponse de אלונה le 6 oct. 2023
תודה על הזמן שהקדשתם בכתיבת הביקורתבברכה צוות הקבלה

4/10 Médiocre

Ana sofia

Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de alona le 16 août 2023
We thank you for taking the time to fill out the opinion. Lighthouse Eilat Hotel team members from the Brown Hotels Collection

2/10 Horrible

Caroline Kevin

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Disappointed
It was terrible
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de אלונה le 13 août 2023
We are sorry that this is the experience of your stay at the hotel, we will be happy to hear more about your stay at the hotel in order to improve and improve for the next timeThank you for choosing to stay in our hotels, Eilat Lighthouse Hotel team

6/10 Satisfaisant

haim

Voyage en famille
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Propreté et personnel et service
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Alona le 10 août 2023
תודה על המזן שהקדשתם לכתיבת המשובנשמח לראותכם בין אורחינו החוזריםבברכה צוות מלון לייטהאוס אילת

8/10 Bien

Veronika

Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
The hotel’s pool was not very clean. The water was murky and had too many guests and not enough chair lounges and umbrellas to accommodate everybody. The front desk staff was not very well informed about amenities around the hotel or optional tours in the area. They need training to deal better with non-Israeli citizens.
Séjour de 3 nuits en juillet 2023
Réponse de Alona le 16 juil. 2023
Thank you for taking the time to fill out the feedbackWe will pass on and learn from everything you wrote and pass it on to the relevant managers at the hotel for improvement and streamliningWe hope to see you among our returning guestsEilat Lighthouse Hotel staff

8/10 Bien

Birgit

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 6 nuits en juin 2023
Réponse de Alona le 20 juin 2023
תודה רבה על המשוב המפרגןחברי צוות מלון לייטהאוס אילת

8/10 Bien

ANGELOS

Séjour de 1 nuit en mai 2023
Réponse de Alona le 24 mai 2023
תודה על חוות דעת נהדרתנשמח לארח אחתכם שוב באחד ממלונות הקולקציה של בראון

8/10 Bien

HAMUTAL

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en avril 2023
Réponse de Alona le 25 avr. 2023
תודה רבה על הזמן שהקדשתם לכתוב לנו את חוות הדעתנשמח לראותכם בין אורחינו החוזריםבברכה, צוות נקבלה

8/10 Bien

Lyudmila

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nice and friendly staff, delicious breakfast. However, no restaurant for the dinner
Séjour de 4 nuits en avril 2023
Réponse de Alona le 21 avr. 2023
Thank you so much for your heartwarming review, it is always a pleasure to hear that our guests advise their fellow travelers to stay with us.We are extremely glad to hear that you loved our beautiful décor, our great professional front-desk team who will always be happy to help our guests with their every need and desire, and our location here at the center of this great city.we are looking forward to welcome you back to…….

2/10 Horrible

Alexander

Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en mars 2023

4/10 Médiocre

HP

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en mars 2023
Réponse de Alona le 27 mars 2023
We thank you for taking the time to fill out the opinion.The opinions received from our guests are a cornerstone for constant improvement and efficiency.We were sorry to read your general impression of your stay at the hotel.I would like to point out that this certainly does not meet the standard of service we provide and always strive to provide to our guests, the hotel staff does everything in its power to provide our guests with hospitality that exceeds expectations and of course we would be happy to know what actually happened with your order because there is no detailWe are sorry for the inconvenience you experienced during your stay and we hope that you will give us another opportunity to host you in order to improve the impression you received.Lighthouse Eilat Hotel team members from the Brown Hotels Collection

2/10 Horrible

Simon, Forest

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
This is a very bad location,
Réponse de Alona le 20 févr. 2023
We are sorry that this is your impression from your stay at the hotel.The staff and management make every effort to provide our guests with hospitality that exceeds expectations. The hotel is located in the city center and allows you to get anywhere without the need for a taxiIs this the main factor that made you give us such a low scoreWe hope that you will give us another opportunity to improve the impression received.Lighthouse Eilat Hotel team members from the Brown Hotels Collection

10/10 Excellent

Pamela

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Amazing Stay, Wonderful Staff
Amazing stay, wonderful staff. Alina, Shova, and Anat are amazing, and really went above and beyond to make my stay special. Very grateful for their excellent service.
Séjour de 2 nuits en janvier 2023
Réponse de אלונה le 9 févr. 2023
תודה רבה על הביקורת המצויינתנשמח לראותך בין אורחינו בעתיד

10/10 Excellent

Pamela

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Amazing Hotel
Amazing hotel, wonderful staff, great pool, breakfast was excellent. Alina and Shova at the front desk were amazing. They really went out of their way to help me with booking, and their service was incredible and greatly appreciated.
Séjour de 1 nuit en janvier 2023
Réponse de Alona le 31 janv. 2023
Dear GuestThank you very much for the great reviewsWe are happy to read that you enjoyed your vacation. We do our utmost to provide our guest with personal service, above expectations and always pleasant to hear that we have succeeded.We were happy to host you and we hope to see you again among our returning guests.The hotel management

8/10 Bien

Shayna

Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Propreté
Staff were great, breakfast was good, room was dusty and had a faint smoke scent
Réponse de מאיר בראון le 26 janv. 2023
ראשית תרשה לי להודות לך על שהקדשת מזמנך למלא משוב זה שמחתי לשמוע שהצוות היה אדיב ומקצועי ושארוחת בוקר הייתה טובה בנוסף צר לי לשמוע שהחדר לא היה לשביעות רצונך אשמח שתיצרו עמנו קשר להמשך טיפול בברכה מאיר בוגנים בראון

8/10 Bien

Rene

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hotel was at a good price. Rooms were really nice (I liked the size and looks of the interior), bathrooms were decent. Breakfast was good (the variety of things to eat was excellent). Parking space was limited despite going in the off season. Location was very good (walking distance to the beach and various restaurants).
Réponse de Alona le 12 déc. 2022
Dear GuestThank you very much for the great reviewsWe are happy to read that you enjoyed your vacation. We do our utmost to provide our guest with personal service, above expectations and always pleasant to hear that we have succeeded.We were happy to host you and we hope to see you again among our returning guests.The hotel management

10/10 Excellent

Yuval

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en septembre 2022
Réponse de Alona le 6 oct. 2022
Thank you very much for the great reviewsWe are happy to read that you enjoyed your vacation. We do our utmost to provide our guest with personal service, above expectations and always pleasant to hear that we have succeeded.We were happy to host you and we hope to see you again among our returning guests.The hotel management

8/10 Bien

Daniel, Ottertail

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Pool closes at 6pm. A bit odd
Séjour de 1 nuit en septembre 2022
Réponse de מאיר בראון le 19 sept. 2022
תודה רבה על המשוב המפרגןתגובות כאלו הן ההוכחה שחברי הצוות מיישמים את רוח החברה ניפגש בחופשה הבאה

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en mai 2022
Réponse de Alona le 30 mai 2022
Thanks so much for your response

8/10 Bien

natalie

Séjour de 3 nuits en mai 2022
Réponse de Alona le 30 mai 2022
Thanks so much for your response

10/10 Excellent

Stephanie, San Jose

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
We booked this property last minute, when our tour changed and we had to get to Eilat to be able to go on our tour. The staff was super friendly and helpful, the breakfast was great, and the location was great-within walking distance of the bus station and the location for our tour pickup. Eilat is much smaller and not as nice as I expected, but we were just there for the one night, so it was fine. I wish the pool was open later-we arrived after 6pm and it had already closed. Really could have used a swim and wished they closed at 8pm or something.
Séjour de 1 nuit en avril 2022
Réponse de Alona le 30 mai 2022
Thanks so much for your response

10/10 Excellent

Catherine

Séjour de 1 nuit en avril 2022
Réponse de Alona le 30 mai 2022
Thanks so much for your response

10/10 Excellent

Gordon

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Everything was excellent, from the helpful and friendly staff to the breakfast buffet in the morning. Even when dealing with special requests, the staff were pleasant to deal with. Very highly recommended.
Séjour de 1 nuit en mars 2022
Réponse de Alona le 30 mai 2022
Thanks so much for your response

2/10 Horrible

Daniel

Séjour de 2 nuits en mars 2022
Réponse de Alona le 8 sept. 2022
Dear guest ,Thank you for taking the time to give as a feedback, your comments are an opportunity to learn and improve. We hope you will give us another chance to give you a better experienceThe hotel management

10/10 Excellent

Jack

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Very nice hotel. Clean and the staff is helpful and friendly. We needed a couple of documents printed. They were very happy to help. Thank you!
Séjour de 1 nuit en février 2022
Réponse de . le 8 sept. 2022
Dear GuestThank you very much for the great reviewsWe are happy to read that you enjoyed your vacation. We do our utmost to provide our guest with personal service, above expectations and always pleasant to hear that we have succeeded.We were happy to host you and we hope to see you again among our returning guests.The hotel management

10/10 Excellent

flariza

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en février 2022
Réponse de . le 8 sept. 2022
Dear GuestThank you very much for the great reviewsWe are happy to read that you enjoyed your vacation. We do our utmost to provide our guest with personal service, above expectations and always pleasant to hear that we have succeeded.We were happy to host you and we hope to see you again among our returning guests.The hotel management

10/10 Excellent

Ori

Séjour de 2 nuits en février 2022
Réponse de . le 8 sept. 2022
Dear GuestThank you very much for the great reviewsWe are happy to read that you enjoyed your vacation. We do our utmost to provide our guest with personal service, above expectations and always pleasant to hear that we have succeeded.We were happy to host you and we hope to see you again among our returning guests.The hotel management

10/10 Excellent

Roy

Séjour de 3 nuits en février 2022
Réponse de . le 8 sept. 2022
Dear GuestThank you very much for the great reviewsWe are happy to read that you enjoyed your vacation. We do our utmost to provide our guest with personal service, above expectations and always pleasant to hear that we have succeeded.We were happy to host you and we hope to see you again among our returning guests.The hotel management

8/10 Bien

Elena

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en janvier 2022
Réponse de . le 8 sept. 2022
Dear GuestThank you very much for the great reviewsWe are happy to read that you enjoyed your vacation. We do our utmost to provide our guest with personal service, above expectations and always pleasant to hear that we have succeeded.We were happy to host you and we hope to see you again among our returning guests.The hotel management

8/10 Bien

Liad

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nice stay at palms hotel
The room was very nice and clean Good breakfast Hotel stuff was kind
Séjour de 3 nuits en janvier 2022
Réponse de . le 8 sept. 2022
Dear GuestThank you very much for the great reviewsWe are happy to read that you enjoyed your vacation. We do our utmost to provide our guest with personal service, above expectations and always pleasant to hear that we have succeeded.We were happy to host you and we hope to see you again among our returning guests.The hotel management

10/10 Excellent

Oshri

Voyage en famille
Les points forts : Propreté et personnel et service
Séjour de 1 nuit en janvier 2022
Réponse de . le 8 sept. 2022
Dear GuestThank you very much for the great reviewsWe are happy to read that you enjoyed your vacation. We do our utmost to provide our guest with personal service, above expectations and always pleasant to hear that we have succeeded.We were happy to host you and we hope to see you again among our returning guests.The hotel management

6/10 Satisfaisant

TOMER

Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en décembre 2021
Réponse de Alona le 8 sept. 2022
Dear guest ,Thank you for taking the time to give as a feedback, your comments are an opportunity to learn and improve. We hope you will give us another chance to give you a better experienceThe hotel management

8/10 Bien

moutaz

Séjour de 1 nuit en décembre 2021
Réponse de . le 8 sept. 2022
Dear GuestThank you very much for the great reviewsWe are happy to read that you enjoyed your vacation. We do our utmost to provide our guest with personal service, above expectations and always pleasant to hear that we have succeeded.We were happy to host you and we hope to see you again among our returning guests.The hotel management

2/10 Horrible

Moutaz

Séjour de 1 nuit en décembre 2021
Réponse de Alona le 8 sept. 2022
Dear guest ,Thank you for taking the time to give as a feedback, your comments are an opportunity to learn and improve. We hope you will give us another chance to give you a better experienceThe hotel management

8/10 Bien

chani

Séjour de 3 nuits en novembre 2021
Réponse de . le 8 sept. 2022
Dear GuestThank you very much for the great reviewsWe are happy to read that you enjoyed your vacation. We do our utmost to provide our guest with personal service, above expectations and always pleasant to hear that we have succeeded.We were happy to host you and we hope to see you again among our returning guests.The hotel management