Avis sur Brown Lighthouse Eilat
Brown Lighthouse Eilat
2 Hatmarim Blvd, Eilat
Avis
7,6
Bien
7,6/10
Propreté
7,8/10
Personnel et service
7,8/10
Équipements
7,2/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,2/10
Écoresponsabilité
Avis
20 mars 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en mars 2023
Réponse de Alona le 26 mars 2023
תודה רבה על הזמן שבקדשתם בכתיבת המשובנשמח לראותכם בין אורחינו החוזריםבברכה צוות מלון לייטהאוס אילת
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
4 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bon hôtel, bien situé.
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en septembre 2019
Réponse de . le 8 sept. 2022
Dear GuestThank you very much for the great reviewsWe are happy to read that you enjoyed your vacation. We do our utmost to provide our guest with personal service, above expectations and always pleasant to hear that we have succeeded.We were happy to host you and we hope to see you again among our returning guests.The hotel management
4/10 Médiocre
Patrick
Voyage en famille
23 août 2019
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Mauvais hôte
Patrick
Séjour de 1 nuit en août 2019
Réponse de Alona le 8 sept. 2022
Dear guest ,Thank you for taking the time to give as a feedback, your comments are an opportunity to learn and improve. We hope you will give us another chance to give you a better experienceThe hotel management
6/10 Satisfaisant
Ohad
25 juil. 2019
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Première et dernière fois.
Ohad
Séjour de 3 nuits en juillet 2019
Réponse de Alona le 8 sept. 2022
Dear guest ,Thank you for taking the time to give as a feedback, your comments are an opportunity to learn and improve. We hope you will give us another chance to give you a better experienceThe hotel management
6/10 Satisfaisant
francis, marseille
9 janv. 2016
Les points faibles : Personnel et service
hôtel décevant
francis
Réponse de Alona le 29 sept. 2022
Dear guest ,Thank you for taking the time to give as a feedback, your comments are an opportunity to learn and improve. We hope you will give us another chance to give you a better experienceThe hotel management
8/10 Bien
Julien, Paris
4 janv. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Super séjour au C-Hotel d'Eilat
Julien
Réponse de . le 8 sept. 2022
Dear GuestThank you very much for the great reviewsWe are happy to read that you enjoyed your vacation. We do our utmost to provide our guest with personal service, above expectations and always pleasant to hear that we have succeeded.We were happy to host you and we hope to see you again among our returning guests.The hotel management
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
21 avr. 2015
Les points forts : Confort de la chambre
Les points faibles : Propreté
C HOTEL
Voyageur vérifié
Réponse de Alona le 29 sept. 2022
Dear guest ,Thank you for taking the time to give as a feedback, your comments are an opportunity to learn and improve. We hope you will give us another chance to give you a better experienceThe hotel management
8/10 Bien
nad, marseille
2 août 2013
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
prés du front de mer tout se fait a pied
nad
Réponse de . le 8 sept. 2022
Dear GuestThank you very much for the great reviewsWe are happy to read that you enjoyed your vacation. We do our utmost to provide our guest with personal service, above expectations and always pleasant to hear that we have succeeded.We were happy to host you and we hope to see you again among our returning guests.The hotel management
8/10 Bien
Sand
20 juil. 2012
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bon hotel
Sand
Réponse de . le 8 sept. 2022
Dear GuestThank you very much for the great reviewsWe are happy to read that you enjoyed your vacation. We do our utmost to provide our guest with personal service, above expectations and always pleasant to hear that we have succeeded.We were happy to host you and we hope to see you again among our returning guests.The hotel management
8/10 Bien
Voyageur vérifié
20 mars 2012
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très correct
Voyageur vérifié
Réponse de . le 8 sept. 2022
Dear GuestThank you very much for the great reviewsWe are happy to read that you enjoyed your vacation. We do our utmost to provide our guest with personal service, above expectations and always pleasant to hear that we have succeeded.We were happy to host you and we hope to see you again among our returning guests.The hotel management
10/10 Excellent
Michel, France
1 oct. 2011
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel EILAT Israel
Michel
Réponse de . le 8 sept. 2022
Dear GuestThank you very much for the great reviewsWe are happy to read that you enjoyed your vacation. We do our utmost to provide our guest with personal service, above expectations and always pleasant to hear that we have succeeded.We were happy to host you and we hope to see you again among our returning guests.The hotel management
8/10 Bien
david, lyon
21 juin 2011
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
c hotel eilat
david
Réponse de . le 8 sept. 2022
Dear GuestThank you very much for the great reviewsWe are happy to read that you enjoyed your vacation. We do our utmost to provide our guest with personal service, above expectations and always pleasant to hear that we have succeeded.We were happy to host you and we hope to see you again among our returning guests.The hotel management
4/10 Médiocre
G, FRANCE
6 juil. 2009
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel pas top
G
10/10 Excellent
idan
25 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
idan
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille, Voyage en groupe
16 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en septembre 2023
8/10 Bien
Alin
Voyage en famille
2 oct. 2023
Les points forts : Personnel et service
Alin
Séjour de 4 nuits en septembre 2023
Réponse de אלונה le 6 oct. 2023
תודה על הזמן שהקדשתם בכתיבת הביקורתבברכה צוות הקבלה
4/10 Médiocre
Ana sofia
15 août 2023
Ana sofia
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de alona le 16 août 2023
We thank you for taking the time to fill out the opinion. Lighthouse Eilat Hotel team members from the Brown Hotels Collection
2/10 Horrible
Caroline Kevin
Voyage en famille
11 août 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Disappointed
Caroline Kevin
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de אלונה le 13 août 2023
We are sorry that this is the experience of your stay at the hotel, we will be happy to hear more about your stay at the hotel in order to improve and improve for the next timeThank you for choosing to stay in our hotels, Eilat Lighthouse Hotel team
6/10 Satisfaisant
haim
Voyage en famille
10 août 2023
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Propreté et personnel et service
haim
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Alona le 10 août 2023
תודה על המזן שהקדשתם לכתיבת המשובנשמח לראותכם בין אורחינו החוזריםבברכה צוות מלון לייטהאוס אילת
8/10 Bien
Veronika
7 juil. 2023
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Veronika
Séjour de 3 nuits en juillet 2023
Réponse de Alona le 16 juil. 2023
Thank you for taking the time to fill out the feedbackWe will pass on and learn from everything you wrote and pass it on to the relevant managers at the hotel for improvement and streamliningWe hope to see you among our returning guestsEilat Lighthouse Hotel staff
8/10 Bien
Birgit
10 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Birgit
Séjour de 6 nuits en juin 2023
Réponse de Alona le 20 juin 2023
תודה רבה על המשוב המפרגןחברי צוות מלון לייטהאוס אילת
8/10 Bien
ANGELOS
4 mai 2023
ANGELOS
Séjour de 1 nuit en mai 2023
Réponse de Alona le 24 mai 2023
תודה על חוות דעת נהדרתנשמח לארח אחתכם שוב באחד ממלונות הקולקציה של בראון
8/10 Bien
HAMUTAL
Voyage en groupe
23 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
HAMUTAL
Séjour de 2 nuits en avril 2023
Réponse de Alona le 25 avr. 2023
תודה רבה על הזמן שהקדשתם לכתוב לנו את חוות הדעתנשמח לראותכם בין אורחינו החוזריםבברכה, צוות נקבלה
8/10 Bien
Lyudmila
Voyage en groupe
16 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Lyudmila
Séjour de 4 nuits en avril 2023
Réponse de Alona le 21 avr. 2023
Thank you so much for your heartwarming review, it is always a pleasure to hear that our guests advise their fellow travelers to stay with us.We are extremely glad to hear that you loved our beautiful décor, our great professional front-desk team who will always be happy to help our guests with their every need and desire, and our location here at the center of this great city.we are looking forward to welcome you back to…….
2/10 Horrible
Alexander
10 avr. 2023
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Alexander
Séjour de 2 nuits en mars 2023
4/10 Médiocre
HP
Voyage en famille
26 mars 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
HP
Séjour de 1 nuit en mars 2023
Réponse de Alona le 27 mars 2023
We thank you for taking the time to fill out the opinion.The opinions received from our guests are a cornerstone for constant improvement and efficiency.We were sorry to read your general impression of your stay at the hotel.I would like to point out that this certainly does not meet the standard of service we provide and always strive to provide to our guests, the hotel staff does everything in its power to provide our guests with hospitality that exceeds expectations and of course we would be happy to know what actually happened with your order because there is no detailWe are sorry for the inconvenience you experienced during your stay and we hope that you will give us another opportunity to host you in order to improve the impression you received.Lighthouse Eilat Hotel team members from the Brown Hotels Collection
2/10 Horrible
Simon, Forest
Voyage en famille avec de jeunes enfants
19 févr. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Simon
Réponse de Alona le 20 févr. 2023
We are sorry that this is your impression from your stay at the hotel.The staff and management make every effort to provide our guests with hospitality that exceeds expectations. The hotel is located in the city center and allows you to get anywhere without the need for a taxiIs this the main factor that made you give us such a low scoreWe hope that you will give us another opportunity to improve the impression received.Lighthouse Eilat Hotel team members from the Brown Hotels Collection
10/10 Excellent
Pamela
6 févr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Amazing Stay, Wonderful Staff
Pamela
Séjour de 2 nuits en janvier 2023
Réponse de אלונה le 9 févr. 2023
תודה רבה על הביקורת המצויינתנשמח לראותך בין אורחינו בעתיד
10/10 Excellent
Pamela
27 janv. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Amazing Hotel
Pamela
Séjour de 1 nuit en janvier 2023
Réponse de Alona le 31 janv. 2023
Dear GuestThank you very much for the great reviewsWe are happy to read that you enjoyed your vacation. We do our utmost to provide our guest with personal service, above expectations and always pleasant to hear that we have succeeded.We were happy to host you and we hope to see you again among our returning guests.The hotel management
8/10 Bien
Shayna
14 janv. 2023
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Propreté
Shayna
Réponse de מאיר בראון le 26 janv. 2023
ראשית תרשה לי להודות לך על שהקדשת מזמנך למלא משוב זה שמחתי לשמוע שהצוות היה אדיב ומקצועי ושארוחת בוקר הייתה טובה בנוסף צר לי לשמוע שהחדר לא היה לשביעות רצונך אשמח שתיצרו עמנו קשר להמשך טיפול בברכה מאיר בוגנים בראון
8/10 Bien
Rene
Voyage en groupe
6 déc. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Rene
Réponse de Alona le 12 déc. 2022
Dear GuestThank you very much for the great reviewsWe are happy to read that you enjoyed your vacation. We do our utmost to provide our guest with personal service, above expectations and always pleasant to hear that we have succeeded.We were happy to host you and we hope to see you again among our returning guests.The hotel management
10/10 Excellent
Yuval
Voyage en famille
3 oct. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Yuval
Séjour de 1 nuit en septembre 2022
Réponse de Alona le 6 oct. 2022
Thank you very much for the great reviewsWe are happy to read that you enjoyed your vacation. We do our utmost to provide our guest with personal service, above expectations and always pleasant to hear that we have succeeded.We were happy to host you and we hope to see you again among our returning guests.The hotel management
8/10 Bien
Daniel, Ottertail
18 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Daniel
Séjour de 1 nuit en septembre 2022
Réponse de מאיר בראון le 19 sept. 2022
תודה רבה על המשוב המפרגןתגובות כאלו הן ההוכחה שחברי הצוות מיישמים את רוח החברה ניפגש בחופשה הבאה
8/10 Bien
Voyageur vérifié
21 mai 2022
Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en mai 2022
Réponse de Alona le 30 mai 2022
Thanks so much for your response
8/10 Bien
natalie
8 mai 2022
natalie
Séjour de 3 nuits en mai 2022
Réponse de Alona le 30 mai 2022
Thanks so much for your response
10/10 Excellent
Stephanie, San Jose
Voyage en famille
19 avr. 2022
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Stephanie
Séjour de 1 nuit en avril 2022
Réponse de Alona le 30 mai 2022
Thanks so much for your response
10/10 Excellent
Catherine
16 avr. 2022
Catherine
Séjour de 1 nuit en avril 2022
Réponse de Alona le 30 mai 2022
Thanks so much for your response
10/10 Excellent
Gordon
Voyage en famille avec de jeunes enfants
1 avr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Gordon
Séjour de 1 nuit en mars 2022
Réponse de Alona le 30 mai 2022
Thanks so much for your response
2/10 Horrible
Daniel
6 mars 2022
Daniel
Séjour de 2 nuits en mars 2022
Réponse de Alona le 8 sept. 2022
Dear guest ,Thank you for taking the time to give as a feedback, your comments are an opportunity to learn and improve. We hope you will give us another chance to give you a better experienceThe hotel management
10/10 Excellent
Jack
Voyage en famille
1 mars 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jack
Séjour de 1 nuit en février 2022
Réponse de . le 8 sept. 2022
Dear GuestThank you very much for the great reviewsWe are happy to read that you enjoyed your vacation. We do our utmost to provide our guest with personal service, above expectations and always pleasant to hear that we have succeeded.We were happy to host you and we hope to see you again among our returning guests.The hotel management
10/10 Excellent
flariza
Voyage en famille
26 févr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
flariza
Séjour de 1 nuit en février 2022
Réponse de . le 8 sept. 2022
Dear GuestThank you very much for the great reviewsWe are happy to read that you enjoyed your vacation. We do our utmost to provide our guest with personal service, above expectations and always pleasant to hear that we have succeeded.We were happy to host you and we hope to see you again among our returning guests.The hotel management
10/10 Excellent
Ori
11 févr. 2022
Ori
Séjour de 2 nuits en février 2022
Réponse de . le 8 sept. 2022
Dear GuestThank you very much for the great reviewsWe are happy to read that you enjoyed your vacation. We do our utmost to provide our guest with personal service, above expectations and always pleasant to hear that we have succeeded.We were happy to host you and we hope to see you again among our returning guests.The hotel management
10/10 Excellent
Roy
9 févr. 2022
Roy
Séjour de 3 nuits en février 2022
Réponse de . le 8 sept. 2022
Dear GuestThank you very much for the great reviewsWe are happy to read that you enjoyed your vacation. We do our utmost to provide our guest with personal service, above expectations and always pleasant to hear that we have succeeded.We were happy to host you and we hope to see you again among our returning guests.The hotel management
8/10 Bien
Elena
Voyage en groupe
22 janv. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Elena
Séjour de 1 nuit en janvier 2022
Réponse de . le 8 sept. 2022
Dear GuestThank you very much for the great reviewsWe are happy to read that you enjoyed your vacation. We do our utmost to provide our guest with personal service, above expectations and always pleasant to hear that we have succeeded.We were happy to host you and we hope to see you again among our returning guests.The hotel management
8/10 Bien
Liad
12 janv. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nice stay at palms hotel
Liad
Séjour de 3 nuits en janvier 2022
Réponse de . le 8 sept. 2022
Dear GuestThank you very much for the great reviewsWe are happy to read that you enjoyed your vacation. We do our utmost to provide our guest with personal service, above expectations and always pleasant to hear that we have succeeded.We were happy to host you and we hope to see you again among our returning guests.The hotel management
10/10 Excellent
Oshri
Voyage en famille
7 janv. 2022
Les points forts : Propreté et personnel et service
Oshri
Séjour de 1 nuit en janvier 2022
Réponse de . le 8 sept. 2022
Dear GuestThank you very much for the great reviewsWe are happy to read that you enjoyed your vacation. We do our utmost to provide our guest with personal service, above expectations and always pleasant to hear that we have succeeded.We were happy to host you and we hope to see you again among our returning guests.The hotel management
6/10 Satisfaisant
TOMER
4 janv. 2022
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
TOMER
Séjour de 3 nuits en décembre 2021
Réponse de Alona le 8 sept. 2022
Dear guest ,Thank you for taking the time to give as a feedback, your comments are an opportunity to learn and improve. We hope you will give us another chance to give you a better experienceThe hotel management
8/10 Bien
moutaz
4 janv. 2022
moutaz
Séjour de 1 nuit en décembre 2021
Réponse de . le 8 sept. 2022
Dear GuestThank you very much for the great reviewsWe are happy to read that you enjoyed your vacation. We do our utmost to provide our guest with personal service, above expectations and always pleasant to hear that we have succeeded.We were happy to host you and we hope to see you again among our returning guests.The hotel management
2/10 Horrible
Moutaz
1 janv. 2022
Moutaz
Séjour de 1 nuit en décembre 2021
Réponse de Alona le 8 sept. 2022
Dear guest ,Thank you for taking the time to give as a feedback, your comments are an opportunity to learn and improve. We hope you will give us another chance to give you a better experienceThe hotel management
8/10 Bien
chani
22 nov. 2021
chani
Séjour de 3 nuits en novembre 2021
Réponse de . le 8 sept. 2022
Dear GuestThank you very much for the great reviewsWe are happy to read that you enjoyed your vacation. We do our utmost to provide our guest with personal service, above expectations and always pleasant to hear that we have succeeded.We were happy to host you and we hope to see you again among our returning guests.The hotel management