Avis sur Edmonton Inn and Conference Centre
Edmonton Inn and Conference Centre
11834 Kingsway NW, Edmonton, AB
Avis
7,2
Bien
7,4/10
Propreté
8,0/10
Personnel et service
7,0/10
Équipements
6,6/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
7,0/10
Écoresponsabilité
Avis
24 juil. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Tina Tobin le 28 juil. 2023
Thank you for taking the time to review your stay. We are pleased you enjoyed the service and appreciate your comments regarding the facilityWishing you all the bestTina TobinGeneral Manager
10/10 Excellent
Juan
10 oct. 2022
Juan
Séjour de 2 nuits en octobre 2022
Réponse de Tina Tobin le 11 oct. 2022
Thank you for the quick 10/10 review. We appreciate the feedback and look forward to seeing you again soon.Warm regardsTina TobinGeneral Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
8 juin 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juin 2021
Réponse de Tina Tobin le 9 juin 2021
Thank you for taking the time to review your stay with us. We appreciate your kind words about or staff. We look forward to seeing you again soon.
Wishing you all the best
Tina Tobin
General Manager
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
22 sept. 2020
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Équipements
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en septembre 2020
Réponse de Tina Tobin le 24 sept. 2020
Thank you for taking the time to review your stay. We would certainly love to hear how we can improve upon that score. We do hope to see you again soon.
Wishing you all the very best
Tina Tobin
General Manager
8/10 Bien
Veskudeparis, Paris
30 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Veskudeparis
Séjour de 3 nuits en septembre 2019
Réponse de Tina Tobin le 2 oct. 2019
Veskudeparis.
Thank you for taking the time to review your stay with us. We are glad you stayed with us during your train trip. We look forward to seeing you again soon.
Warm regards
Tina Tobin
General Manager
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage en couple
8 déc. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en décembre 2018
Réponse de Tina Tobin le 9 déc. 2018
Thank you for taking the time to review the hotel. We appreciate your comments. I am pleased you had great service.
We do hope to see you again on a future visit to our area.
Warm regards
Tina Tobin
General Manager
10/10 Excellent
Jean-Marc, Montreal
27 oct. 2018
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jean-Marc
Séjour de 2 nuits en octobre 2018
Réponse de Tina Tobin le 29 oct. 2018
Jean Marc, Thank you for the detailed review of the hotel. We appreciate your comments. We are pleased you enjoyed your stay with us.
Looking forward to seeing you again soon.
Warm regards
Tina Tobin
General Manager
8/10 Bien
Bernadette Marie Jeanne
Voyage en couple
24 avr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Bernadette Marie Jeanne
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Tina Tobin le 25 avr. 2024
Thank you for taking the time to review your stay. We appreciate the feedback and look forward to seeing you again soon! Wishing you all the bestTina Tobin General Manager
10/10 Excellent
Owen
23 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Owen
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Tina Tobin le 24 avr. 2024
Thank you for taking the time to review your stay. We are pleased you found everything good. We hope to see you again soon.Warm regardsTina Tobin General Manager
8/10 Bien
Jermaine
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille, Voyage d’affaires, Voyage en couple
23 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jermaine
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Tina Tobin le 23 avr. 2024
Thank you for taking the time to review your stay we appreciate your time and feedback. We do hope to see you again. Wishing you all the bestTina Tobin General Manager
10/10 Excellent
Robin
Voyage en famille
21 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Robin
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Tina Tobin le 22 avr. 2024
Thank you for taking the time to review your stay. We appreciate your kind comments and look forward to seeing you again soon.Wishing you all the bestTina TobinGeneral Manager
4/10 Médiocre
Brendan
21 avr. 2024
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Brendan
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Tina Tobin le 22 avr. 2024
Thank you for taking the time to review your stay. We appreciate your feedback and will review your concerns with our team. We apologize for the inconveniences you encounteredWishing you all the bestTina Tobin General Manager
8/10 Bien
Roxanne
Voyage en famille avec de jeunes enfants
21 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Roxanne
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Tina Tobin le 22 avr. 2024
Thank you for taking the time to review your stay. We appreciate your time and appreciate the feedback. We look forward to seeing you again soon.Wishing you all the bestTina Tobin General Manager
8/10 Bien
Warren
21 avr. 2024
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Warren
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Tina Tobin le 22 avr. 2024
Thank you for taking the time to review your stay. We are pleased you enjoyed. Looking forward to seeing you again soon.Warm regardsTina TobinGeneral Manager
4/10 Médiocre
Joanie
15 avr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Joanie
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Tina Tobin le 15 avr. 2024
Thank you for taking the time to review your stay. We appreciate you bringing the issues you had with the elevators to our attention. We have contacted our contractor. Wishing you all the bestTina TobinGeneral Manager
8/10 Bien
terry
Voyage en couple
12 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
terry
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de L.N. Guest Service Agent le 15 avr. 2024
Thank you for your review!Hope to see you again! :)
10/10 Excellent
Gerard
12 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Gerard
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Tina Tobin le 12 avr. 2024
Thank you for taking the time to review your stay with us. We appreciate your time and the 5 stars! We look forward to seeing you again soon.Warm regardsTina Tobin General Manager
8/10 Bien
OVIDIU
11 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
OVIDIU
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Tina Tobin le 12 avr. 2024
Thank you for taking the time to review your stay with us. We are pleased you enjoyed. We hope to see you again soon!!Wishing you all the bestTina Tobin General Manager
6/10 Satisfaisant
Sara
8 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Sara
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Tina Tobin le 8 avr. 2024
Thank you for reviewing your stay, we appreciate the feedback. We do hope your stay was satisfactory. We are sorry for any inconvenience. Wishing you all the bestTina TobinGeneral Manager
10/10 Excellent
Alisa
5 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Alisa
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Tina Tobin le 8 avr. 2024
Thank you for the quick 5 star review. We look forward to seeing you again soon.Warm regardsTina TobinGeneral Manager
6/10 Satisfaisant
Li-Anne
Voyage en couple
3 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté
Li-Anne
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Tina Tobin le 3 avr. 2024
Thank you for taking the time to review your stay. We are very sorry for the inconvenience you encountered. We do hope to see you again on a future visit to our area. Wishing you all the bestTina Tobin General Manager
4/10 Médiocre
malkeet
Voyage d’affaires
29 mars 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
malkeet
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Tina Tobin le 2 avr. 2024
Thank you for taking the time to let us know of your issues with your stay. We apologize for the inconveniences Wishing all the very bestTina Tobin General Manager
4/10 Médiocre
Colin
25 mars 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Colin
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Tina Tobin le 25 mars 2024
Thank you for taking the time to review your stay with us. We are very sorry for any inconveniences you encountered. We appreciate your comments as we work to improve our servicesWarm regardsTina TobinGeneral Manager
2/10 Horrible
Mickael
20 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Mickael
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Tina Tobin le 20 mars 2024
Thank you for taking the time to review your stay. We are sorry for the inconvenience you encountered with the heat. We are working to correct the issue.Wishing you the bestTina Tobin General Manager
2/10 Horrible
Eric
Voyage en famille, Voyage en couple
17 mars 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Eric
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de Tina Tobin le 18 mars 2024
Thank you for taking the time to review your stay with us. We are reviewing your comments with our team and apologize for any inconveniences you encountered. We appreciate your time. Wishing you all the bestTina Tobin General Manager
10/10 Excellent
Joseph J
17 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Joseph J
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Tina Tobin le 18 mars 2024
Thank you for taking the time to review your stay with us. We are pleased you enjoyed and look forward to seeing you again soon.Warm regardsTina Tobin General Manager
4/10 Médiocre
Anita
Voyage d’affaires
17 mars 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Anita
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Tina Tobin le 18 mars 2024
Thank you for taking the time to review your stay. We apologize for any inconveniences. We appreciate your feedback as we work to improve our services. Wishing you all the bestTina TobinGeneral Manager
4/10 Médiocre
Daniel
Voyage en couple
17 mars 2024
Daniel
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Tina Tobin le 18 mars 2024
Thank you for taking the time to review your stay. We are sorry to see you didnt enjoy your stay. We apologize for any inconveniences you encountered.Wishing you all the bestTina TobinGeneral Manager
4/10 Médiocre
James
Voyage en famille
15 mars 2024
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
James
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Tina Tobin le 18 mars 2024
Thank you for taking the time to review your stay. We appreciate the feedback. Wishing you all the bestTina Tobin General Manager
8/10 Bien
Scott
14 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Scott
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Tina Tobin le 15 mars 2024
Thank you for taking the time to review your stay with us. We are pleased you enjoyed your stay. We look forward to seeing you again soon.Warm regardsTina Tobin General Manager
8/10 Bien
Brandon
12 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Brandon
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Tina Tobin le 14 mars 2024
Thank you for taking the time to review your stay. We appreciate your time and look forward to seeing you again soon.Wishing you all the bestTina Tobin General Manager
4/10 Médiocre
Jesse
12 mars 2024
Jesse
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Tina Tobin le 2 avr. 2024
Thank you for taking the time to review your stay. We are sorry to see you didnt have a good stay. We would love to hear more so we can improve.Warm regardsTina Tobin General Manager
8/10 Bien
Lorri
10 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Lorri
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Tina Tobin le 11 mars 2024
Thank you for taking the time to review your stay. We appreciate the feedback and look forward to seeing you again soon.Warm regardsTina Tobin General Manager
8/10 Bien
Jane
Voyage en couple
10 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jane
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Tina Tobin le 11 mars 2024
Thank you for taking the time to review your stay with us. We appreciate the nice feedback and look forward to seeing you again soon.Wishing you all the bestTina Tobin General Manager
8/10 Bien
Bonnie
4 mars 2024
Bonnie
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Tina Tobin le 25 mars 2024
Thank you for taking the time to review your stay with us. We appreciate your time and look forward to seeing you again soon.Warm regardsTina Tobin General Manager
6/10 Satisfaisant
Amber
Voyage d’affaires
4 mars 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Amber
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Tina Tobin le 6 mars 2024
Than you for taking the time to review your stay. We appreciate the feedback. We are pleased you enjoyed Graze! We look forward to seeing you again on a future visit to our area.Warm regardsTina Tobin General Manager
6/10 Satisfaisant
Chase
1 mars 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Chase
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Tina Tobin le 1 mars 2024
Thank you for taking the time to review your stay. We appreciate the feedback and apologize for any inconveniences you encountered. Wishing you all the very bestTina Tobin General Manager
2/10 Horrible
Curtis
1 mars 2024
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Curtis
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Tina Tobin le 1 mars 2024
Thank you for taking the time to review your stay. We are sorry to see you did not have a good stay. We appreciate your comments as we continue to improve. Wishing you all the best Tina TobinGeneral Manager
2/10 Horrible
Dara
Voyage d’affaires
28 févr. 2024
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Dara
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Tina Tobin le 28 févr. 2024
Thank you for taking the time to review your stay. We are very sorry for the inconveniences you encountered with your room. We are taking steps to ensure this does not happen in the future. Our Guest Services Manager, Brandon will be in contact to assist you. Once again we apologize for the issues. We do hope you will give us another try so we can show you a much more enjoyable stay. Wishing you all the bestTina Tobin General Manager
8/10 Bien
Michael
27 févr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Michael
Séjour de 4 nuits en février 2024
Réponse de Tina Tobin le 27 févr. 2024
Thank you for taking the time to review your stay. We appreciate you kind words. We look forward to seeing you again soon. Wishing you all the bestTina Tobin General Manager
8/10 Bien
Randy
26 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Randy
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Tina Tobin le 27 févr. 2024
Thank you for taking the time to review your stay with us. We appreciate your time and look forward to seeing you again soon.Warm regardsTina Tobin General Manager
8/10 Bien
Chase
26 févr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Chase
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Tina Tobin le 26 févr. 2024
Thank you for taking the time to review your stay. We are pleased you have great service. We look forward to seeing you again soon.Warm regardsTina TobinGeneral Manager
10/10 Excellent
Ronald
Voyage en famille
22 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ronald
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Tina Tobin le 22 févr. 2024
Thank you for taking the time to review your stay. We appreciate your kind words. We hope to see you again soon.Wishing you all the bestTina Tobin General Manager
8/10 Bien
Sherman
21 févr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Équipements
Sherman
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Tina Tobin le 21 févr. 2024
Thank you for taking the time to review your stay. We appreciate all your feedback. We do hope to see you again soon. Wishing you all the bestTina Tobin General Manager
8/10 Bien
Bitaka
20 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Bitaka
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Tina Tobin le 21 févr. 2024
Thank you for taking the time to review your stay. We appreciate your time and look forward to seeing you again soon.Warm regardsTina Tobin General Manager
6/10 Satisfaisant
Crystal, Lloydminster
19 févr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Crystal
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Tina Tobin le 20 févr. 2024
Thank you for taking the tome to review your stay. We appreciate your feedback. We do hope to see you again on a future visit to our areaWarm regardsTina TobinGeneral Manager
6/10 Satisfaisant
Sherman
Voyage d’affaires
17 févr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Sherman
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Tina Tobin le 20 févr. 2024
Thank you for taking the time to review your stay with us. We appreciate your kind comments about our staff. We do hope to see you again soon.Warm regardsTina Tobin General Manager
10/10 Excellent
Reacko
Voyage d’affaires
16 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Reacko
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Tina Tobin le 16 févr. 2024
Thank you for taking the time to review your stay. We appreciate your kind words and look forward to seeing you again soon.Wishing you all the bestTina Tobin General Manager
10/10 Excellent
Ronald
Voyage en famille
14 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ronald
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Tina Tobin le 14 févr. 2024
Thank you for taking the time to review your stay. We are pleased you enjoyed and had great service. We look forward to seeing you again soon.Wishing you all the bestTina TobinGeneral Manager
8/10 Bien
Leora
Voyage en famille, Voyage d’affaires
11 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Leora
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Tina Tobin le 12 févr. 2024
Thank you for the quick 4 star review. We appreciate your time and look forward to seeing you again soon.Warm regardsTina Tobin General Manager