Avis sur InterContinental Edinburgh The George, an IHG Hotel
InterContinental Edinburgh The George, an IHG Hotel
19-21 George Street, Edinburgh, Scotland
Avis
9,0
Merveilleux
9,4/10
Propreté
9,2/10
Personnel et service
8,8/10
Équipements
9,0/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
9,0/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en groupe
21 févr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en février 2023
10/10 Excellent
Franck
Voyage en famille
17 août 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Franck
Séjour de 4 nuits en février 2020
8/10 Bien
Voyageur vérifié
16 nov. 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en octobre 2019
Réponse de William Sdranis, Guest Relations Manager le 19 nov. 2019
Dear Guest,
Thank you very much for taking the time to review your recent stay with us and we shall be looking forward to welcoming you back in the future. Sincerely,
6/10 Satisfaisant
MAURICE
28 juil. 2019
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Décevant
MAURICE
Séjour de 5 nuits en juillet 2019
Réponse de Kristiana Le Mar, Guest Relations Manager le 29 juil. 2019
Dear MAURICE, I am disappointed that we did not meet your expectation on your recent stay with us. We value guest feedback and I hope this experience will not deter you from returning to us in the future and hope to have the pleasure to welcome you back.
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
14 juin 2019
Les points faibles : Propreté
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juin 2019
Réponse de Stephanie Sorum, Reception Manager le 18 juin 2019
Dear Guest, I am disappointed that we did not meet your expectation on your recent stay with us. We value guest feedback and I hope this experience will not deter you from returning to us in the future and hope to have the pleasure to welcome you back.
8/10 Bien
vandoni
29 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
vandoni
Séjour de 4 nuits en mai 2019
Réponse de William Sdranis, Guest Relations Manager le 30 mai 2019
Dear vandoni,
Thank you for your recent stay and for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel soon! Sincerely,
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
22 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en mai 2019
Réponse de William Sdranis, Guest Relations Manager le 22 mai 2019
Dear Guest,
Thank you for your recent stay and for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel soon! Sincerely,
6/10 Satisfaisant
francois
5 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Hôtel Décevant
francois
Séjour de 2 nuits en avril 2019
Réponse de Nicole Michie, Guest Relations Manager le 7 mai 2019
Dear francois, Thank you for your recent stay with us and for taking the time to share your feedback. We hope for the opportunity to welcome you back. Kind Regards,
10/10 Excellent
Patrice, FRANCE
3 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bien à conseiller
Patrice
Séjour de 3 nuits en avril 2019
Réponse de William Sdranis, Guest Relations Manager le 5 mai 2019
Dear Patrice,
Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!
Sincerely,
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
23 avr. 2019
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en avril 2019
Réponse de William Sdranis, Guest Relations Manager le 23 avr. 2019
Dear Guest,
Thank you for taking the time to share your feedback. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of.
Sincerely,
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en couple
14 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en avril 2019
Réponse de Nicole Michie, Guest Relations Manager le 14 avr. 2019
Dear Guest,
Thank you for the great review of our hotel! We hope to welcome you back soon.
Kind Regards,
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
5 mars 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en mars 2019
Réponse de William Sdranis, Guest Relations Manager le 5 mars 2019
Dear Guest,
Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!
Sincerely,
8/10 Bien
Laetitia
29 janv. 2019
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bien surtout pour la situation
Laetitia
Séjour de 4 nuits en janvier 2019
Réponse de Kristiana le 30 janv. 2019
Dear Laetitia, Thank you for taking the time to share your feedback. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of. Sincerely,
10/10 Excellent
nathalie
30 déc. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
nathalie
Séjour de 4 nuits en décembre 2018
Réponse de William Sdranis, Guest Relations Manager le 1 janv. 2019
Dear nathalie,
Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.
Sincerely,
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
19 déc. 2018
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en décembre 2018
Réponse de William Sdranis, Guest Relations Manager le 22 déc. 2018
Dear Guest,
Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!
Sincerely,
8/10 Bien
Emmanuel
8 déc. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bien situé
Emmanuel
Séjour de 1 nuit en novembre 2018
Réponse de William Sdranis, Guest Relations Manager le 17 déc. 2018
Dear Emmanuel,
Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!
Sincerely,
8/10 Bien
Philippe, Paris
4 nov. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Philippe
Séjour de 1 nuit en novembre 2018
Réponse de William Sdranis, Guest Relations Manager le 11 nov. 2018
Dear Philippe,
Thank you for taking the time to share your feedback. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of.
Sincerely,
10/10 Excellent
Sukju
Voyage en famille
10 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sukju
Séjour de 3 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
kathy, Delray Beach
Voyage en couple
9 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
kathy
Séjour de 1 nuit en mai 2024
10/10 Excellent
ggary
7 mai 2024
ggary
Séjour de 2 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
Rob
3 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Rob
Séjour de 1 nuit en avril 2024
8/10 Bien
Diana Lei
3 mai 2024
Diana Lei
Séjour de 3 nuits en avril 2024
8/10 Bien
Susana
2 mai 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Susana
Séjour de 2 nuits en avril 2024
10/10 Excellent
Bradley
1 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Bradley
Séjour de 2 nuits en avril 2024
10/10 Excellent
Carlos Andres
Voyage en couple
30 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Carlos Andres
Séjour de 3 nuits en avril 2024
10/10 Excellent
Jan
29 avr. 2024
Jan
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
10/10 Excellent
Marco
Voyage en groupe
27 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Marco
Séjour de 5 nuits en avril 2024
10/10 Excellent
Bruce
2 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Bruce
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Greg, Front of House Manager le 2 avr. 2024
Thank you very much for choosing InterContinental The George. We are so happy to hear that you enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you back at the InterContinental Edinburgh The George in the near future.
10/10 Excellent
Lorenzo
Voyage en couple
31 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Lorenzo
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Greg, Front of House Manager le 2 avr. 2024
Thank you very much for choosing InterContinental The George. We are so happy to hear that you enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you back at the InterContinental Edinburgh The George in the near future.
10/10 Excellent
Maxine Marie
Voyage en groupe
31 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Maxine Marie
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Greg, Front Of House Manager le 2 avr. 2024
Thank you very much for choosing InterContinental The George. We are so happy to hear that you enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you back at the InterContinental Edinburgh The George in the near future.
4/10 Médiocre
Christine
30 mars 2024
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Christine
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Greg, Front of House Manager le 2 avr. 2024
Thank you for your feedback form your recent stay with us at InterContinental Edinburgh the George. I am disappointed to learn your stay was not that of a InterContinental experience and we fell short of a 5* star experience.
10/10 Excellent
Catherine
24 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Catherine
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de JM le 28 mars 2024
Dear Catherine,Thank you very much for choosing InterContinental The George. We are so happy to hear that you enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you back at the InterContinental Edinburgh The George in the near future. Kind Regards, Greg, Front of House Manager
10/10 Excellent
Juliana
23 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Juliana
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Greg, Front of House Manager le 23 mars 2024
Thank you so much for taking the time to leave a review. We are so happy to hear that you enjoyed your stay with us. We do hope to welcome you back at the InterContinental Edinburgh The George in the near future.
10/10 Excellent
John
Voyage en couple
17 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
John
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Greg, Front of House Manager le 23 mars 2024
Thank you so much for taking the time to leave review. We are so happy to hear that you enjoyed your stay with us. We do hope to welcome you back at the InterContinental Edinburgh The George in the near future.
10/10 Excellent
Ms Helen
27 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Special hotel.
Ms Helen
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Greg, Front Of House Manager le 5 mars 2024
Thank you so much for taking the time to leave a 10 /10 review. We are happy to hear that you enjoyed your stay with us. We do hope we can welcome you back at the InterContinental Edinburgh The George in the near future.
10/10 Excellent
Cynthia
25 févr. 2024
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Cynthia
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Greg, Front Of House Manager le 5 mars 2024
Thank you so much for taking the time to leave a review. We are so happy to hear that you enjoyed your stay with us. We do hope we can welcome you back at the InterContinental Edinburgh The George in the near future
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
24 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Flott
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Greg, Front Of House Manager le 24 févr. 2024
Thank you so much for taking the time to leave a 10 /10 review. We are happy to hear that you enjoyed your stay with us. We do hope we can welcome you back at the InterContinental Edinburgh The George on a return trip to the city.
10/10 Excellent
Ismer, Yonkers
Voyage en famille
24 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ismer
Séjour de 4 nuits en février 2024
Réponse de Greg, Front Of House Manager le 24 févr. 2024
Thank you so much for taking the time to leave a review. We are so happy to hear that you enjoyed your stay with us. We do hope we can welcome you back at the InterContinental Edinburgh The George in the near future
10/10 Excellent
KARIM, london
Voyage en couple
20 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
KARIM
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Greg, Front Of House Manager le 24 févr. 2024
Thank you so much for taking the time to leave a review. We are so happy to hear that you had an amazing stay with us. We do hope we can welcome you back at the InterContinental Edinburgh The George in the near future
8/10 Bien
Neil
Voyage en couple
18 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Neil
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Greg, Front Of House Manager le 20 févr. 2024
Thank you so much for taking the time to leave a review. We are so happy to hear that you enjoyed your stay with us. We do hope we can welcome you back at the InterContinental Edinburgh The George in the near future.
10/10 Excellent
Dirk
16 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Dirk
Séjour de 4 nuits en février 2024
Réponse de Greg, Front Of House Manager le 20 févr. 2024
Thank you so much for taking the time to leave a review. We are so happy to hear that you enjoyed your stay with us. We do hope we can welcome you back at the InterContinental Edinburgh The George in the near future.
4/10 Médiocre
Jim
15 févr. 2024
Jim
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Greg, Front of House Manager le 23 mars 2024
I am sorry to learn your experience did not meet your expectations during your stay, if you would like to discuss this further, please contact me directly on greg.riley@ihg.com
10/10 Excellent
maria
Voyage en couple
8 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
maria
Séjour de 4 nuits en février 2024
Réponse de Greg, Front Of House Manager le 13 févr. 2024
Thank you so much for taking the time to leave a review. We are so happy to hear that you enjoyed your stay with us. We do hope we can welcome you back at the InterContinental Edinburgh The George in the near future.
10/10 Excellent
Caroline
8 févr. 2024
Intercontinental The George 3 night stay
Caroline
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Greg, Front Of House Manager le 13 févr. 2024
Thank you so much for taking the time to leave a review. We are so happy to hear that you enjoyed your stay with us. We do hope we can welcome you back at the InterContinental Edinburgh The George in the near future.
8/10 Bien
Fiona
Voyage en groupe
4 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Fiona
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Greg, Front Of House Manager le 13 févr. 2024
Thank you so much for taking the time to leave a review. We are so happy to hear that you enjoyed your stay with us. We do hope we can welcome you back at the InterContinental Edinburgh The George in the near future.
10/10 Excellent
Stephen
1 févr. 2024
Stephen
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Greg, Front of House Manager le 23 mars 2024
Thank you for the 5/5 review!
10/10 Excellent
Anne
31 janv. 2024
Anne
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Greg, Front Of House Manager le 13 févr. 2024
Thank you so much for taking the time to leave a review. We are so happy to hear that you enjoyed your stay with us. We do hope we can welcome you back at the InterContinental Edinburgh The George in the near future.
8/10 Bien
Felicia
Voyage d’affaires
28 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Felicia
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Greg, Front Of House Manager le 17 févr. 2024
Thank you for taking the time to review the hotel.We are glad you had an great stay with us and we look forward to welcoming you back on a trip to Edinburgh in the future.
10/10 Excellent
Marcelo
28 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Marcelo
Séjour de 5 nuits en janvier 2024
Réponse de Greg, Front Of House Manager le 13 févr. 2024
Thank you so much for taking the time to leave a review. We are so happy to hear that you enjoyed your stay with us. We do hope we can welcome you back at the InterContinental Edinburgh The George in the near future.
10/10 Excellent
Peter
24 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Fantastic Hotel
Peter
Séjour de 4 nuits en janvier 2024
Réponse de Greg, Front Of House Manager le 13 févr. 2024
Thank you so much for taking the time to leave a review. We are so happy to hear that you enjoyed your stay with us. We do hope we can welcome you back at the InterContinental Edinburgh The George in the near future.