Avis sur ibis Edinburgh Centre South Bridge - Royal Mile
ibis Edinburgh Centre South Bridge - Royal Mile
77 South Bridge, Edinburgh, Scotland
Avis
8,4
Très bien
8,6/10
Propreté
8,8/10
Personnel et service
8,0/10
Équipements
8,4/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,4/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en couple
7 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en mai 2024
6/10 Satisfaisant
CAROLINE
23 avr. 2024
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
CAROLINE
Séjour de 1 nuit en avril 2024
8/10 Bien
Denis
Voyage en couple
21 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Denis
Séjour de 3 nuits en avril 2024
10/10 Excellent
Mélanie
2 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Mélanie
8/10 Bien
jean-francois
Voyage en groupe
2 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
jean-francois
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Myrto-Front Office Team Member le 2 févr. 2024
Dear Jean-Francois,Thank you for taking the time to share your feedback with us. We appreciate your kind words about our convenient location. We understand that the noise from the nearby nightclub may have affected your stay, we apologize about any inconvenience caused by this. Your feedback has been noted and we will take it into account as we continue to improve the experience for our guests.
10/10 Excellent
Laurie-Rose
19 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Laurie-Rose
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
Réponse de Myrto-Front Office Team Member le 19 nov. 2023
Dear Laurie-Rose,Thank you ever so much for taking the time to post a review of your recent stay with us here at Ibis Edinburgh Centre South Bridge.
8/10 Bien
Christophe
12 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bon emplacement
Christophe
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Myrto-Front Office Team Member le 16 nov. 2023
Dear Christophe,Thank you for your lovely review. We are so pleased to hear that you had such a fantastic stay and we all look forward to welcoming you again in the near future!
8/10 Bien
Liette, Blainville
15 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Liette
Séjour de 6 nuits en octobre 2023
Réponse de Kacper - Front Office Team Member le 6 nov. 2023
Dear Liette,Thank you for taking the time to tell us about your stay at our hotel. We are glad that you felt welcomed and found our staff friendly. We hope you enjoyed your visit and hope to see you next time. Sincerely, Kacper
8/10 Bien
Laurent
Voyage en famille
25 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Laurent
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Réponse de Reception team member le 26 juil. 2023
Dear Laurent, Thank you for taking the time to review your recent stay at Ibis Edinburgh Centre South Bridge, we thoroughly appreciate your feedback. We were delighted to read that you found our dedicated team of service staff to be friendly and attentive. With regards to your restaurant experience, we will certainly pass on your comments to the team for their immediate attention and hope to have the pleasure of serving you again soon. Warm Regards.
8/10 Bien
Sébastien
Voyage en couple
17 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Sébastien
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Réponse de Coral le 18 juil. 2023
Dear Sébastien, thank you very much for your kind words. We are pleased to know you enjoyed your stay and hope you will choose us again in the future. Kindest regards
10/10 Excellent
Christophe
5 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Super
Christophe
Séjour de 6 nuits en juin 2023
Réponse de Sudeer AB le 6 juil. 2023
Dear Christophe,We very much appreciate your comments regarding your stay at the ibis Edinburgh Centre South Bridge Royal Mile Edinburgh. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely,Sudeer AB.
8/10 Bien
Jean-louis
27 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jean-louis
Séjour de 3 nuits en mai 2023
Réponse de Ibis Reception Team le 28 juin 2023
Dear Jean,Thank you very much for your excellent feedback! We are delighted that you enjoyed your recent stay with us and hope to welcome you again during your next visit in Edinburgh! Sincerely,
10/10 Excellent
michel
6 juin 2023
michel
Séjour de 3 nuits en juin 2023
Réponse de Ibis Reception Team le 9 juin 2023
Dear MichelThank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon! Sincerely,
10/10 Excellent
Jean-Pierre
Voyage en famille
5 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Jean-Pierre
Séjour de 3 nuits en juin 2023
Réponse de Ibis Reception Team le 9 juin 2023
Dear PierreWe very much appreciate your comments regarding your stay at the Ibis Edinburgh Centre South Bridge. It is always a pleasure to receive positive feedback. At Ibis, we strive to continuously improve the quality of our services and your loyalty is the best reward for our efforts.
10/10 Excellent
Jocelyne
29 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bon accueil
Jocelyne
Séjour de 1 nuit en mai 2023
Réponse de Dalia Front Office Teams Member le 29 mai 2023
Dear JocelyneWe very much appreciate your comments regarding your stay at the Ibis Edinburgh Centre South Bridge. We are delighted to read that you had an excellent stay and enjoyed your visit at our hotel. It is always encouraging to learn that guests are satisfied with our service as it is what we strive for every day. Thank you for your kind feedback, and we hope to see you again soon for another journey with us. Sincerely,
10/10 Excellent
Michel
Voyage en famille
20 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Michel
Séjour de 6 nuits en avril 2023
Réponse de Dalia Front Office Teams Member le 21 avr. 2023
Dear MichelThank you for taking the time to review your recent stay at Ibis Edinburgh Centre South Bridge. We were particularly delighted to read you found our dedicated team of service staff to be attentive and provided you with a memorable experience. As you mentioned, we are exceptionally fortunate to be located right in the very heart of Edinburgh and just a stone's throw away from local iconic landmarks and tourist attractions! Thank you again for your compliments, we hope to have the pleasure of welcoming you back to Ibis Edinburgh Centre South Bridge soon. Warm Regards,
10/10 Excellent
Sophie
Voyage en groupe
21 mars 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Sophie
Séjour de 2 nuits en mars 2023
Réponse de Ben le 23 mars 2023
Dear Sophie,We very much appreciate your comments regarding your stay at the Ibis Southbridge. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely,BenFO Team Member
10/10 Excellent
Eric
Voyage en couple
29 déc. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Eric
Réponse de Ibis Reception Team le 5 janv. 2023
Dear Eric,Thank you for taking the time to review your recent stay at Ibis Edinburgh Centre South Bridge. We were particularly delighted to read you found our dedicated team of service staff to be attentive and provided you with a memorable experience. Thank you again for your compliments, we hope to have the pleasure of welcoming you back to Ibis Edinburgh Centre South Bridge soon. Warm Regards, Hector
10/10 Excellent
Martine Jeanne
14 déc. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Martine Jeanne
Séjour de 2 nuits en décembre 2022
Réponse de Ibis Reception Team le 14 déc. 2022
Bon soir Martin Jean,Merci d'avoir pris le temps de nous parler de votre séjour dans notre hôtel. Nous sommes heureux que vous vous soyez senti bien accueilli et que vous ayez trouvé notre service de qualité. Je suis désolé pour le bruit que vous avez ressenti. J'espère que vous avez signalé à notre personnel afin de rendre votre séjour meilleur. Nous apprécions que vous partagiez vos préoccupations et nous espérons que vous nous donnerez l'occasion de mieux vous servir dans un proche avenir.Sincèrement,Hector
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
8 sept. 2022
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en septembre 2022
8/10 Bien
Voyageur vérifié
7 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en septembre 2022
8/10 Bien
Rolande
Voyage en famille
11 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Rolande
Séjour de 3 nuits en juillet 2022
10/10 Excellent
Marion
25 avr. 2022
Marion
Séjour de 2 nuits en avril 2022
10/10 Excellent
Stéphane
Voyage en groupe
22 avr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Stéphane
Séjour de 1 nuit en avril 2022
10/10 Excellent
Vanessa
2 janv. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Vanessa
Séjour de 2 nuits en décembre 2021
10/10 Excellent
Florence
8 sept. 2021
Florence
Séjour de 1 nuit en septembre 2021
10/10 Excellent
TAKASHI
Voyage en famille
12 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
TAKASHI
Séjour de 2 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
Maria
12 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Maria
Séjour de 2 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
CECIL
Voyage en couple
11 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
CECIL
Séjour de 2 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
John
Voyage en famille
11 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
John
Séjour de 2 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
Danielle
11 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Danielle
Séjour de 4 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
Ajith
10 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Ajith
Séjour de 2 nuits en avril 2024
10/10 Excellent
Shamal
Voyage en couple
9 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Shamal
Séjour de 3 nuits en mai 2024
8/10 Bien
Janice
Voyage en groupe
9 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Janice
Séjour de 1 nuit en mai 2024
10/10 Excellent
Andrew
Voyage en couple
6 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Andrew
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Myrto-Front Office Team Member le 7 mai 2024
Dear Andrew, Thank you for your kind words about our hotel and exceptional staff service. We are delighted to hear that you had a very good experience with us. Looking forward to welcoming you back soon!
10/10 Excellent
Juliann
Voyage en couple
4 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Juliann
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Myrto-Front Office Team Member le 6 mai 2024
Dear Juliann, Thank you for your kind words regarding our newer and clean hotel, excellent staff, and convenient location on the Royal Mile. We are delighted to hear that you enjoyed the breakfast buffet with its wide selection. We look forward to welcoming you back soon.
6/10 Satisfaisant
Christopher
3 mai 2024
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Christopher
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Myrto-Front Office Team Member le 6 mai 2024
Dear Christopher, Thank you for taking the time to review your recent stay in IBIS Hotel South Bridge-Royal Mile!We hope that you enjoyed your stay and we hope to have the opportunity of welcoming you back again in the future.
8/10 Bien
James
Voyage en couple
2 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
James
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Myrto-Front Office Team Member le 3 mai 2024
Dear James, We are delighted to hear that you had an excellent stay with us near the Royal Mile. Our team is dedicated to providing friendly and helpful service to all our guests. We look forward to welcoming you back soon.
6/10 Satisfaisant
Audrey
Voyage en famille
2 mai 2024
Les points faibles : Équipements
Audrey
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Myrto-Front Office Team Member le 2 mai 2024
Dear Audrey, Thank you for sharing your feedback. We appreciate your kind words about our location. We apologize for falling short of your expectations in terms of cleanliness, noise levels, and the condition of the hotel. Our team is dedicated to providing exceptional service, and we will address the issues you've mentioned. Please note that extra towels are available upon request. We hope you reconsider and give us another chance to exceed your expectations.
6/10 Satisfaisant
Tammy
1 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Tammy
Séjour de 3 nuits en avril 2024
8/10 Bien
Timothy
28 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Timothy
Séjour de 1 nuit en avril 2024
6/10 Satisfaisant
Carolyn
Voyage en famille
25 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Carolyn
Séjour de 3 nuits en avril 2024
8/10 Bien
Janet
Voyage en groupe
22 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Janet
Séjour de 2 nuits en avril 2024
10/10 Excellent
Ricardo, Fontana
Voyage en famille, Voyage en couple
21 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ricardo
Séjour de 7 nuits en avril 2024
10/10 Excellent
Johannes
Voyage en groupe
20 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Johannes
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
10/10 Excellent
Prince
Voyage en couple
14 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Prince
Séjour de 5 nuits en avril 2024
Réponse de Myrto-Front Office Team Member le 15 avr. 2024
Dear Prince, Thank you for taking the time to review your recent stay! We are delighted to hear that you had a positive experience with our safe storage service and found our staff very accommodating. We always strive to provide excellent service to our guests. We look forward to welcoming you back soon!
10/10 Excellent
Angelette
10 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Angelette
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Myrto-Front Office Team Member le 12 avr. 2024
Dear Angelette,Thank you for taking the time to review your recent stay in IBIS Hotel South Bridge and giving us an excellent score!We are glad that you enjoyed your stay, and we hope to have the pleasure of welcoming you back again in the future.
10/10 Excellent
Salvador
Voyage en couple
9 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Salvador
Séjour de 2 nuits en avril 2024
10/10 Excellent
Maria
7 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Maria
Séjour de 3 nuits en avril 2024
4/10 Médiocre
Jennifer
Voyage en famille
6 avr. 2024
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Jennifer
Séjour de 1 nuit en avril 2024