Avis
9,2
Merveilleux
9,4/10
Propreté
9,2/10
Personnel et service
9,0/10
Équipements
9,2/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,8/10
Écoresponsabilité
Avis
19 oct. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 5 nuits en octobre 2022
Réponse de General Manager le 19 oct. 2022
Hi David, Thank you for the review. We have shared your feedback with our team and hope to welcome you back to the hotel in the future.
10/10 Excellent
Gérard
13 oct. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Gérard
Séjour de 1 nuit en octobre 2020
Réponse de Anne le 7 nov. 2020
Thank you very much for your score and glad you enjoyed your stay.
We hope to see you again in the future.
10/10 Excellent
Hugues
Voyage d’affaires
5 mars 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Amazing hotel in Edimburgh
Hugues
Séjour de 1 nuit en mars 2020
Réponse de Gregor Thomson - Duty Manager le 5 mars 2020
Dear Hugues,
Thank you for your 10/0 review!
6/10 Satisfaisant
Fabienne
27 sept. 2019
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Attention, attention...
Fabienne
Séjour de 3 nuits en septembre 2019
Réponse de Lisa Anderson, Deputy General Manager le 29 sept. 2019
Dear Fabienne,
Thank you for your review, I am sorry that you were not happy with our breakfast room not being available on your last morning as early as you left. I do hope that all other aspects of your stay were enjoyable and that you had a great time in Edinburgh overall.
Kind regards
8/10 Bien
Alexandra
25 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Alexandra
Séjour de 3 nuits en juillet 2019
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en couple
4 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en avril 2019
Réponse de The Scotsman Team le 28 mai 2019
Thank you for your review of the Scotsman Hotel, we are delighted that you have enjoyed your stay with us.
Warm regards
10/10 Excellent
Elisabeth, Hyères
30 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Magique, Superbe !
Elisabeth
Séjour de 2 nuits en avril 2019
Réponse de The Scotsman Hotel le 28 mai 2019
Thank you for your review of the Scotsman, we are delighted that you have enjoyed your stay with us.
Warm regards
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en couple
8 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en avril 2019
Réponse de Nick le 8 avr. 2019
Thankyou
10/10 Excellent
Marie
Voyage en groupe
31 mars 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Marie
Séjour de 4 nuits en mars 2019
Réponse de Hotel Reception le 7 avr. 2019
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
10/10 Excellent
Frédérique, Nice
Voyage en famille
7 mars 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Frédérique
Séjour de 2 nuits en février 2019
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
4 mars 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en février 2019
10/10 Excellent
Jane
7 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jane
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Jan Coskun - General Manager le 8 mai 2024
Dear Jane, Thank you for you review. The team are glad you enjoyed your stay. Hopefully, we will see you on your next visit to Edinburgh Kind regardsThe Management Team
10/10 Excellent
Rebecca
Voyage en couple
6 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Rebecca
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Jan Coskun - General Manager le 8 mai 2024
Dear Rebecca, Thank you for your kind review. Construction surrounding the hotel being finished soon should aide parking for our guests. We are delighted you enjoyed The Grand Cafe and the hotel facilities.We do hope to welcome you back to The Scotsman in the future. Kind regards The Management Team
8/10 Bien
Robert D
Voyage en famille
5 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Robert D
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Jan Coskun - General Manager le 8 mai 2024
Dear Robert, Thank you for your feedback. Good to hear you enjoyed the dining experience at the hotel and the location. Construction surrounding the hotel will hopefully be complete soon. Well noted concerning the luggage drop off point. Your point has been relayed onto the concierge team. We look forward to welcoming you back to the hotel in the near future. Kind regards The Management Team
10/10 Excellent
Robert
Voyage en groupe
3 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Robert
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de GM le 5 mai 2024
Dear Robert,Thank you for your positive review. I'm glad to read that you have enjoyed your stay overall. I hope we can welcome you again soon.Haste Ye Back!Kindest Regards,Jan CoskunGeneral Manager
10/10 Excellent
SHEILA
Voyage en groupe
1 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
SHEILA
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de GM le 2 mai 2024
Dear Sheila,Thank you for your positive review. I'm pleased to read that you have enjoyed your stay overall and I hope we can welcome you again sometime soon.Haste Ye Back!Kindest Regards,Jan CoskunGeneral Manager
10/10 Excellent
NAO
Voyage en famille
1 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
NAO
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de GM le 2 mai 2024
Dear Nao,Thank you for your positive review. I'm pleased to read that you have enjoyed your stay overall and I hope we can welcome you again sometime soon.Haste Ye Back!Kindest Regards,Jan CoskunGeneral Manager
10/10 Excellent
Ryan
Voyage en couple
30 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ryan
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de GM le 1 mai 2024
Dear Ryan,Thank you for your positive review. I'm pleased to read that you have enjoyed your stay and I hope that we can welcome you again sometime soon.Kind Regards,Jan CoskunGeneral Manager
10/10 Excellent
Catherine
29 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Catherine
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de GM le 1 mai 2024
Dear Catherine,Thank you for your positive review. I'm pleased to read that you have enjoyed your stay and I hope that we can welcome you again sometime soon.Kind Regards,Jan CoskunGeneral Manager
10/10 Excellent
Donald
29 avr. 2024
Donald
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de GM le 1 mai 2024
Dear Donald.Thank you for your positive review. I'm pleased to read that you have enjoyed your stay and I hope that we can welcome you again sometime soon.Kind Regards,Jan CoskunGeneral Manager
10/10 Excellent
Georgette, Orlando
29 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Georgette
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de GM le 1 mai 2024
Dear Georgette.Thank you for your positive review. I'm pleased to read that you have enjoyed your stay and I hope that we can welcome you again sometime soon.Kind Regards,Jan CoskunGeneral Manager
8/10 Bien
Ria
28 avr. 2024
Les points forts : Équipements
Ria
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Reception Manager le 29 avr. 2024
Dear Ria, Good to hear you enjoyed your stay at The Scotsman! We hope to welcome you back in the near future! The Management Team
10/10 Excellent
Michael
Voyage en couple
28 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Michael
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Reception Manager le 29 avr. 2024
Dear Michael,Great to hear you enjoyed your stay at The Scotsman! We look forward to welcoming you back in the near future. Kind regards The Management Team
10/10 Excellent
Mary
Voyage en couple
28 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mary
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de GM le 28 avr. 2024
Dear Mary,Thank you for your positive review. I'm glad to read that you have enjoyed your time with us and I hope we can welcome you again in the future.Haste Ye Back!Kindest Regards,Jan CoskunGeneral Manager
6/10 Satisfaisant
Kristin
27 avr. 2024
Kristin
Séjour de 7 nuits en avril 2024
Réponse de Reception Manager le 27 avr. 2024
Dear Ms Bower, Thank you for your feedback. We always appreciate our guests views good or bad so we can improve our service. Mistakes do happen in hotels and the team at Reception have been briefed on how to resolve such errors in the future. Furthermmore, Housekeeping have been informed to look at the room you stayed in condition. Feedback has also been provided to The Grand Cafe and the Breakfast Team. Hopefully we do get the opportunity to welcome you back to The Scotsman. Kind regardsThe Management Team
6/10 Satisfaisant
Carole
Voyage en groupe
25 avr. 2024
Carole
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de GM le 27 avr. 2024
Dear Carole,Thank you for your review. We appreciate this crucial feedback so that we may do right by our future guests.I hope we have the chance to welcome you again.KInd Regards,Jan CoskunGeneral Manager
8/10 Bien
Andrew
23 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Andrew
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de GM le 26 avr. 2024
Dear Andrew,Thank you for your review. I'm glad to see that you have enjoyed your stay overall and I hope we can welcome you again. Please also rest assured that we have made note of your comment regarding the public and will be looking to improve this for future.Haste Ye Back!Kindest Regards,Jan CoskunGeneral Manager
10/10 Excellent
Christopher
Voyage en famille
17 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Christopher
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de GM le 21 avr. 2024
Dear Christopher,Thank you for your positive review. I'm pleased to read that you have enjoyed your stay and I hope we can welcome you again.Haste Ye Back!Kindest Regards,Jan CoskunGeneral Manager
10/10 Excellent
Vivienne
Voyage en famille
16 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Vivienne
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de GM le 21 avr. 2024
Dear Vivienne,Thank you for your positive review. I'm pleased to read that you have enjoyed your stay and I hope we can welcome you again.Haste Ye Back!Kindest Regards,Jan CoskunGeneral Manager
10/10 Excellent
Nicola
Voyage en couple
14 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nicola
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de GM le 21 avr. 2024
Dear Nicola,Thank you for your positive review. I'm pleased to read that you have enjoyed your stay and I hope we can welcome you again.Haste Ye Back!Kindest Regards,Jan CoskunGeneral Manager
10/10 Excellent
Gavin
Voyage en famille
9 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Gavin
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de Jan Coskun General Manager le 9 avr. 2024
Dear Gavin,Thank you for your positive review. I'm glad to read that you have enjoyed your stay with us overall and I hope we can welcome you again.Haste Ye Back!
8/10 Bien
Carina
Voyage en famille
8 avr. 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Carina
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Jan Coskun General Manager le 9 avr. 2024
Dear Carina,Thank you for your review. I apologise for the inconveniences that you have addressed in your writing, and the issues you've raised will be looked into so that we may do right by our future guests.I hope that we have the chance to welcome you again in the future.Warm Regards,
10/10 Excellent
ARIADNA
Voyage en famille
7 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
ARIADNA
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Jan Coskun General Manager le 9 avr. 2024
Dear Ariadna,Thank you for your positive review. I'm glad to read that you have enjoyed your stay with us overall and I hope we can welcome you again.Haste Ye Back!
10/10 Excellent
Susan
Voyage en couple
7 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Susan
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Jan Coskun General Manager le 9 avr. 2024
Dear Susan,Thank you for your positive review. I'm glad to read that you have enjoyed your stay with us overall and I hope we can welcome you again.We will look into the parking instructions being clearer for our future guests.Haste Ye Back!
10/10 Excellent
Justin
6 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Justin
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Jan Coskun General Manager le 9 avr. 2024
Dear Justin,Thank you for your positive review. I'm glad to read that you have enjoyed your stay with us overall and I hope we can welcome you again.Haste Ye Back!
10/10 Excellent
Sheung Yung, Hong Kong
Voyage en famille
1 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sheung Yung
Séjour de 4 nuits en janvier 2024
Réponse de Jan Coskun - General Manager le 1 avr. 2024
Dear Sheung Yung,Thank you for your review. I'm glad you enjoyed your stay and please come again soon!Kindest Regards,
10/10 Excellent
Claire Louise
1 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Claire Louise
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Jan Coskun, General Manager le 6 avr. 2024
Dear Claire Louise,Thank you for your positive review. I'm glad you have enjoyed your time with us and I hope we can welcome you again soon.Haste Ye Back!Kindest Regards,
10/10 Excellent
Daryl Ann
31 mars 2024
Daryl Ann
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de GM le 21 avr. 2024
Dear Daryl Ann,Thank you for your positive review. I'm pleased to read that you have enjoyed your stay and I hope we can welcome you again.Haste Ye Back!Kindest Regards,Jan CoskunGeneral Manager
10/10 Excellent
Donald
Voyage en couple
31 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Donald
Séjour de 6 nuits en mars 2024
Réponse de Jan Coskun - General Manager le 1 avr. 2024
Dear Donald,Thank you for you positive review. I'm pleased to see that you've enjoyed your stay with us, and I hope we can welcome you again sometime soon.Haste Ye Back!Kindest Regards,
10/10 Excellent
Henry
Voyage en couple
28 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Henry
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Jan Coskun - General Manager le 30 mars 2024
Dear Henry,Thank you for your positive review. I'm glad to see you have enjoyed your time with us and I hope we can welcome you again in the future.Haste Ye Back!
10/10 Excellent
Charlotte
28 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Charlotte
Séjour de 6 nuits en mars 2024
Réponse de Jan Coskun - General Manager le 30 mars 2024
Dear Charlotte,Thank you for your positive review. I'm pleased to read that we managed to make your special day all the more memorable. I hope we have the chance to welcome you again soon.Haste Ye Back!
10/10 Excellent
Becky
Voyage en famille
24 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Becky
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Jan Coskun - General Manager le 27 mars 2024
Dear Becky,Thank you for your positive review. I'm pleased to read that you have enjoyed your stay with us and I hope that we can welcome you again sometime soon.Kindest Regards,
10/10 Excellent
Sarah
Voyage en couple
24 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sarah
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Jan Coskun - General Manager le 27 mars 2024
Dear Sarah,Thank you for your positive review. I'm pleased to read that you have enjoyed your stay with us and I hope we can welcome you again sometime soon.Haste Ye Back!Kindest Regards,
10/10 Excellent
James, Solvang
Voyage en couple
13 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
James
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Jan Coskun - General Manager le 23 mars 2024
Dear James,Thank you for your positive review. I'm pleased to read that you have enjoyed your stay and I hope that we can welcome you again in the near future.Haste Ye Back!
10/10 Excellent
Glenn
Voyage en couple
11 mars 2024
Glenn
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Jan Coskun - General Manager le 23 mars 2024
Dear Glenn,Thank you for your positive review. I'm pleased to read that you enjoyed your stay, and I hope that we have a chance to welcome you again in the future.I apologise you had trouble finding the Market Street Entrance. Directions should have been in your confirmation. If they were not, I am truly sorry. This would have been remiss of us.Haste Ye Back!
10/10 Excellent
Kimberly, Fall River
Voyage en famille, Voyage en groupe
10 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kimberly
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Jan Coskun General Manager le 10 mars 2024
Dear Kimberly, Thank you very much for taking the time to leave us a review. Looking forward to welcoming you back in Edinburgh! Kindest Regards, Jan Coskun General Manager
10/10 Excellent
Amy
Voyage en famille
6 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Amy
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Jan Coskun General Manager le 9 mars 2024
Dear Amy, Thank you so much for taking the time to leave us such good Feedback. We are happy that you enjoyed the comfort and spaciousness of our room. Looking forward to welcoming you back in Edinburgh! Kindest Regards,
6/10 Satisfaisant
Martyn
22 févr. 2024
Martyn
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Jan Coskun - General Manager le 23 mars 2024
Dear Martyn,Thank you for your review. I would be keen to learn how we could have gotten a full 5 out of 5. Please feel free to be in touch with me personally so that I may know more about your experience and how we can improve for future guests.I look forward to hearing from you.Haste Ye Back!
10/10 Excellent
Clive
Voyage en couple
21 févr. 2024
Les points forts : Équipements
Clive
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Jan Coskun - General Manager le 21 févr. 2024
Dear Clive,Thank you for your review. We appreciate your kind words, and I hope we can welcome you again in the future.Kindest Regards,
10/10 Excellent
Alison
19 févr. 2024
Alison
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Jan Coskun - General Manager le 21 févr. 2024
Dear Alison,Thank you for your review. I hope we can welcome you again in the future.Kindest Regards,