Avis
9,4
Exceptionnel
9,8/10
Propreté
9,4/10
Personnel et service
9,4/10
Équipements
9,6/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
9,0/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en famille
16 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en août 2022
10/10 Excellent
frederic
Voyage en famille
6 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Top niveau
frederic
Séjour de 2 nuits en août 2022
10/10 Excellent
JEAN E
7 août 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bonne expérience
JEAN E
Séjour de 2 nuits en juillet 2018
Réponse de TLC le 8 août 2018
Thank You Jean!
10/10 Excellent
Angelia
27 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Angelia
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
10/10 Excellent
Mary
22 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Mary
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
10/10 Excellent
Jaclyn
13 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jaclyn
Séjour de 1 nuit en août 2023
10/10 Excellent
Daniel
9 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Daniel
Séjour de 1 nuit en août 2023
10/10 Excellent
Cindy
26 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Cindy
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Terri Steinhorst, Operations Manager, The Chalets le 1 août 2023
Thank you for staying with us. We are aware of the current grass problem. We had a temporary issue with the sprinkler system around the Chalet buildings, and it is now fixed. With the weather being so hot in the summer, we water daily. Unfortunately, when the sprinkler breaks, the lawns quickly turn brown. I do hope the rest of your stay was enjoyable and relaxing.
10/10 Excellent
Christian
Voyage en famille
25 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Schöne Anlage
Christian
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
10/10 Excellent
Jeff
Voyage en famille
25 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jeff
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
10/10 Excellent
George
Voyage en famille
18 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Our new place in Oregon.
George
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
10/10 Excellent
Robert L
Voyage en couple
21 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Robert L
Séjour de 1 nuit en juin 2023
10/10 Excellent
Brittani
21 mai 2023
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Brittani
Séjour de 1 nuit en mai 2023
Réponse de Terri Steinhorst, Operations Manager, The Chalets le 17 juil. 2023
Thank you, Brittani. We are thrilled that you enjoyed your time at the Resort. Thank you for staying with us, and for such a glowing review.
10/10 Excellent
Satishwar
26 avr. 2023
Satishwar
Séjour de 2 nuits en avril 2023
10/10 Excellent
gina
Voyage en groupe
24 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
gina
Séjour de 1 nuit en avril 2023
Réponse de Terri Steinhorst, Operations Manager, The Chalets le 20 mai 2023
Thank you for such a glowing review! I am so very glad you enjoyed your stay.
10/10 Excellent
Gowri Kumar
Voyage en famille
17 févr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Gowri Kumar
Séjour de 1 nuit en février 2023
Réponse de Terri Steinhorst, Operations Manager, The Chalets le 17 févr. 2023
Thank you. It was a pleasure to host you and your family. My staff takes great pride in the cleanliness of the rooms. I will pass your compliment on to them.
10/10 Excellent
Gary
Voyage en famille
20 nov. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Gary
Séjour de 2 nuits en septembre 2022
Réponse de Terri Steinhorst, Operations Manager, The Chalets le 20 nov. 2022
Thank you for your review. We are so glad you enjoyed your stay.
10/10 Excellent
David
21 oct. 2022
David
Séjour de 1 nuit en octobre 2022
10/10 Excellent
Justine
Voyage en famille
15 oct. 2022
Les points forts : Propreté et personnel et service
Justine
Séjour de 1 nuit en octobre 2022
Réponse de Terri Steinhorst, Operations Manager, The Chalets le 15 oct. 2022
Thank you for the kind words. We are thrilled you enjoyed your stay.
10/10 Excellent
Richard
3 oct. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Richard
Séjour de 1 nuit en septembre 2022
10/10 Excellent
Melinda
6 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Melinda
Séjour de 1 nuit en septembre 2022
10/10 Excellent
Jeffrey
Voyage en couple
22 août 2022
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jeffrey
Séjour de 2 nuits en août 2022
6/10 Satisfaisant
Alvin
Voyage en famille
20 juil. 2022
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Terrible food and service
Alvin
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
6/10 Satisfaisant
Travis
Voyage d’affaires
20 juil. 2022
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Road trip
Travis
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
Réponse de Terri Steinhorst, Lodging Operations Manager le 13 août 2022
Thank you for the review. I am sorry that we did not exceed your expectations. All of our suites do have separate living room with a microwaves, couch, coffee table and armchair. You had reserved a luxury king room which does not have those items. You can take a virtual walk through of both of our rooms at www.resortateaglepoint.com/lodging. The Luxury King video is near the top of the page, and the Suite is near the bottom.
10/10 Excellent
Richard
Voyage en couple
10 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Richard
Séjour de 2 nuits en juillet 2022
6/10 Satisfaisant
Steve
29 juin 2022
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Steve
Séjour de 1 nuit en juin 2022
Réponse de Terri Steinhorst, Operations Manager, The Chalets le 29 juin 2022
We are very sorry to hear that your experience was less than wonderful. There does seems to be some sort of miscommunication. Our restaurant is open every day except Mondays and Tuesdays, from 8 am to 8 pm, serving breakfast, lunch and dinner. We are hiring new staff, and anticipate being open 7 days a week very soon.
Your review are very important to us. I trust that you found the lodging and other aspects of your stay enjoyable. We make every endeavor to
8/10 Bien
Christopher
Voyage en famille
19 juin 2022
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Not pet friendly, Hotels.com error
Christopher
Séjour de 2 nuits en juin 2022
10/10 Excellent
Jeannine
3 juin 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Perfect
Jeannine
Séjour de 2 nuits en mai 2022
Réponse de Terri Steinhorst, Operations Manager, The Chalets le 6 juil. 2022
Thank you for your kind review. We are so very glad you enjoyed your stay.
10/10 Excellent
mary
Voyage en couple
7 mai 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
mary
Séjour de 2 nuits en avril 2022
10/10 Excellent
Heather
Voyage en famille, Voyage en groupe
28 avr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Loved our chalet and patio!!
Heather
Séjour de 2 nuits en avril 2022
10/10 Excellent
Tim
8 nov. 2021
Les points forts : Personnel et service
Tim
Séjour de 2 nuits en novembre 2021
Réponse de Terri Steinhorst, Lodging Operations le 20 nov. 2021
Tim,
Glad you enjoyed your stay at The Chalets. Hope to see you again.
10/10 Excellent
Sharon M.
Voyage en famille
19 sept. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Sharon M.
Séjour de 2 nuits en septembre 2021
Réponse de Terri Steinhorst, Lodging Operations le 4 oct. 2021
Sharon, we are happy your stay at The Chalets was a pleasant experience. We always enjoy hearing that our guests find the grounds and golf course add to their pleasure. We hope you will join us again.
10/10 Excellent
William
Voyage en groupe
3 sept. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
William
Séjour de 2 nuits en août 2021
Réponse de Terri Steinhorst, Lodging Operations le 3 sept. 2021
Dear William,
Thank you for staying with us at The Chalets. Since COVID and staffing problems prevent us from having Talon Restaurant open for breakfast, it is our good fortune to have "Crackin' and Stackin' right down the road.
Please join us again the next time you visit the Rogue Valley.
10/10 Excellent
Tina
30 août 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Above outstanding
Tina
Séjour de 2 nuits en août 2021
Réponse de Terri le 30 août 2021
We are thrilled that you enjoyed your stay. Thank you for taking the time to post a review. We truly appreciate it.
10/10 Excellent
Richard S
Voyage en famille
23 août 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Richard S
Séjour de 2 nuits en août 2021
Réponse de Terri Steinhorst, Lodging Operations le 3 sept. 2021
Dear Richard,
Thank you for staying at The Chalets and for letting us know the service met or exceeded your expectations. I shall pass your compliment on to the staff.
We hope to see you again the next time you are in Southern Oregon.
10/10 Excellent
Sigalit
Voyage en famille
19 août 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Sigalit
Séjour de 2 nuits en août 2021
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en couple
19 août 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en août 2021
Réponse de Terri Steinhorst le 19 août 2021
We are so glad to hear that your stay at the Resort was a good one. Thank you so much for the glowing review. We hope to see you again soon!
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
7 août 2021
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en août 2021
Réponse de Terri S. le 8 août 2021
Thank you for your review. We so appreciate guests that take the time to give us feedback. Glad you had a good stay. The trash can liner was an oversight. We usually do line the cans, but always thoroughly wash them out between guests. We hope to see you again soon!
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
3 août 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en juillet 2021
Réponse de Terri le 4 août 2021
We are so very glad you enjoyed your stay. Thank you for your feedback.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en couple
30 juil. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en juillet 2021
Réponse de Terri S. le 31 juil. 2021
Thank you for your review! We so appreciate our guests and are glad that you enjoyed your stay.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
26 juil. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en juillet 2021
Réponse de Terri Steinhorst, Lodging Operations le 3 sept. 2021
Dear Guest,
Thank you for staying at the Resort at Eagle Point Golf Course. We appreciate hearing how each of our guests enjoy their stay, but it is particularly nice to hear that they also enjoy our grounds and gardens.
We hope to see you again the next time you are in the Rogue Valley.
8/10 Bien
Jennifer
Voyage en famille
16 juil. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Jennifer
Séjour de 3 nuits en juillet 2021
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
13 juil. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en juillet 2021
Réponse de Terri Steinhorst, Lodging Operations le 3 sept. 2021
Dear Guest,
Thank you for staying with us at the Resort at Eagle Point Golf Course. We, too, feel that the location of The Chalets is beautiful. The golf course, the gardens, the mountains are all there for our guests to enjoy from their patio or balcony.
We hope you will stay at with us again the next time you are in the Rogue Valley.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
11 juin 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en juin 2021
10/10 Excellent
Corey
28 mars 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Highly recommend
Corey
Séjour de 2 nuits en mars 2021
Réponse de Bob and Chana le 28 mars 2021
Thank you for the great review!
It was our pleasure to have you stay with us.
We appreciate your patronage.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
22 mars 2021
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Les points faibles : Propreté et personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en mars 2021
Réponse de Bob and Chana le 28 mars 2021
We appreciate your review and understand your desire to have service the way we used to be able to do.. Unfortunately Covid 19 has changed the Lodging business and the world.
We never refused to provide the service but needed to keep our staff safe during these trying times. Most of our guests preferred it also, but we appreciate your comments and hope to get back to normal.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
9 nov. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en novembre 2020
Réponse de Bob and Chana le 9 nov. 2020
Thank you for your great review.
It was our pleasure to have you stay with us.
10/10 Excellent
Lynn
Voyage en famille
26 sept. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Beautiful and Comfortable!
Lynn
Séjour de 2 nuits en septembre 2020
Réponse de Bob and Chana le 27 sept. 2020
It was our pleasure to have you stay with us. Thank you for your wonderful review. We look forward to having you come back.
10/10 Excellent
Sara
9 août 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Sara
Séjour de 2 nuits en août 2020
Réponse de Bob and Chana le 12 août 2020
Thank you for your 10 out of 10 Review.
We appreciate it and glad you enjoyed your stay.
10/10 Excellent
Donna, Carnation, Washington
Voyage en couple
4 août 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Donna
Séjour de 2 nuits en août 2020
Réponse de Bob and Chana le 4 août 2020
Thank you for the great review.
It was our pleasure to have you stay with us.
We look forward to having you come back.