Avis sur Leonardo Hotel Düsseldorf Airport Ratingen
Leonardo Hotel Düsseldorf Airport Ratingen
Broichhofstrasse 3, Ratingen, NW
Avis
8,2
Très bien
8,4/10
Propreté
8,6/10
Personnel et service
8,0/10
Équipements
8,0/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,0/10
Écoresponsabilité
Avis
18 mars 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Florian Schmitz le 19 mars 2024
Dear Morgan, thank you for submitting your review. We hope you will visit us again soon. Your Leonardo Hotel Dusseldorf Airport Ratingen
2/10 Horrible
Louis
Voyage d’affaires
17 nov. 2023
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Propreté
Louis
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Florian Schmitz le 20 nov. 2023
Dear Louis,We are grateful for your feedback about your recent stay at the Leonardo Hotel Düsseldorf Airport Ratingen. It's heartening to hear that you appreciated our convenient location and the overall quality of our hotel. However, we deeply regret to hear about your discomfort regarding the bedbug issue. We hold the comfort and safety of our guests in the highest regard, and we sincerely apologize for any inconveniences you may have experienced. Your feedback has been noted and shared with our management team and there have not been any bedbugs found neither in your room or of any other guests.We remain committed to ensuring all our guests have an enjoyable, comfortable stay.Thank you once again for sharing your experience. Best Regards,Leonardo Hotel Düsseldorf Airport Ratingen Team
4/10 Médiocre
Corinne
17 sept. 2023
Corinne
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de Florian Schmitz le 8 oct. 2023
Dear Corinna,Thank you for being our guest. Your feedback is very important to us. Please let us know immediately if something is not to your satisfaction, so we can fix it as soon as possible.Your Leonardo Hotel Team Düsseldorf Airport Ratingen
10/10 Excellent
THIERRY JOSEPH
Voyage d’affaires
22 nov. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
THIERRY JOSEPH
Séjour de 2 nuits en novembre 2022
Réponse de Lara Fleckes le 24 nov. 2022
Dear Thierry Joseph,thank you for your review! We're glad to hear that you had a 5-star experience at our hotel.Kind regards
10/10 Excellent
Etienne
11 avr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Etienne
Séjour de 2 nuits en avril 2022
Réponse de Aylin Ayas le 11 avr. 2022
Dear Etienne,
thank you for the great rating. We are looking forward welcoming you again.
Kknd regards
Aylin Ayas
10/10 Excellent
Arnaud
Voyage d’affaires
24 sept. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel pratique
Arnaud
Séjour de 1 nuit en septembre 2021
Réponse de Leonardo Hotel le 24 sept. 2021
Cher invité, merci beaucoup pour votre très bonne note. Nous espérons vous revoir bientôt!
Bien à vous,
Sanja Wagner
10/10 Excellent
Edwin-Floyd
Voyage d’affaires
27 mars 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Edwin-Floyd
Séjour de 1 nuit en mars 2021
Réponse de Leonardo Hotel le 28 mars 2021
Lieber Herr Edwin-Floyd,
vielen Dank für Ihre tolle Bewertung zu Ihrem Aufenthalt in unserem Hotel.
Wir freuen uns sehr das Sie sich bei uns Wohlgefühlt haben und hoffen Sie bald wieder bei uns Willkommen zu heißen.
Mit freundlichen Grüßen,
Sanja Wagner
8/10 Bien
KARINE
Voyage d’affaires
7 janv. 2021
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Hôtel fonctionnel sans charme particulier
KARINE
Séjour de 1 nuit en décembre 2020
Réponse de Marvin Gerock le 7 janv. 2021
Dear Guest, thank you very much for your comments on our Hotel. We appreciate your positive feedback and would be very happy to welcome you again in our hotel.
Your Leonardo Hotel Team
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
3 août 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juillet 2020
Réponse de Aylin Ayas le 7 août 2020
Dear Guest, thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon! Your Leonardo Hotel Team
8/10 Bien
Abdel-ghani
Voyage en famille
23 juil. 2020
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Confort de la chambre
Abdel-ghani
Séjour de 1 nuit en juillet 2020
Réponse de Aylin Ayas le 29 juil. 2020
Dear Abdel, thank you very much for you great rating of our hotel. We do hope to welcome you again very soon. If there is anything we can do to optimize your guest exeprience please always contact us directly. kind regrads
Aylin Ayas
Front Office Manager
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
22 mars 2020
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en mars 2020
Réponse de Aylin Ayas le 2 avr. 2020
Thank you for your candid review. We apologize that your recent stay did not meet expectations. Unfortunately you did not point out to us the ground of your dissatisfaction, please always contact our reception team directly, they will do everything make your stay more comfortable. We do hope to have the opportunity to welcome you back in the future, so that we can provide a better experience.
Sincerely,
Your Leonardo Hotel Team
8/10 Bien
Khalil
Voyage d’affaires
17 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Khalil
Séjour de 3 nuits en janvier 2020
Réponse de Leonardo Düsseldorf Airport le 19 févr. 2020
Dear Khalil,
thank you for your feedback.
We hope to see you again soon!
With friendly greetings,
Sanja Wagner
8/10 Bien
Pascal
Voyage d’affaires
15 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
CORRECT
Pascal
Séjour de 1 nuit en janvier 2020
Réponse de Lara Fleckes le 17 janv. 2020
Hello Pascal,
thank you for the great review of our hotel! We are glad, that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.
10/10 Excellent
eric
Voyage en groupe
9 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bon établissement
eric
Séjour de 1 nuit en décembre 2019
Réponse de Aylin Ayas le 9 janv. 2020
Dear Eric, the entire Leonardo Hotel Düsseldorf team says: "THANK YOU!" for your great rating. We are glad that you enjoyed your stay and hope to welcome you soon in our house. Best regards, Your Leonardo Hotel Team
8/10 Bien
PATRICK
Voyage d’affaires
17 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
PATRICK
Séjour de 1 nuit en décembre 2019
Réponse de Aylin Ayas le 17 déc. 2019
Dear Patrick, Thank you for your feedback and we would be delighted if you let us know during your next stay what we can do to increase your experience with us. We hope to welcome you back to our hotel very soon! Your Leonardo Hotel Team Dusseldorf Airport Ratingen
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
27 nov. 2019
Les points forts : Propreté
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en novembre 2019
Réponse de Aylin Ayas le 27 nov. 2019
Dear Guest,
Thank you for taking the time to share your feedback. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of.
Sincerely,
Aylin Ayas
Reception Leonardo Hotel Düsseldorf Airport-Ratingen
8/10 Bien
Stephanie
9 nov. 2019
Stephanie
Séjour de 2 nuits en novembre 2019
8/10 Bien
Voyageur vérifié
9 nov. 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en novembre 2019
Réponse de Aylin Ayas le 21 nov. 2019
Lieber Gast, wir danken Ihnen für Ihr Feedback und würden uns freuen, wenn Sie uns bei Ihrem nächsten Aufenthalt wissen lassen, was wir noch verbessern können um Ihren Aufenthalt abzurunden. Ihr Leonardo Hotel Team Düsseldorf Airport Ratingen
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
6 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en novembre 2019
Réponse de Aylin Ayas le 7 nov. 2019
Dear guest, the entire Leonardo Hotel Düsseldorf team says: "THANK YOU!" for your great rating. We are glad that you enjoyed your stay and hope to welcome you soon in our house. Best regards, Your Leonardo Hotel Team
8/10 Bien
François
Voyage d’affaires
14 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
François
Séjour de 1 nuit en octobre 2019
Réponse de Sanja Wagner le 15 oct. 2019
Dear Francois,
thank you very much for your good review. We hope to see you again soon!
10/10 Excellent
Philippe
6 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Philippe
Séjour de 1 nuit en août 2019
Réponse de Leonardo Hotel Team le 7 sept. 2019
Dear Philippe,
thank you for your great feedback, it makes us very happy.
We hope to see you again soon!
Greetings,
Sanja Wagner
10/10 Excellent
Philippe
3 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent rapport qualité/prix
Philippe
Séjour de 1 nuit en septembre 2019
Réponse de Leonardo Team le 3 sept. 2019
Thank you Philippe for your great feedback.
It makes us very happy that you enjoyed your stay in our Hotel and hope to see you again soon!
With friendly Greetings,
Sanja Wagner
8/10 Bien
Nicolas
31 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
À 10 minutes de l’aéroport
Nicolas
Séjour de 1 nuit en août 2019
Réponse de Leonardo Team le 2 sept. 2019
Merci Nicolas
6/10 Satisfaisant
marc
30 août 2019
marc
Séjour de 1 nuit en août 2019
Réponse de Leonardo Hotel Team le 2 sept. 2019
Lieber Marc,
herlichen Dank das Sie sich die Zeit genommen haben uns ein Feedback zu Ihrem Aufenthalt zu geben.
Wir freuen uns auf Ihren nächsten Besuch.
8/10 Bien
Pierre
28 mai 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Confort et amabilité
Pierre
Séjour de 2 nuits en mai 2018
Réponse de Sanja le 13 juin 2018
Merci pour votre avis
10/10 Excellent
Leszek
25 avr. 2024
Leszek
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Aylin Ayas le 19 mai 2024
Dear Leszek, We are pleased that you had a pleasant stay with us and thank you for the positive feedback. Your Leonardo Hotel Team Dusseldorf Airport Ratingen
10/10 Excellent
Mark, Saint Lazare
22 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Mark
Séjour de 6 nuits en avril 2024
Réponse de Lara Fleckes le 25 avr. 2024
Dear Mark,thank you for the positive review. We are glad to hear you had a pleasant stay. Hopefully we'll be able to welcome you again soon.Best Regards
8/10 Bien
Joost
19 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Joost
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Lara Fleckes le 19 avr. 2024
Dear Joost,thank you for taking the time to write a positive review for our hotel.Kind regards
10/10 Excellent
AKIRA
17 avr. 2024
AKIRA
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Marvin Gerock le 8 mai 2024
Dear Akira,thank you for your great review on our hotel.We hope to welcome you back again soon.best regardsMarvin Gerock
10/10 Excellent
Najoua
24 mars 2024
Najoua
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Sarah Gründemann le 14 avr. 2024
Dear Najoua,thank you very much for your 5 stars,We are glad you had a good stay with us and we hope to welcome you back soon.Kind regards
6/10 Satisfaisant
Kathrin
23 mars 2024
Kathrin
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Sarah Gründemann le 13 avr. 2024
Liebe Kathrin,vielen Dank für die 3 Sterne, die sie unserem Hotel gegeben haben.Bitte lassen sie uns wissen, was wir besser machen können um Sie vollkommen zufrieden zustellen.Wir hoffen, sie bald wieder begrüßen
2/10 Horrible
Christine
14 mars 2024
Christine
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Florian Schmitz le 17 mars 2024
Dear Christine,thank you for your feedback.We unterstand your situation, unfortunately you have booked an advantage rate which can not be changed or cancelled afterwards.For future bookings we recommend to book the flexible rate which is usually free cancellable and changeable until 6pm on the day of arrival.kind regardsLeonardo Hotel Düsseldorf Airport Ratingen
8/10 Bien
Ursula
5 mars 2024
Les points forts : Personnel et service
Ursula
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Florian Schmitz le 17 mars 2024
Liebe Ursula,vielen Dank für Ihre Bewertung und Ihr ehrliches Feedback. Wir freuen uns sehr zu hören, dass Sie und Ihre Familie unseren Poolbereich genossen haben und dass die Sauberkeit der Zimmer Ihren Erwartungen entsprochen hat. Das ist genau das Erlebnis, das wir unseren Gästen bieten möchten.Es tut uns jedoch leid zu hören, dass Sie eine unangenehme Erfahrung mit der Sauberkeit der Dusche gemacht haben. Wir möchten uns entschuldigen und versichern Ihnen, dass wir dies sehr ernst nehmen. Unser Ziel ist es, eine saubere und angenehme Umgebung für alle unsere Gäste zu gewährleisten, und wir bedauern, dass wir in diesem Fall Ihre Erwartungen nicht erfüllen konnten.Wir schätzen Ihre Empfehlung sehr und freuen uns darauf, Sie und Ihre Familie in Zukunft wieder bei uns begrüßen zu dürfen.Herzliche Grüße,Ihr Leonardo Hotel Team
10/10 Excellent
Michael
2 mars 2024
Michael
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Florian Schmitz le 25 mars 2024
Lieber Michael, Vielen Dank für die gute Bewertung, die Sie unserem Hotel gegeben haben. Wir freuen uns, dass Ihnen der Aufenthalt bei uns gefallen hat und hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen! Mit freundlichen Grüßen, Ihr Leonardo Hotel Team
10/10 Excellent
Byoungman
27 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Byoungman
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Florian Schmitz le 27 févr. 2024
Dear Byoungman,thank you for the great review of our hotel! We are glad, that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.best regardsLeonardo Düsseldorf Airport Ratingen
8/10 Bien
Peter
20 févr. 2024
Peter
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Florian Schmitz le 27 févr. 2024
Dear Peter, thank you for submitting your review. We hope you will visit us again soon. Your Leonardo Hotel Dusseldorf Airport Ratingen
8/10 Bien
Salah
19 févr. 2024
Salah
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Florian Schmitz le 27 févr. 2024
Dear Salah, thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon! Your Leonardo Hotel Team
2/10 Horrible
Robert
9 févr. 2024
Robert
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Aylin Ayas le 12 févr. 2024
Dear Robart,Thank you for taking the time to rate your stay. We apologize that it did not meet expectations. Unfortunately, you did not point out to us the ground of your dissatisfaction, please always contact our reception team directly, they will do everything to make your stay more comfortable. We do hope to have the opportunity to welcome you back in the future, so that we can provide a better experience.Sincerely,Your Leonardo Hotel Team
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
8 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Florian Schmitz le 8 févr. 2024
Sehr geehrte Gästees freut uns sehr, dass Sie Ihren Aufenthalt im Leonardo Hotel Düsseldorf Airport Ratingen genossen haben. Wir bemühen uns, unseren Gästen stets einen angenehmen und erholsamen Aufenthalt zu bieten. Es ist schön zu hören, dass unser Frühstücksbuffet, die Sauberkeit des Bades, die Bequemlichkeit unserer Betten und unser kleiner Pool zu Ihrer Zufriedenheit beigetragen haben. Wir freuen uns auf Ihren nächsten Besuch und wünschen Ihnen bis dahin alles Gute.Mit freundlichen Grüßen,Ihr Team vom Leonardo Hotel Düsseldorf Airport Ratingen
10/10 Excellent
Ibrahim
8 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Aanbeveling
Ibrahim
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Florian Schmitz le 8 févr. 2024
Dear Ibrahim,thank you very much for your great feedback.We are happy to hear about your fantastic stay with us.See you next time.Kind regardsLeonardo Hotel Düsseldorf Airport
10/10 Excellent
Holger
Voyage d’affaires
8 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Holger
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Florian Schmitz le 8 févr. 2024
Lieber Holger,Vielen Dank für das 10 von 10 Feedback.Es freut uns dass es Ihnen bei uns an nichts gefehlt hat und wir freuen uns auf Ihren nächsten Aufenthalt bei uns.Mit freundlichen GrüßenLeonardo Hotel Düsseldorf Airport Ratingen
8/10 Bien
Katja
Voyage en famille
8 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Katja
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Florian Schmitz le 8 févr. 2024
Sehr geehrte Katja,vielen Dank für Ihre Rückmeldung. Es freut uns zu hören, dass Sie unser Essen und unseren Wellnessbereich genießen konnten. Ihre Anmerkungen zu den Wartezeiten und den Zustand der Kabinen nehmen wir zur Kenntnis. Es ist unser Bestreben, unseren Gästen das bestmögliche Erlebnis zu bieten und wir schätzen es, wenn uns unsere Gäste dabei helfen, indem sie uns ihre Eindrücke mitteilen. Es ist unser Ziel, eine angenehme und einladende Atmosphäre zu schaffen, in der sich unsere Gäste wohlfühlen.Wir freuen uns, dass Sie insgesamt eine schöne Zeit bei uns hatten und hoffen, Sie bald wieder im Leonardo Hotel Düsseldorf Airport Ratingen begrüßen zu dürfen. Mit freundlichen Grüßen, Ihr Team vom Leonardo Hotel Düsseldorf Airport Ratingen
8/10 Bien
GJ
Voyage d’affaires
5 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
GJ
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de LH le 5 févr. 2024
Dear GJ,thank you for your rating.We hope to see you again soon.Kind regards
10/10 Excellent
Rafal
Voyage d’affaires
2 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Rafal
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Nick Kammer le 3 févr. 2024
Dear Rafal, We appreciate your positive feedback and would be very happy to welcome you again in our hotel. Your Leonardo Hotel Team
6/10 Satisfaisant
Layth
Voyage d’affaires
31 janv. 2024
Layth
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de LH le 5 févr. 2024
Dear Layth,thank you for your rating.We hope to see you again soon.Kind regards
10/10 Excellent
Klaus
Voyage d’affaires
31 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Sehr gute Zimmer zu erschwinglichen Preisen
Klaus
Séjour de 5 nuits en janvier 2024
Réponse de Nick Kammer le 3 févr. 2024
Lieber Klaus, wir freuen uns, dass es Ihnen bei uns so gut gefallen hat und möchten dies gerne zum Anlass nehmen, uns an dieser Stelle ganz herzlich für Ihre Bewertung der Ausstattung unseres Hauses und unserer Dienstleistungen zu bedanken. Wenn wir es geschafft haben, dass Sie sich rundum wohl gefühlt haben und unser Haus mit einem Lächeln verlassen haben, freut uns dies besonders. Wir hoffen, Sie schon bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen Mit freundlichen Grüßen, Ihr Leonardo Hotel Team
10/10 Excellent
Christian
Voyage d’affaires
30 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Christian
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Nick Kammer le 3 févr. 2024
Lieber Christian, Vielen Dank für die gute Bewertung, die Sie unserem Hotel gegeben haben. Wir freuen uns, dass Ihnen der Aufenthalt bei uns gefallen hat und hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen! Mit freundlichen Grüßen, Ihr Leonardo Hotel Team
10/10 Excellent
Caren
25 janv. 2024
Caren
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Florian Schmitz le 27 janv. 2024
Dear Caren,thank you very much for your great feedback.We hope to welcome you again soon.Kind regardsLeonardo Düsseldorf Airport
6/10 Satisfaisant
Karina
23 janv. 2024
Les points faibles : Confort de la chambre
God placering med varmen virker ikke!
Karina
Séjour de 4 nuits en janvier 2024
Réponse de Florian Schmitz le 27 janv. 2024
Dear Karina,We are grateful for your feedback about your stay at the Leonardo Hotel Düsseldorf Airport Ratingen. It is great to hear that you found our location suitable for your needs.However, we are sorry to hear about the challenges you faced with the temperature control and the lack of an electric car charging station. These points do not reflect the quality experience we strive to provide our guests.We sincerely apologize for the inconvenience caused and we hope to have the opportunity to serve you better in the future. With kind regards,Leonardo Hotel Düsseldorf Airport Ratingen Team
10/10 Excellent
Craig
Voyage d’affaires
19 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Craig
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Florian Schmitz le 19 janv. 2024
Dear Craig, the entire Leonardo Hotel Düsseldorf team says: "THANK YOU!" for your great rating. We are glad that you enjoyed your stay and hope to welcome you soon in our house. Best regards, Your Leonardo Hotel Team