Avis sur Holiday Inn Düsseldorf - Neuss, an IHG Hotel
Holiday Inn Düsseldorf - Neuss, an IHG Hotel
Anton-Kux-Strasse 1, Neuss, NW
Avis
8,6
Excellent
8,8/10
Propreté
8,6/10
Personnel et service
8,8/10
Équipements
8,4/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
9,0/10
Écoresponsabilité
Avis
21 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de a member of the hotel team le 22 janv. 2024
Dear Ramzi, Thank you very much for your feedback. We appreciate your good rating and we look forward to welcoming you back soon to the Holiday Inn Duesseldorf - Neuss.With best regards,Arnd HagemeierGeneral Manager
10/10 Excellent
Marc
Voyage d’affaires
8 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Marc
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de a member of the hotel team le 15 nov. 2023
Dear Marc, Thank you so much for your excellent rating of our hotel. I am pleased to see you enjoyed your stay with us. We value your feedback and we hope you will visit us again. Sincerely, Arnd Hagemeier, General Manager
8/10 Bien
ANNE
Voyage d’affaires
22 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Neuss
ANNE
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de a member of the hotel team le 24 août 2023
Dear Anne, Thank you very much for your good review! Please excuse that our sauna was not in operation. Within the next few weeks, the sauna will be reopened so that you will certainly be able to enjoy it again during your next stay. Thank you for your understanding. We look forward to welcoming you back soon! With best regards, Arnd HagemeierGeneral Manager
8/10 Bien
CHRISTIANE CARINE
Voyage en famille
22 mai 2023
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Magnifique
CHRISTIANE CARINE
Séjour de 2 nuits en mai 2023
Réponse de a member of the hotel team le 22 mai 2023
Dear Magnifique,Thank you very much for your recent stay with us and providing us with your positive feedback. It is nice to know that you like our nice rooms, the warm welcome and the good value for money. Thank you for recommending us further, which is a very nice compliment for us and for our work.Till your next stay with us - we look forward to seeing you! With best regards, Arnd HagemeierGeneral Manager
10/10 Excellent
Pierre
Voyage d’affaires
26 oct. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Pierre
Séjour de 2 nuits en octobre 2021
Réponse de a member of the hotel staff le 28 oct. 2021
Dear Pierre,
An excellent feedback you have given us here. Many thanks for the high score! We are very happy that everything went well during your stay and hope that you will come back to visit us again soon.
With best regards,
Arnd Hagemeier
General Manager
10/10 Excellent
Bastien
13 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bastien
Séjour de 2 nuits en décembre 2019
10/10 Excellent
Fabricio
2 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Fabricio
Séjour de 1 nuit en novembre 2019
10/10 Excellent
Mohammed
18 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Mohammed
Séjour de 1 nuit en août 2019
Réponse de Hotelstaff le 28 août 2019
Dear Mohammed,
Thank you very much for your recent stay with us. We very much appreciate your compliments and hopefully we can welcome you back again in the future!
Best regards,
Arnd Hagemeier
General Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
15 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en juillet 2019
Réponse de HI Dusseldorf - Neuss le 16 juil. 2019
Dear Guest,
An excellent feedback you have given us here. Thank you very much for your satisfaction with the convenient and quiet location of our hotel. Thank you for recommending our hotel to other guests, which is a very nice compliment for us and for our work. I hope that we may welcome yourself again at the Holiday Inn Dusseldorf - Neuss.
With many thanks and kind regards,
Arnd Hagemeier
General Manager
6/10 Satisfaisant
Johannes
15 juil. 2019
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Hotel welcomes the dog fee more than the dog.
Johannes
Séjour de 1 nuit en juillet 2019
Réponse de Hotelstaff le 8 août 2019
Dear Johannes, Thank you for taking the time to evaluate your stay at the Holiday Inn Dusseldorf-Neuss. We are happy that you enjoyed your stay and were satisfied with the clean and spacious rooms. As far as the fee for pets is concerned, it is listed and deposited everywhere. Because of the pet hair, the room must be specially cleaned to ensure that no allergies arise among our guests. Therefore there is an extra cleaning fee. Also that dogs are not allowed in our restaurant, we have deposited on our Internet side. We were therefore surprised to receive negative feedback. Finally, there is the possibility that you can use our room service and keep your pet company in the room. We always appreciate constructive feedback as it helps us continuing to strive for perfection. We value your business and look forward to be at your service soon. Best regards, Arnd Hagemeier, General Manager
8/10 Bien
Yves
8 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Yves
Séjour de 1 nuit en juillet 2019
8/10 Bien
Emmanueller
1 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel avec parking.
Emmanueller
Séjour de 2 nuits en mars 2019
Réponse de Hotelstaff le 10 avr. 2019
Cher client,
Merci beaucoup d'avoir pris le temps de donner votre avis sur notre hôtel. J’ai le plaisir de constater que vous avez apprécié votre séjour chez nous, et je ne manquerai de partager cela avec nos équipes. Nous espérons vous accueillir à nouveau très bientôt, et vous souhaitons d'excellents voyages à venir.
Bien cordialement,
Arnd H.
directeur d'hôtel
8/10 Bien
Voyageur vérifié
4 janv. 2019
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en décembre 2018
Réponse de Hotelstaff le 17 janv. 2019
Dear Guest,
Thank you so much for your review. We're so glad that you enjoyed your stay in our spacious rooms and your breakfast so much - we all take great pride in the breakfast we serve at the hotel. We look forward to welcoming you back soon.
With best regards,
Arnd Hagemeier
General Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
31 déc. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en décembre 2018
Réponse de Hotelstaff le 17 janv. 2019
Dear Guest,
Thank you for your review and for staying at the Holiday Inn Dusseldorf-Neuss. It is great to hear that you enjoyed your stay and we are looking forward to having the honor of hosting you again.
With kind regards,
Arnd Hagemeier
General Manager
10/10 Excellent
Claude
28 août 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Claude
Séjour de 1 nuit en août 2018
Réponse de Hotel staff le 10 sept. 2018
Dear guest,
Thank you very much for posting a review. Happy to see that you liked our location and service.
Best regards,
Arnd Hagemeier
General Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
17 juil. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juillet 2017
Dear Guest, Thank you for your full points for our house. We value your business and look forward to be at your service soon. With best regards, Arnd Hagemeier, General Manager
8/10 Bien
Michel
27 mai 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Michel
8/10 Bien
Stephane
22 mai 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Stephane
8/10 Bien
Alain
31 janv. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bon rapport qualité-prix
Alain
Réponse de General Manager le 13 févr. 2017
Dear Alain,
Thank you for your positive feedback. We appreciate your very good rating and we look forward to welcome you back soon to the Holiday Inn Duesseldorf-Neuss.
With best regards,
Arnd Hagemeier
General Manager
8/10 Bien
Negin
2 janv. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Negin
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
12 sept. 2016
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Réponse de General Manager le 27 oct. 2016
Dear Guest,
Thank you for your review. We apologize that your recent stay did not meet your expectations and we would appreciate your comments to share these with our team so that we can continue to improve our services. We do hope to have the opportunity to welcome you back in the future, so that we can provide a better experience.
Sincerely,
Arnd Hagemeier
General Manager
6/10 Satisfaisant
Patrick, Chastre
2 août 2016
Les points forts : Propreté et personnel et service
Séjour particulièrement agréable
Patrick
6/10 Satisfaisant
yann
25 mai 2016
Les points forts : Propreté
yann
6/10 Satisfaisant
fabienne, paris
30 nov. 2015
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Hotel calme dans un quartier de bureau
fabienne
Réponse de DUSNS2016 le 4 févr. 2016
Dear Fabienne,
First of all thank you for bringing your experience to my attention. We're always interested in our guests’ feedback to improve our services. Thank you so much for your positive comments regarding our location and the breakfast we serve. It is always very motivating to be able to pass on such comments. We’re sorry for any inconvenience you experienced during taking a shower. We already shared and discussed your comments with the respective departments. Therefore please accept our sincere apologies for any inconvenience this may have caused. I look forward to welcoming you with enhanced service standards and greater professionalism next time you visit us.
With kind regards
Arnd Hagemeier
General Manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
28 oct. 2015
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Hotel Dusseldorf
Voyageur vérifié
Réponse de hotelstaff le 2 janv. 2016
Dear guest,
Thank you so much for your review and comments! We are happy that you enjoyed your stay in the Holiday Inn Duesseldorf-Neuss and our spacious rooms! We're looking forward to have you back soon!
With best regards,
Arnd Hagemeier
General Manager
10/10 Excellent
prowein 2014
26 mars 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
SALON PROWEIN
prowein 2014
8/10 Bien
J.BOULANGER, France
23 sept. 2013
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
J.BOULANGER
6/10 Satisfaisant
jjl, lyon france
8 avr. 2013
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service
deception
jjl
8/10 Bien
Marie-Claude
10 févr. 2013
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Banlieue de Dusseldorf plus économique
Marie-Claude
2/10 Horrible
joachim
31 oct. 2012
Les points faibles : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
joachim
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
23 avr. 2012
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
que du bonheur
Voyageur vérifié
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
12 mars 2012
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Confort de la chambre
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
Natascha
Voyage en famille avec de jeunes enfants
21 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Natascha
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de a member of the hotel team le 22 avr. 2024
Sehr geehrte Natascha, vielen Dank für Ihr hervorragendes Feedback. Es freut mich sehr zu lesen, dass Sie sich wohl bei uns gefühlt haben. Die Freundlichkeit unseres Mitarbeiterteam ist in der Tat ein Aspekt, warum wir in unserem Haus viele treue Stammgäste begrüßen dürfen. Wir würden uns freuen, wenn Sie uns erneut besuchen und wünschen Ihnen bis dahin alles Gute!Mit freundlichen GrüßenArnd HagemeierDirektor
10/10 Excellent
Levent
Voyage d’affaires, Voyage en couple
30 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Levent
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de a member of the hotel team le 5 avr. 2024
Sehr geehrter Gast, im Namen des gesamten Hotel Holiday Inn Düsseldorf - Neuss danken wir Ihnen für Ihr wunderbares Lob und Ihre netten Worte! Schön, dass es Ihnen bei uns gefallen hat und Sie sich bei uns wohlgefühlt haben. Wir freuen uns auf Ihren nächsten Besuch!Mit besten GrüßenArnd HagemeierDirektor
10/10 Excellent
Mohsen
24 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Mohsen
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de a member of the hotel team le 5 avr. 2024
Sehr geehrter Gast, herzlichen Dank für Ihre Bewertung und Empfehlung! Wir haben uns sehr gefreut, dass Sie bei uns waren und den Aufenthalt genießen konnten.Mit herzlichen GrüßenArnd HagemeierDirektor
10/10 Excellent
Martin, Stevenage
15 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Martin
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de a member of the hotel team le 19 mars 2024
Dear Martin, Thank you for taking the time to write a comment about your stay with us. We are grateful for the great feedback we have received and we look forward to welcoming you back many more times in the future. Sincerely, Arnd HagemeierGeneral Manager
8/10 Bien
Malik
Voyage en groupe, Voyage d’affaires
27 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Malik
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de a member of the hotel team le 1 févr. 2024
Sehr geehrter Malik,vielen Dank für Ihr freundliches Feedback. Es freut uns sehr, dass Sie Ihren Aufenthalt bei uns genießen konnten und dass wir zu einem gelungenen Aufenthalt beitragen konnten. Vielen Dank auch für Ihre kritische Anmerkung, die ich gerne an unser Management weitergeben werde. Wir freuen uns auf Ihren nächsten Besuch in unserem Holiday Inn Düsseldorf - Neuss und wünschen Ihnen bis dahin alles Gute. Mit freundlichen GrüßenArnd HagemeierDirektor
10/10 Excellent
Jose
Voyage en famille
25 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Jose
Séjour de 6 nuits en janvier 2024
Réponse de a member of the hotel team le 1 févr. 2024
Dear Jose, Thank you very much for your excellent rating. Come and visit us again soon - we look forward to seeing you! Best regards, Arnd HagemeierGeneral Manager
8/10 Bien
Serdar
24 janv. 2024
Serdar
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de a member of the hotel team le 1 févr. 2024
Sehr geehrter Serdar, herzlichen Dank für die positive Bewertung Ihres Aufenthalts bei uns im Holiday Inn Düsseldorf - Neuss! Schön, dass es Ihnen so gut bei uns gefallen hat! Bis zu Ihrem nächsten Besuch - wir freuen uns auf Sie!Mit besten Grüßen,Arnd HagemeierDirektor
10/10 Excellent
Andre
23 janv. 2024
Andre
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de a member of the hotel team le 1 févr. 2024
Sehr geehrter Andre, vielen Dank für Ihre Buchung im Holiday Inn Düsseldorf - Neuss und Ihr positives Feedback. Wir freuen uns sehr, dass Sie mit Ihrem Aufenthalt bei uns so zufrieden waren und alles gepasst hat.Wir hoffen sehr, dass wir auch bei Ihrem nächsten Neuss oder Düsseldorf Besuch wieder Ihre Gastgeber sein dürfen!Mit besten Grüßen,Arnd HagemeierDirektor
8/10 Bien
Renas
4 janv. 2024
Renas
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
Réponse de a member of the hotel team le 1 févr. 2024
Sehr geehrter Renas, wir freuen uns sehr über Ihre Empfehlung! Lieben Dank, dass Sie sich Zeit genommen haben eine Bewertung zu schreiben. Bis zu Ihrem nächsten Besuch! Mit freundlichen GrüßenArnd HagemeierDirektor
10/10 Excellent
Nathan
2 janv. 2024
Nathan
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de a member of the hotel team le 1 févr. 2024
Dear Nathan,Thank you for your stay and your excellent review. We are very happy to see that you enjoyed our service and amenities and we look forward to seeing you again soon! With kind regards, Arnd HagemeierGeneral Manager
8/10 Bien
Sharyn
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille, Voyage en couple
29 déc. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Sharyn
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de a member of the hotel team le 1 févr. 2024
Dear Sharyn,Thank you for your stay with us and your favourable review. It's nice to know that we were good hosts and that you felt comfortable. That's how it should be! Unfortunately, we were not able to convince you 100% on all points. However, detailed feedback from our guests helps us optimise our services and turn our weaknesses into strengths. Please contact us us around the clock during your next stay and give us the opportunity to help you immediately, be able to help you immediately. Yours sincerelyArnd HagemeierGeneral Manager
10/10 Excellent
Walid
26 déc. 2023
Walid
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de a member of the hotel team le 1 févr. 2024
Dear Walid, Thank you for your full points for our house. We value your business and look forward to be at your service soon. With best regards, Arnd HagemeierGeneral Manager
10/10 Excellent
Henk
18 déc. 2023
Henk
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de a member of the hotel team le 1 févr. 2024
Dear Henk,Thank you for your great feedback. We are glad that you enjoyed your time in Neuss and in our hotel and it would be our pleasure to welcome you back one day! Kind regards, Arnd HagemeierGeneral Manager
10/10 Excellent
Martin
4 déc. 2023
Martin
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
Réponse de a member of the hotel team le 1 févr. 2024
Dear Martin, Thank you for your great review! I hope that you will return to our hotel soon!Best regards, Arnd Hagemeier,General Manager
10/10 Excellent
Lukas
3 déc. 2023
Lukas
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de a member of the hotel team le 1 févr. 2024
Sehr geehrter Lukas,vielen Dank für Ihr tolles Feedback. Wir freuen uns, dass Sie Ihre Zeit in Neuss und in unserem Hotel genossen haben und würden uns freuen, Sie eines Tages erneut bei uns begrüßen zu dürfen! Mit freundlichen Grüßen, Arnd HagemeierGeneral Manager
10/10 Excellent
Jolanta
Voyage en famille avec de jeunes enfants
3 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jolanta
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de a member of the hotel team le 1 févr. 2024
Dear Jolanta,Thank you very much for your review and recommendation! We were very pleased that you stayed with us and enjoyed your stay.With best regardsArnd HagemeierGeneral Manager
10/10 Excellent
Gertjan
3 déc. 2023
Gertjan
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de a member of the hotel team le 1 févr. 2024
Dear Gertjan,Thank you very much for your full points rating and recommendation! We were very pleased that you were with us and could enjoy your stay in our newly designed rooms. We are looking forward to your next visit! With kind regards, Arnd HagemeierGeneral Manager
10/10 Excellent
David
Voyage d’affaires
1 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
David
Séjour de 5 nuits en novembre 2023