Literie hypoallergénique, coffres-forts dans les chambres

Avis sur Holiday Inn Düsseldorf - Neuss, an IHG Hotel

4 out of 5
Holiday Inn Düsseldorf - Neuss, an IHG Hotel
Anton-Kux-Strasse 1, Neuss, NW

Avis

8,6

Excellent

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 228 avis sur 537." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 232 avis sur 537." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 53 avis sur 537." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 16 avis sur 537." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 8 avis sur 537." "

8,8/10

Propreté

8,6/10

Personnel et service

8,8/10

Équipements

8,4/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

9,0/10

Écoresponsabilité

Avis

8/10 Bien

Ramzi

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Hotel located 15 min by car from the center. The rooms are spacious and the hotel is well maintained.
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de a member of the hotel team le 22 janv. 2024
Dear Ramzi, Thank you very much for your feedback. We appreciate your good rating and we look forward to welcoming you back soon to the Holiday Inn Duesseldorf - Neuss.With best regards,Arnd HagemeierGeneral Manager

10/10 Excellent

Marc

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de a member of the hotel team le 15 nov. 2023
Dear Marc, Thank you so much for your excellent rating of our hotel. I am pleased to see you enjoyed your stay with us. We value your feedback and we hope you will visit us again. Sincerely, Arnd Hagemeier, General Manager

8/10 Bien

ANNE

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Neuss
Tout était bien, petit déjeuner super. Sauf on aurait voulu faire une séance de sauna, mais malheureusement il était en rénovation.
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de a member of the hotel team le 24 août 2023
Dear Anne, Thank you very much for your good review! Please excuse that our sauna was not in operation. Within the next few weeks, the sauna will be reopened so that you will certainly be able to enjoy it again during your next stay. Thank you for your understanding. We look forward to welcoming you back soon! With best regards, Arnd HagemeierGeneral Manager

8/10 Bien

CHRISTIANE CARINE

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Magnifique
Bon rapport qualité-prix, belle chambre et magnifique accueil
Séjour de 2 nuits en mai 2023
Réponse de a member of the hotel team le 22 mai 2023
Dear Magnifique,Thank you very much for your recent stay with us and providing us with your positive feedback. It is nice to know that you like our nice rooms, the warm welcome and the good value for money. Thank you for recommending us further, which is a very nice compliment for us and for our work.Till your next stay with us - we look forward to seeing you! With best regards, Arnd HagemeierGeneral Manager

10/10 Excellent

Pierre

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en octobre 2021
Réponse de a member of the hotel staff le 28 oct. 2021
Dear Pierre, An excellent feedback you have given us here. Many thanks for the high score! We are very happy that everything went well during your stay and hope that you will come back to visit us again soon. With best regards, Arnd Hagemeier General Manager

10/10 Excellent

Bastien

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en décembre 2019

10/10 Excellent

Fabricio

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
tout c'est bien passé. bien localisé, chambre très confortable, tout était nouveau.
Séjour de 1 nuit en novembre 2019

10/10 Excellent

Mohammed

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Personnel au restaurant très agréable.
Séjour de 1 nuit en août 2019
Réponse de Hotelstaff le 28 août 2019
Dear Mohammed, Thank you very much for your recent stay with us. We very much appreciate your compliments and hopefully we can welcome you back again in the future! Best regards, Arnd Hagemeier General Manager

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
situé dans un quartier calme proche centre ville neuss hotel propre et agreable
Séjour de 2 nuits en juillet 2019
Réponse de HI Dusseldorf - Neuss le 16 juil. 2019
Dear Guest, An excellent feedback you have given us here. Thank you very much for your satisfaction with the convenient and quiet location of our hotel. Thank you for recommending our hotel to other guests, which is a very nice compliment for us and for our work. I hope that we may welcome yourself again at the Holiday Inn Dusseldorf - Neuss. With many thanks and kind regards, Arnd Hagemeier General Manager

6/10 Satisfaisant

Johannes

Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Hotel welcomes the dog fee more than the dog.
Excellent hotel, clean, spacious rooms with kettle. However, although dogs are allowed, we were told the dog is not allowed in breakfast area. Yes, hotels and restaurants decide whether dogs are allowed or not, but this is the very first time this happened to us in Germany or France and we've stayed in many hotels in Dusseldorf. As an aside I'd mention that out of some 25 stays in hotels in Dusseldorf, only once did we actually have to pay the dog fee whereas this hotel was very insistent. The dog fee of EUR 15 was clearly listed on the website, but so it was in all other hotels.
Séjour de 1 nuit en juillet 2019
Réponse de Hotelstaff le 8 août 2019
Dear Johannes, Thank you for taking the time to evaluate your stay at the Holiday Inn Dusseldorf-Neuss. We are happy that you enjoyed your stay and were satisfied with the clean and spacious rooms. As far as the fee for pets is concerned, it is listed and deposited everywhere. Because of the pet hair, the room must be specially cleaned to ensure that no allergies arise among our guests. Therefore there is an extra cleaning fee. Also that dogs are not allowed in our restaurant, we have deposited on our Internet side. We were therefore surprised to receive negative feedback. Finally, there is the possibility that you can use our room service and keep your pet company in the room. We always appreciate constructive feedback as it helps us continuing to strive for perfection. We value your business and look forward to be at your service soon. Best regards, Arnd Hagemeier, General Manager

8/10 Bien

Yves

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en juillet 2019

8/10 Bien

Emmanueller

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel avec parking.
Bel hôtel, au calme, très propre, spacieux. Dans une zone industrielle. Petit déjeuner très complet. Repas du soir un peu cher pour le buffet. Nous parlons très mal anglais et du coup barrière de la langue pour nous..
Séjour de 2 nuits en mars 2019
Réponse de Hotelstaff le 10 avr. 2019
Cher client, Merci beaucoup d'avoir pris le temps de donner votre avis sur notre hôtel. J’ai le plaisir de constater que vous avez apprécié votre séjour chez nous, et je ne manquerai de partager cela avec nos équipes. Nous espérons vous accueillir à nouveau très bientôt, et vous souhaitons d'excellents voyages à venir. Bien cordialement, Arnd H. directeur d'hôtel

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Grande chambre, bien dans l'ensemble. Bon petit-déjeuner proposé
Séjour de 2 nuits en décembre 2018
Réponse de Hotelstaff le 17 janv. 2019
Dear Guest, Thank you so much for your review. We're so glad that you enjoyed your stay in our spacious rooms and your breakfast so much - we all take great pride in the breakfast we serve at the hotel. We look forward to welcoming you back soon. With best regards, Arnd Hagemeier General Manager

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hotel parfait pour un séjour à Neuss/Dusseldorf. Personnel de qualité. Chambre parfaite. Pdj très bien. A recommander pour un excellent rapport/quaité prix en week end.
Séjour de 2 nuits en décembre 2018
Réponse de Hotelstaff le 17 janv. 2019
Dear Guest, Thank you for your review and for staying at the Holiday Inn Dusseldorf-Neuss. It is great to hear that you enjoyed your stay and we are looking forward to having the honor of hosting you again. With kind regards, Arnd Hagemeier General Manager

10/10 Excellent

Claude

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en août 2018
Réponse de Hotel staff le 10 sept. 2018
Dear guest, Thank you very much for posting a review. Happy to see that you liked our location and service. Best regards, Arnd Hagemeier General Manager

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en juillet 2017
Dear Guest, Thank you for your full points for our house. We value your business and look forward to be at your service soon. With best regards, Arnd Hagemeier, General Manager

8/10 Bien

Michel

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre

8/10 Bien

Stephane

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement

8/10 Bien

Alain

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bon rapport qualité-prix
Chambre spacieuse et très bon petit déjeuner
Réponse de General Manager le 13 févr. 2017
Dear Alain, Thank you for your positive feedback. We appreciate your very good rating and we look forward to welcome you back soon to the Holiday Inn Duesseldorf-Neuss. With best regards, Arnd Hagemeier General Manager

8/10 Bien

Negin

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre

4/10 Médiocre

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service et confort de la chambre
Réponse de General Manager le 27 oct. 2016
Dear Guest, Thank you for your review. We apologize that your recent stay did not meet your expectations and we would appreciate your comments to share these with our team so that we can continue to improve our services. We do hope to have the opportunity to welcome you back in the future, so that we can provide a better experience. Sincerely, Arnd Hagemeier General Manager

6/10 Satisfaisant

Patrick, Chastre

Les points forts : Propreté et personnel et service
Séjour particulièrement agréable
Séjour très agréable au calme et en famille. Le buffet du petit déjeuner était tout simplement pantagruélique !

6/10 Satisfaisant

yann

Les points forts : Propreté

6/10 Satisfaisant

fabienne, paris

Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Hotel calme dans un quartier de bureau
L'hôtel est correct, le petit déjeuner est excellent en revanche, les salles de bain ont un problème énorme: la température de l eau s'élève à n'importe quel moment avec risque d'ebouillentement ce que je trouve inadmissible surtout lorsque l on voyage avec un enfant en bas âge. Je me suis moi même brûlée en prenant ma douche
Légende dans la salle de bain
Réponse de DUSNS2016 le 4 févr. 2016
Dear Fabienne, First of all thank you for bringing your experience to my attention. We're always interested in our guests’ feedback to improve our services. Thank you so much for your positive comments regarding our location and the breakfast we serve. It is always very motivating to be able to pass on such comments. We’re sorry for any inconvenience you experienced during taking a shower. We already shared and discussed your comments with the respective departments. Therefore please accept our sincere apologies for any inconvenience this may have caused. I look forward to welcoming you with enhanced service standards and greater professionalism next time you visit us. With kind regards Arnd Hagemeier General Manager

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Hotel Dusseldorf
Hotel facile à trouver dans un quartier d'affaires. Accueil sympathique. Chambre spacieuse.
Réponse de hotelstaff le 2 janv. 2016
Dear guest, Thank you so much for your review and comments! We are happy that you enjoyed your stay in the Holiday Inn Duesseldorf-Neuss and our spacious rooms! We're looking forward to have you back soon! With best regards, Arnd Hagemeier General Manager

10/10 Excellent

prowein 2014

Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
SALON PROWEIN
en déplacement pour un salon à DUSSELDORF c'est hotel est fort bien tenu le personnel competent et souriant, petit dejeuner complet diner et bar accueillant. je le recommande vivement pour son calme et son emplacement à 10 MIN du centre.

8/10 Bien

J.BOULANGER, France

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel agréable, suite très confortable avec salon séparé de la chambre, environ 50 m², restaurant de qualité, petit déjeuner à l'enseigne des hôtels holiday inn : copieux et bien achalandé. Bon séjour - Établissement à conseiller.

6/10 Satisfaisant

jjl, lyon france

Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service
deception
deception!! Hotel très éloigné du centre ville situé dans une zune industrielle , mal indiqué, pas de fauteuil a la réception pour attendredes visiteurs , accueil a la réception limite. internert payant

8/10 Bien

Marie-Claude

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Banlieue de Dusseldorf plus économique
Court séjour mais très agréable. Service courtois et efficace. Toutes les commodités y sont à part peut-être l'internet Wi-Fi gratuit dans les chambres. Super brunch tous les matins, un peu cher à mon avis. On devrait avoir le choix du déjeuner à la carte pour les moins gros appétit. Sinon je recommande cet hotel.

2/10 Horrible

joachim

Les points faibles : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
A part pour les prix des services, les holiday inn sont loin de mériter leurs 4 étoiles. Vieux batiments, vieux mobilier, pas chaleureux du tout, décoration affligeante, personnel peu serviable. seul point positif : le restaurant, bon mais incroyablement cher.. A Eviter!

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
que du bonheur
Nous recommandons cette hôtel à tous !!! Vous ne serez pas déçu par la qualité des prestations proposées .

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté
Les points faibles : Confort de la chambre

10/10 Excellent

Natascha

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Zimmer sind toll, Personal ebenso.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de a member of the hotel team le 22 avr. 2024
Sehr geehrte Natascha, vielen Dank für Ihr hervorragendes Feedback. Es freut mich sehr zu lesen, dass Sie sich wohl bei uns gefühlt haben. Die Freundlichkeit unseres Mitarbeiterteam ist in der Tat ein Aspekt, warum wir in unserem Haus viele treue Stammgäste begrüßen dürfen. Wir würden uns freuen, wenn Sie uns erneut besuchen und wünschen Ihnen bis dahin alles Gute!Mit freundlichen GrüßenArnd HagemeierDirektor

10/10 Excellent

Levent

Voyage d’affaires, Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Wie zu Hause :)
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de a member of the hotel team le 5 avr. 2024
Sehr geehrter Gast, im Namen des gesamten Hotel Holiday Inn Düsseldorf - Neuss danken wir Ihnen für Ihr wunderbares Lob und Ihre netten Worte! Schön, dass es Ihnen bei uns gefallen hat und Sie sich bei uns wohlgefühlt haben. Wir freuen uns auf Ihren nächsten Besuch!Mit besten GrüßenArnd HagemeierDirektor

10/10 Excellent

Mohsen

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Das war gute Hotel.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de a member of the hotel team le 5 avr. 2024
Sehr geehrter Gast, herzlichen Dank für Ihre Bewertung und Empfehlung! Wir haben uns sehr gefreut, dass Sie bei uns waren und den Aufenthalt genießen konnten.Mit herzlichen GrüßenArnd HagemeierDirektor

10/10 Excellent

Martin, Stevenage

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
First time visiting Dusseldorf and as ever you learn as you go. The welcome at the hotel was perfect. Very warm and caring. The room was great, large and extremely comfortable. Lovely lounge seating area, desk and huge bed. The shower was very high pressure and did the trick after long walks around Dusseldorf. Keep in mind this hotel, although quiet and in a very safe feeling area, is not in Dusseldorf centre. The handy 709 tram which was cheap and around a 5min walk from the hotel was how I got into the city centre. This wasn't a problem for me. But if you are looking to be in the heart of Dusseldorf, this is not it. But that aside, the hotel is an excellent standard and felt extremely comfortable and welcome throughout my 4 night stay.
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de a member of the hotel team le 19 mars 2024
Dear Martin, Thank you for taking the time to write a comment about your stay with us. We are grateful for the great feedback we have received and we look forward to welcoming you back many more times in the future. Sincerely, Arnd HagemeierGeneral Manager

8/10 Bien

Malik

Voyage en groupe, Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Top Unterkunft mit Mega gutem Frühstück. Die Bäder sind leider etwas in die Jahre gekommen und sollten mal renoviert werden. Ansonsten auch Klasse Zimmer alles sauber passt perfekt!
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de a member of the hotel team le 1 févr. 2024
Sehr geehrter Malik,vielen Dank für Ihr freundliches Feedback. Es freut uns sehr, dass Sie Ihren Aufenthalt bei uns genießen konnten und dass wir zu einem gelungenen Aufenthalt beitragen konnten. Vielen Dank auch für Ihre kritische Anmerkung, die ich gerne an unser Management weitergeben werde. Wir freuen uns auf Ihren nächsten Besuch in unserem Holiday Inn Düsseldorf - Neuss und wünschen Ihnen bis dahin alles Gute. Mit freundlichen GrüßenArnd HagemeierDirektor

10/10 Excellent

Jose

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 6 nuits en janvier 2024
Réponse de a member of the hotel team le 1 févr. 2024
Dear Jose, Thank you very much for your excellent rating. Come and visit us again soon - we look forward to seeing you! Best regards, Arnd HagemeierGeneral Manager

8/10 Bien

Serdar

Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de a member of the hotel team le 1 févr. 2024
Sehr geehrter Serdar, herzlichen Dank für die positive Bewertung Ihres Aufenthalts bei uns im Holiday Inn Düsseldorf - Neuss! Schön, dass es Ihnen so gut bei uns gefallen hat! Bis zu Ihrem nächsten Besuch - wir freuen uns auf Sie!Mit besten Grüßen,Arnd HagemeierDirektor

10/10 Excellent

Andre

Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de a member of the hotel team le 1 févr. 2024
Sehr geehrter Andre, vielen Dank für Ihre Buchung im Holiday Inn Düsseldorf - Neuss und Ihr positives Feedback. Wir freuen uns sehr, dass Sie mit Ihrem Aufenthalt bei uns so zufrieden waren und alles gepasst hat.Wir hoffen sehr, dass wir auch bei Ihrem nächsten Neuss oder Düsseldorf Besuch wieder Ihre Gastgeber sein dürfen!Mit besten Grüßen,Arnd HagemeierDirektor

8/10 Bien

Renas

Séjour de 4 nuits en décembre 2023
Réponse de a member of the hotel team le 1 févr. 2024
Sehr geehrter Renas, wir freuen uns sehr über Ihre Empfehlung! Lieben Dank, dass Sie sich Zeit genommen haben eine Bewertung zu schreiben. Bis zu Ihrem nächsten Besuch! Mit freundlichen GrüßenArnd HagemeierDirektor

10/10 Excellent

Nathan

Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de a member of the hotel team le 1 févr. 2024
Dear Nathan,Thank you for your stay and your excellent review. We are very happy to see that you enjoyed our service and amenities and we look forward to seeing you again soon! With kind regards, Arnd HagemeierGeneral Manager

8/10 Bien

Sharyn

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille, Voyage en couple
Les points forts : Propreté et personnel et service
For those arriving from cooler climates, you should note that the air conditioning is only standard in summer and in Germany they heat their buildings to 22-25c, so the rooms are very hot in the winter. We opened the windows normally but it was not enough and had to fully swing open both windows to try and cool the room down, but it was very noisy with lorrys going past, still very warm and letting rain in. I contacted reception after two insufferable nights and they were able to switch on the aircon remotely which made a huge difference to the room, but the hallways and restaurant are so warm we avoided eating there with the exception of one breakfast. This is a standard temperature across Germany, so expect shopping malls, shops etc to be the same. The room itself was spacious, even with the sofa bed in use for three occupants. The area is generally quiet, parking for disabled is right outside the front door and free, there is also free street parking. The staff are friendly and helpful, the breakfast was nice, mostly continental with a couple of hot items. Breakfast was rather expensive per person at €25, luckily our children ate for free (2 per paying adult) meaning €50 for a family of 6. The other days we went to Lidls bakery nearby for breakfast at a fraction of the cost. Three stars because of the room heat, fridge turned off so everything warm/melted due to heat, the shower constantly went between scalding and freezing, very dangerous and unpleasant at the least.
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de a member of the hotel team le 1 févr. 2024
Dear Sharyn,Thank you for your stay with us and your favourable review. It's nice to know that we were good hosts and that you felt comfortable. That's how it should be! Unfortunately, we were not able to convince you 100% on all points. However, detailed feedback from our guests helps us optimise our services and turn our weaknesses into strengths. Please contact us us around the clock during your next stay and give us the opportunity to help you immediately, be able to help you immediately. Yours sincerelyArnd HagemeierGeneral Manager

10/10 Excellent

Walid

Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de a member of the hotel team le 1 févr. 2024
Dear Walid, Thank you for your full points for our house. We value your business and look forward to be at your service soon. With best regards, Arnd HagemeierGeneral Manager

10/10 Excellent

Henk

Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de a member of the hotel team le 1 févr. 2024
Dear Henk,Thank you for your great feedback. We are glad that you enjoyed your time in Neuss and in our hotel and it would be our pleasure to welcome you back one day! Kind regards, Arnd HagemeierGeneral Manager

10/10 Excellent

Martin

Séjour de 3 nuits en novembre 2023
Réponse de a member of the hotel team le 1 févr. 2024
Dear Martin, Thank you for your great review! I hope that you will return to our hotel soon!Best regards, Arnd Hagemeier,General Manager

10/10 Excellent

Lukas

Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de a member of the hotel team le 1 févr. 2024
Sehr geehrter Lukas,vielen Dank für Ihr tolles Feedback. Wir freuen uns, dass Sie Ihre Zeit in Neuss und in unserem Hotel genossen haben und würden uns freuen, Sie eines Tages erneut bei uns begrüßen zu dürfen! Mit freundlichen Grüßen, Arnd HagemeierGeneral Manager

10/10 Excellent

Jolanta

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
yes, everything was great
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de a member of the hotel team le 1 févr. 2024
Dear Jolanta,Thank you very much for your review and recommendation! We were very pleased that you stayed with us and enjoyed your stay.With best regardsArnd HagemeierGeneral Manager

10/10 Excellent

Gertjan

Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de a member of the hotel team le 1 févr. 2024
Dear Gertjan,Thank you very much for your full points rating and recommendation! We were very pleased that you were with us and could enjoy your stay in our newly designed rooms. We are looking forward to your next visit! With kind regards, Arnd HagemeierGeneral Manager

10/10 Excellent

David

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Excellent breakfast. Very nice rooms. Good sauna.
Séjour de 5 nuits en novembre 2023