Piscine couverte, piscine extérieure (ouverte en saison)

Avis sur Mövenpick Hotel Lalez Durres

4 out of 5
Mövenpick Hotel Lalez Durres
Gjiri I Lalezit kompleksi Lura 2, Durrës

Avis

8,4

Très bien

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 21 avis sur 47." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 14 avis sur 47." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 9 avis sur 47." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 3 avis sur 47." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 0 avis sur 47." "

9,4/10

Propreté

8,2/10

Personnel et service

8,8/10

Équipements

8,8/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

8,6/10

Écoresponsabilité

Avis

8/10 Bien

Jaouhar

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great stay nice and quiet hotel perfect for a weekend, room is modern with a nice bathroom, breakfast could be improved with local products
Séjour de 3 nuits en avril 2024

10/10 Excellent

Farouk

4*
Superbe hôtel chambre confortable près de la plage piscine top petit dej super . Mérite facile 4* mieux que le movempick et je pèse mes mots
Séjour de 2 nuits en mai 2023

8/10 Bien

Mirjam

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Heel mooi, schoon hotel. Op loopafstand van een leuk, rustig strand. Wij waren hier van 3 tot 10 mei. Het was jammer dat op dat moment het seizoen nog van start moest gaan en nog niet alles gereed was. Het zwembad bij het hotel was nog niet gevuld, sommige gerechten op de kaart nog niet verkrijgbaar en veel strandtenten in de buurt nog niet of beperkt geopend. Mocht de pret niet drukken, hoor! Personeel was heel vriendelijk, lekker ontbijtbuffet, mooie ruime kamer.
Séjour de 7 nuits en mai 2024

10/10 Excellent

Tokologo

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
We had a wonderful stay!
Séjour de 4 nuits en avril 2024

8/10 Bien

YUEH LAN

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
The richness of the meals needs improvement. If you are not going during the peak season, there will be few restaurant options in the surrounding area. At this time, you will need the services provided by the hotel to supplement it.
Séjour de 6 nuits en avril 2024

6/10 Satisfaisant

Stephanie

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ein früher Check-in war leider nicht möglich, obwohl das Hotel nur minimal ausgelastet war. Ein Frühstück wurde uns für 40€/Person(!) angeboten, was fast so teuer war wie der Zimmerpreis/ Nacht inkl. Frühstück. Im Nachhinein haben wir erfahren, dass an diesem Tag aufgrund der wenigen Gäste sogar nur ein à la carte Frühstück mit sehr limitierter Auswahl angeboten wurde. Am Abreisetag gab ebenfalls nur das eingeschränkte Frühstücksangebot à la carte. Der Fitnessraum war gut ausgestattet. Matten und Geräte waren jedoch nicht gereinigt und schmutzig. Der Innenpool war sehr schön und der Bereich wurde regelmäßig gereinigt.
Séjour de 2 nuits en avril 2024

4/10 Médiocre

Abdul Ahad

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points faibles : Propreté et personnel et service
On 1st day found spider in the room and air conditioner was not working for full night and no support provided
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Mövenpick Lalez Durres Team le 18 avr. 2024
Dear Mr. Abdul,Thank you for your comment. We will share your feedback with all of our team members. We hope to provide a better service on your next stay!Kind regards,

10/10 Excellent

Dave

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Mövenpick Lalez Durres Team le 18 avr. 2024
Dear Mr. Dave, Thank you for your feedback.Kind regards,

10/10 Excellent

Elke De

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Heel goed, heel vriendelijk personeel en mooi hotel
Séjour de 5 nuits en avril 2024
Réponse de Mövenpick Lalez Durres Team le 18 avr. 2024
Dear Elke, Thank you for your feedback!We look forward to welcome you back in the near future!Kind regards,

10/10 Excellent

Lana

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Uitstekende ruime en propere kamers. Wij kregen heel veel voor ons geld. Goed bed, mooi interieur, balkon. Ik kan zeggen dat dit een van de beste hotels ooit was waar ik heb verbleven. Ruim welness en spa aanbod zoals massages, sauna, kapper, … helaas verbleven wij er maar 1 nacht, zeker een aanrader voor meerdere nachten. Zeer vriendelijk personeel, lekker eten. Je krijgt meer dan waarvoor je betaalt. Het hotel is wel op 40 minuten rijden van Durres zelf gelegen. Bewaakte parking vooraan het hotel.
Séjour de 1 nuit en février 2024

8/10 Bien

Nader

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Breakfast could be better
Séjour de 3 nuits en janvier 2024

8/10 Bien

Joachim

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en septembre 2023

10/10 Excellent

khawla

Séjour de 4 nuits en septembre 2023

10/10 Excellent

Andriy

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Struttura ottima, con la famiglia è perfetta! Sono stato come a casa. Le camere vengono pulite tutti i giorni, lo staff e super cordiale.
Séjour de 11 nuits en août 2023

8/10 Bien

Wlora

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Das Hotel ist wunderschön, die Zimmer sehr sauber. Das Frühstücksbüffet super mit sehr viel Auswahl. Danke an die Damen aus dem Housekeeping und die netten Mädels, die im Restaurant arbeiten. Außerhalb des Hotel, des Strandes und des Pools hat man keinerlei Ausgeh Möglichkeiten. Man ist gezwungen, im Hotel Restaurant oder der Beachbar zu essen - was eigentlich kein Problem wäre, wenn die Portionen nicht so extrem klein wären. Ich weiß nicht, welcher erwachsene Mensch mit solch kleinen Portionen Nudeln/Risotto und co satt wird, und wir haben überall auf der Welt bereits in 5-Sterne Häusern gegessen, sowas haben wir noch nicht erlebt. Macht doch lieber das Essen ein paar Euro teurer, aber die Portionen größer, damit man wenigstens satt wird. Als wir am letzten Abend vor Abreise nochmal da gegessen haben, waren die Nudeln außerdem kalt, mein Risotto innerhalb von 2 min aufgegessen. Auf Nachfrage des Kellners haben wir ihm das auch so weiter gegeben, es gab aber keine Reaktion, kein sorry oder sonst was. Außerdem finde ich 14 Euro für eine mini Flasche regionalen Wein aus der minibar total überzogen, aber das ist ein anderes Thema. Es war schön im Mövenpick, aber nicht wert ein weiteres Mal hinzureisen.
Séjour de 7 nuits en août 2023

6/10 Satisfaisant

Drita

Séjour de 6 nuits en juillet 2023

6/10 Satisfaisant

Sali

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Séjour de 5 nuits en juillet 2023

8/10 Bien

Rozvita

Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
We wereld 1 week in this hotel It was nice but, nothing to do in this area. Personeel was nice the hotel wa good but, if you want to discover morele than is not any chance.
Séjour de 7 nuits en juillet 2023
Réponse de Management le 14 août 2023
Dear Rozvita,We very much appreciate your comments regarding your stay in our Movenpick Hotel Lalez Durres! It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely,The Management Team

10/10 Excellent

Samedin

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Fantastisk hotell
Séjour de 3 nuits en juillet 2023
Réponse de Management le 14 août 2023
Dear Samedin,We very much appreciate your comments regarding your stay at Movenpick Hotel Lalez Durres. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely,The Management Team

10/10 Excellent

Mohammed Saqib

Séjour de 7 nuits en juillet 2023
Réponse de Management le 14 août 2023
Dear Mr. Mohammed,We very much appreciate your comments regarding your stay at Movenpick Hotel Lalez Durres. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely,The Management Team

8/10 Bien

Madani

Séjour de 7 nuits en juillet 2023
Réponse de Management le 14 août 2023
Dear Mr./Mrs. Madani,We very much appreciate your comments regarding your stay at Movenpick Hotel Lalez Durres. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely,The Management Team

6/10 Satisfaisant

SHELINA

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en juillet 2023

10/10 Excellent

Mohamed

Séjour de 4 nuits en juillet 2023
Réponse de Management le 14 août 2023
DearMr. Mohamed,We very much appreciate your comments regarding your stay at Movenpick Hotel Lalez. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely,The Management Team

10/10 Excellent

Kjetil

Séjour de 8 nuits en juin 2023
Réponse de Management le 14 août 2023
Dear Mr./Mrs. Kjetil,We very much appreciate your comments regarding your stay at Movenpick Hotel Lalez Durres. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely,The Management Team

10/10 Excellent

Alkis

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great experience staying at the hotel with a toddler! Staff is great, you will get great service great food and great amenities!
Séjour de 2 nuits en juin 2023
Réponse de . le 30 juil. 2023
Dear Mrs Alkis,Thank you very much for your nice review. It gives us the strength to be even better.

8/10 Bien

Hiran

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
One of the best hotels around Durres. Nigerian staff member was the best there provided excellent customer service and care. He really made us feel welcome. Other staff still in training it seems as hotel is new.
Séjour de 7 nuits en juin 2023
Réponse de . le 30 juil. 2023
Dear Mrs. Hiran,Thank you for sharing your experience about our hotel. Kind regards,Management Team

10/10 Excellent

Dennis

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Sehr aufmerksames Personal und guter Service.
Séjour de 3 nuits en juin 2023
Réponse de . le 30 juil. 2023
Dear Mrs. Dennis,Thank you for your nice comment. We really try to make our guests satisfied.Kind regards,Management Team

10/10 Excellent

Marie

Séjour de 3 nuits en juin 2023

10/10 Excellent

Dirk

Séjour de 7 nuits en juin 2023

10/10 Excellent

Linda

Séjour de 5 nuits en mai 2023

6/10 Satisfaisant

Martina

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Fint hotell men dårlige engelsk kunnskaper blant personale. Her var ikke bassengområdet åpent, på tross at det fremkom i teksten at dette skulle være åpent fra mai til september, veldig skuffende.
Séjour de 2 nuits en mai 2023

8/10 Bien

Franci

Séjour de 1 nuit en avril 2023

10/10 Excellent

Agron

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Alles
Séjour de 2 nuits en avril 2023
Réponse de . le 30 juil. 2023
Dear Mr. Agron,Thank you very much for your good rating.Kind regards,Management Team

4/10 Médiocre

Genc

Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
A disappointed in many aspects...no sleep due to noise in adjoining apartments until 6am very loud rave music. Shower had a minute very low pressure and next ice cold pressure water...many disappointing facts like bathroom door stuck, light falling from ceiling, elevator button down not working, slippering floor tiles at pool, ect
Séjour de 1 nuit en mars 2023

10/10 Excellent

Daniel

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en septembre 2022

8/10 Bien

Mohamed, Jeddah

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Overall we enjoyed our stay, the beach is a short walk and the staff is accommodating and friendly.
Séjour de 1 nuit en août 2022
Réponse de . le 30 juil. 2023
Dear Mr. Mohamed,Thank you very much for your comment.Kind regards,Management Team

4/10 Médiocre

Rina

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Séjour de 6 nuits en août 2022

6/10 Satisfaisant

Jørgen

Voyage en famille
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Rent og pent, og i og med at hotellet er såpass nytt så er alt veldig fresht. Men her er det en jobb som må gjøres: - Frokostbuffeten er langt i fra fem stjerners - Kun en kaffemaskin i frokostsalen som gjør at man kan stå i opptil ti minutter i kø for en enkel kopp - Tydelig at mange ansatte mangler rutine og serviceevne. Enkelte var veldig service-minded, men opplevde noen episoder som man aldri skulle forvente, uansett antall stjerner på hotelldøra Stedet har kjempepotensial
Séjour de 6 nuits en août 2022

8/10 Bien

Ramiz

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent staff. Mediocre culinary.
Excellent location. Great and friendly staff. New and well maintained facilities. But, food was mediocre. Overall F&B was by far very poor and not Accor standards. Eating exact same food every breakfast was not what you expect from a 5-star hotel.
Séjour de 7 nuits en août 2022

10/10 Excellent

Arjeta

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Outstanding hospitality service all around. Quite exceptional, including excellent food in both restaurants. Congrats to the management and all staff of the hotel and keep it up!
Séjour de 3 nuits en août 2022
Réponse de . le 30 juil. 2023
Dear Ms.Arjeta,Thank you very much for your comment.Kind regards,Management Team

8/10 Bien

Thomas

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
First of all I would like to say that we enjoyed our stay very much. The whole stuff was friendly and attentive. But I would really like to give some words of consideration. To help to improve. As much was we liked and enjoyed our stay, the Hotel is today in some important aspects severly failing to live up to Mövenpick standard. 1. the Pool area - you really need to fix that. It's on first glance a nice area, but: the pool is hazardous, its functions like fountains are not operating at all, you cannot swim it it. The area is given over to dirt and decay. The staff is mostly busy with drinking and smoking also they are acting rude. Their is no access system in pace other then the rude staff askink rudely for the romm number. The music is simply unaccaptable loud. In fact I was thinking about asking for a refund. 2. Breakfast - overall ok, but please please invest in a decent coffeeemaker and a back up coffeemaker with sufficient capacity - please also start paying attention to details - it is not a big bother, but a nice cup of coffee also deserves a small saucer to go with it. There are other smaller topics but this are really two topics you should focus on. Thanks again for the nice stay. Thomas Mohr
Séjour de 7 nuits en juillet 2022

10/10 Excellent

Resmi

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
It was definitely a wonderful stay and overall experience. I stayed with my wife and 1m son for the weekend and everyone made us feel welcome and, went out of their way to accomodate our requests. Start to finish everything was great. Location, hotel design, amenities, cleanliness, etc. Special thanks to Zoran the GM and Marsuela the Housekeeping Manager. Can't wait to be back. This is by far the best in its class in the Albanian Riviera.
Séjour de 2 nuits en juillet 2022

10/10 Excellent

Dritëro

Séjour de 1 nuit en mai 2022
Réponse de General Manager le 31 mai 2022
Dear Valuable Guest, Thank You very much for your support. Best regards Movenpick Team

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Misleading address
Hotel is outside of Durres close to San Pietro beach. The address on the Hotels.com website takes you to a wrong place with Google maps directions.
Séjour de 1 nuit en septembre 2021
Réponse de Hotel Team le 10 oct. 2021
Dear Guest, Thank you for choosing Mövenpick Hotel Lalez during your recent trip. We greatly appreciate your feedback and your comments are highly appreciated and rest assured that these will be considered when making improvements in the future. Looking forward to welcome you back, Sincerely, Hotel Team