Avis
6,6
6,8/10
Propreté
7,4/10
Personnel et service
6,2/10
Équipements
6,2/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
6,2/10
Écoresponsabilité
Avis
21 mai 2023
Séjour de 1 nuit en mai 2023
8/10 Bien
Eloi, St Joseph de beauce
Voyage en famille
2 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Eloi
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
Réponse de Michael le 2 août 2022
Eloi, thank you for your review & we welcome your return visit here!
2/10 Horrible
Sophie
Voyage en famille
17 avr. 2021
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Very disappointed
Sophie
Séjour de 1 nuit en avril 2021
Réponse de Michael le 19 avr. 2021
Sorry to hear you did not enjoy your stay with us. We get a lot of high ratings that don't correspond to your experience. The exterior corridors make for a more open environment that is uncomfortable for some guests. We are considering closing some of the corridors to strike a balance for our guests.
We would like to investigate further the circumstances of your stay if you can please call the property that would be helpful to us.
10/10 Excellent
ERICK
Voyage en famille
19 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
ERICK
Séjour de 1 nuit en septembre 2019
Réponse de Elandra Amato Assistant General Manager le 22 sept. 2019
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
10/10 Excellent
Fabien
16 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bon hôtel
Fabien
Séjour de 2 nuits en septembre 2019
Réponse de Elandra Amato Assistant General Manager le 22 sept. 2019
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
6/10 Satisfaisant
Daniel
Voyage en couple
24 mai 2024
Daniel
Séjour de 2 nuits en mai 2024
4/10 Médiocre
Annalyce
23 mai 2024
Annalyce
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Venkat le 24 mai 2024
I sincerely apologize for the inconvenience this has caused you. We understand the importance of addressing your concerns, and we are committed to finding a solution as quickly as possible.
4/10 Médiocre
Jaime, Long Beach
Voyage en couple
20 mai 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jaime
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Venkat le 20 mai 2024
We sincerely apologize for the inconvenience you’ve experienced. Your loyalty and patience during this time are greatly appreciated. We are committed to resolving this matter to your satisfaction and are grateful for the opportunity to serve a valued customer like you. Thank you for your understanding.
4/10 Médiocre
Emma, Grand Junction
Voyage en famille
19 mai 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Emma
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Venkat le 19 mai 2024
I understand how disappointing this must be for you, and I apologize for any inconvenience we may have caused. Your feedback is important to us, and we will use it to enhance our services moving forward.
4/10 Médiocre
Joseph
19 mai 2024
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Joseph
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Venkat le 19 mai 2024
I understand how disappointing this must be for you, and I apologize for any inconvenience we may have caused. Your feedback is important to us, and we will use it to enhance our services moving forward.
4/10 Médiocre
PHILLIP
17 mai 2024
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
PHILLIP
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Venkat le 17 mai 2024
I sincerely apologize for the inconvenience this has caused you. We understand the importance of addressing your concerns, and we are committed to finding a solution as quickly as possible.
10/10 Excellent
Zoltan
Voyage en famille
14 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Zoltan
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Venkat le 14 mai 2024
Thanks for your valuable review
6/10 Satisfaisant
Bob
Voyage en couple
14 mai 2024
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Bob
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Venkat le 14 mai 2024
sorry for that any problem you have THAN to call FD
4/10 Médiocre
Gary
12 mai 2024
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Gary
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Venkat le 13 mai 2024
I sincerely apologize for the inconvenience this has caused you. We understand the importance of addressing your concerns, and we are committed to finding a solution as quickly as possible.
8/10 Bien
Kurt
Voyage en famille
11 mai 2024
Les points forts : Personnel et service
Kurt
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Venkat le 11 mai 2024
I’m truly sorry for any frustration you have experienced. Our goal is to provide exceptional service, and we realize that we have not met your expectations in this instance. Please know that we take your feedback seriously and will work to improve.
2/10 Horrible
Cheryl
Voyage en famille
30 avr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Cheryl
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Venkat le 30 avr. 2024
We deeply regret the issues you’ve encountered, and I assure you that your satisfaction is our top priority. We appreciate your patience as we work diligently to resolve the matter.
2/10 Horrible
Dawn
Voyage en groupe
30 avr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Dawn
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Venkat le 30 avr. 2024
I understand how disappointing this must be for you, and I apologize for any inconvenience we may have caused. Your feedback is important to us, and we will use it to enhance our services moving forward.
4/10 Médiocre
Arturo
Voyage en famille
29 avr. 2024
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Arturo
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Venkat le 30 avr. 2024
Please accept my heartfelt apologies for the difficulties you’ve faced. We value your business and are committed to making things right. We will take immediate action to address your concerns.
2/10 Horrible
Jason
28 avr. 2024
Jason
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Venkat le 17 mai 2024
I sincerely apologize for the inconvenience this has caused you. We understand the importance of addressing your concerns, and we are committed to finding a solution as quickly as possible.
8/10 Bien
Rogelio
26 avr. 2024
Rogelio
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Venkat le 27 avr. 2024
Thank you for your review.
2/10 Horrible
Shannon
Voyage en famille
21 avr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Shannon
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Venkat le 24 avr. 2024
I sincerely apologize for the inconvenience this has caused you. We understand the importance of addressing your concerns, and we are committed to finding a solution as quickly as possible.
4/10 Médiocre
Shannon
Voyage en famille
20 avr. 2024
Les points faibles : Équipements
Shannon
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Varun le 21 avr. 2024
Sorry for the inconvenience caused on your stay . we will look into it
2/10 Horrible
Ivan
13 avr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Ivan
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Varun le 14 avr. 2024
Sorry for the inconvenience caused on your stay you haven't informed any thing to front desk regarding the issues you faced. and pool is closed as we have already informed to all the booking sites
2/10 Horrible
Lisa Anne
13 avr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Lisa Anne
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Varun le 13 avr. 2024
sorry for the inconvenience caused on your stay. you haven't informed any thing to front desk. the heater in A/c works.
2/10 Horrible
Lindsay
Voyage en couple
11 avr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Lindsay
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Varun le 11 avr. 2024
Sorry for the inconvenience caused on your stay. you haven't informed any thing to front desk. just you are saying there because of pool is closed.
2/10 Horrible
Vanessa
2 avr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Vanessa
Réponse de Varun le 5 avr. 2024
Sorry for the inconvenience caused on your stay. Not your why you feel room smelled a strong unpleasant . sorry for every thing. we will solve it.
8/10 Bien
cristina
Voyage en famille
1 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
cristina
Séjour de 6 nuits en mars 2024
Réponse de Varun le 1 avr. 2024
Thank you for your valuable feedback.
2/10 Horrible
Charmaine
Voyage en couple
31 mars 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Charmaine
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Varun le 31 mars 2024
sorry for the inconvenience caused on your stay. pool is under renovation we are working in it.
4/10 Médiocre
Debbie
Voyage en famille
30 mars 2024
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Debbie
Réponse de Varun le 31 mars 2024
Sorry for the inconvenience caused on your stay. pool is under renovation we are working on it.
2/10 Horrible
Kyle
23 mars 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kyle
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de varun le 24 mars 2024
Sorry for the inconvenience caused on your stay. you haven't informed anything about issue and writing review badly. please let us know what you have faced.
4/10 Médiocre
William
Voyage en famille
17 mars 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
William
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de varun le 19 mars 2024
Sorry for the inconvenience caused on your stay. we have already informed in our website that we have closed pool and hot tub. its under renovation.Thank you.
2/10 Horrible
Eric
14 mars 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Eric
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de varun le 15 mars 2024
Sorry for the inconvenience caused on your stay, you haven't informed anything or issues to the staff or front desk. please let us know.Thank you.
4/10 Médiocre
Jessica
11 mars 2024
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jessica
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de varun le 12 mars 2024
Sorry for the inconvenience caused on your stay. you haven't informed to front desk that what was the issue, just now you check-in and gave review.thank you
4/10 Médiocre
Noelle
Voyage en famille avec de jeunes enfants
8 mars 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Noelle
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de varun le 8 mars 2024
We are extremely sorry for inconvenience caused on your stay. you haven't informed us regarding the TV is not working.Thank you
4/10 Médiocre
Michael
6 mars 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements
Michael
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de Varun le 6 mars 2024
We are extremely sorry for the inconvenience caused on your stay. This will be taken care and for the next time we asure you that it won't repeat again.
2/10 Horrible
arthur
Voyage en famille
26 févr. 2024
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
arthur
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de GM le 27 févr. 2024
Sorry for your Inconvenince caused at your stay, i personally came to your room to fix the tv and fixed it and regarding the hot water you just need to leave it like that for 5mins then it will automatically reduced to normal temperature.
4/10 Médiocre
Rebecca
Voyage en couple
18 févr. 2024
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Rebecca
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de gm le 18 févr. 2024
Sorry for the Inconvenince caused at your stay, As i can see you stayed in room 234, which we never get any complaint regarding bugs as we dont have any bugs in the entire property. As we have given you 2queen bed as the king rooms doesn't have heater.
2/10 Horrible
Anna
Voyage en famille
29 janv. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Anna
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de gm le 29 janv. 2024
Sorry for your Inconvenince caused at your stay, All our house keeping staff is proffessionally trained its impossbile to be left used toilet paper in the room, you never complained about hot water thing in your entire stay and now you are mentioning this issue, before you lot of people stayed in that room no body has a phone charge issue but you does, that is the reason we have changed your room, where is this point that you left 2days earlier, did u inform anyone that you are leaving? no refund will be provided to you as we didnt know that you stayed or left.
10/10 Excellent
Jeremy
27 janv. 2024
Jeremy
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de gm le 27 janv. 2024
Thanks for taking your valuable time and ratings us , we really love to host you again, we value your feedback.
4/10 Médiocre
Keith
16 janv. 2024
Keith
Séjour de 3 nuits en mai 2023
Réponse de GM le 17 janv. 2024
Sorry for your Inconvenince caused at your stay, I think it took a decade to post a review on us, please let us know in detail what made feel unhappy at your stay so that we can work on it and improve ourselves
2/10 Horrible
Tina, Montrose
16 janv. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Tina
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de GM le 16 janv. 2024
Sorry for your Inconvenince caused at your stay, All our rooms are remodelled, yes we have space heaters in most of the rooms, can you please tell us exact time of front staff is not available so that we can take necessary steps inorder to not to repeat again in your future stay.
2/10 Horrible
Delilah
9 janv. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Delilah
Réponse de GM le 9 janv. 2024
Sorry for your Inconvenince caused at your stay, we apologize for doing this and make you feel bad at your stay, yes the pool is closed due to winter and we are working on it we wil open it very soon.
6/10 Satisfaisant
Laura
7 janv. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté
Laura
Réponse de GM le 8 janv. 2024
Sorry for your Inconvenince caused at your stay.
10/10 Excellent
Richard
Voyage en famille
6 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Richard
Séjour de 7 nuits en décembre 2023
Réponse de GM le 8 janv. 2024
Thank you for taking your time and rating, we appreciate the people who give the rating, we enthrilled to host you again in future.
2/10 Horrible
Adam
Voyage en famille
5 janv. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Adam
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de GM le 8 janv. 2024
Sorry for your Inconvenince caused at your stay.
2/10 Horrible
Joan
Voyage en famille
5 janv. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Really disappointed
Joan
Séjour de 5 nuits en décembre 2023
Réponse de GM le 8 janv. 2024
Sorry for your Inconvenince caused at your stay, yes we have heater issue that is the reason we are providing the space heaters.
4/10 Médiocre
Barry
Voyage en famille
4 janv. 2024
Les points faibles : Propreté et personnel et service
Poor showing
Barry
Séjour de 5 nuits en décembre 2023
Réponse de GM le 8 janv. 2024
Sorry for your Inconvenince caused at your stay, we will definetly work on the things which you mentioned.
2/10 Horrible
Haley
4 janv. 2024
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Haley
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de GM le 8 janv. 2024
Sorry for your Inconvenince caused at your stay, Yeah we are working on that bathroom switch and heater systems too.
4/10 Médiocre
Louise
Voyage en famille
3 janv. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Louise
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de GM le 8 janv. 2024
Sorry for your Inconvenince caused at your stay, firstly when you come after checked-in you didnt let us know about bad smell, tv didnt work, If you could have said us we would have definetly helped you.
2/10 Horrible
Omayra
1 janv. 2024
Omayra
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de GM le 5 janv. 2024
Sorry for your inconvenience caused.