Avis
7,6
Bien
8,2/10
Propreté
8,4/10
Personnel et service
6,6/10
Équipements
7,2/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
7,4/10
Écoresponsabilité
Avis
25 août 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Réponse de Barbara le 12 mai 2021
We are happy to see you liked the stay, It will be great if you could spread the word among your circle. Have a pleasant day ahead. Regards, Barbara
8/10 Bien
Debbie
26 sept. 2021
Les points forts : Propreté et personnel et service
Debbie
Séjour de 1 nuit en septembre 2021
8/10 Bien
James
25 août 2021
James
Séjour de 1 nuit en août 2021
Réponse de Cheshta le 17 sept. 2021
Thanks for the positive rating, James! Hope to welcome you again soon. Regards, Ivy
8/10 Bien
Claire
Voyage en groupe
9 août 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Claire
Séjour de 1 nuit en août 2021
Réponse de Ammy le 17 sept. 2021
Thanks for the positive rating, Claire! Hope to welcome you again soon. Regards, Amelia.
2/10 Horrible
craig
8 août 2021
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service
craig
Séjour de 1 nuit en août 2021
Réponse de Cheshta le 17 sept. 2021
Thank you for taking your precious time to check us out. We apologize for the disappointment and we will surely make every effort to keep to your standards in the future. Regards, Ivy
10/10 Excellent
I K F
7 août 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Esplanade
I K F
Séjour de 7 nuits en juillet 2021
Réponse de Noah le 9 août 2021
Hi, we are glad to see that you liked our services. Looking forward to hosting you soon. Regards, Amelia.
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage en famille
20 juil. 2021
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en juillet 2021
Réponse de Noah le 21 juil. 2021
Hi, thank you for taking out your valuable time to rate us. It seems that you are not completely satisfied with our services and we will surely put in our best effort to keep up with your expectations in the future. Regards, Noah
10/10 Excellent
Raymond
Voyage en groupe
11 juil. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Raymond
Séjour de 1 nuit en juillet 2021
Réponse de Jane le 12 juil. 2021
Hi, Raymond! Thanks for rating us. We will make more efforts to serve you even better next time. Have a great day ahead. Regards, Jane!
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
27 juin 2021
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Double booking hotel management!
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en juin 2021
Réponse de Cheshta le 28 juin 2021
We truly regret the distress caused. We have highlighted this to our concerned team and be assured the corrective measures will be taken to resolve it appropriately. Regards, Jacob
10/10 Excellent
William
Voyage en groupe
7 juin 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
William
Séjour de 3 nuits en juin 2021
Réponse de Marie le 8 juin 2021
Hi, William! Thanks for rating us. We will make more efforts to serve you even better next time. Have a great day ahead. Regards, Marie!
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
15 oct. 2020
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Okay for a night
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en octobre 2020
Réponse de Bella le 17 oct. 2020
Sorry for the hassle you faced, We have marked a note for the experience you had this time. Rest be assured, we will strive to ensure a pleasant stay with us in the future. Regards, Bella!
6/10 Satisfaisant
Billy, Manchester
Voyage en couple
20 sept. 2020
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Billy
Séjour de 1 nuit en septembre 2020
Réponse de Jason le 21 sept. 2020
Sorry for the unpleasant experience you had with us, Billy! Thanks for notifying us and we will surely work towards better guest experience in the future. Regards, Jason
6/10 Satisfaisant
alan
31 août 2020
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
alan
Séjour de 1 nuit en août 2020
Réponse de Ammy le 2 sept. 2020
Hi, Alan! We are sorry to know that your experience with us has not been a pleasant one. We will work on your feedback to provide the best possible experience next time. Regards, Leo
2/10 Horrible
DANIEL
29 juil. 2020
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
DANIEL
Séjour de 2 nuits en juillet 2020
Réponse de Ammy le 30 juil. 2020
We are sorry for the inconvenience, Daniel! We can understand that your stay did not meet your expectations. Do not worry we will strive hard to serve better. Do give us another opportunity and we will ensure that you experience the comfort and hospitality we are known for. Hope to welcome you soon. Regards, Alex
6/10 Satisfaisant
Graeme
19 juil. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Missed opportunity to impress
Graeme
Séjour de 1 nuit en juillet 2020
Réponse de Jake le 20 juil. 2020
Something like this should not have happened, Graeme! We are extremely apologetic to hear such kind of hassle faced, however, this has been highlighted with our team to take necessary measures so that such issues do not repeat. Regards, Jake
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
28 déc. 2019
Les points forts : Confort de la chambre
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en décembre 2019
Réponse de Ammy le 29 déc. 2019
Sincere Apologies. We are disappointed to see that our guest is dissatisfied with our services, however, we would love to understand the reason behind the issue you have faced to enhance your experience with us. Hope to hear from you shortly :) Regards, Ammy.
2/10 Horrible
Marisa, Colorado, USA
Voyage en couple
10 sept. 2019
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Marisa
Séjour de 1 nuit en août 2019
Réponse de barbara le 12 mai 2021
Hi, Marisa! We are sorry for the unpleasant experience you had with us, at the same time we would like to thank you for sharing the feedback. We are using this as an opportunity to escalate the matter with the relevant team. We assure you that your next experience will be a pleasant one. Regards, Barbara
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
1 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en août 2019
Réponse de Ammy le 3 sept. 2019
Thanks for the love. Your review made our day. We hope to amaze you consistently with our services. Regards, Ammy.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
5 août 2019
Les points forts : Propreté
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en août 2019
Réponse de Ammy le 9 août 2019
Thank you for the appreciation, We hope to give you a consistent service every time. Regards, Ammy.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
27 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Not a bad place to stay quiet and comfortable.....
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en juillet 2019
Réponse de Ammy le 9 août 2019
Hi, We are glad to see that you liked our services. Keep this love coming :) Regards, Ammy.
10/10 Excellent
Alexander
22 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent stay " doon the watter "
Alexander
Séjour de 2 nuits en juillet 2019
Réponse de Ammy le 9 août 2019
Hi, Thanks for your amazing words of appreciation. Words like these drive us to work even harder. Have a wonderful day! Regards, Ammy.
8/10 Bien
Malcolm
Voyage d’affaires
22 juil. 2019
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Malcolm
Séjour de 1 nuit en juillet 2019
Réponse de Ammy le 9 août 2019
Hi, Thank you so much for writing the review and rating us positively. We will make sure you have an amazing experience on your next stay. Regards, Ammy.
10/10 Excellent
Alexandra
9 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Alexandra
Séjour de 1 nuit en juillet 2019
Réponse de Ammy le 9 août 2019
Much thanks to you for rating us positively, Delighted to know you loved our services. Have a nice day :) Regards, Ammy.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en couple
9 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juillet 2019
Réponse de Hotel Manager le 23 juil. 2019
Thank you for your kind comments, The Esplanade Hotel offers a wonderful location with great views. Thank you for choosing The Esplanade Hotel.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
5 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en juillet 2019
Réponse de Hotel Manager le 23 juil. 2019
Thank you for your kind comments, I will pass your comments to our friendly staff. Thanks for choosing The Esplanade Hotel.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
3 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juillet 2019
Réponse de Hotel manager le 23 juil. 2019
Thank you for your review.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
14 juin 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
First Time in Scotland
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en juin 2019
Réponse de Hotel Manager le 23 juil. 2019
Thank you for leaving your kind comments, be rest assured for your future visit if you request a walk in shower I will gladly organize that for you. Thank you for choosing The Esplanade Hotel
6/10 Satisfaisant
Susan
27 mai 2019
Les points faibles : Propreté
Ok for a night
Susan
Séjour de 1 nuit en mai 2019
Réponse de Hotel Manager le 23 juil. 2019
Dear Susan
Thank you kindly for your comments, I have made note about our smoking area causing smell in the main building. I have implemented control measures to stop this occurring again. I have looked at our dinner service and my apologies if you felt this, I would have gladly assisted you if you mentioned this concern during your stay. I hope you will see the changes implemented from your kind comments.
Kind Regards
8/10 Bien
Voyageur vérifié
27 mai 2019
Les points forts : Propreté et personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en mai 2019
Réponse de Hotel Manager le 23 juil. 2019
Thank you kindly for your comments. I look forward to your return visit.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
18 mai 2019
Les points forts : Propreté et personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en mai 2019
Réponse de Barbara le 12 mai 2021
We are delighted to hear your words of praise, We will ensure to provide consistent services for your future stays too. Have a pleasant day ahead. Regards, Barbara
8/10 Bien
Lorraine
14 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Wee family overnight!
Lorraine
Séjour de 1 nuit en mai 2019
Réponse de Barbara le 12 mai 2021
We are happy to see you liked the stay, Lorraine! It will be great if you could spread the word among your circle. Have a pleasant day ahead. Regards, Barbara
8/10 Bien
Ian
10 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
4 night stay
Ian
Séjour de 4 nuits en avril 2019
Réponse de Barbara le 12 mai 2021
Hi, Ian! It feels great to see that our guest had a nice stay. We will feel obliged if you give us a chance to serve again. Have an amazing day ahead. Regards, Barbara
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
28 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en avril 2019
Réponse de Barbara le 12 mai 2021
Hi, We are happy to know that you liked our services. Have a pleasant day ahead :) Regards, Barbara
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille, Voyage en couple
28 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en avril 2019
Réponse de Barbara le 12 mai 2021
Thank you for your appreciation, We hope to give you consistent service every time. Regards, Barbara
10/10 Excellent
Joseph
23 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Chillax
Joseph
Séjour de 1 nuit en avril 2019
Réponse de Barbara le 12 mai 2021
Thanks for your kind and lovely words, Joseph! The biggest joy lies in seeing our guests satisfied, we will try our best to meet your expectations in future stays too. Regards, Barbara
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
20 avr. 2019
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en avril 2019
Réponse de Barbara le 12 mai 2021
Hi, Thank you for taking out your valuable time to rate us. We are sorry for the inconvenience and we will surely try our best to keep up with your expectations in the future. Regards, Barbara
8/10 Bien
Voyageur vérifié
13 avr. 2019
Les points forts : Propreté et personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en avril 2019
Réponse de Barbara le 12 mai 2021
Thanks for your kind and lovely words, The biggest joy lies in seeing our guests satisfied, we will try our best to meet your expectations in future stays too. Regards, Barbara
2/10 Horrible
kin
15 févr. 2019
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
kin
Séjour de 1 nuit en février 2019
Réponse de Barbara le 12 mai 2021
Hi, Kin! Sorry to hear about the unpleasant experience you had. Please be assured that it will not happen again in the future, as we are going to take corrective measures. Request you to treat this as an odd case and we hope this does not impact our opportunity to serve you again. Regards, Barbara
8/10 Bien
Michael
10 févr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Michael
Séjour de 2 nuits en février 2019
Réponse de Barbara le 12 mai 2021
Thanks for rating us, Michael! Your review made our day. We hope to delight you with our services. Regards, Barbara
6/10 Satisfaisant
P
27 sept. 2018
Les points forts : Propreté
Dunoon Right On The Front
P
Séjour de 2 nuits en septembre 2018
Réponse de barbara le 12 mai 2021
Hi, We are sorry to know that you are not fully satisfied with our services. Be assured, we will try our best to make sure your future visits are more comfortable and relaxing. Regards, Barbara
10/10 Excellent
Donnie, rutherglen
22 sept. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Enjoyable stay
Donnie
Séjour de 2 nuits en septembre 2018
Réponse de Barbara le 12 mai 2021
Thanks for your kind and lovely words, Donnie! The biggest joy lies in seeing our guests satisfied, we will try our best to meet your expectations in future stays too. Regards, Barbara
10/10 Excellent
Andrew
14 sept. 2018
Nice hotel
Andrew
Séjour de 1 nuit en septembre 2018
Réponse de Barbara le 12 mai 2021
Hi, Andrew! Thanks for your amazing words of appreciation. Words like these drive us to work even harder. Have a wonderful day! Regards, Barbara
2/10 Horrible
Jack, Edinburgh
9 sept. 2018
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Faulty Towers
Jack
Séjour de 1 nuit en septembre 2018
Réponse de Barbara le 12 mai 2021
Hi, Jack! We are sorry to hear about the trouble. The feedback from our guests is the utmost importance to us. Thank you for taking out time and bringing this to our notice. We will work towards a great experience and personally ensure that all amenities work properly. Hope to serve you soon :) Regards, Barbara
8/10 Bien
Joe
30 août 2018
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Joe
Séjour de 1 nuit en août 2018
Réponse de Barabara le 12 mai 2021
Thank you for rating us with such awesome words, Joe! We will strive to keep up with your expectations every time. Regards, Barbara
8/10 Bien
Bryan
24 août 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great single room with a sea view
Bryan
Séjour de 1 nuit en août 2018
Réponse de Barbara le 12 mai 2021
Hi, Bryan! We are pleased to know you had an awesome stay with us. Your precious words of appreciation meant a lot to us, hope to serve even better soon. Regards, Barbara
8/10 Bien
Kevin, Wigan Uk
17 août 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Restful stay at hotel with great views
Kevin
Séjour de 2 nuits en août 2018
Réponse de Barbara le 12 mai 2021
Hi, Kevin! It feels great to see that our guest had a nice stay. We will feel obliged if you give us a chance to serve again. Have an amazing day ahead. Regards, Barbara
8/10 Bien
Mr Vincent P
14 août 2018
Les points forts : Propreté et personnel et service
Mr Vincent P
Séjour de 2 nuits en juillet 2018
Réponse de Barbara le 12 mai 2021
We are delighted to hear your words of praise, Vincent! We will ensure to provide consistent services for your future stays too. Have a pleasant day ahead. Regards, Barbara
8/10 Bien
margaret
9 août 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Close to the beach. Parking at back of hotel.
margaret
Séjour de 1 nuit en août 2018
Réponse de Barbara le 12 mai 2021
Hi, Margaret! We are glad to see that you liked our services. Regards, Barbara
8/10 Bien
Cherry, Nottingham
25 juil. 2018
Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Excellent views
Cherry
Séjour de 5 nuits en juillet 2018
Réponse de Barbara le 12 mai 2021
Hi, Cherry! We are happy to know that you liked our services. Have a pleasant day ahead :) Regards, Barbara
4/10 Médiocre
rob, cambridge
23 juil. 2018
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
dated hotel close to pebble beach
rob
Séjour de 3 nuits en juillet 2018
Réponse de Barbara le 12 mai 2021
Hi, Rob! We are sorry for the unpleasant experience you had with us, at the same time we would like to thank you for sharing the feedback. We are using this as an opportunity to escalate the matter with the relevant team. We assure you that your next experience will be a pleasant one. Regards, Barbara