Piscine extérieure, chaises longues

Avis sur Tulip Hotel Apartment

3 out of 5
Tulip Hotel Apartment
5a street 317 community, Bur Dubai, Dubai

Avis

6,6
Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 39 avis sur 180." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 54 avis sur 180." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 36 avis sur 180." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 18 avis sur 180." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 33 avis sur 180." "

6,4/10

Propreté

6,6/10

Personnel et service

5,4/10

Équipements

6,4/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

5,2/10

Écoresponsabilité

Avis

2/10 Horrible

Marie

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Une horreur, fuyez !
Le réceptionniste n’avait soit disant pas la réservation et ne nous a pas laissé rentrer Il était horriblement désagréable et l’hôtel semblait mytheux !
Séjour de 1 nuit en mai 2021

2/10 Horrible

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Bon il n'y a pas eu d'accueil au comptoir il trouvé pas ma réservation et on m'a fait visiter des chambre pour me demander de repérer celle que j'ai réservé sur le site, remplis de cafard dans les chambre et couloir à en vomir 2 tasse et 2 assiettes pour une réservation de 4 personnes logement insalubre j'ai donné sa chance à cette hôtel car il y avait pas d'avis récent et qu'il avait pas de mauvaise note mais vous qui lisez se message ne vous faite pas avoir je préviens car j'aurais aimé qu'on me previennent afin de ne pas à avoir vécu cette galère moi ma femme et mes 2 enfants.
Séjour de 3 nuits en mars 2021

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Hotel fantome
Piscine froide est abandonné du matériel de construction sur les bords de la piscine ... super dangereux !!!
Séjour de 2 nuits en novembre 2018
Réponse de The Management le 15 nov. 2018
Dear Guest, thank you for rating us and sharing your review. We are disappointed to read about your experience at our hotel. Your feedback has been duly noted and shared with the team for improvement. We would like to assure you that this is definitely not the Tulip Apartment service experience we aim to deliver to our guests. We hope to welcome you back again for a truly Memorable and personalized stay experience.

6/10 Satisfaisant

Akram

Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Puces/punaises de lit
Il y avait des punaises de lit dans la chambre. Elles m’ont entièrement piqué. J’en deconseille tant qu’ils ne n’y font pas de désinsectisation
Séjour de 2 nuits en novembre 2018
Réponse de The Management le 6 nov. 2018
Dear Guest, thank you for rating us and sharing your review. We are disappointed to read about your experience at our hotel. Your feedback has been duly noted and shared with the team for improvement. We would like to assure you that this is definitely not the Tulip Apartment service experience we aim to deliver to our guests.

8/10 Bien

Abdel, Bruxelles

Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Hôtel très bien
Hôtel bien situé, métro Al Fahidi à proximité, personnel accueillant, piscine sur toit très agréables, quasi tout le temps vide donc presque privatif, point négatif : cuisine manque des ustensiles, hamam et sauna qui ne fonctionnait pas
Séjour de 10 nuits en avril 2018
Réponse de The Management le 10 mai 2018
Merci de rester avec nous, des mesures immédiates seront prises en ce qui concerne votre préoccupation

10/10 Excellent

pascal

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 7 nuits en novembre 2017
We are very grateful for the points given to us and rest assured that we will give the best customer service we can provide to all our guest.

2/10 Horrible

bibi, Paris

Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Quartier calme
Chambre trop vetuste sale manque d'entretiens de nettoyage il faut toute un chantier pour pour remettre en etat sans parler des rideaux ou lampes a chevet ou les ustensile de cuisine c'est pires il a fallu que j'achète du javel pour nettoyer les ustensiles pour pouvoirs les utiliser sans parler de la douche c'est la catastrophe la saleté sur la faïences de carrelage de salle de bain et les supports savon ou verre a brosse à dents brrrqe ou miroir le mur de l'entrée et les taches de saleté et l'odeur du frigo laisse tombé ou du micro-ondes ou bouilloire la rouille au fond de la bouilloire il y des droles d'odeurs cette chambre le personnel est sympas gentilles comme tout plus que gentil

8/10 Bien

Not Provided, Conflans sainte honorine

Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Dubai à voir
Hotel bien placé très proche des transport public et des endroits à visiter à pieds. Seul inconvénient le bruit exterieur sauf si vous aimez avoir les fenêtres fermées. Une piscine à disposition jusqu'à 19h en haut de l'hotel plutot sympa

8/10 Bien

marc, France

Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Dans un quartier central et vivant
Le plus : nus avons été surclassé dans un appartement supérieur. Le moins : la wifi ne permet la connection que d'un seul appareil à la fois. Plateau thé-café et eau minérale ne sont fournis que le premier jour. Il faut insister pour obtenir le ménage quotidien et à notre arrivée, seulement deux serviettes de toilettes.

6/10 Satisfaisant

Nicolas, Lyon

Les points faibles : Propreté
Good experience
Good expérience at this hotel. Very quiet street, close to the spinneys and al fahidi métro station. Good size of room, free wifi for one device only. However the grouting in the shower should be replaced

8/10 Bien

Samira, Paris

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel accueillant et familiale
Nous avons adoré cet hôtel appartement avec les avantages de l’hôtel (ménage) et les ceux de l'appartement. Possibilité de cuisiner nos propres repas. Le personnel est à disposition, serviable et très agréable. Ils parlent tous anglais.
Réponse de Sameer Ahmed le 15 août 2015
Dear Valuable Guest, Warm Greetings from Tulip Hotel Apartments-Bur Dubai Thank you very much for your stay and for the time taken to write about your experience. Your feedback is extremely valuable. We greatly appreciate your comments on our Staff and Location. Special Thanks for recommending our hotel for Families . We humbly accept the same on behalf of all the Staff & Management. It will be our great pleasure if we get a chance to serve you again. Regards Sameer Ahmed Operations Manager

8/10 Bien

Mariata

Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Hotel sympa pour couple ou famille
Nous avons sejourné 6 nuits dans cet hotel.Nous avions réservé un studio et a notre arrivee nous avons eu le droit à un grand appartement.
Réponse de Sameer Ahmed le 15 août 2015
Dear Valued Guest, Warm Greetings from Tulip Hotel Apartments-Bur Dubai Thank you very much for your stay and for the time taken to write about your experience. Your feedback is extremely valuable. We greatly appreciate your comments on our Staff and Location. Special Thanks for recommending our hotel for Families . We humbly accept the same on behalf of all the Staff & Management. It will be our great pleasure if we get a chance to serve you again. Regards Sameer Ahmed Operations Manager

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Propreté et confort de la chambre
Hôtel sympathique
Bon hôtel, emplacement parfait!!! Équipement assez complet
Réponse de Sameer Ahmed le 15 août 2015
Dear Valued Guest, Warm Greetings from Tulip Hotel Apartments-Bur Dubai Thank you very much for your stay and for the time taken to write about your experience. Your feedback is extremely valuable. We greatly appreciate your comments on our Staff and Location. Special Thanks for recommending our hotel for Families . We humbly accept the same on behalf of all the Staff & Management. It will be our great pleasure if we get a chance to serve you again. Regards Sameer Ahmed Operations Manager

6/10 Satisfaisant

AK, paris

Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Hotel accueillant, proche du centre et du metro
Bon accueil, check in rapide, upgrade de studio à 1 chambre appartment offert. Acces facile à Deira.
Réponse de Sameer Ahmed le 15 août 2015
Dear Valued Guest, Warm Greetings from Tulip Hotel Apartments-Bur Dubai Thank you very much for your stay and for the time taken to write about your experience. Your feedback is extremely valuable. We greatly appreciate your comments on our Staff and Location. Special Thanks for recommending our hotel for Families . We humbly accept the same on behalf of all the Staff & Management. It will be our great pleasure if we get a chance to serve you again. Regards Sameer Ahmed Operations Manager

6/10 Satisfaisant

Abdulkarim

Voyage en famille
Kitchen stove was not working,and the breakfast has no variety of food i mean the option are limited. Also they should have the shuttle service
Séjour de 7 nuits en février 2024

2/10 Horrible

HAIDER

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
if you care about your health, please stay away from this place, bed bugs, mold on the path and kitchen, sheet smile very bad and not clean under bed
Séjour de 3 nuits en janvier 2024

2/10 Horrible

Flossy

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Worst hotel i have ever been to. The mattresses were covered with white bed spread but when we pulled out the bedspreads we discovered black mold on the mattresses. Water from the shower leaked all over the bathroom floor. Staff either doesnt have any sense of hygiene or are poorly trained. They use the same mop to wipe the floors of the bedrooms as well as the toilet floor! Will never book here or even recommend. It was a nightmare. We were so jet lagged that we didnt have the energy to look for another hotel. This place was bad!
Séjour de 5 nuits en novembre 2023
Réponse de Aqib Hussain -Front Office le 27 janv. 2024
Dear [Reviewer's Name],We're deeply sorry to hear about your experience and sincerely apologize for the inconveniences you faced during your stay. Your feedback is taken seriously, and we will address these issues immediately to improve our services. Please know that your concerns are not reflective of our standard practices. We understand your frustration and appreciate your honesty. If you could provide more details about your stay, it would help us investigate and make necessary improvements. We genuinely regret any negative impact on your trip and hope you might reconsider in the future.

2/10 Horrible

Kaveh

Voyage d’affaires
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 7 nuits en décembre 2023
Réponse de Niyash - Front Office Manager le 20 janv. 2024
Thank you for your review and feedback. We have made significant improvements, and we hope you'll notice the changes in the future.

2/10 Horrible

Pradnya

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Please do not book this hotel We got 1 bedroom suite here with kitchen and on day 2, elevator was closed due to rain water flooded on 2 floors We didn't get towels in room. After requesting 7 times we got it on next day and those were not even clean towels Bedroom sheets were also dirty Furniture was very old and dirty kitchen utensils were very old and dirty. even gas stove was dirty Staff was good and helped to accomodate room change. But hotel owner really need to upgrade everything. Overall experience was very bad. Will not suggest anyone to book this hotel
Séjour de 5 nuits en novembre 2023
Réponse de Niyash - Front Office Manager le 20 janv. 2024
Dear PradnyaWe sincerely apologize for the issues you faced during your stay. We're addressing the elevator, cleanliness, and amenities concerns immediately. Your feedback is crucial, and we're committed to making necessary improvements. We appreciate your understanding and hope for another opportunity to serve you better in the future.

2/10 Horrible

SEYED HASSAN MOULANA, SG

Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 6 nuits en octobre 2023
Réponse de Niyash - Front Office Manager le 20 janv. 2024
Thank you for your review and feedback. We have made significant improvements, and we hope you'll notice the changes in the future.

2/10 Horrible

Forest

Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
not clean coud not sleep bugs in the room
Séjour de 1 nuit en janvier 2023
Réponse de Niyash - Front Office Manager le 20 janv. 2024
Dear ForestWe sincerely apologize for the inconvenience during your recent stay. Your feedback about cleanliness and bugs is taken seriously, and we're addressing it immediately.Your satisfaction is our priority, and we hope to regain your trust.

4/10 Médiocre

gustavo

Voyage d’affaires
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
THE PARTEMENT IS EMPTY OF CUPS, GLASSES OR ANY OTHER ITEMS TO PREPARE A COFFEE, TE, ETC. ONLY ONE TOWEL INSIDE THE APT. AND ROUCHES ALL OVER
Séjour de 4 nuits en janvier 2023
Réponse de Niyash - Front Office Manager le 20 janv. 2024
Dear GustavoWe apologize for the inconvenience during your stay. We are addressing the lack of amenities and pest issue promptly. Your satisfaction is our priority, and we hope for another chance to serve you.

2/10 Horrible

Gaurav

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 4 nuits en janvier 2023
Réponse de Niyash - Front Office Manager le 20 janv. 2024
Thank you for your review and feedback. We have made significant improvements, and we hope you'll notice the changes in the future.

10/10 Excellent

Seidou

Séjour de 1 nuit en décembre 2022
Réponse de The Management le 20 janv. 2023
Dear Valued Guest ,Thank you for your good review points on your recent stay. We were pleased to read that you had an overall pleasant stay at our hotel. We look forward to welcoming you soon.

6/10 Satisfaisant

A.

Voyage en famille
Les points forts : Propreté
Séjour de 3 nuits en novembre 2022
Réponse de The Management le 20 janv. 2023
Dear Valued Guest ,Thank you for your good review points on your recent stay. We were pleased to read that you had an overall pleasant stay at our hotel. We look forward to welcoming you soon.

6/10 Satisfaisant

aatir

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté
Within a stay of 8-9 nights the hotel changed towel only once and when asked for towels they refused to change towels. A lot of cockroaches were there in studio room, specially the kitchen area. Bathing cubical is so small that you could not even rub the soap on your body
Séjour de 8 nuits en octobre 2022
Réponse de The Management le 5 nov. 2022
Dear Valued Guest,Thank you for your review points on your recent stay. we will take note of any issue you face during your stay with us for improvement . We hope you choose to stay with us again, so we can show you our true level of service.

4/10 Médiocre

Richa

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Not recommended
Pathetic service. Sikander and his colleagues were absolutely not interested in attending any guest. They took more than 15 mins just to locate the booking. Once they got the booking after that they were short on key access card to enter the room.
Séjour de 1 nuit en mai 2022

4/10 Médiocre

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points faibles : Personnel et service
No service only Excuses
your bad experience starts from hotel reception only… Not talking properly always gives excuses if you ask anything from them. No drinking water they provide you daily — No room service.. no extra blankets.. @ overall very disappointing with family … to stay. there
Séjour de 1 nuit en mai 2022

8/10 Bien

Sam, Dubai

Séjour de 14 nuits en avril 2022

2/10 Horrible

Dawwod

Séjour de 1 nuit en mai 2022

2/10 Horrible

Paul

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en mars 2022

2/10 Horrible

KULWINDER

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en février 2022

6/10 Satisfaisant

Haitham

Séjour de 5 nuits en février 2022

8/10 Bien

James

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté
The location was good. The room and size was very good. However, amenities were only average at best. Coffee pot didn’t work. TV cable box had to be completely replaced. And the house keeping would not do a thorough cleaning. Some things they just left messy. Very strange. But overall…I liked the place. I would stay there again.
Séjour de 5 nuits en février 2022

2/10 Horrible

Mojtaba

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Smelly, dirty, like really dirty, not maintained
Like my worst stay in a hotel ever. Smelly, dirty, like really dirty, not maintained, and staff that doesn't care.
Séjour de 1 nuit en janvier 2022

10/10 Excellent

Fardin

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
I have booked December 17 for 2 days I like everything about this hotel I’m going to book for 5 more days thanks everyone for everything
Séjour de 5 nuits en décembre 2021

2/10 Horrible

Anand

Voyage d’affaires
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Lacks maintenance and cleanliness
Place is well located near to metro station and a super market. Staff is courteous. But place is not maintained. Beds are in terrible condition, you can only get lukewarm water in shower - it never is hot. Rooms are not cleaned properly, you will notice hair on floor. Towels are missing and if found, they are average. Otherwise yeah, room has got the amenities shown in description.
Séjour de 4 nuits en novembre 2021

4/10 Médiocre

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
2 Star Hotel
Slow reception Cheap Management That should be 2 star Hotel
Séjour de 1 nuit en novembre 2021

2/10 Horrible

Ossi

Voyage d’affaires
Les points faibles : Propreté et personnel et service
Täysin ala arvoinén ja likainen henkilökunta epäammattimaista ja varustus 0
Séjour de 4 nuits en novembre 2021

2/10 Horrible

MUHAMMAD

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
When we were checking in, the room wasnt ready. No one at the desk was wearing a mask, i complained to expedia about failiure of covid protocols, later when checked in my wife found a cockroach in the closet, and hair stuck on the bathroom floor, we didnt find the area safe either. I immediately complaint to expedia and they promised they will get us a full refund for the room and we left the property right away and booked a different hotel through expedia again. Hope to see my refund soon. Thanks
Séjour de 1 nuit en novembre 2021

8/10 Bien

Lloyd

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en juillet 2021

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en juin 2021

4/10 Médiocre

Voyageur vérifié

Les points faibles : Propreté et personnel et service
Séjour de 28 nuits en mars 2021

4/10 Médiocre

Voyageur vérifié

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bad experience
Service was poor! No complementory services Reception was not helpfull
Séjour de 1 nuit en mars 2021

2/10 Horrible

Johannes

Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Avoid! Cant believe Tulip allows such a place to carry their name. Dirty and full of cockroaches. Got to room and had stains & hair on bed, was problem for staff to change. During 4 day stay didn’t clean place once nor change towels or linen. All furnishing are old and lots broken (stove, microwave & washing machine). Was no cups / glasses - I went and bought my own. Internet was interrupted everyday. Only choose this because of tulip name, will not be back and understand their no refund policy!
Séjour de 4 nuits en janvier 2021

2/10 Horrible

Assefa

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 27 nuits en septembre 2020
Réponse de Management le 11 oct. 2020
Thank you for your review on your recent stay. We hope to see you once again.

6/10 Satisfaisant

Søren

Voyage en groupe
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nedslidt
Meget nedslidt og flere ting der manglede i lejligheden. Den ene af lejlighederne manglede varmt vand.
Séjour de 7 nuits en février 2020
Réponse de The Management le 8 mars 2020
Dear Valued Guest ,Thank you for bringing this to our attention. We apologize for the inconvenience you faced during your stay, as that is not up to our normal standards. We shared your feedback with our staff and made the necessary changes. We hope you choose to stay with us again, so we can show you our true level of service.

4/10 Médiocre

RehanHanif, Karachi Pakistan

Voyage d’affaires
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Terrible stay, very old property with poor sanitary, poor wifi , old towels seems using since 10 years , no room service even I requested some Ice which they didn't had .
Séjour de 3 nuits en février 2020
Réponse de The Management le 4 mars 2020
Dear Mr.Rehan, Thank you for bringing this to our attention. We apologize for the inconvenience you faced during your stay, as that is not up to our normal standards. We shared your feedback with our staff and made the necessary changes. We hope you choose to stay with us again, so we can show you our true level of service.

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
La facilidad de tener cocina incluida, y que el servicio td permita dejag las malatas
Séjour de 2 nuits en février 2020
Réponse de The Management le 4 mars 2020
Dear Valued Guest, Thank you for your review on your recent stay. We hope to see you once again.

4/10 Médiocre

Voyageur vérifié

Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Only location was good and easy , other wise not good
Séjour de 3 nuits en décembre 2019
Réponse de The Management le 2 janv. 2020
Thank you for your review on your recent stay. We hope to see you once again.