Avis sur The Bentley Luxury Hotel and Suites
The Bentley Luxury Hotel and Suites
Al Shams Street Building 14, Zone 63,, Street 870, Doha, Ad Dawhah
Avis
7,4
Bien
8,4/10
Propreté
7,8/10
Personnel et service
7,4/10
Équipements
8,0/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,0/10
Écoresponsabilité
Avis
1 avr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en mars 2022
Réponse de Reservation Department le 2 avr. 2022
Dear Mr. David,
Thank you for sharing your feedback. Our entire team is truly thrilled to know that we were able to meet your expectations and make your stay a memorable one. We thank you for appreciating all our earnest efforts and eagerly look forward to welcoming you back soon.
8/10 Bien
Saad
Voyage en famille
27 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Saad
Séjour de 1 nuit en mai 2024
2/10 Horrible
MOHAMMED
25 mai 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
MOHAMMED
Séjour de 2 nuits en mai 2024
8/10 Bien
Mohammed
23 mai 2024
Mohammed
Séjour de 1 nuit en avril 2024
10/10 Excellent
Luis, Barcelona
Voyage en famille
13 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Luis
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Hotel Management le 14 mars 2024
We are so happy to hear that you enjoyed your stay with us and that We work hard to give our guests the finest experience possible, we would love to welcome you back soon, so don't be a stranger.
10/10 Excellent
Bryan
14 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Bryan
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de thebentleyluxuryhotel&suites le 10 févr. 2024
We are so happy to hear that you enjoyed your stay with us and that We work hard to give our guests the finest experience possible, we would love to welcome you back soon, so don't be a stranger.
10/10 Excellent
Rodolfo
3 déc. 2023
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Rodolfo
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Reservation Department le 5 déc. 2023
Dear Guest,Thanks for your sharing your positive feedback. Regards,The Bentley Luxury Hotel & Suites
10/10 Excellent
MUDHAFFER
17 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
MUDHAFFER
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Reservation Department le 18 oct. 2023
Thank you for your recent stay at The Bentley Luxury Hotel & Suites and for your positive ranking. We're thrilled you had a great experience. We look forward to welcoming you back soon.
2/10 Horrible
Miray
Voyage en groupe
28 mars 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Miray
Séjour de 1 nuit en mars 2023
Réponse de Gobind Sharma le 29 mars 2023
Dear Guest, Thank you for your feedback following your recent stay. We read with great concern and would like to inform you that we have all rooms non-smoking and guests are allowed to smoke in the public areas only like pool side or main porch. Rest assured that we shall review your feedback, as we look to continuously improve our offerings and services. Kind regards,
8/10 Bien
Ahmad, Sura
Voyage en famille
9 mars 2023
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ahmad
Séjour de 3 nuits en mars 2023
Réponse de Reservation Department le 11 mars 2023
Dear Mr. Ahmad, Thank you for your feedback following your recent stay. We read with great concern that we have did not meet you expectations during your stay with us and we value your notes. Rest assured that we shall review your feedback, as we look to continuously improve our offerings and services. We hope that you give us a chance to exceed your expectations for your next stay. Kind regards,
10/10 Excellent
Ibrahim
4 mars 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Ibrahim
Séjour de 1 nuit en mars 2023
Réponse de Gobind Sharma le 8 mars 2023
Dear Mr. Ibrahim, Thank you for sharing your feedback. Our entire team is truly thrilled to know that we were able to meet your expectations and make your stay a memorable one. We thank you for appreciating all our earnest efforts and eagerly look forward to welcoming you back soon.
2/10 Horrible
norberto
14 déc. 2022
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
norberto
2/10 Horrible
Malik
Voyage en groupe
12 déc. 2022
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Malik
Séjour de 2 nuits en décembre 2022
8/10 Bien
Talal
Voyage en famille
11 déc. 2022
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Talal
Séjour de 3 nuits en décembre 2022
10/10 Excellent
Dipaque
9 déc. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Outstanding Hotel
Dipaque
Séjour de 1 nuit en décembre 2022
10/10 Excellent
William
Voyage en famille
4 déc. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
William
10/10 Excellent
Dipaque
4 déc. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Dipaque
Séjour de 5 nuits en novembre 2022
6/10 Satisfaisant
Takafumi
Voyage en groupe
3 déc. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Takafumi
10/10 Excellent
mohammed
Voyage en famille
1 déc. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
mohammed
10/10 Excellent
Travis L
Voyage en famille
30 nov. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Travis L
6/10 Satisfaisant
Carlos
Voyage en couple
30 nov. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Carlos
6/10 Satisfaisant
Marcio, New York
Voyage en famille
28 nov. 2022
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Marcio
Séjour de 3 nuits en novembre 2022
2/10 Horrible
Maram, Beirut
Voyage d’affaires
9 mai 2022
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Maram
Séjour de 3 nuits en mai 2022
Réponse de Reservation Department le 14 mai 2022
Dear Mrs. Maram,
Thank you for your feedback following your recent stay. We read with great concern that we have did not meet your expectations during your stay with us and we value your notes. Rest assured that we shall review your feedback, as we look to continuously improve our
offerings and services. We hope that you give us a chance to exceed your expectations for your next stay.
Kind regards,
Reservation Department
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
Voyage en famille
30 mars 2022
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
A really nice hotel with extremely poor service
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en mars 2022
Réponse de Reservation Department le 31 mars 2022
Dear Value Guest,
Thank you for your feedback following your recent stay. We read with great concern that we have did not meet you expectations during your stay with us and we value your notes. Rest assured that we shall review your feedback, as we look to continuously improve our offerings and services. We hope that you give us a chance to exceed your expectations for your next stay. Kind regards,
10/10 Excellent
Heather
29 mars 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Best quality, comfort and cleanliness! 💖
Heather
Séjour de 22 nuits en mars 2022
Réponse de Reservation Department le 29 mars 2022
Dear Mrs. Heather,
Thank you for sharing your feedback. Our entire team is truly thrilled to know that we were able to meet your expectations and make your stay a memorable one. We thank you for appreciating all our earnest efforts and eagerly look forward to welcoming you back soon.
10/10 Excellent
MEHMET KASIM
Voyage d’affaires
19 mars 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
MEHMET KASIM
Séjour de 4 nuits en mars 2022
Réponse de Reservation Department le 19 mars 2022
Dear Mr. Kasim,
Thank you for sharing your feedback. Our entire team is truly thrilled to know that we were able to meet your expectations and make your stay a memorable one. We thank you for appreciating all our earnest efforts and eagerly look forward to welcoming you back soon.
10/10 Excellent
Roland
Voyage d’affaires
23 févr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Top. 5-Starne mit sehr großen Zimmern
Roland
Séjour de 3 nuits en février 2022
Réponse de Reservation Department le 23 févr. 2022
Dear Mr. Bischof,
Thank you for sharing your feedback. Our entire team is truly thrilled to know that we were able to meet your expectations and make your stay a memorable one. We thank you for appreciating all our earnest efforts and eagerly look forward to welcoming you back soon.