Avis
8,6
Excellent
8,6/10
Propreté
8,0/10
Personnel et service
10/10
Équipements
8,4/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
10/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en famille
11 janv. 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
8/10 Bien
maher
Voyage en famille
3 janv. 2024
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Family trip to Doha
maher
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Hotel Management le 3 janv. 2024
Thank you for taking the time to write this review. It is great to have you stay with us. We appreciate your review and the compliments about our service and facilities. We hope to welcome you again.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
9 oct. 2022
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en octobre 2022
8/10 Bien
Voyageur vérifié
28 mai 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en mai 2018
Réponse de Katrina Santos le 19 juin 2018
Thank you for your feedback. We are pleased to know that you enjoyed your stay with us and that we have met your expectations of service and quality at the same time. To receive such positive feedback from our customers makes us continue to improve our services. Your comments have been reviewed and will be processed by the hotel management. Once again, thank you for your care and very much thanks from all the staff of Somerset West Bay Hotel in Doha. We look forward to welcoming you again.
Yours sincerely
Hotel management
10/10 Excellent
Fahad, Dearborn, MI
5 nov. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great Staff
Fahad
Séjour de 3 nuits en novembre 2017
Réponse de Somerset West Bay Team le 30 nov. 2017
Dear Mr. Fahad,
Thank you for your good feedback. We were delighted to learn that you enjoyed your stay with us. At the same time, we are happy to have met your expectations in service and quality standards. Receiving such positive feedback from our guests motivates us to further improve our commitment to delivering good service. Once again, thank you for your valued patronage. We look forward to welcoming you again at our serviced residences. Yours sincerely,
6/10 Satisfaisant
IBRAHIM
6 avr. 2017
Les points faibles : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
IBRAHIM
8/10 Bien
Abdullah, Cambridge, MA
27 juil. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Confort de la chambre