Avis sur Grand Regency Doha, Trademark Collection by Wyndham
Grand Regency Doha, Trademark Collection by Wyndham
Jawaan Street, Sports Roundabout, Al Sadd Distict, Doha, Ad Dawhah
Avis
8,4
Très bien
8,8/10
Propreté
8,8/10
Personnel et service
8,2/10
Équipements
8,4/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,2/10
Écoresponsabilité
Avis
9 mars 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en mars 2019
Réponse de Hotel Management le 11 avr. 2019
Dear Valued Guest,
Thank you for taking the time to share your positive rating for our Hotel! It is our pleasure to know that you have enjoyed your stay with us. Please feel free to share with us when and where you were unsatisfied during your stay so to improve our services. We look forward to welcoming you again.
Sincerely,
Hotel Management
10/10 Excellent
evens
2 mars 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Court séjour!
evens
Séjour de 1 nuit en février 2019
Réponse de Hotel Management le 11 avr. 2019
Dear Valued Guest,
Thank you for taking the time to share your positive experience in our Hotel! It is our pleasure to know that you have enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you again.
Sincerely,
Hotel Management
8/10 Bien
malik, forbach
28 oct. 2013
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Accueillant
malik
10/10 Excellent
Praveen
Voyage en famille
10 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Praveen
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Hotel Management le 10 mai 2024
Dear Valued Guest , We appreciate the positive feedback we received! It's wonderful to know that our comfortable accommodations and friendly staff made your stay memorable. We strive to create a welcoming atmosphere for all our guests, and we will continue to go above and beyond to ensure your satisfaction. Hotel Management
10/10 Excellent
Dietmar
Voyage en couple
2 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Dietmar
Séjour de 7 nuits en février 2024
Réponse de Hotel Management le 6 mai 2024
Dear Valued Guest, we appreciate the positive feedback we received! It's wonderful to know that our comfortable accommodations. We strive to create a welcoming atmosphere for all our guests, and we will continue to go above and beyond to ensure your satisfaction. Hotel Management
10/10 Excellent
Myriam
24 févr. 2024
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Myriam
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Hotel Management le 6 mai 2024
Dear Valued Guest, we appreciate the positive feedback we received! It's wonderful to know that our comfortable accommodations. We strive to create a welcoming atmosphere for all our guests, and we will continue to go above and beyond to ensure your satisfaction. Hotel Management
6/10 Satisfaisant
Sarah
Voyage en couple
12 févr. 2024
Sarah
Séjour de 9 nuits en février 2024
Réponse de Hotel Management le 6 mai 2024
Dear Valued Guest, we appreciate the positive feedback we received! It's wonderful to know that our comfortable accommodations. We strive to create a welcoming atmosphere for all our guests, and we will continue to go above and beyond to ensure your satisfaction. Hotel Management
8/10 Bien
Clive
17 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Clive
Séjour de 6 nuits en janvier 2024
Réponse de Hotel Management le 6 mai 2024
Dear Valued Guest, we appreciate the positive feedback we received! It's wonderful to know that our comfortable accommodations. We strive to create a welcoming atmosphere for all our guests, and we will continue to go above and beyond to ensure your satisfaction. Hotel Management
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille, Voyage d’affaires
17 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
2/10 Horrible
Naman
Voyage d’affaires
29 nov. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Naman
Séjour de 11 nuits en novembre 2023
Réponse de Hotel Management le 6 mai 2024
Dear Mr. Ali , Warm Greetings from Grand Regency Hotel Doha! Thank you so much for taking your valued time to provide us with your feedback following your Recent stay at Grand Regency Doha Hotel. We were concerned about the unpleasant experience you had in our hotel. Please note that we have spoken to our management regarding the issues to ensure corrective actions are implemented. If you would like to get in touch with any further concern, please feel free to email ino@grandregencydoha.com Kind Regards Hotel Management
2/10 Horrible
Niall
10 nov. 2023
Les points forts : Équipements
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Niall
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Hotel Management le 13 déc. 2023
Dear Valued Guest, Warm Greetings from Grand Regency Hotel Doha! Thank you so much for taking your valued time to provide us with your feedback following your Recent stay at Grand Regency Doha Hotel. We were concerned about the unpleasant experience you had in our hotel. Please note that we have spoken to our management regarding the issues to ensure corrective actions are implemented. If you would like to get in touch with any further concern, please feel free to email ino@grandregencydoha.com Kind Regards Hotel Management
10/10 Excellent
Mudrik Omar Suleiman
Voyage en couple
10 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mudrik Omar Suleiman
Séjour de 7 nuits en octobre 2023
Réponse de Hotel Management le 6 mai 2024
Dear Valued Guest, we appreciate the positive feedback we received! It's wonderful to know that our comfortable accommodations. We strive to create a welcoming atmosphere for all our guests, and we will continue to go above and beyond to ensure your satisfaction. Hotel Management
10/10 Excellent
Md Nurul Mumin
Voyage en famille
6 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Md Nurul Mumin
Séjour de 4 nuits en octobre 2023
Réponse de Hotel Management le 6 mai 2024
Dear Valued Guest, we appreciate the positive feedback we received! It's wonderful to know that our comfortable accommodations. We strive to create a welcoming atmosphere for all our guests, and we will continue to go above and beyond to ensure your satisfaction. Hotel Management
6/10 Satisfaisant
Dr. Maher
Voyage d’affaires, Voyage en couple
13 juil. 2023
Les points forts : Personnel et service
Dr. Maher
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
8/10 Bien
Usman
11 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Usman
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Hotel Management le 20 juil. 2023
Dear Valued Guest, We appreciate the positive feedback we received! It's wonderful to know that our comfortable accommodations . We strive to create a welcoming atmosphere for all our guests, and we will continue to go above and beyond to ensure your satisfaction. Hotel Management
10/10 Excellent
Hamad
Voyage en couple
7 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Hamad
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Hotel Management le 20 juil. 2023
Dear Valued Guest, We appreciate the positive feedback we received! It's wonderful to know that our comfortable accommodations . We strive to create a welcoming atmosphere for all our guests, and we will continue to go above and beyond to ensure your satisfaction. Hotel Management
10/10 Excellent
MOHAMMED
Voyage en famille
30 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
MOHAMMED
Séjour de 4 nuits en juin 2023
Réponse de Hotel Management le 20 juil. 2023
Dear Valued Guest, We appreciate the positive feedback we received! It's wonderful to know that our comfortable accommodations . We strive to create a welcoming atmosphere for all our guests, and we will continue to go above and beyond to ensure your satisfaction. Hotel Management
2/10 Horrible
Awad
8 mars 2023
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Never Stay again in Grand Regency Hotels
Awad
Séjour de 1 nuit en mars 2023
8/10 Bien
Hassan
22 déc. 2022
Hassan
Réponse de Hotel Management le 6 mai 2024
Dear Valued Guest, we appreciate the positive feedback we received! It's wonderful to know that our comfortable accommodations. We strive to create a welcoming atmosphere for all our guests, and we will continue to go above and beyond to ensure your satisfaction. Hotel Management
10/10 Excellent
TUNCAY
29 oct. 2022
TUNCAY
Séjour de 3 nuits en octobre 2022
4/10 Médiocre
David A
11 sept. 2022
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Leider sehr in die Jahre gekommen
David A
Séjour de 2 nuits en septembre 2022
10/10 Excellent
Brandy, Lawton
10 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Brandy
Séjour de 1 nuit en septembre 2022
Réponse de Hotel Management le 6 mai 2024
Dear Valued Guest, we appreciate the positive feedback we received! It's wonderful to know that our comfortable accommodations. We strive to create a welcoming atmosphere for all our guests, and we will continue to go above and beyond to ensure your satisfaction. Hotel Management
10/10 Excellent
Mohammad, Doha
28 août 2022
Mohammad
Séjour de 1 nuit en août 2022
Réponse de Hotel Management le 6 mai 2024
Dear Valued Guest, we appreciate the positive feedback we received! It's wonderful to know that our comfortable accommodations. We strive to create a welcoming atmosphere for all our guests, and we will continue to go above and beyond to ensure your satisfaction. Hotel Management
4/10 Médiocre
Boris
Voyage d’affaires
25 août 2022
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Boris
Séjour de 20 nuits en août 2022
8/10 Bien
ibrahim
Voyage d’affaires
14 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Worth the value
ibrahim
Séjour de 3 nuits en juillet 2022
8/10 Bien
HS
Voyage d’affaires
30 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
HS
Séjour de 3 nuits en juillet 2022
10/10 Excellent
RAHAT
17 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Best hotel
RAHAT
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
10/10 Excellent
Usman
12 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Usman
Séjour de 12 nuits en juin 2022
2/10 Horrible
Zeyad m
11 juil. 2022
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Zeyad m
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
8/10 Bien
Abdulla
3 juin 2022
Les points faibles : Personnel et service
Abdulla
Séjour de 2 nuits en mai 2022
10/10 Excellent
Hassan
Voyage en famille
9 mai 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Hassan
Séjour de 2 nuits en mai 2022
10/10 Excellent
Hassan
Voyage en famille
7 mai 2022
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hassan
Séjour de 3 nuits en mai 2022
10/10 Excellent
Bahadir
1 avr. 2022
Bahadir
Séjour de 1 nuit en mars 2022
10/10 Excellent
Ahmad
Voyage en famille
29 mars 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ahmad
Séjour de 1 nuit en mars 2022
10/10 Excellent
MOHAMAD
16 août 2021
MOHAMAD
Séjour de 1 nuit en août 2021
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
10 avr. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en avril 2021
10/10 Excellent
Aydin
30 déc. 2019
Aydin
Séjour de 4 nuits en décembre 2019
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
16 déc. 2019
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 6 nuits en décembre 2019
10/10 Excellent
Hamad
3 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
يستحق التجربة
Hamad
Séjour de 1 nuit en décembre 2019
Réponse de Hotel Management le 7 déc. 2019
Dear Valued Guest,
Thank you for taking the time to share your positive experience in our Hotel! It is our pleasure to know that you have enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you again.
Sincerely,
Hotel Management
8/10 Bien
Voyageur vérifié
2 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en novembre 2019
Réponse de Hotel Management le 7 déc. 2019
Dear Valued Guest,
Thank you for taking the time to share your positive experience in our Hotel! It is our pleasure to know that you have enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you again.
Sincerely,
Hotel Management
10/10 Excellent
Benjamin
Voyage d’affaires
19 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Comfortable amd friendly
Benjamin
Séjour de 14 nuits en octobre 2019
Réponse de Hotel Management le 20 oct. 2019
Dear Valued Guest,
Thank you for taking the time to share your positive experience in our Hotel! It is our pleasure to know that you have enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you again.
Sincerely,
Hotel Management
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
14 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en septembre 2019
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
10 sept. 2019
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
One Bed for 3 Adults
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en septembre 2019
Réponse de Hotel Management le 11 sept. 2019
Dear Valued Guest,
We’re sorry to hear your disappointment during your stay and we agree that this is not acceptable.
Our goal is total satisfaction of guests and to provide a positive experience. It’s important for us that customers are more than satisfied and we would like to take the opportunity to improve on our services.
Sincerely,
Hotel Management
10/10 Excellent
Abdulla
9 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Abdulla
Séjour de 1 nuit en septembre 2019
Réponse de Hotel Management le 11 sept. 2019
Dear Valued Guest,
Thank you for taking the time to share your experience in our Hotel!
We look forward to welcoming you again.
Sincerely,
Hotel Management
8/10 Bien
Bhaskar, kolkata
15 juin 2019
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Good Property but bad service
Bhaskar
Séjour de 2 nuits en juin 2019
Réponse de Hotel Management le 19 juin 2019
Dear Valued Guest,
Thank you for your stay with us and for sharing your experience. We were pleased to know that you liked the Hotel but we’re sorry to hear there were some issues with the phone. Please rest assured we have addressed this with the team to ensure we improve on this.
Sincerely,
Hotel Management
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
29 mai 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 9 nuits en mars 2019
Réponse de Hotel Management le 30 mai 2019
Dear Valued Guest,
We’re sorry to hear your disappointment during your stay.
Our goal is total satisfaction of guests and to provide a positive experience. It’s important for us that customers are more than satisfied and we would like to take the opportunity to improve on our short-comings.
Please let us know any issues faced during your stay in our Hotel to address accordingly.
Sincerely,
Hotel Management
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage d’affaires
22 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en mai 2019
Réponse de Hotel Management le 26 mai 2019
Dear Valued Guest,
Thank you for your stay with us and for sharing your experience. We were pleased to know that you liked the (size of the room) but we’re sorry to hear there were some issues with (temperature). Please rest assured we have addressed this with the team to ensure we improve on this.
Sincerely,
Hotel Management
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
18 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en avril 2019
Réponse de Hotel Management le 5 mai 2019
Dear Valued Guest,
Thank you for taking the time to share your positive experience in our Hotel! It is our pleasure to know that you have enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you again.
Sincerely,
Hotel Management
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
17 mars 2019
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en mars 2019
Réponse de Hotel Management le 11 avr. 2019
Dear Valued Guest,
We’re sorry to hear your disappointment during this incident.
Our top-most priority are our guest's safety. It’s important for us that customers are more than satisfied. Please rest assured we have addressed this with the team to ensure we improve on this.
Sincerely,
Hotel Management
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
12 mars 2019
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en mars 2019
Réponse de Hotel Management le 11 avr. 2019
Dear Valued Guest,
Thank you for your stay with us and for your honest rating. Please feel free to share with us the areas where and when you were unsatisfied during your stay so to improve our services.
Sincerely,
Hotel Management