Avis
6,8
7,0/10
Propreté
7,8/10
Personnel et service
6,4/10
Équipements
6,4/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
6,6/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en couple
21 mai 2024
Les points forts : Personnel et service
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de GM le 22 mai 2024
thank you for your review.
2/10 Horrible
Brianna
Voyage en famille avec de jeunes enfants
11 mai 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Brianna
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de GM le 13 mai 2024
we are remodeling some of our rooms: paint, carpet and other amenities are being replaced. since we are open 24/7, 365 days a year: we have to do remodeling while property is still open. I do apologize for any inconvenience and we had expert check the room and there were no signs of bugs in mattress, headboard, or room. We are almost done with all the rooms freshly painted. thank you
6/10 Satisfaisant
edgardo
Voyage en famille, Voyage d’affaires
10 mai 2024
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
edgardo
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de GM le 10 mai 2024
thank you for your review.
10/10 Excellent
Trevian
14 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Trevian
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de GM le 24 avr. 2024
TOTAL EXLIPSE WAS an amazing experience. Thank you for your review.
8/10 Bien
SARA
Voyage d’affaires
9 avr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
SARA
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de GM le 10 avr. 2024
thank you for your wonderful comments. we we would love to see you again soon.
4/10 Médiocre
M.
7 avr. 2024
M.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de GM le 3 mai 2024
thank you
6/10 Satisfaisant
Nathan
Voyage d’affaires
28 févr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nathan
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de GM le 29 févr. 2024
Thank you for your response. I do apologize for stairs being dirty, but during the month of February we have Snow Geese hunters that trail alot of mud through the hallways and stairs. we do try to keep it clean once a shift. as to other things in room, I will personally check rooms and find a solution.
6/10 Satisfaisant
April
Voyage en groupe
9 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
April
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de GM le 16 févr. 2024
thank you for taking the time to review.
6/10 Satisfaisant
Matthew
Voyage en couple
11 déc. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Équipements
Matthew
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de GM le 22 déc. 2023
We will look into the Housekeeping issue.
10/10 Excellent
Stanley
8 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Stanley
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de GM le 22 déc. 2023
thank you
10/10 Excellent
Neil
Voyage en famille
27 nov. 2023
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Équipements
Neil
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de GM le 22 déc. 2023
we do have coffee in breakfast room, so many people do not want to be charged for extra coffee in the room. Alot of customers do not like the price change, so we try our best to accomodate everyone. thank you for the suggestion.
10/10 Excellent
Michael
20 nov. 2023
Michael
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de GM le 22 déc. 2023
thank you
8/10 Bien
Scarlett
12 nov. 2023
Scarlett
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de GM le 17 nov. 2023
thank you for taking the time to do a review.
2/10 Horrible
Dustin
Voyage en famille
6 nov. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Dustin
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de GM le 11 nov. 2023
sorry you feel that way, but thank you for your review.
10/10 Excellent
Jimmy L
6 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nice place to stay
Jimmy L
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de GM le 11 nov. 2023
we will try to speak to the manager at the dealership and try to lower the night music. I thank you for letting us know and doing the review.
4/10 Médiocre
Peggy
Voyage en famille
26 oct. 2023
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Peggy
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de GM le 3 nov. 2023
thank you for letting us know, so we can improve these areas. thank you for your review.
6/10 Satisfaisant
DLisa
Voyage en famille
26 oct. 2023
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
DLisa
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de GM le 27 oct. 2023
thank you for your review.
10/10 Excellent
Greg
18 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Greg
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de GM le 2 oct. 2023
thank you
10/10 Excellent
aaron
4 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
aaron
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de GM le 27 oct. 2023
thank you for your review.
4/10 Médiocre
Sherry
3 sept. 2023
Sherry
Séjour de 3 nuits en août 2023
Réponse de GM le 2 oct. 2023
thank you
10/10 Excellent
Michael
1 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Michael
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de GM le 14 sept. 2023
thank you
2/10 Horrible
DaN
Voyage en couple
1 sept. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
DaN
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de GM le 14 sept. 2023
we will address your concerns.
4/10 Médiocre
gerald
29 août 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Not stellar
gerald
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de GM le 14 sept. 2023
we will address the lighting issue. thank you for notifying us.
6/10 Satisfaisant
Kirk
Voyage d’affaires
26 août 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Équipements
Kirk
Séjour de 6 nuits en août 2023
Réponse de GM le 14 sept. 2023
it was due to heavy rain and imbalance that it was discolored. we were in process of getting it balanced. thank you for the suggestion and your review.
10/10 Excellent
Tahnee
17 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Tahnee
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de GM le 14 sept. 2023
Thank you
6/10 Satisfaisant
Laura
Voyage en famille
15 août 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ants!!
Laura
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de GM le 14 sept. 2023
we live in Southern Missouri and during that week it was flooding with rain, so all the homes around here have ants that try to get in the buildings to get away from rain. pool was out of order due to heavy rain for four days and discoloration due to chemical imbalance. i do apologize and i am glad we were able to switch you and make it little better. thank you for your review.
4/10 Médiocre
Cathy
Voyage en famille
14 août 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
I will never do that again,
Cathy
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de GM le 14 sept. 2023
we are in process of renovating but we cant shut down the whole property to do so. WE are taking it one room at a time. I will address your issues with the housekeeping and maintenance crew. thank you for your review.
10/10 Excellent
aaron
13 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
aaron
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Front Desk Staff le 15 août 2023
Thank you for your review. Hope you enjoyed your stay. Come back and see us soon!
10/10 Excellent
Kelly
4 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Family reunion at lake wappapello
Kelly
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de GM le 6 août 2023
thank you, see you again soon.
6/10 Satisfaisant
doug
Voyage en famille
1 août 2023
Les points faibles : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Nasty pool
doug
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de GM le 6 août 2023
pool was closed due to rain for two days and flood. water was discolored due to rain and chemical imbalance.
10/10 Excellent
Jena
Voyage en famille
17 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jena
Séjour de 3 nuits en juillet 2023
Réponse de GM le 29 juil. 2023
thank you for taking the time to review. we love what we do. thank you
8/10 Bien
David
3 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
David
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de GM le 6 juil. 2023
thank you for your review.
8/10 Bien
Patricia
Voyage en famille
24 juin 2023
Patricia
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de GM le 25 juin 2023
we give you what the online site had reserved for you. sometimes online it will guarantee the room but not room type. we have not had this happen before, but i will address your concerns. there were gulf tornaments, and pool table tornaments in town that weekend so sometimes the guys do sit outside pool by grassy area to just talk and enjoy themselves. I apologize that you had seen cans outside in grasssy areas. we do have trash cans out there. we will try our best to clean up better in that area. thank you for your reply.
6/10 Satisfaisant
Rebekah Whitcome
Voyage en couple
11 juin 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Rebekah Whitcome
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de GM le 25 juin 2023
sorry for your inconvenience. We try to put 4 different type of pillows in rooms, because every guest has different preference. Next time if you come to desk, they will exchange your pillows or will get you extra different pillows for you. we want our guests to have good night sleep and great stay.
8/10 Bien
Laura
Voyage en famille
4 juin 2023
Les points forts : Personnel et service
Enforce your request upon arrival
Laura
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de GM le 25 juin 2023
I apologize for any inconvenience. we do not guarantee bottom floor outside access to anyone, but we do try our best to meet your needs. Bottom floor rooms we try to accommodate our handicap and elderly guests first. I will look into your situation and see what happened and take care of this in future.
6/10 Satisfaisant
MARIE
28 mai 2023
MARIE
Séjour de 3 nuits en mai 2023
Réponse de GM le 25 juin 2023
thank you
10/10 Excellent
Timothy
Voyage d’affaires
24 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Timothy
Séjour de 7 nuits en mai 2023
Réponse de GM le 27 mai 2023
We are very happy to hear you say we did a good job and you will stay again. Our staff works very hard to get a positive review. thank you
10/10 Excellent
Mark
23 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Mark
Séjour de 1 nuit en mai 2023
Réponse de GM le 27 mai 2023
thank you for your response. we are very happy to hear about our customer service staff. thank you again
8/10 Bien
Steven
17 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Steven
Séjour de 1 nuit en mai 2023
Réponse de GM le 19 mai 2023
You should have notified the frontdesk and they would have taken care of the issues. Our housekeepers clean rooms everyday and make beds. If you had Do Not Disturb on door, then that would expain the situation. Thank you for the review.
2/10 Horrible
Ryan
15 mai 2023
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Ryan
Séjour de 2 nuits en mai 2023
Réponse de GM le 19 mai 2023
thank you for review.
8/10 Bien
Dorothy, Memphis
Voyage en groupe
24 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Dorothy
Séjour de 2 nuits en avril 2023
Réponse de GM le 28 avr. 2023
inform the frontdesk next time and they will take care of it. thank you for your review.
2/10 Horrible
Brandy
Voyage en famille
12 avr. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Brandy
Séjour de 2 nuits en avril 2023
Réponse de gm le 21 avr. 2023
we do not allow smoking in a non smoking room. if you notified the desk, they would have checked to see where the smell of smoke is coming from but thank you for the review.
10/10 Excellent
Larry
19 mars 2023
Larry
Séjour de 2 nuits en mars 2023
Réponse de gm le 21 avr. 2023
thank you for your review.
8/10 Bien
Marjorie
Voyage avec des animaux de compagnie
6 mars 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Marjorie
Séjour de 1 nuit en mars 2023
Réponse de GM le 9 mars 2023
thank you
6/10 Satisfaisant
Kim
27 févr. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté
Kim
Séjour de 1 nuit en février 2023
Réponse de GM le 2 mars 2023
Thank you for your review. we will take care of the Housekeeping Issue.
10/10 Excellent
Lawrence
1 févr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Lawrence
Séjour de 1 nuit en janvier 2023
Réponse de GM le 1 févr. 2023
thank you for taking the time to review.
10/10 Excellent
Michelle
27 janv. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Michelle
Séjour de 1 nuit en janvier 2023
Réponse de GM le 9 mars 2023
thank you
8/10 Bien
Jennifer
4 janv. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Jennifer
10/10 Excellent
Virginia
1 janv. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Good place
Virginia
Séjour de 1 nuit en décembre 2022
Réponse de GM le 9 janv. 2023
thank you for the review.
6/10 Satisfaisant
Warren
Voyage en famille, Voyage avec des animaux de compagnie
17 déc. 2022
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Équipements
Warren
Séjour de 1 nuit en décembre 2022
Réponse de GM le 27 déc. 2022
thank you