Avis sur Suburban Studios Westminster Denver North
Suburban Studios Westminster Denver North
Westminster, CO
Avis
6,2
6,8/10
Propreté
7,0/10
Personnel et service
6,0/10
Équipements
6,2/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
5,0/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en famille
11 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille
13 mars 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en mars 2020
Réponse de Toni Hart le 13 mars 2020
We apologize that your stay was not the greatest one. We are still making improvements to the hotel. We hope to see you again in the near future. Thank you for staying with us
4/10 Médiocre
Jean-Luc
23 oct. 2019
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service et confort de la chambre
Quelle mauvaise surprise!
Jean-Luc
Séjour de 1 nuit en octobre 2019
Réponse de Toni le 26 oct. 2019
I apologise for any trouble this may have caused you. This hotel changed ownership October 1. I apologise that the staff did not provide exceptional customer service and i will speak with them. As far as the blankets i apologize that the staff did not provide you with what you needed. We are currently undergoing minor renovations. I hope you will give our hotel another chance to provide the exceptional customer service as out guest you deserve.
8/10 Bien
Donia, France
Voyage en couple
26 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Donia
Séjour de 1 nuit en août 2019
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
20 juin 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Super
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juin 2019
8/10 Bien
Toutiyi
Voyage en famille
13 juin 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Toutiyi
Séjour de 1 nuit en juin 2019
Réponse de Amanda LaValley le 16 juin 2019
Merci beaucoup d'avoir pris le temps de nous laisser une critique, Toutiyi! Nous sommes très heureux d'apprendre que vous avez apprécié votre séjour. Merci d’être notre invité et nous espérons avoir le plaisir de vous voir lors de votre prochaine visite dans la région de Denver.
2/10 Horrible
Rosemary
20 mai 2024
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Rosemary
Séjour de 6 nuits en mai 2024
2/10 Horrible
Chris
10 mai 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Chris
Séjour de 7 nuits en avril 2024
Réponse de management le 19 mai 2024
Chris , we are sad to hear that you did not enjoy your stay and that we did not meet your expectations. We appreciate the feedback and will utilize it to create a better guest experience.
2/10 Horrible
Margaret
Voyage en couple
10 mars 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Margaret
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de management le 11 mars 2024
Margaret , we are sad to hear that you did not enjoy your stay and that we did not meet your expectations. We appreciate the feedback and will utilize it to create a better guest experience.
4/10 Médiocre
Nathan
21 févr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Nathan
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Management le 22 févr. 2024
Nathan , thank you for the review. Your feedback is important to us and we will use it to create a better guest experience.
2/10 Horrible
Justin
17 févr. 2024
Les points faibles : Propreté et personnel et service
Justin
Réponse de Management le 17 févr. 2024
Justin,we are sad to hear that you did not enjoy your stay and that we did not meet your expectations. We appreciate the feedback and will utilize it to create a better guest experience.
10/10 Excellent
James
10 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
James
Séjour de 8 nuits en février 2024
Réponse de Management le 12 févr. 2024
James , thank you for the review. Your feedback is important to us and we will use it to create a better guest experience.
6/10 Satisfaisant
Samuel
24 janv. 2024
Les points forts : Personnel et service
Samuel
Séjour de 7 nuits en janvier 2024
Réponse de Management le 26 janv. 2024
Samuel , thank you for the review. Your feedback is important to us and we will use it to create a better guest experience.
2/10 Horrible
Bevin
Voyage en famille
20 janv. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Bevin
Réponse de Management le 22 janv. 2024
Bevin, we are sad to hear that you did not enjoy your stay and that we did not meet your expectations. We appreciate the feedback and will utilize it to create a better guest experience.
4/10 Médiocre
Emma
Voyage en famille, Voyage avec des animaux de compagnie
10 janv. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Emma
Séjour de 5 nuits en janvier 2024
Réponse de Management le 10 janv. 2024
Emma, we are sad to hear that you did not enjoy your stay and that we did not meet your expectations. We appreciate the feedback and will utilize it to create a better guest experience.
2/10 Horrible
Oskerlys
Voyage en couple
5 janv. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Oskerlys
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Management le 8 janv. 2024
Oskerlys, we are sad to hear that you did not enjoy your stay and that we did not meet your expectations. We appreciate the feedback and will utilize it to create a better guest experience.
2/10 Horrible
Veronica
Voyage en couple
3 janv. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Veronica
Séjour de 7 nuits en décembre 2023
Réponse de Management le 8 janv. 2024
Veronica, we are sad to hear that you did not enjoy your stay and that we did not meet your expectations. We appreciate the feedback and will utilize it to create a better guest experience.
10/10 Excellent
Yasminka
24 déc. 2023
Yasminka
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Management le 2 janv. 2024
Yasminka, Thank you so much for the great review.. We are so happy to hear that you enjoyed your stay and experience. Your feedback is very important to us and helps us maintain and create a better experience as we grow.
6/10 Satisfaisant
Clementina
16 déc. 2023
Clementina
Séjour de 7 nuits en décembre 2023
Réponse de Management le 2 janv. 2024
Clamentina, thank you for the review. Your feedback is important to us and we will use it to create a better guest experience.
6/10 Satisfaisant
Anwar, gallup
Voyage d’affaires
15 nov. 2023
Anwar
Séjour de 7 nuits en novembre 2023
Réponse de Management le 16 nov. 2023
Anwar, thank you for the review and comments. Your feedback is important to us and we will use it to create a better guest experience.
4/10 Médiocre
Stephen
Voyage d’affaires
3 nov. 2023
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Stephen
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Management le 6 nov. 2023
Stephen, we are sad to hear that you did not enjoy your stay and that we did not meet your expectations. We appreciate the feedback and will utilize it to create a better guest experience.
10/10 Excellent
Franklin, Thornton
Voyage en famille, Voyage d’affaires
1 nov. 2023
Les points forts : Propreté
Franklin
Séjour de 7 nuits en septembre 2023
Réponse de Management le 2 nov. 2023
Franklin, Thank you so much for the great review and comments. We are so happy to hear that you enjoyed your stay and experience. Your feedback is very important to us and helps us maintain and create a better experience as we grow.
6/10 Satisfaisant
Kim
24 oct. 2023
Kim
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Management le 26 oct. 2023
Kim, thank you for the review and comments. Your feedback is important to us and we will use it to create a better guest experience.
10/10 Excellent
Cynthia
22 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Amazing place, that makes you feel at home!
Cynthia
Séjour de 7 nuits en octobre 2023
Réponse de Management le 23 oct. 2023
Cynthia, thank you for the great review and comments. Your feedback is important to us and we will use it to create a better guest experience
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
Voyage en famille
3 oct. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Horrible service
Voyageur vérifié
Séjour de 9 nuits en septembre 2023
Réponse de management le 4 oct. 2023
Thank you so much for the feedback! We do hate to hear that you did not enjoy your stay.
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
2 oct. 2023
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de management le 4 oct. 2023
Thank you for the feedback. We will use your comments to create a better experience.
6/10 Satisfaisant
Zachary
Voyage d’affaires
25 sept. 2023
Les points forts : Personnel et service
Zachary
Séjour de 15 nuits en septembre 2023
Réponse de management le 4 oct. 2023
Zachary, thank you for the review and feedback.
4/10 Médiocre
Younghyeok
Voyage en couple
13 sept. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Younghyeok
Séjour de 7 nuits en septembre 2023
Réponse de Management le 15 sept. 2023
We are sad to hear that your experience did meet your expectations. We will take your comments and utilize them to create a better guest experience for future stays. Thank you, again.
2/10 Horrible
Luis
Voyage d’affaires
13 sept. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Luis
Séjour de 15 nuits en août 2023
Réponse de Management le 15 sept. 2023
Luis, we are sad to hear that your experience did meet your expectations. We will take your comments and utilize them to create a better guest experience for future stays. Thank you, again.
8/10 Bien
Lorraine
Voyage d’affaires, Voyage en couple
8 sept. 2023
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Équipements
Lorraine
Séjour de 7 nuits en septembre 2023
Réponse de Management le 11 sept. 2023
Lorraine, thank you for the 4 star review! We are working on providing a better experience for our guests so we appreciate the feedback.
2/10 Horrible
James D
4 sept. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
James D
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Management le 15 sept. 2023
James, we are sad to see that your experience did meet your expectations. All feedback is important and we will take this score and share with personnel to create a better guest experience.
4/10 Médiocre
Yessica
Voyage en famille
29 août 2023
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Not recommend
Yessica
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Management le 30 août 2023
Thank you for sharing your feedback with us. We're sorry your experience didn't match your expectations. Your situation was an uncommon occurrence and we promise to do better in the future.
2/10 Horrible
Vicki
Voyage en couple
25 août 2023
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Vicki
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de Thank you, Heather Riggs GM le 25 août 2023
I am sorry you were not happy with the room; they are newly renovated with LVT flooring and brand-new beds, fridges and microwaves.
6/10 Satisfaisant
Daniel
Voyage en famille, Voyage en groupe
22 août 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Daniel
Séjour de 5 nuits en août 2023
Réponse de Management le 15 sept. 2023
Daniel, we are sad to hear that you did not completely enjoy your stay. Your feedback is important and your comments will help us create a better guest experience. Thank you.
2/10 Horrible
Siemay
12 août 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Siemay
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Management le 15 sept. 2023
Siemay, we are sad to hear that your experience did meet your expectations. We will take your comments and utilize them to create a better guest experience for future stays. Thank you, again.
4/10 Médiocre
Joseph
11 août 2023
Joseph
Séjour de 7 nuits en août 2023
Réponse de Management le 15 sept. 2023
Joseph, we are sad to see that your experience did meet your expectations. All feedback is important and we will take this score and share with personnel to create a better guest experience.
10/10 Excellent
Lori
10 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Lori
Séjour de 22 nuits en juillet 2023
Réponse de Management le 15 sept. 2023
Lori, thank you for the amazing review! We love to see that you enjoyed your stay.
6/10 Satisfaisant
Kimberly
8 août 2023
Kimberly
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Management le 30 août 2023
Thank you for sharing your feedback with us. We're sorry your experience didn't match your expectations. Your situation was an uncommon occurrence and we promise to do better in the future.
8/10 Bien
sheryl
1 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
sheryl
Séjour de 5 nuits en juillet 2023
Réponse de Management le 15 sept. 2023
Sheryl, thank you for the feedback. We are happy to hear that you enjoyed your stay.
6/10 Satisfaisant
Liam
26 juil. 2023
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Liam
Séjour de 3 nuits en juillet 2023
Réponse de Management le 15 sept. 2023
Liam, we appreciate the feedback. We hate to hear that you had some not so good experiences. We will utilize your comments to create a better guest experience.
10/10 Excellent
Karina
22 juil. 2023
Karina
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Management le 15 sept. 2023
Katrina, we appreciate the amazing feedback! We are glad to see that you enjoyed your stay.
2/10 Horrible
Wendy
18 juil. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Wendy
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Réponse de Management le 15 sept. 2023
Wendy, we are sorry to hear that this happened to you. Your experience was not a great one and that is not our normal practice. We apologize, again.
2/10 Horrible
Madison
18 juil. 2023
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Madison
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Réponse de Management le 15 sept. 2023
Luis, we are sad to hear that your experience did meet your expectations. The hotel is going through changes and renovations and we will share your comments with personnel to create a better guest experience.
2/10 Horrible
Raquel
Voyage en famille
12 juil. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Raquel
Séjour de 7 nuits en juillet 2023
2/10 Horrible
Stephanie
Voyage en famille
5 juil. 2023
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Stephanie
Séjour de 9 nuits en juin 2023
2/10 Horrible
Kristen
Voyage en couple
3 juil. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Kristen
Séjour de 3 nuits en juin 2023
2/10 Horrible
Christopher
30 juin 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Disappointment Motel
Christopher
Séjour de 7 nuits en juin 2023
2/10 Horrible
Mark
Voyage avec des animaux de compagnie, Voyage d’affaires
28 juin 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Mark
Séjour de 5 nuits en juin 2023
Réponse de Manager le 29 juin 2023
I am so very sorry your stay was disturbed by a domestic violence situation. We can't control every guest and every situation. We do have a no weapons policy at this hotel but we do not search bags of the guests checking in. We have on call service after hours if you call the number if you lost your key. We also have ironing boards and iron if you ask the front desk.
2/10 Horrible
Nadab
14 juin 2023
Nadab
Séjour de 3 nuits en juin 2023
6/10 Satisfaisant
Kristopher
6 juin 2023
Kristopher
Séjour de 1 nuit en mai 2023