Avis sur La Quinta Inn & Suites by Wyndham Castle Rock
La Quinta Inn & Suites by Wyndham Castle Rock
884 Park St., Castle Rock, CO
Avis
8,6
Excellent
8,8/10
Propreté
9,0/10
Personnel et service
8,2/10
Équipements
8,6/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,4/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage d’affaires
1 nov. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en octobre 2021
Réponse de Guest Relations Manager le 1 nov. 2021
Thank you for the 10 out of 10 rating
10/10 Excellent
guy
23 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
guy
Séjour de 2 nuits en août 2019
Réponse de Guest Relations le 24 août 2019
Thank you for taking the time to leave a review.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
22 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en août 2019
Réponse de Guest Relations le 23 août 2019
Thank you for taking the time to leave a review.
8/10 Bien
Jean-Claude
29 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Jean-Claude
Séjour de 3 nuits en juillet 2019
Réponse de Guest Relations le 1 août 2019
Thank you for taking the time to leave a review.
8/10 Bien
Jean-Claude
26 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Jean-Claude
Séjour de 2 nuits en juillet 2019
Réponse de Guest Relations le 26 juil. 2019
Thank you for taking the time to leave a review.
8/10 Bien
Daniel , Rouen
29 oct. 2017
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Daniel
Séjour de 1 nuit en octobre 2017
Réponse de Director of Guest Relations le 31 oct. 2017
Thank you for your review and your score.
6/10 Satisfaisant
Rudi
22 juin 2016
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Good hotel but very, very poor breakfast
Rudi
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
17 sept. 2015
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
correct
Voyageur vérifié
8/10 Bien
GINGER
Voyage en famille
23 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
GINGER
Séjour de 1 nuit en septembre 2022
10/10 Excellent
Jackie
22 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Jackie
Séjour de 1 nuit en septembre 2022
10/10 Excellent
Roberta
Voyage en groupe
20 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Remodeled and very clean.
Roberta
Séjour de 1 nuit en septembre 2022
10/10 Excellent
Vicki
20 sept. 2022
Amazing
Vicki
Séjour de 4 nuits en septembre 2022
10/10 Excellent
Sharyn, Fremont
Voyage en famille
16 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sharyn
Séjour de 1 nuit en septembre 2022
Réponse de Ryann Bucknam, Assistant General Manager le 16 sept. 2022
Thank you for taking the time to let us know about your stay! We love to see that you enjoyed everything and look forward to any future reservations you may book with us!
8/10 Bien
Barbara
Voyage en famille
13 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Barbara
Séjour de 2 nuits en septembre 2022
Réponse de Ryann Bucknam, Assistant General Manager le 13 sept. 2022
Thank you for taking the time to let us know about your stay at LaQuinta Inn and Suites, Castle Rock, CO! We are sorry to hear that our coffee could have been refreshed and served hotter, and we will consider this following through to the future!
10/10 Excellent
Kaysa, Pueblo
Voyage en famille, Voyage d’affaires
10 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kaysa
Séjour de 1 nuit en septembre 2022
Réponse de Ryann Bucknam, Assistant General Manager le 11 sept. 2022
Thank you for taking the time to share your experience! I am so happy to see that everything went well! We hope to see another future reservation from you soon!
10/10 Excellent
harald
Voyage en famille
8 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
harald
Séjour de 1 nuit en septembre 2022
Réponse de Ryann Bucknam, Assistant General Manager le 11 sept. 2022
Thank you for taking the time to share your experience! I am so happy to see that everything went well! Here at LaQuinta, we strive in exceeding our guests' expectations! We hope to see another future reservation from you soon!
10/10 Excellent
Tomasz
Voyage en famille
6 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tomasz
Séjour de 1 nuit en août 2022
Réponse de Ryann Bucknam, Assistant General Manager le 6 sept. 2022
Thank you for taking the time to share your experience! We are so happy to see that your stop here was a good one! We hope you stop by again on your way back!
8/10 Bien
Fred
6 sept. 2022
Fred
Séjour de 3 nuits en août 2022
Réponse de Ryann Bucknam, Assistant General Manager le 7 sept. 2022
Thank you for taking the time to let us know about your stay! we are happy to see you enjoyed our property, and look forward to any future reservations in the future!
10/10 Excellent
Camie
Voyage en famille
5 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Camie
Séjour de 1 nuit en septembre 2022
Réponse de Ryann Bucknam, Assistant General Manager le 6 sept. 2022
Thank you for taking the time to let us know about your stay! We are so happy you enjoyed every aspect of our hotel, and look forward to any future reservations you may book with us!
8/10 Bien
James
3 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
James
Séjour de 3 nuits en août 2022
Réponse de Ryann Bucknam, Assistant General Manager le 3 sept. 2022
Thank you for taking the time to let us know about your stay at LaQuinta Inn and Suites! I am so happy to see our property was satisfactory! We look forward to any future reservations you may book with us!
8/10 Bien
Nicholas
Voyage en famille, Voyage d’affaires
2 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
LQ Castle Rock
Nicholas
Séjour de 1 nuit en septembre 2022
Réponse de Ryann Bucknam, Assistant General Manager le 2 sept. 2022
Thank you for taking the time to let us know about your experience at our hotel! Due to staffing shortages, our front desk staff have been doing their best on our busy days while being short-handed. We offer a continental breakfast as well; a buffet would be a bit crowded in our available breakfast area. I am happy to see everything else was satisfactory, however!
8/10 Bien
Adry
30 août 2022
Adry
Séjour de 7 nuits en août 2022
10/10 Excellent
John
Voyage en couple
29 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
John
Séjour de 1 nuit en août 2022
Réponse de Ryann Bucknam, Assistant General Manager le 6 sept. 2022
We are so happy to hear you enjoyed the stay, and that you were able to get the key back! We look forward to serving you again in the future!
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
27 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en août 2022
Réponse de Ryann Bucknam, Assistant General Manager le 2 sept. 2022
Thank you for taking the time to let us know about your stay! I am pleased to see that you enjoyed the property and look forward to any future reservations you may book with us!
8/10 Bien
anita marie
Voyage en groupe
24 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
anita marie
Séjour de 4 nuits en août 2022
Réponse de Ryann Bucknam, Assistant General Manager le 26 août 2022
Thank you for taking the time to let us know about your stay! I am so pleased to hear that Bob was able to make you feel welcome and provide you with suggestions for a place to eat in town! I will share your comments with Bob, who I am sure will be encouraged by your remarks!
10/10 Excellent
Tracy
Voyage en couple
23 août 2022
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tracy
Séjour de 1 nuit en août 2022
Réponse de Ryann Bucknam, Assistant General Manager le 23 août 2022
Thank you for taking the time to let us know about your experience during your stay! Unfortunately, we are understaffed, however I am happy to hear you enjoyed the stay none the less! We look forward to seeing any future reservations from you in the future!
6/10 Satisfaisant
Eunice
Voyage en famille
23 août 2022
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Propreté
Eunice
Séjour de 4 nuits en août 2022
Réponse de Ryann Bucknam, AGM le 23 août 2022
Thank you for taking the time to let us know about your experience! I am sorry to hear we let vacuuming fall from our list of priorities, however I would like to assure you we are working to prevent this from occurring again!
10/10 Excellent
Deborah
Voyage en couple
22 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Deborah
Séjour de 2 nuits en août 2022
Réponse de Ryann Bucknam, AGM le 23 août 2022
Thank you for taking the time to share your experience! I am pleased to see you enjoyed the property and understand that our breakfast is lacking in some ways. Unfortunately, due to supply chain issues, we are not able to safely serve items like hot sausage and bacon, or scrambled eggs. We do however do our best to provide what we can given the circumstances.
10/10 Excellent
john
22 août 2022
john
Séjour de 4 nuits en août 2022
Réponse de Ryann Bucknam, Assistant General Manager le 26 août 2022
Thank you for taking the time to let us know about your stay! We look forward to any future reservations you may make here at the hotel!
6/10 Satisfaisant
Roy
Voyage en couple
21 août 2022
Roy
Séjour de 2 nuits en août 2022
Réponse de Ryann Bucknam, Assistant General Manager le 22 août 2022
Thank you for taking the time to let us know about your stay! Here at LaQuinta, we continuously strive to exceed your expectations!
10/10 Excellent
Scott, Arlington Heights
Voyage en couple
21 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Scott
Séjour de 1 nuit en août 2022
Réponse de Ryann Bucknam, Assistant General Manager le 22 août 2022
Thank you for taking the time to let us know about your stay! Here at LaQuinta, we continuously strive to exceed your expectations!
10/10 Excellent
Xuan, Conroe
Voyage en couple
20 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Xuan
Séjour de 4 nuits en août 2022
Réponse de Ryann Bucknam, Assistant General Manager le 22 août 2022
Thank you for taking the time to let us know about your stay! Here at LaQuinta, we continuously strive to exceed your expectations!
6/10 Satisfaisant
julian, goodland
Voyage en famille
19 août 2022
Les points forts : Propreté
julian
Séjour de 2 nuits en août 2022
Réponse de Ryann Bucknam, Assistant General Manager le 22 août 2022
I am so sorry to hear you missed our breakfast! We would have been more than happy to make fresh coffee for you, and even get you some items for breakfast!
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
17 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Very clean and friendly
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en août 2022
Réponse de Ryann Bucknam, Assistant General Manager le 22 août 2022
Thank you for taking the time to let us know about your stay! Here at LaQuinta, we continuously strive to exceed your expectations!
8/10 Bien
Tom
17 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nice place, but.
Tom
Séjour de 2 nuits en août 2022
Réponse de Ryann Bucknam, Assistant General Manager le 22 août 2022
Thank you for taking the time to let us know about your stay! Here at LaQuinta, we continuously strive to exceed your expectations!
8/10 Bien
Helen
Voyage en famille
17 août 2022
Les points forts : Personnel et service
Helen
Séjour de 3 nuits en août 2022
Réponse de Ryann Bucknam, Assistant General Manager le 17 août 2022
Helen,
Thank you for taking the time to let us know about your stay! I am sorry to hear you noticed our carpets falling behind on cleanliness, we actually are planning to get a renovation done here soon, and we hope to be rid of the carpet as well!
10/10 Excellent
Carolyn
14 août 2022
Les points forts : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Carolyn
Séjour de 1 nuit en août 2022
Réponse de Ryann Bucknam, Assistant General Manager le 17 août 2022
Thank you for taking the time to let us know about your experience at LaQuinta Castle Rock! We are so happy to see you enjoyed your visit and look forward to any future bookings you make here at our hotel! Here at LaQuinta, we continuously strive to exceed our guests expectations!
10/10 Excellent
Theodore E Osowski
14 août 2022
Theodore E Osowski
Séjour de 2 nuits en août 2022
Réponse de Ryann Bucknam, AGM le 17 août 2022
Thank you for taking the time to let us know about your experience at LaQuinta Castle Rock! We are so happy to see you enjoyed your visit and look forward to any future bookings you make here at our hotel!
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille
13 août 2022
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Comfortable stay at a good price.
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en août 2022
Réponse de Ryann Bucknam, Assistant General Manager le 14 août 2022
Thank you for taking the time to let us know about your stay! I will share you review with our staff, who I am sure will be encouraged by your remarks! We also appreciate you letting us know about the elevator, we will look into cleaning that more regularly! We look forward to any future reservations you may book with us!
10/10 Excellent
Marian
Voyage en famille
13 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Marian
Séjour de 1 nuit en août 2022
Réponse de Ryann Bucknam, AGM le 14 août 2022
Thank you for taking the time to let us know about your stay! I will share you review with our staff, who I am sure will be encouraged by your remarks! We are aware of our staffing issues, and are doing the best we can with the hands we have.
10/10 Excellent
Simone
10 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Simone
Séjour de 1 nuit en août 2022
4/10 Médiocre
david lee
10 août 2022
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
david lee
Séjour de 1 nuit en août 2022
Réponse de Ryann Bucknam, Assistant General Manager le 10 août 2022
David, I am so sorry to hear that our bathrooms were not up to standard. Please rest assured we are taking the appropriate measures to resolve these tacky repairs.
Thank you for taking the time to let us know about your experience.
4/10 Médiocre
Yvonne
Voyage en couple
9 août 2022
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Yvonne
Séjour de 1 nuit en août 2022
Réponse de Ryann Bucknam, Assistant General Manager le 9 août 2022
Hello, Yvonne,
Thank you for taking the time to let us know about your stay, and I'm sorry it was not what you had hoped for. As it turns out, our pool was open during the time of your stay, we simply had the hot tub downed for maintenance! I apologize for this confusion, and will make our sign more clear!
8/10 Bien
Kevin R
Voyage en famille
8 août 2022
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Kevin R
Séjour de 1 nuit en août 2022
Réponse de Ryann Bucknam, Assistant General Manager le 10 août 2022
Thank you for taking the time to let us know about your stay here at LaQuinta inn and Suites! We hope to serve you again in the future!
6/10 Satisfaisant
Anna, Milano
4 août 2022
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Anna
Séjour de 1 nuit en août 2022
10/10 Excellent
JUDITH
Voyage en famille, Voyage avec des animaux de compagnie
3 août 2022
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
JUDITH
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
Réponse de Ryann Bucknam, Assistant General Manager le 5 août 2022
Dear Paula,
Thank you for taking the time to tell us about your experience at La Quinta Inn & Suites by Wyndham Castle Rock. It is always a pleasure to receive positive feedback.
I am particularly pleased that you found our hotel to be just what you were hoping for! I am sorry that your TV was not connecting, I assure you we will have that resolved for your next stay! I will share your comments with our team, who I am certain will be encouraged by your remarks. Here at La Quinta Inns & Suites, we continuously strive to exceed your expectations.
Thank you again for sharing your experience, and we look forward to serving you in the future.
4/10 Médiocre
Kaitlyn
2 août 2022
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté
Kaitlyn
Séjour de 1 nuit en mai 2022
10/10 Excellent
Kevin
30 juil. 2022
Kevin
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
8/10 Bien
Dana
Voyage en couple
28 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Dana
Séjour de 5 nuits en juillet 2022
Réponse de Ryann Bucknam, Assistant General Manager le 28 juil. 2022
Thank you for taking the time to let us know about your stay! I am so happy to hear that our staff were able to provide you with an excellent experience! We look forward to any future reservations you may have with us!
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
26 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
Réponse de Ryann Bucknam, Assistant General Manager le 27 juil. 2022
Thank you for taking the time to let us know about your experience here at LaQuinta Castle Rock! I am so happy to hear our staff were able to make the stay pleasant! We continuously strive to receive reviews like yours, and look forward to any future reservations you may book with us!