Salle d’arcade

Avis sur The Suryaa New Delhi

5 out of 5
The Suryaa New Delhi
New Friends Colony, New Delhi, Delhi N.C.R

Avis

7,8

Bien

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 162 avis sur 449." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 155 avis sur 449." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 64 avis sur 449." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 38 avis sur 449." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 30 avis sur 449." "

8,2/10

Propreté

8,0/10

Personnel et service

7,8/10

Équipements

7,8/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

7,2/10

Écoresponsabilité

Avis

6/10 Satisfaisant

Patrick

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté et personnel et service
Old styled hotel
This hotel needs to be refreshed. All is old style, staff is only hoping for tip. Rooms need's to be refreshed as well. They know that there is no other four or five star around so they are free to fix prices without competition. I use to stay there many times but when they ask over 300€ per night for a single room, this is abusive!! But when they saw there were not complete, I got a room for 75€ breakfast included! It's a joke!
Séjour de 1 nuit en août 2023

2/10 Horrible

Benjamin

Les points faibles : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
A éviter à tout prix
Une boite de nuit dans l'hôtel jusqu'au matin, dont la musique s'entend jusque dans les chambres. J'ai relevé 80 décibels à 3 heures du matin dans la chambre alors que j'étais au dernier étage. Le personnel est impuissant. Le confort de l'hôtel est convenable mais les chambres commencent à dater, nécessitant une rénovation. Je ne recommande absolument pas.
Séjour de 1 nuit en septembre 2022

6/10 Satisfaisant

FERAU, NEW DELHI

Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Hotel excentré par rapport aus centres d'intérêt
Notre réservation n'a pas été respectée (chambres concomitantes) bien que l'une des chambres l'était d'où un problème de voisinage bruyant qu'il a fallu régler à la réception en haussant le ton. Sinon les chambres sont grandes, confortables et lumineuses. L'hôtel est bien entretenu et le personnel d'étage au petit soin avec le client. Côté petit-déjeuner, c'est une catastrophe pour le personnel en salle (trop de managers et pas assez d'exécutants) malgré un excellent service côté restauration. Le restaurant du dernier étage a une vue splendide et une restauration quelconque par rapport au prix (100€ pour 4). Les autres services sont correctes avec un plus pour l'espace Fitness et la piscine.
Séjour de 7 nuits en février 2018
Réponse de Vikrant Sharma le 26 mars 2018
Cher Monsieur, Veuillez accepter mes excuses scientifiques pour le désagrément causé pendant votre séjour. Nous avons partagé vos commentaires avec l'équipe. vos précieux commentaires nous aideront à améliorer nos services. Nous sommes impatients de vous accueillir à nouveau au Suryaa New Delhi

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Surprise.
Vintage hotel. Very good staff and sevice.Staff always eager to assist you with a smile. This is always a plus. Great value for money. very good breakfast. All the sevices of a 5 stars but with an affordable price. Will stay again if visiting Dehli again.

10/10 Excellent

michel, paris, Cannes

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
hotel accueillant quelques restaurants a proximite
le personnel de l hotel ne sait que faire pour vous faire plaisir excellent

8/10 Bien

GI, France

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bon hotel, mais malade au restaurant
L'hôtel est très bien : chambre, service, localisation. Mais je ne peux m'empêcher de repenser à la mauvaise nuit passée après avoir mangé au restaurant de l'hôtel. Etais-je le seul ?

2/10 Horrible

delobel, france

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
hotel déplorable
très mauvaises puanteur personnel désagréable saleté déplorable

10/10 Excellent

lagraulet, france

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
bel hotel
trés bel hotel de luxe, dommange que l'accés wifi soit payant

10/10 Excellent

corinne, france

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
hôtel idéal pour tout le monde
hôtel impeccable avec un personnel très serviable et toujours prêt à rendre service. confort de la chambre superbe. Je recommande réellement cet hôtel.

10/10 Excellent

Dilip

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Staff was helpful
Séjour de 2 nuits en mai 2024

10/10 Excellent

NARESH

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Their elevators need attention. Apart from that I had a wonderful stay. The staff were really very helpful and prompt in their service.
Séjour de 3 nuits en avril 2024

6/10 Satisfaisant

Sonia

Séjour de 5 nuits en avril 2024

10/10 Excellent

Neftali, Montebello

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
5⭐️
Séjour de 2 nuits en mars 2024

8/10 Bien

Sonia

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Hotel is in a great location send is about 10/15min drive away from the main attractions in central Delhi which make it very convenient. The buffet breakfast spread was also very good with live cooking counters. The rooms and some areas of the hotel are abit dated but make sure to request a newly renovated room on the 5th floor!
Séjour de 3 nuits en février 2024

8/10 Bien

Jim

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Good price
Séjour de 1 nuit en mars 2024

10/10 Excellent

Stephan, Bad Vilbel

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Very good hotel, good breakfast. I would stay there again.
Séjour de 2 nuits en février 2024

2/10 Horrible

Gurjoat

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Faulty Towers
Séjour de 2 nuits en février 2024

8/10 Bien

Birgitte

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Dejlig base til en fornuftigt pris
Dejligt ophold. vi var 2 dage i Dehli og brugte hotellet som base. små forretninger i nærområdet. vi havde rejst i Indien i 14 dage og blev meget overrasket over rengøringen standarten som var det bedste vi har oplevet på ferien.
Séjour de 3 nuits en février 2024

10/10 Excellent

Patrick, phoenix

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en février 2024

10/10 Excellent

HSU

Séjour de 1 nuit en février 2024

8/10 Bien

Mohammed

Voyage d’affaires
Les points forts : Personnel et service
It’s ok
Séjour de 1 nuit en février 2024

8/10 Bien

Kulbir S

Les points forts : Personnel et service
Séjour de 1 nuit en février 2024

10/10 Excellent

Eileen

Séjour de 2 nuits en janvier 2024

10/10 Excellent

Carole

Séjour de 3 nuits en janvier 2024

4/10 Médiocre

Bineesh, LEAGUE CITY

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 5 nuits en janvier 2024

4/10 Médiocre

Birbhadra

Voyage en couple
Property is decent but no way it deserves to be identified as 5 start
Séjour de 3 nuits en décembre 2023

10/10 Excellent

Kalpesh, Lutz

Séjour de 1 nuit en décembre 2023

6/10 Satisfaisant

King

Voyage en couple
Les points forts : Personnel et service
Outdated and low current (including very dim desk light, indication of insufficient electrical current) power outlets, no USB port connection, noisy toilet flush, bedding (comforter) semi-dry, but the hotel staffs are friendly and helpful!
Séjour de 2 nuits en décembre 2023

6/10 Satisfaisant

Jeanne

Public spaces 4 star, rooms 3 star (tired).
Séjour de 1 nuit en novembre 2023

10/10 Excellent

Rajani

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en novembre 2023

10/10 Excellent

Girdhar

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Good location, close to market. Great food and service.
Séjour de 2 nuits en novembre 2023

4/10 Médiocre

Anthony

Voyage en groupe
Les points faibles : Personnel et service
Séjour de 1 nuit en octobre 2023

8/10 Bien

Rakes

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Tarif is high compared to room size and room standard
Séjour de 1 nuit en octobre 2023

10/10 Excellent

Glyn

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great place to stay
Séjour de 6 nuits en septembre 2023

4/10 Médiocre

Yogesh

Voyage en famille
Les points faibles : Confort de la chambre
Average hotel , noisy and could not sleep
The hotels looks nice from inside , but as soon as we approached the front desk that’s when things start to go downhill, the staff on first impression are arrogant and don’t smile. Not what I expected upon arriving. They don’t give us the welcoming feeling. I traveled with my family of four from UK and booked two separate rooms. The hotel was doing renovations work on the floor above our room and they decided to place us on the floor below. On our first day we were out in the morning till evening so did not hear the noise . I wasn’t going to complain, there were a few flaws which I overlooked such as the lifts are rubbish and kept stopping at every floor, when you go for a swim there are swimming lessons occurring for non hotel guests, the instructors constantly shouting so you can’t relax at the pool. The front security staff looked grumpy and over worked!! , they only started smiling after I made the first move. The thing which threw me over the tipping point was on our second day , the construction work continued until 8pm at night and the noise is unbearable. There’s constant banging and drilling and felt our ceiling above was going to collapse. You can’t hear yourself think or get any sleep. I made a complaint but they did not provide a refund only slight reduction on my bill and this was after I vented my frustration to several managers and constant waiting around while they delegate their authority to the next manager. This Hotel not for me.
Séjour de 3 nuits en août 2023

8/10 Bien

Vijay

Les points forts : Équipements
Wish property offered more vegan food options.
Séjour de 4 nuits en août 2023

10/10 Excellent

Gurmeet

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Great staff. Good location
Séjour de 2 nuits en juillet 2023

6/10 Satisfaisant

Pankaj, Katy

Séjour de 7 nuits en juin 2023

4/10 Médiocre

ROBERT

Séjour de 24 nuits en mai 2023

10/10 Excellent

Kevin

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
The staff were so helpful and kind. The food at all of the restaurants was excellent. The facilities were excellent as well. Great stay.
Séjour de 3 nuits en juin 2023
Réponse de The Suryaa New Delhi le 5 juil. 2023
Dear Mr. Kevin,Thank you for your kind feedback! We are delighted to hear that our staff provided helpful and kind service throughout your stay. It's great to know that you enjoyed the excellent food at all of our restaurants and found our facilities to be top-notch. We're thrilled to have provided you with a great stay, and we hope to welcome you back again in the future!Warm Regards, Greesh Bindra, Vice President Operations, The Suryaa New Delhi

8/10 Bien

Josef Andreas

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Good Hotel to explore New Delhi
Séjour de 3 nuits en mai 2023

10/10 Excellent

shaukat

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Recommend hotels
Séjour de 1 nuit en mai 2023

10/10 Excellent

John

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voldeed prima aan onze verblijf, Netjes, hoewel in het begin de boeking niet goed was doorgevoerd gaf dit bij aankomst in de vroege ochtend behoorlijk frustraties. Het heeft wel even geduurd maar dit werd ook netjes opgelost. Verder was onze verblijf prima. Hotel is uitstekend Management kan iets beter! Tip: check vooraf bij aankomst naar je kamer.
Séjour de 2 nuits en avril 2023

4/10 Médiocre

HITOSHI

Voyage d’affaires
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 6 nuits en avril 2023

10/10 Excellent

Asha, Amsterdam

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en avril 2023

6/10 Satisfaisant

Bharat

Séjour de 2 nuits en mars 2023
Réponse de The Suryaa New Delhi le 12 avr. 2023
Thanks for sharing your feedback. We know that we can do better than this. Please be assured that we have taken your advice seriously & we are working on improving our services.Warm Regards,Greesh BindraVice President OperationsThe Suryaa New Delhi

6/10 Satisfaisant

sylvia

Voyage d’affaires
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Avoid the hotel if you can
The stay was average, but the last day was very disappointing. I had booked a car for 9:30 to the airport directly with the hotel, which showed up 45 minutes late. Very little response from the hotel staff. Additionally, I had already checked out and was having coffee in the reception area when someone from the hotel came up to me to say they had forgotten to charge me for a laundry service. The amount was not the issue, but I had paid the laundry service when the clothes was delivered to me, and not added it to my room. I tried to explain this to them several times, but they kept insisting that I owed 6 dollars. In the end I just gave in and paid the 6 dollars but this was very annoying. Instead of having a nice cup of coffee with my friend before leaving, I ended up in a discussion over laundry bills and upset for a very late ride to the airport. I would avoid this hotel.
Séjour de 3 nuits en mars 2023
Réponse de VPO The Suryaa le 17 avr. 2023
Dear Ms. Sylvia, We realize your experience hasn't been at par with your expectations. Please be assured that proper investigation has been done for the matter and would like to inform you that the cash payment done for the laundry was adjusted against other services used by you in the hotel and hence the bill was still showing as pending. I am sorry that the team was not able to clear this confusion. Regarding the issue of delay in car, please be rest assured that this has been taken up with the respective team to ensure that none of our guests face this issue again. Your feedback is of utmost value to us and we would ensure seamless experience for our guests in the future. Warm Regards, Greesh Bindra, Vice President Operations

10/10 Excellent

sylvia

Voyage en groupe
Les points forts : Confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en mars 2023
Réponse de The Suryaa New Delhi le 12 avr. 2023
We are so happy to hear that. Thank you so much for the feedback.Warm Regards,Greesh BindraVice President OperationsThe Suryaa New Delhi

8/10 Bien

Sayed

Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en février 2023
Réponse de The Suryaa New Delhi le 13 avr. 2023
Thank you for the 4 star rating & your valuable feedback. It was a pleasure to have you. We hope to see you again.Warm Regards,Greesh BindraVice President OperationsThe Suryaa New Delhi

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en août 2022