Hall

Avis sur The Ashok

5 out of 5
The Ashok
Diplomatic Enclave 50-b, Chanakayapuri, New Delhi, Delhi N.C.R

Avis

6,2
Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 122 avis sur 589." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 127 avis sur 589." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 125 avis sur 589." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 96 avis sur 589." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 119 avis sur 589." "

6,4/10

Propreté

6,6/10

Personnel et service

6,2/10

Équipements

6,0/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

6,6/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en février 2024

8/10 Bien

Sergio

Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Bon séjour dans un beau quartier vert et sécurisé. Personnel aimable et à l'écoute. Toutefois, on s'attend un peu plus d'un cinq étoiles ! On a eu l'impression de séjourner dans un 5 étoiles des années '80. Un coup de frais serait envisageable (plafond avec moisissure, literie usée, parquet et moquette dans les espaces communs à refaire, honteux l'accès à la piscine à travers le sous-sol, boutiques vétustes ...). Bon buffet pour le petit-déjeuner mais il faut oublier la qualité des gâteaux.
Séjour de 2 nuits en août 2018

4/10 Médiocre

Voyageur vérifié

Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
me batiment est yres bien, mes les installations et le linge sont à renouveler
Séjour de 4 nuits en novembre 2017
Dear Guest , Greetings from The Ashok! Thank you for staying at The Ashok and giving us an opportunity to serve you. We always believe that feedback is the best source of learning. Your insights are important to us and have been noted for improvement at our end. Assuring you the best of our services and looking forward to welcome you again. Regards, Vijay Dutt General Manager

6/10 Satisfaisant

Astrid

Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service

10/10 Excellent

abhijeet kaur

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Very welcoming staff
Séjour de 1 nuit en mai 2024

4/10 Médiocre

Kripa Shanker

Séjour de 1 nuit en avril 2024

2/10 Horrible

Kudrat

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Coffee mugs in the room were used and you could see the coffee marks on them
Séjour de 1 nuit en avril 2024

8/10 Bien

Deepa

Séjour de 3 nuits en avril 2024

8/10 Bien

Gurushankar

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Value for money
Séjour de 1 nuit en avril 2024

2/10 Horrible

Arun

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 9 nuits en mars 2024

6/10 Satisfaisant

Krishna

Voyage en famille
Les points faibles : Équipements
Not even close to 5 stars. 3 stars at best. The pool doesn’t belong to the hotel, it’s leased, and there is a limit to how many people can access. You also cannot lounge by the pool lounge chairs without a “costume”!
Séjour de 1 nuit en avril 2024

4/10 Médiocre

jay

Voyage d’affaires
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté
Room infrastructure is terrible
Séjour de 1 nuit en mars 2024

6/10 Satisfaisant

Amit

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Rooms are very old fashioned, bedding is terrible, front staff is nice and courteous but the cleaners were angling for tips etc right from the get go, food is average, location is great.
Séjour de 6 nuits en mars 2024

2/10 Horrible

Mrityunjay, Fremont

Voyage d’affaires
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Property is old , not well maintained
Séjour de 3 nuits en février 2024

6/10 Satisfaisant

Prashant

Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mars 2024

10/10 Excellent

Abhijeet kaur

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mars 2024

2/10 Horrible

Maria

Voyage d’affaires
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
For two days they forgot to clean my room. I didn’t have towels on my bathroom. It takes like five minutes to get hot water. The breakfast is basic. Plus it’s expensive
Séjour de 4 nuits en mars 2024

2/10 Horrible

Satwant

Les points faibles : Équipements
Old towels very bad shape Washroom very bad Very dirty Only lobby looks good
Séjour de 1 nuit en mars 2024

2/10 Horrible

Surender

Les points faibles : Propreté et personnel et service
Absolutely the worst hotel I have ever stayed in. The staff are so rude and slow especially the front desk reception to check in it took over 40 minutes just to check in then they gave us a filthy dirty room that looked like it had never been cleaned. When we complained they reluctantly changed the room which wasn’t any better. This hotel is so old and neglected it looks like they do not complete any maintenance at all. The bathroom was dirty not enough towels were left and the sheets on the bed were dirty. Thankfully we only stayed one night. I will never ever stay at this hotel
Séjour de 1 nuit en février 2024

2/10 Horrible

Rajinder

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en février 2024

10/10 Excellent

Al

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en février 2024

2/10 Horrible

Prashant

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 4 nuits en février 2024

2/10 Horrible

Anish

Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mold in the bathroom
Séjour de 3 nuits en février 2024

10/10 Excellent

Ravi, Brooklyn

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Breakfast is a 2* less than ordinary. Too many tip seekers. Hotel room, ambience, overall -Amazing
Séjour de 1 nuit en février 2024

2/10 Horrible

Sukhwinder

Voyage en famille
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
I book two rooms and my mother was travelling with us And she is 90 years old. We received only one room. They said they are trying to get me second room. And inform me but I never received a call. I slept on smaller sofa all. We don’t eat even Breakfast and left. Who I can blame Expedia or Hotel management
Séjour de 1 nuit en février 2024

2/10 Horrible

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Les points faibles : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
The worst hotel experience
The worst hotel experience in India. Wait check-in over a hour even though it was 6P.M., unstable wi-fi, very long distance from room to reception & restaurant, malfunction of room key everyday, no souldproof... These are the experineces I had from the hotel for 3 nights. I do not recommend this hotel to my family & friends.
Séjour de 3 nuits en janvier 2024

6/10 Satisfaisant

pontus

Voyage d’affaires
Les points forts : Confort de la chambre
Les points faibles : Propreté
Slitet.lite snuskigt. Har nog varit ett fint hotell som nu inte sköts om. Fint pooiområde.fint träningscenter
Séjour de 2 nuits en janvier 2024

2/10 Horrible

CHENG WIN

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Very bad manner
Séjour de 5 nuits en janvier 2024

2/10 Horrible

Amarnath

Voyage d’affaires
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en janvier 2024

10/10 Excellent

Sanjeev

Séjour de 2 nuits en décembre 2023

4/10 Médiocre

Tanya

Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Horrible breakfast buffet
Horrible breakfast buffet. The spread is very limited and not much options. Even the dishes they serve are below average. Moreover, the service during breakfast was also bad.
Séjour de 1 nuit en décembre 2023

10/10 Excellent

Amlan

Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Good property with great amenities

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Lobby is awesome, room is old, the staff needs to smile ,
Séjour de 6 nuits en décembre 2023

2/10 Horrible

Rakesh

Voyage en groupe
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en décembre 2023

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Needs improvement but ok
The property seems nice and grand, however it's is not what is used to be I was told. Probably 3-4star. Some rooms are very old and not kept up properly. Some rooms are better. The bathrooms are not kept up too well in the older rooms. And the newer ones are ok. The housekeeping staff and floor managers are nice , but some of the front desk staff are not so helpful. I think I was given a bad room at first and then the lobby manager was nice enough to upgrade me and the same front desk guy tried to deny me the upgrade. Also they made the mistake of not taking a deposit for extras and I had issues with room service and having to pay immediately on delivery with cash or online. If I can pay that amount of money for the room why would I ditch on paying a simple food bill. Fault of the front desk staff which led to a uneasy situation with friends.
Séjour de 1 nuit en décembre 2023

6/10 Satisfaisant

RAJEEV

Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Housekeeping and in room facilities need to improve.
Séjour de 2 nuits en décembre 2023

10/10 Excellent

Amandeep

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Service
Séjour de 3 nuits en décembre 2023

2/10 Horrible

Shalini

Séjour de 2 nuits en décembre 2023

6/10 Satisfaisant

Shalini

Voyage d’affaires
Rooms need to be clean of dust, thanks
Séjour de 1 nuit en novembre 2023

2/10 Horrible

Prathita

Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en novembre 2023

2/10 Horrible

Voyageur vérifié

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Run-down and Ill-maintained
Incredibly run-down and ill-maintained. The lights in my bathroom flickered on and off, but when I called to request maintenance no one responded. The in-room safe didn’t work. The remote controlling the lights didn’t work. I was scheduled to stay for a week, but I fled after the first hour.
Séjour de 7 nuits en novembre 2023

2/10 Horrible

Shubhamkar

Séjour de 1 nuit en novembre 2023

10/10 Excellent

Vikram

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Really Nice hotel with Very large Spaces
Overall, it is as good as any other 5-star hotel in Delhi. Nice spacious Halls, lobby, walkway & rooms. Everything was excellent except for the room staff who are still in those colonial times, expecting a tip for everything, barging into your room for a tip. Overall, it was a super experience hotel lobby staff was excellent, the food was great, rooms were great. 5 Stars for that.
Séjour de 3 nuits en novembre 2023

2/10 Horrible

navan, norton shores

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
This is a ripping off hotel , very poor dirty room , nasty. Never never ever again will stay here , too much staff but nobody doing anything. Beds and bathrooms are nasty. 0 star hotel
Séjour de 1 nuit en octobre 2023

8/10 Bien

NIRMALJIT

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en octobre 2023

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 4 nuits en octobre 2023

4/10 Médiocre

Allan

Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Poor to non existent Wi-Fi, overcrowded dining room to the point of no seats for breakfast, rudimentary bathroom facilities
Séjour de 3 nuits en octobre 2023

4/10 Médiocre

Bernadette

Voyage en famille, Voyage en groupe
Les points forts : Propreté et personnel et service
Disappointed .
Put me in room where WFI did not work . The light kept going out and on. I complained and a man came very rude. He did not fix anything and said it is working. I asked his name he won’t tell. Asked for manager to reception and manager upgraded me. Then I was happy
Séjour de 1 nuit en octobre 2023

4/10 Médiocre

Virenderpal

Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
V singh
Hotel need big time overhaul for the price i paid for I night stay . Some Lights are off , towels and wash clothes are 2-5 years old looks like ancient, washrooms need upgrading , need electrical upgrade 1956 built 5* need upgrading.?
Séjour de 1 nuit en octobre 2023

4/10 Médiocre

Manickaraj

Voyage d’affaires
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Service and Cleanliness to be drastically improved
Really cleanliness has to be improved a lot. The service at reception desk during check In and check out need an ultimate training session.. at reception desk And break fast room none of the hotel persons replies / greets with smile…
Séjour de 1 nuit en octobre 2023