Avis sur DoubleTree by Hilton Hotel Dartford Bridge
DoubleTree by Hilton Hotel Dartford Bridge
Masthead Close, Crossways Business Park, Dartford, England
Avis
7,4
Bien
8,0/10
Propreté
8,0/10
Personnel et service
7,6/10
Équipements
7,4/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
7,4/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage d’affaires
20 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en août 2023
10/10 Excellent
Lionel
Voyage en famille
7 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Lionel
Séjour de 2 nuits en mai 2023
6/10 Satisfaisant
Peter
Voyage en famille
29 déc. 2022
Les points faibles : Propreté et personnel et service
Could be better
Peter
Séjour de 1 nuit en décembre 2022
6/10 Satisfaisant
Adnan
Voyage en famille
24 juil. 2022
Adnan
Séjour de 3 nuits en juillet 2022
6/10 Satisfaisant
Fabrice
Voyage d’affaires
10 juin 2021
Fabrice
Séjour de 1 nuit en juin 2021
Réponse de Jenny le 20 juin 2021
Dear Fabrice, Thank you for the review. I am please to see from the scores that you had a pleasant stay overall. Thank you again and we look forward to welcoming you back in not too distant future. Many Thanks Jenny Evans - Front Office Manager Doubletree By Hilton Dartford Bridge
10/10 Excellent
Alexandre
Voyage d’affaires
23 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bon séjour affaires Dartford
Alexandre
Séjour de 1 nuit en décembre 2019
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
29 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Wonderful deal at discounted price
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en août 2019
Réponse de Chamil le 3 sept. 2019
Dear Guest,
Thank you for the Review. I am glad that you had an enjoyable stay with us. Once again we thank you for choosing Double Tree by Hilton Dartford Bridge and for taking the time to provide us with valued feedback. We hope to welcome you back in near future.
Chamil Almeida
Deputy General Manager
DoubleTree By Hilton Dartford Bridge
8/10 Bien
Voyageur vérifié
29 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juillet 2019
Réponse de Chamil le 2 août 2019
Dear Guest,
Thank you for the review. from the scores , I believe that you had a pleasant stay. Thank you again and we look forward to welcoming you back in not too distant future.
Many Thanks
Chamil Almeida
Deputy General Manager
DoubleTree by Hilton Dartford Bridge
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
27 juil. 2019
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté
Sans plus
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en juillet 2019
Réponse de Chamil le 27 juil. 2019
Dear Guest,
Thank you for the review. Please accept my most sincere apologies on short falls during your stay. I have shared your feedback with relevant head of department for immediate follow up. Thank you again and we look forward to welcoming you in not too distant future.
Many thanks
Chamil Almeida
Deputy General Manager
DoubleTree by Hilton Dartford Bridge
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
30 mars 2019
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en mars 2019
10/10 Excellent
BERNARD
11 nov. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Week end Shopping
BERNARD
Séjour de 1 nuit en novembre 2018
8/10 Bien
Voyageur vérifié
21 oct. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en octobre 2018
10/10 Excellent
Alexandre, Lille
9 sept. 2018
Bon hotel proche de Londres pour séjour affaires.
Alexandre
Séjour de 2 nuits en septembre 2018
8/10 Bien
Voyageur vérifié
4 mai 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour d'affaires
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
patrick
25 juil. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
patrick
8/10 Bien
ely, dunkerque
7 mai 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
hôtel agréable
ely
2/10 Horrible
Elia
20 mai 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Elia
Séjour de 1 nuit en mai 2024
8/10 Bien
Shahiba
Voyage en famille
19 mai 2024
Les points forts : Personnel et service et équipements
Shahiba
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Sylwia Umelo le 22 mai 2024
Dear Shahiba,Thank you for your feedback. We're thrilled to hear that our breakfast staff, including Steven, Mara, and Raka, made a positive impression with their friendliness and good attitude. However, we're truly sorry to learn about the issues you experienced with your room, including the AC, window, and water pressure. We apologize for any inconvenience this caused and for the lack of communication regarding these issues. Additionally, we understand your frustration with the charge for sending up ice as a 6 tray charge applies to room service orders. Your feedback is important, and we will address these concerns to improve our guest experience. We hope you will give us another chance to provide you with a better stay in the future.Kind regardsSylwia UmeloDeputy General Manager
6/10 Satisfaisant
Katie
19 mai 2024
Les points faibles : Personnel et service
Katie
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Sylwia Umelo le 22 mai 2024
Dear Katie,Thank you for your feedback from your recent stay at DoubleTree by Hilton Dartford Bridge. We are sorry to hear that you found our hotel dated. We have recently refurbished the hotel rooms and lobby area, we continuously strive to improve our facilities and services to provide a better experience for our guests. Your comments are valuable to us and will be considered in our future renovations of the leisure facilities . We hope you will give us another opportunity to offer you a more enjoyable stay.Kind regardsSylwia UmeloDeputy General Manager
8/10 Bien
Paresh
23 avr. 2024
Paresh
Séjour de 1 nuit en avril 2024
6/10 Satisfaisant
Robert
Voyage en famille
13 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Robert
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Sylwia Umelo le 23 avr. 2024
Dear Robert,Thank you so much for your review. We apologise for the inconvenience caused with being located near a lift. If there's anything else we can assist you with, please feel free to let us know.Kind regardsSylwia UmeloDeputy General Manager
8/10 Bien
Charlotte
Voyage d’affaires
9 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Charlotte
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Sylwia Umelo le 12 avr. 2024
Dear Charlotte,We're glad to hear that you had a good overall experience during your stay. However, we're sorry to hear that you were disappointed by the limited choice on the room service menu. Your feedback is valuable to us, and we'll certainly take it into consideration as we strive to improve our services. If there's anything else we can do to enhance your experience next time, please don't hesitate to let us know. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future!Kind regardsSylwia UmeloDeputy General Manager
6/10 Satisfaisant
Emily
Voyage en couple
25 mars 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements
Emily
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Sylwia Umelo le 2 avr. 2024
Dear Emily,I'm sorry to hear about the multiple issues you encountered during your stay. It's disappointing to learn that your experience with room service was not up to par, and that there were delays in receiving towels. Additionally, the lack of cleanliness in your suite and the limited food choices available, especially during non-standard meal times, are certainly not reflective of the level of service we strive to provide.Your feedback regarding the pricing of amenities such as the pool access and the overall expensive prices of items is also noted. We understand your frustration and will take your comments into consideration as we strive to improve our offerings and services.We apologize for falling short of your expectations and for any inconvenience caused. Your feedback is important to us, and we will use it to address these issues internally to ensure they are not repeated in the future.If there's anything specific we can do to address your concerns or if you would like to discuss your experience further, please don't hesitate to reach out to our management team directly.Thank you for bringing these matters to our attention, and we hope to have the opportunity to welcome you back in the future for a much-improved experience.Kind regardsSylwia UmeloDeputy General Manager
10/10 Excellent
Karl, Redditch
18 mars 2024
Karl
Séjour de 1 nuit en février 2024
2/10 Horrible
Ka Ho
Voyage en couple
10 mars 2024
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ka Ho
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Sylwia Umelo le 11 mars 2024
Dear Ka Ho,Thank you for taking the time to review us from your recent stay at DoubleTree by Hilton Dartford Bridge. I am saddened to see your stay did not meet expectations and that you suffered feeling uncomfortable due to the smell from our refurbishment. I have shared your feedback with our maintenance manager for acknowledgement.Kindest RegardsSylwia UmeloDeputy General Manager
10/10 Excellent
Emily
9 mars 2024
Emily
Séjour de 1 nuit en mars 2024
10/10 Excellent
Andrew
3 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Andrew
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Sylwia Umelo le 11 mars 2024
Dear Andrew,Thank you for taking the time to review us from your recent stay at DoubleTree by Hilton Dartford Bridge. I am pleased to see you had a good stay with us and we look forward to warmly welcoming you back to us soon.Kindest RegardsSylwia UmeloDeputy General Manager
10/10 Excellent
Freddie
2 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Freddie
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Sylwia Umelo le 11 mars 2024
Dear Freddie,Thank you for your detailed and valued revuew from your recent stay at DoubleTree by Hilton Dartofrd Bridge. I am pleased to see you had a pleasant stay with us especially enjoying the convenient location. I have shared your check in process comments made with our Front Office Manager for follow up with the team to enhance our future guest experiences with us. We look forward to welcoming you back to us soon.Kindest RegardsSylwia UmeloDeputy General Manager
6/10 Satisfaisant
Rasa
Voyage en famille
23 févr. 2024
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Rasa
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Sylwia Umelo le 29 févr. 2024
Dear Rasa,Thank you so much for taking the time to leave us your feedback from your recent stay. I am sorry to see from your comments that our Leisure Facilities were not up to standards on this occasion and I have shared you feedback with our LivingWell Manager for adknowledgement.We hope to see you again soonKindest RegardsSylwia UmeloDeputy General Manager
8/10 Bien
Rachael
22 févr. 2024
Rachael
Séjour de 1 nuit en février 2024
4/10 Médiocre
Kev
Voyage en couple
19 févr. 2024
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Propreté
Kev
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Sylwia Umelo le 21 févr. 2024
Dear Kev,Thank you so much for taking the time to leave us a review from your recent stay with us. I am pleased to see you enjoyed your dining experience and that the bar staff were friendly and helpful. I would like to apologise for the issue regarding the noise level during your stay and for the response of the reception staff, I have passed this onto our Front Office Manager for acknowledgement of the issue to enhance future guest stays. Thank you once againKindest RegardsSylwia UmeloDeputy General Manager
8/10 Bien
Indpreet
18 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Indpreet
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Sylwia Umelo le 21 févr. 2024
Dear Indpreet,Thank you so much for leave us a review from your recent stay. It is pleasing to see you specifically enjoyed our facilities and the comfortableness of your bedroom. We look forward to welcoming you warmly back to us soon.Kindest regardsSylwia UmeloDeputy General Manager
8/10 Bien
Rida
18 févr. 2024
Rida
Séjour de 4 nuits en février 2024
Réponse de Sylwia Umelo le 21 févr. 2024
Dear Rida,Thank you so much for your review from your recent stay. I am pleased to see you had a pleasant stay with us and enjoyed the spa facilities we have to offer. I would like to thank you for choosing DoubleTree by Hilton Dartford Bridge and look forward to welcoming you back to us soon.Kindest regardsSylwia UmeloDeputy General Manager
8/10 Bien
Laurence
18 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Nice hotel. A bit noisy if there is a wedding.
Laurence
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Sylwia Umelo le 29 févr. 2024
Dear Laurence,Thank you so much for taking the time to leave us your review. I am pleased to see you had as pleasant stay with us and we look forward to warmly welcome you back to us soon.Kindest RegardsSylwia UmeloDeputy General Manager
2/10 Horrible
jay
Voyage d’affaires
17 févr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Gym staff rude
jay
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Sylwia Umelo le 29 févr. 2024
Dear Jay,Thank you for your review. I am sorry to read you had a bad experience with your stay whilst visiting our Gym. I have shared your comments with our Club Manager for acknowledgement.Kindest RegardsSylwia UmeloDeputy General Manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
17 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great staff!!!
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Sylwia Umelo le 29 févr. 2024
Dear Guest,Thank you so much for taking the time to leave us your review from your recent stay with us and giving a special mention to Jenny who is a key asset to our team. I am glad to see you want to return to us and we look forward to warmly welcoming you back soon.Kindest RegardsSylwia UmeloDeputy General Manager
10/10 Excellent
Muideen
17 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Muideen
Séjour de 3 nuits en février 2024
6/10 Satisfaisant
Nigel
15 févr. 2024
Nigel
Séjour de 1 nuit en février 2024
10/10 Excellent
Hiren
Voyage d’affaires
12 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hiren
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
2/10 Horrible
Muhammad Naym
11 févr. 2024
Muhammad Naym
Séjour de 2 nuits en février 2024
8/10 Bien
Francesca
Voyage d’affaires
10 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Relaxing and comfortable
Francesca
Séjour de 3 nuits en février 2024
8/10 Bien
Wendy
5 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Wendy
Séjour de 1 nuit en février 2024
2/10 Horrible
Hajra
30 janv. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hajra
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
10/10 Excellent
Chris
30 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great stay
Chris
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
10/10 Excellent
Steven
29 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Steven
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
2/10 Horrible
Kyle
28 janv. 2024
Kyle
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
4/10 Médiocre
Sophie
Voyage en groupe
27 janv. 2024
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Confort de la chambre
Overall disappointing!
Sophie
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
10/10 Excellent
Olivia
Voyage en couple
23 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Olivia
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Sylwia Umelo le 26 janv. 2024
Dear Olivia,Thank you so much for leaving us your valued review from your recent stay with us. I am pleased to see you had a lovely stay especially enjoying our facilities. We look forward to welcoming you back to us soon.Kind regardsSylwia Umelo
10/10 Excellent
Roopak
22 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Roopak
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
10/10 Excellent
kulwant
Voyage en groupe
22 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
kulwant
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Sylwia Umelo le 26 janv. 2024
Dear kulwant,Thank you for taking the time to leave us your review and for choosing DoubleTree by Hilton Dartford Bridge. We hope we see you return to us soon. Kind regards Sylwia Umelo Deputy General Manager