Avis sur Motel 6 Dallas, TX - Market Center
Motel 6 Dallas, TX - Market Center
1625 Regal Row, Dallas, TX
Avis
6,2
6,6/10
Propreté
6,8/10
Personnel et service
6,0/10
Équipements
6,2/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
6,8/10
Écoresponsabilité
Avis
8 oct. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
2/10 Horrible
David
10 mai 2024
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
David
Séjour de 1 nuit en mai 2024
6/10 Satisfaisant
Mario
Voyage en couple
10 mai 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mario
Séjour de 3 nuits en mai 2024
6/10 Satisfaisant
Caleb
8 mai 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Caleb
Séjour de 1 nuit en mai 2024
2/10 Horrible
Jose
Voyage en famille, Voyage d’affaires
8 mai 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements
Jose
Séjour de 2 nuits en mai 2024
8/10 Bien
Daniel
5 mai 2024
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Daniel
Séjour de 1 nuit en mai 2024
6/10 Satisfaisant
Scott
Voyage en famille
5 mai 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Scott
Séjour de 2 nuits en avril 2024
10/10 Excellent
Pedro
Voyage en groupe
30 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Pedro
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 6 mai 2024
Hola Pedro,¡Gracias por la calificación perfecta!Lilith#Equipo6
10/10 Excellent
Pedro
Voyage en groupe
30 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Pedro
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 6 mai 2024
Hola Pedro,¡Gracias por la calificación perfecta!Lilith#Equipo6
10/10 Excellent
Fono
Voyage en couple
24 avr. 2024
Les points forts : Équipements
Fono
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 6 mai 2024
Hi Fono,Thank you for the excellent review! We hope to see you soon.Lilith#Team6
8/10 Bien
Denzel
Voyage en famille, Voyage d’affaires
22 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Propreté
Denzel
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Nancy Y. le 2 mai 2024
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6
8/10 Bien
Orval
21 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Orval
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Nancy Y. le 2 mai 2024
Thank you for taking time to share your review with us. We're happy to hear the stay was great and appreciate you recognizing the great service provided by our staff. We hope to see you soon, Safe Travels! Nancy Y.#Team6
8/10 Bien
Shahid
20 avr. 2024
Les points forts : Équipements
Shahid
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Nancy Y. le 2 mai 2024
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6
2/10 Horrible
MICHAEL
20 avr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
MICHAEL
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 2 mai 2024
Hi Traveler, We are glad you enjoyed your stay!Maz K.#Team6
10/10 Excellent
Jason
13 avr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Équipements
Jason
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 23 avr. 2024
Hi Jason,We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Lilith#Team6
10/10 Excellent
Lisa
11 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Lisa
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 23 avr. 2024
Hi LisaThanks for your review, we really appreciate the support. Lilith#Team6
10/10 Excellent
Mary D
Voyage en groupe, Voyage d’affaires
11 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Mary D
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 23 avr. 2024
Hi MaryWe appreciate you sharing your experience with us. We're happy to hear you enjoyed your stay and that our staff was helpful, and we look forward to seeing you again soon.Lilith#Team6
6/10 Satisfaisant
albert
Voyage en couple
10 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
albert
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 23 avr. 2024
Hi Albert,Thank you for recognizing the great service provided by our staff. Your experience is important to us, we hope for the opportunity to improve your experience on your future bookings.Lilith#Team6
10/10 Excellent
chuhe
10 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
chuhe
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 17 avr. 2024
Hi Chuhe, Thank you for the 5-star rating!Natalie #Team6
10/10 Excellent
David, Mineral Wells
10 avr. 2024
David
Séjour de 1 nuit en mars 2024
10/10 Excellent
Jaward
5 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Jaward
Séjour de 6 nuits en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 17 avr. 2024
Hi Jaward, Thank you for taking time to share your review with us. We're happy to hear the stay was great and appreciate you recognizing the great service provided by our staff. We hope to see you soon, Safe Travels!Natalie #Team6
10/10 Excellent
Jesus
30 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jesus
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 9 avr. 2024
Hola Jesus,¡Gracias por la calificación perfecta! Maz K.#Team6
2/10 Horrible
Stony
18 mars 2024
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Stony
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 26 mars 2024
Hi Stony,We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith #Team6
10/10 Excellent
Asiaa
16 mars 2024
Asiaa
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 29 mars 2024
Hi Asiaa,Thank you for the excellent rating!! Maz K.#Team6
8/10 Bien
Bobby
10 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Bobby
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 19 mars 2024
Hi Bobby, Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Natalie#Team
8/10 Bien
Bishop
20 janv. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Bishop
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Brand Experience Team le 29 janv. 2024
Hi Bishop,Thank you for positively rating your stay!!Maz K.#Team6
10/10 Excellent
Jeff
12 janv. 2024
Jeff
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
10/10 Excellent
ruben
10 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
ruben
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Nancy Y. le 23 janv. 2024
Thank you for taking time to share your review with us. We're happy to hear the stay was great and appreciate you recognizing the great service provided by our staff. We hope to see you soon, Safe Travels! Nancy Y.#Team6
10/10 Excellent
Jada
Voyage en groupe
6 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Peaceful Stay
Jada
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Nancy Y. le 16 janv. 2024
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6
4/10 Médiocre
Lucille
2 janv. 2024
Les points faibles : Équipements
Lucille
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
10/10 Excellent
Charles
2 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Charles
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
8/10 Bien
Tammy
Voyage en famille
31 déc. 2023
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Tammy
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
10/10 Excellent
Christopher
20 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great interactions
Christopher
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de SAM le 20 déc. 2023
Hi Christopher, Thank you so much for taking the time to leave us a positive rating - it's much appreciated! Sam P #Team6
10/10 Excellent
Sean
19 déc. 2023
Sean
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
10/10 Excellent
Kerri
Voyage d’affaires
6 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
A quick stay place!
Kerri
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de SAM le 20 déc. 2023
Hi Kerri, Thank you so much for taking the time to leave us a positive rating - it's much appreciated! Sam P #Team6
10/10 Excellent
Ravin
21 nov. 2023
Les points forts : Propreté
Ravin
Réponse de SAM le 20 déc. 2023
Hi Ravin, Thank you so much for taking the time to leave us a positive rating - it's much appreciated! Sam P #Team6
2/10 Horrible
Alonso
15 nov. 2023
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Alonso
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 20 nov. 2023
Hi Alonso,We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith #Team6
10/10 Excellent
Adriel
10 nov. 2023
Adriel
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de SAM le 20 déc. 2023
Hi Adriel, Thank you so much for taking the time to leave us a positive rating - it's much appreciated! Sam P #Team6
8/10 Bien
Cisco
27 oct. 2023
Cisco
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de SAM le 20 déc. 2023
Hi Cisco, Thank you so much for taking the time to leave us a positive rating - it's much appreciated! Sam P #Team6
2/10 Horrible
Jermaine
Voyage en famille
27 oct. 2023
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Jermaine
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
10/10 Excellent
Connie
Voyage d’affaires
25 oct. 2023
Connie
Séjour de 25 nuits en septembre 2023
Réponse de SAM le 20 déc. 2023
Hi Connie, Thank you so much for taking the time to leave us a positive rating - it's much appreciated! Sam P #Team6
8/10 Bien
Troy
Voyage en groupe
16 oct. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Troy
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
Réponse de SAM P le 19 oct. 2023
Hi Troy, Thank you so much for taking the time to leave us a positive rating - it's much appreciated! Sam P #Team6
10/10 Excellent
shauna
Voyage en famille
16 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
shauna
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de SAM P le 16 oct. 2023
Hi Shauna, Thank you so much for taking the time to leave us a positive rating - it's much appreciated! Sam P #Team6
10/10 Excellent
Michael
10 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Not bad for a one night stay
Michael
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de SAM P le 16 oct. 2023
Hi Michael, Thank you so much for taking the time to leave us a positive rating - it's much appreciated! Sam P #Team6
2/10 Horrible
Quincy
6 oct. 2023
Les points faibles : Propreté et personnel et service
Quincy
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de SAM P le 6 oct. 2023
On behalf of Motel 6, we would like to apologize for the inconvenience you may have experienced. We are committed to guest satisfaction and appreciate you taking time to review your experience. Thank you for bringing this to our attention. Sam P #Team6
10/10 Excellent
Marilyn
6 oct. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Marilyn
Réponse de SAM P le 6 oct. 2023
Hi Marilyn, Thank you so much for taking the time to leave us a positive rating - it's much appreciated! Sam P #Team6
4/10 Médiocre
Emily
Voyage d’affaires, Voyage en couple
4 oct. 2023
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Emily
Séjour de 3 nuits en septembre 2023
Réponse de SAM P le 6 oct. 2023
On behalf of Motel 6, we would like to apologize for the inconvenience you may have experienced. We are committed to guest satisfaction and appreciate you taking time to review your experience. Thank you for bringing this to our attention. Sam P #Team6
4/10 Médiocre
Quincy
2 oct. 2023
Quincy
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de SAM P le 6 oct. 2023
On behalf of Motel 6, we would like to apologize for the inconvenience you may have experienced. We are committed to guest satisfaction and appreciate you taking time to review your experience. Thank you for bringing this to our attention. Sam P #Team6
6/10 Satisfaisant
Elizabeth
2 oct. 2023
Les points forts : Propreté
Elizabeth
Réponse de SAM P le 3 oct. 2023
Hi Elizabeth, Thank you so much for taking the time to leave us a rating - it's much appreciated! Sam P #Team6
10/10 Excellent
Lori
19 sept. 2023
Les points forts : Propreté
Lori
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de SAM P le 22 sept. 2023
Hi Lori, Thank you so much for taking the time to leave us a positive rating - it's much appreciated! Sam P #Team6