Avis sur Courtyard by Marriott Dallas Plano Parkway at Preston Road
Courtyard by Marriott Dallas Plano Parkway at Preston Road
4901 W Plano Pkwy, Plano, TX
Avis
8,6
Excellent
9,0/10
Propreté
9,0/10
Personnel et service
8,0/10
Équipements
8,8/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,6/10
Écoresponsabilité
Avis
7 août 2023
Les points forts : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 4 nuits en juillet 2023
10/10 Excellent
cheryl
Voyage d’affaires
24 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
cheryl
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de General Manager le 25 avr. 2024
Thank you for taking time to provide feedback on your stay. We are delighted to hear that you enjoyed our quiet and clean hotel. We look forward to welcoming you back again when you are in the area.
8/10 Bien
Robert
Voyage en couple
12 avr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Robert
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de General Manager le 16 avr. 2024
Thank you for taking the time to share your thoughts regarding this issue. I appreciate you bringing it to our attention. I will share your message with the leadership team so this does not happen in the future. Once again, thank you for taking the time to share your feedback. I appreciate you choosing to stay with us.
8/10 Bien
JOSE, CANCUN
10 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
JOSE
Séjour de 6 nuits en avril 2024
Réponse de General Manager le 10 avr. 2024
Thank you for your feedback. We are glad that you enjoyed your stay with us. We hope to see you again when your travels bring you back to the area.
10/10 Excellent
Myroslava
Voyage en couple
1 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Myroslava
Séjour de 5 nuits en mars 2024
Réponse de General Manager le 2 avr. 2024
Thank you for taking time to provide feedback on your recent stay. We are delighted to hear that you had a nice vacation and enjoyed your time at our hotel. We look forward to welcoming you back when your travels bring you to the area again.
10/10 Excellent
Marwan
27 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Marwan
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de General Manager le 29 mars 2024
Thank you so much for staying with us. We appreciate you taking time time to share feedback on your stay. We are delighted to hear that you enjoyed our property and friendly staff. We look forward to having you visit with us again in the future.
8/10 Bien
Dandy
8 févr. 2024
Dandy
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de General Manager le 23 mars 2024
Thank you for taking time to share your feedback. We look forward to welcoming you again when your travels bring you back to the area.
10/10 Excellent
David
Voyage d’affaires
26 janv. 2024
David
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de General Manager le 31 janv. 2024
Thank you for your feedback. We are delighted to hear that you will stay with us again. We look forward to your next visit with us when your travel brings you back to the area.
10/10 Excellent
Peggy or David
Voyage en famille
10 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Peggy or David
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de General Manager le 12 janv. 2024
Thank you for sharing your comments regarding your recent stay with us. We are extremely delighted to hear that you had a great experience. We are equally excited to hear that you enjoyed your room and that our associates were helpful during your stay. Thank you again and we look forward to welcoming you back should your travels bring you back to the area.
10/10 Excellent
Juan
Voyage en famille
3 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Juan
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de General Manager le 18 févr. 2024
Thank you so much for taking time to let us know about your hotel stay. We are thrilled to hear that your hotel stay was GREAT! We look forward to welcoming you back when your travels bring you back to the area.
10/10 Excellent
meysam, Arlington
4 déc. 2023
meysam
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
10/10 Excellent
KIMBERLY
28 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
KIMBERLY
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
10/10 Excellent
Jill
6 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jill
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
10/10 Excellent
Leanna
5 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Leanna
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
10/10 Excellent
Jill
30 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jill
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
8/10 Bien
LISSA
Voyage d’affaires
29 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
CLEAN CLEAN CLEAN!!
LISSA
Séjour de 4 nuits en octobre 2023
8/10 Bien
Judy
Voyage en groupe
21 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Judy
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
10/10 Excellent
Takafumi
Voyage d’affaires
20 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Takafumi
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
10/10 Excellent
Amarae
17 oct. 2023
Amarae
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
8/10 Bien
John
Voyage en famille
14 oct. 2023
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
John
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
8/10 Bien
Mukesh
14 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Mukesh
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
10/10 Excellent
Amarae
12 oct. 2023
Amarae
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
10/10 Excellent
Carmen
6 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Carmen
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
10/10 Excellent
Gwendolyn
Voyage en famille
1 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Gwendolyn
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de General Manager le 5 oct. 2023
Thank you for your positive feedback regarding your hotel stay with us. We look forward to welcoming you back soon!
10/10 Excellent
young
26 sept. 2023
young
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
10/10 Excellent
Michael
17 sept. 2023
Michael
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
8/10 Bien
Bryan
Voyage d’affaires
30 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Bryan
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de General Manager le 5 oct. 2023
Thank you for your feedback and for staying with us. We are delighted to hear that you enjoyed our clean and newly renovated hotel and that your experience was consistent. Also, our parking lot has a North and South entrance which is how it was built years back. However, it has been newly restored and updated with our recent renovation. Thank you again for your feedback and we hope to welcome you back again soon!
10/10 Excellent
Carla
22 août 2023
Carla
Séjour de 1 nuit en août 2023
2/10 Horrible
Luke
9 août 2023
Luke
Séjour de 1 nuit en août 2023
10/10 Excellent
Richard
5 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Richard
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
6/10 Satisfaisant
Amanda
27 juil. 2023
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Amanda
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Katie Corzo - Assistant General Manager le 27 juil. 2023
Dear Amanda,Thank you for taking the time to let us know about your experience while staying with us. Your experience during check in is below our standard.Providing the highest level of hospitality is our number one priority and I sincerely apologize for failing to meet your expectations. I have shared your feedback with the Front Desk leadership team to ensure the necessary guidelines are in place and reviewed to prevent this issue from occurring in the future.I hope you choose to stay with us again when your travels bring you back to the area.
8/10 Bien
Gaku, Yokohama-shi
Voyage d’affaires
23 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Gaku
Séjour de 4 nuits en juillet 2023
10/10 Excellent
Sherry
15 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Sherry
Séjour de 3 nuits en juillet 2023
10/10 Excellent
Hongtian
15 juil. 2023
Hongtian
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
10/10 Excellent
Jhon
25 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Jhon
Séjour de 7 nuits en juin 2023
Réponse de General Manager le 26 juin 2023
Thank you for sharing your feedback with us. We are delighted that you enjoyed your experience at our hotel. We look forward to welcoming you back soon!
6/10 Satisfaisant
Sterling
12 mai 2023
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service
Sterling
Séjour de 2 nuits en mai 2023
10/10 Excellent
Mike
2 mai 2023
Mike
Séjour de 1 nuit en mai 2023
Réponse de General Manager le 26 juin 2023
Thank you for sharing your feedback with us. We are delighted to know that you enjoyed your experience at our hotel. We look forward to welcoming you back soon!
6/10 Satisfaisant
Nancy, Houston
31 mars 2023
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nancy
Séjour de 2 nuits en mars 2023
10/10 Excellent
Erin
23 févr. 2023
Erin
Séjour de 2 nuits en novembre 2022
Réponse de General Manager le 25 févr. 2023
Thank you for providing a high rating on your experience at our hotel. We are delighted to hear that you enjoyed your stay and look forward to your next visit with us when you are back in the area.
8/10 Bien
Amir
22 févr. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Nice and clean
Amir
Séjour de 5 nuits en février 2023
Réponse de General Manager le 25 févr. 2023
Thank you for staying with us and providing feedback. We are delighted to hear that you enjoyed our clean and newly remodeled rooms. Our exterior renovation is anticipated to be completed by late March. We look forward to welcoming you back to hotel when you are back in the area and can experience our fully renovated hotel.
6/10 Satisfaisant
Aditya
Voyage d’affaires
8 févr. 2023
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Poor customer service
Aditya
Séjour de 1 nuit en février 2023
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
13 janv. 2023
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en janvier 2023
Réponse de General Manager le 14 janv. 2023
Thank you for taking time to share your experience at our hotel. We are glad to hear you enjoyed your stay with us. We look forward to your next visit with us when you are in the area.
4/10 Médiocre
Henry
Voyage en couple
23 déc. 2022
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Henry
Réponse de General Manager le 24 déc. 2022
Thank you for taking time to let us know about your experience while staying with us. I have shared your feedback with the Engineering team regarding the bathroom fan so it can be addressed. Regarding the pool, we do have a pool on property. It is an outdoor pool and it is closed for the winter season due to low and freezing outside temperatures which we experienced in Dallas this week. It will re-open in the Spring season, when the outdoor temperatures are comfortable and safe for our guests. Thank you for commenting on our clean rooms. Additionally, the rooms have been newly renovated as of July of this year. We consistently receive positive comments regarding our updated rooms since the completion of the room renovation. Moreover, as we are a Courtyard brand, we have a Bistro restaurant on property which serves breakfast and has it's own menu with ala carte pricing as is the same with all Marriott Courtyard brand hotels. Thank you again for staying with us and we look forward to your next visit when you are back in the Dallas/Plano area.
2/10 Horrible
Roberto
22 déc. 2022
Roberto
Séjour de 4 nuits en décembre 2022
Réponse de General Manager le 24 déc. 2022
Providing the highest level of hospitality is our number one priority and I sincerely apologize for falling short of your expectations. In the future, please contact us directly prior to your departure so we can get more information as to your hotel experience and make any necessary accommodations. Thank you and we look forward to having you visit with us in the future.
8/10 Bien
Thomas
5 déc. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Thomas
Réponse de General Manager le 14 janv. 2023
Thank you for staying with us. We are glad to hear that you enjoyed the convenience of the hotel location. We look forward to your next visit with us.
8/10 Bien
Hugo
Voyage en famille
4 déc. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Under exterior renovation
Hugo
Séjour de 1 nuit en décembre 2022
10/10 Excellent
Chandra
Voyage en famille
3 déc. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Chandra
Séjour de 1 nuit en décembre 2022
10/10 Excellent
Rassan
21 nov. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Rassan
Séjour de 1 nuit en novembre 2022
2/10 Horrible
Steven, Lampasas
Voyage en groupe, Voyage d’affaires
6 nov. 2022
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Steven
2/10 Horrible
Steven, Lampasas
Voyage en groupe, Voyage d’affaires
6 nov. 2022
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement