Avis sur Buena Vida Resort and Spa
Buena Vida Resort and Spa
Malapascua Island, Barangay Road, Daanbantayan
Avis
8,8
Excellent
9,0/10
Propreté
9,0/10
Personnel et service
8,4/10
Équipements
8,6/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
10/10
Écoresponsabilité
Avis
4 mars 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en février 2023
10/10 Excellent
CHRISTOPHE
15 mai 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très agréable et relaxant séjour.
CHRISTOPHE
Séjour de 7 nuits en mai 2018
Réponse de Management le 22 août 2018
Salut Christophe!
Thank you for let Buena Vida Resort being part of your holidays, we are glad to hear you had such a nice experience with us and look forward to welcome you again in the next future.
Greetings from Malapascua!
8/10 Bien
Gerard
19 mars 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Bon hotel avec excellent SPA
Gerard
Séjour de 6 nuits en mars 2018
Réponse de Management le 16 avr. 2018
Hello Gerald, thank you for staying with us and leaving your feedback and rate. We apologize that you expected a bigger pool, but on the island swimming pools are forbidden due to the water resources. Concerning your descriptions of the room we will check immediately the conditions. Mosquito protection we provide in the complete resort for free everywhere. Hopefully we get another chance to improve better for you. All the best from Buena Vida Family!
8/10 Bien
Karine
12 mars 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Agréable endroit pour se poser et se reposer
Karine
10/10 Excellent
Frank Daniel
Voyage en couple
16 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Frank Daniel
Séjour de 2 nuits en février 2024
10/10 Excellent
Cristina
Voyage en couple
26 févr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Cristina
Séjour de 1 nuit en février 2022
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
16 mars 2020
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en mars 2020
2/10 Horrible
PO TING
12 mars 2020
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
疫情影響不給退也不能延期
PO TING
Séjour de 1 nuit en mars 2020
Réponse de Lorenza le 19 mars 2020
Dear Po,
Greetings from Buena Vida Resort and Spa!
Further to your statement at our Expedia page, we apologize for the experience.
We offered to issue a letter to your travel insurance in order for you to get the full refund. However, if it doesn’t work with your insurance at all we can give you a voucher to re reschedule you’re booking within 18 months from the original booking.
Kindly confirmed if this option finds the situation fair.
All the best,
Lorenza
10/10 Excellent
Jose
29 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Jose
Séjour de 3 nuits en février 2020
2/10 Horrible
Teej, Usa
Voyage en couple
10 nov. 2019
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Teej
Séjour de 13 nuits en octobre 2019
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
1 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Perfect hideaway
Voyageur vérifié
Séjour de 11 nuits en octobre 2019
10/10 Excellent
BYUNGKUK
7 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
정말 좋아요!!!!
BYUNGKUK
Séjour de 2 nuits en juillet 2019
10/10 Excellent
Seo
23 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
또 이용하고 싶은 아름다운 공간.
Seo
Séjour de 1 nuit en juillet 2019
8/10 Bien
sangboon
22 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
그럭저럭
sangboon
Séjour de 2 nuits en mai 2019
10/10 Excellent
Hamza, Melbourne Australia
Voyage en couple
3 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Hamza
Séjour de 2 nuits en avril 2019
Réponse de Management le 6 mai 2019
Hello Hamza, thank you very much staying with us and taking time leaving your feedback. Happy to read you spend great time - hopefully we meet again.
All the best from Buena Vida Family and Malapascua Island.
2/10 Horrible
ARUNLAK
13 avr. 2019
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
ARUNLAK
Séjour de 2 nuits en avril 2019
Réponse de Management le 23 mai 2019
Hello Arunlak.
We are really disappointed reading your feedback here what is not even close to the truth.
We would like to place our statement here too.
First - short explanation what happened from your side.
You were sending us an Email and tell us you made a wrong flight booking and you can not arrive in our resort the day you make the booking with hotels.com .
We were writing Emails and we were constantly in contact by What's app. Even by night time.
Your problem was that you wanted to delay your arrival one day later and stay one night longer.
We were checking our availabilities, but we were completely booked out.
Your first Email reached us already late in the cancelation window - means we can not delete your booking for the planned arrival date. On top you made the booking with Hotels.com and it's not only on our company police, it's also on their police. We offered you of course in case we can sell the room for the one night that we will not charge you the room, but we could not sell it.
You made your booking via Hotels.com - if you cancel the room this is running over their booking system and not with us directly.
We apologize, but we can not take your claim on our side.
Thank you very much for understanding.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en couple
18 mars 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en mars 2019
Réponse de Management le 16 mai 2019
Thank you very much for being our guest.
We are happy you took also time for writing down short explanation about the resort and your personal feedback about our pancakes.
We look forward welcoming you hopefully again.
All the best from Buena Vida Family!
10/10 Excellent
Petter
12 mars 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Amazing days!
Petter
Séjour de 2 nuits en mars 2019
Réponse de Management le 28 mars 2019
Dear Petter!
Thank you for leaving your positive vibes after your visit. We are glad to hear that you enjoyed your stay with us a lot. Was a big pleasure for Buena Vida Family hosting you. Hope we meet again! Big smile from Malapascua Island.
10/10 Excellent
Madelene
6 mars 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Madelene
Séjour de 1 nuit en février 2019
Réponse de Management le 28 mars 2019
We count ourselves lucky for guests like you. Thank you for the additional detailed feedback. We are happy we reached your expectations to make your stay as best possible.
Salamat & hope to see you again, Buena Vida Family
10/10 Excellent
Barbara
2 mars 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Il posto giusto
Barbara
Séjour de 4 nuits en décembre 2018
Réponse de Management le 28 mars 2019
Dear Barbara.
Thank you for leaving your positive comments and explanations. We are glad to read that you enjoyed your stay with us!
Would be a pleasure hosting you again.
All the best from Buena Vida Family!
10/10 Excellent
Madelene
1 mars 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Underbar resort
Madelene
Séjour de 6 nuits en février 2019
Réponse de Management le 28 mars 2019
Hi Madelene!
Thank you for choosing Buena Vida as your holiday accommodation. Your feedback and rate is really appreciated. We are glad to read we got satisfied your expectations. We hope to welcome you again in the future, greetings and all the best from Buena Vida Family.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
16 févr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en février 2019
Réponse de Management le 27 févr. 2019
Hello Anonymous, thank you very much for staying with us and leave your feedback and rate. Apologies you had an incident with our shower.
What things you missed at our various breakfast buffet? We would have loved to know to react during your stay.
Hope to see you again when our paths cross again here at Malapascua island, would be a pleasure for us. Regards from Buena Vida Family!
8/10 Bien
Saga
4 févr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Saga
Séjour de 4 nuits en janvier 2019
Réponse de Management le 27 févr. 2019
Hello Saga, thank you very much for you visit and leaving your score for us.
Hope we will meet again in our facilities. Best regards from Buena Vida Family!
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
30 janv. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en janvier 2019
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
30 oct. 2018
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en octobre 2018
Réponse de Management le 2 mars 2019
Dear Anonymous, we received your rating regarding your stay.
As we take the feedbacks very serious to improve better for our international coming guests to hit all expectations, we would have loved to know what to do to get a high score from you.
As you write anonymous, we can't reach you by message. If you find some time, thanks for sending an Email to our management. Thank you very much. Greetings from Buena Vida Family.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
27 août 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en août 2018
Réponse de Management le 15 sept. 2018
Thank you very much for your high rate and your visit. Greetings from Malapascua Buena Vida Family
10/10 Excellent
Dean, Australia
21 juin 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Dean
Séjour de 2 nuits en juin 2018
Réponse de Management le 22 août 2018
Hello Dean.
Thank you for choosing Buena Vida Resort as your holiday spot in Malapascua, your feedback is really appreciated, we are glad to hear you had such a nice good time here and we all do hope to welcome you again in the future, Greetings from the island!
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
27 mai 2018
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
最悪なほてる
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en mai 2018
Réponse de Management le 22 août 2018
Hello, thank you very much for your reply. We are really upset reading your feedback about our resort and the poor ranking.
Maybe you felt upset that we did not accept the amount of person you wanted to check into the room, as you booked the room for less people upfront.
We clean our rooms daily as soon our guest leave them in the morning. If our guest stay all day in the room we also don't come in and disturb privacy.
We don't offer TV and this is also noted in the description of our rooms, so this should not be a surprise as you can always choose if you need resort with TV in the rooms or not.
We are always open minded getting in touch with our guests to perform as best we can, if you like we can get in touch again to discuss about the discomforts during your stay. All the best from Malapascua.
6/10 Satisfaisant
Marlene
21 mai 2018
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Marlene
Marlene
Séjour de 4 nuits en mai 2018
Réponse de Management le 22 août 2018
Hello Marlene,
thank you very much for your visit and leaving your feedback.
We are sorry to read that you were not happy with our breakfast selection. We would have loved to know what you were missing and if we could organize to make your start in the day perfect. Apologize you had a bad impression of the condition of the rooms, we will check it and sort it.
We hope to get the chance to improve better with another visit from you.
All the best from Buena Vida Family and Malapascua!
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
7 mai 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en avril 2018
Réponse de Management le 12 mai 2018
Thank you for leaving your rate!
10/10 Excellent
島めぐり, セブ
24 avr. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
静かなホテル
島めぐり
Séjour de 1 nuit en mars 2018
Réponse de Management le 12 mai 2018
Thank you very much for staying with us at Buena Vida and leaving your rate and feedback after your visit. We are happy to read you enjoyed our facilities and we would be happy to see you again. All the best from Buena Vida Family.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
8 avr. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en avril 2018
Réponse de Management le 16 avr. 2018
Thank you very much for visiting us and take time leaving feedback and rate. We are happy you spend good time at our resort. Hope to see you again, all the best from Buena Vida Family!
8/10 Bien
SUZUKA
19 mars 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
SUZUKA
Séjour de 3 nuits en mars 2018
Réponse de Management le 12 mai 2018
Hello Suzuka, thank you for leaving for rate staying with us. Greetings from Malapascua.
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
18 mars 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Cosy Hotel but not for everyone
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en mars 2018
Réponse de Management le 16 avr. 2018
Thank you Anonymous for your stay and leaving this post. We are really sorry that you did not like Malapascua at all and our resort received maybe your vibes from your opinion about the island, as we could not identify how we could have improved better to make your stay more comfortable with us. All the best from Buena Vida resort.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
19 févr. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en février 2018
8/10 Bien
Hemmen, London, U.K.
12 févr. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great Tropical Hotel w/ group amenities
Hemmen
Séjour de 3 nuits en février 2018
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
14 janv. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en janvier 2018
10/10 Excellent
Katherine
28 oct. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Highly recommended
Katherine
Séjour de 7 nuits en octobre 2017
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
3 juil. 2017
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
disappointed
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juin 2017
6/10 Satisfaisant
yasuyuki
29 avr. 2017
Les points forts : Propreté
割高ですが良いホテルです。
yasuyuki
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
20 mars 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
Tal Morad
1 mars 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Perfect
Tal Morad
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
14 févr. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Underbart och avkopplande
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
9 janv. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
Wan-Tzu
3 janv. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Wan-Tzu
8/10 Bien
como, Tokyo
5 oct. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
フレンドリーでホスピタリティーのあるホテル
como
8/10 Bien
MAMI, JAPAN
21 sept. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
ゆっくりしたければ最高!
MAMI
10/10 Excellent
miiiii, japan
19 sept. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
miiiii
10/10 Excellent
David, USA
4 sept. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great stay
David
10/10 Excellent
stellar, korea
27 août 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre