Avis
8,8
Excellent
9,0/10
Propreté
8,8/10
Personnel et service
9,0/10
Équipements
8,6/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,0/10
Écoresponsabilité
Avis
11 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en août 2019
Réponse de NALOD Da Nang Team le 14 août 2019
Dear customer,
Greeting from The NALOD Da Nang.
Thank you for staying at our hotel during your visit to the city. We are very happy you enjoyed your stay and our services. The staff were really encouraged by your kind comment.
We look forward to your next visit!
Thank you and best regards,
8/10 Bien
MARIE ANNICK
12 mai 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Du bien et du moins bien
MARIE ANNICK
Réponse de Alice, PR & Marketing Manager le 16 mai 2018
Chers Monsieur, Madame
Merci d'avoir choisi notre hôtel pour se reposer pendant les vacances.
Nous espérons vous accueillir, vous et votre famille retourner au Vietnam et n'oubliez pas de rester au Nalod quand vous venez à Da Nang. Je vous souhaite bonne santé et succès dans la vie.
À bientot,
Nalod conseil de management
8/10 Bien
PHOUA
Voyage en famille
11 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
PHOUA
Séjour de 2 nuits en mars 2024
10/10 Excellent
Chong Hao
Voyage en famille
10 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Chong Hao
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Dear Chong Hao le 11 oct. 2023
Dear Chong Hao, First of all, on behalf of the entire staff of The Nalod Danang, thank you for your positive feedback about our Hotel. We always welcome detailed reviews to improve the service's quality so that delivering a memorable and comfortable stay at our Hotel. We look forward to welcoming you and your family back to The Nalod Danang one day.Best regards!NALOD DANANG TEAM
8/10 Bien
Heesoo
7 oct. 2023
Heesoo
Séjour de 6 nuits en septembre 2023
Réponse de Dear Heesoo, le 11 oct. 2023
Dear Heesoo, First of all, on behalf of the entire staff of The Nalod Danang, thank you for your positive feedback about our Hotel. We always welcome detailed reviews to improve the service's quality so that delivering a memorable and comfortable stay at our Hotel. We look forward to welcoming you and your family back to The Nalod Danang one day.Best regards!NALOD DANANG TEAM
8/10 Bien
Leonard
7 janv. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Leonard
10/10 Excellent
SHUHEI
16 mai 2022
SHUHEI
Séjour de 2 nuits en mai 2022
Réponse de The Nalod Da Nang le 7 juil. 2022
Dear Mr/Ms.Shuhei Kato,
First of all, on behalf of the entire staff of The Nalod Da Nang, thank you for your positive feedback about our Hotel. We always welcome detailed reviews to improve the service's quality so that delivering a memorable and comfortable stay at our Hotel. We look forward to welcoming you and your family back to The Nalod Danang one day.
Best regards!
10/10 Excellent
Kevin
Voyage en famille
24 mai 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Kevin
Séjour de 2 nuits en février 2020
Réponse de Kenric The NALOD Da Nang. le 5 juin 2020
Dear Kevin , Thank you very much for sharing your thoughts about our NALOD Hotel. It is our pleasure to learn that you had a memorable stay at our hotel. We look forward to welcome you again in soon future. Best Regards, Kenric The NALOD Da Nang.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
24 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en février 2020
Réponse de Kenric le 29 févr. 2020
Dear Sir/ Madam,
Thank you very much for sharing your thoughts about our NALOD Hotel. It is our pleasure to learn that you had a memorable stay at our hotel. We look forward to welcome you again in soon future.
Best Regards,
Kenric
The NALOD Da Nang.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en couple
15 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en février 2020
Réponse de Jasmine_ The NALOD Da Nang le 15 févr. 2020
Dear value guest, Greetings from The NALOD Da Nang. Thank you for your kind review. We are very happy to hear that our room and staff met your needs and expectations. Look forward to welcoming you back in the near future. Kind regards
10/10 Excellent
Yukihiro
Voyage en famille
13 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Yukihiro
Séjour de 3 nuits en février 2020
Réponse de Jasmine_ The NALOD Da Nang le 15 févr. 2020
Dear Yukihiro, Greetings from The NALOD Da Nang. Thank you for your kind review. We are very happy to hear that our room and staff met your needs and expectations. Look forward to welcoming you back in the near future. Kind regards
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
31 janv. 2020
Les points faibles : Propreté
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en janvier 2020
Réponse de Jasmine_OTA Sales Manager le 17 févr. 2020
Dear Value guest,
Thank you for your feedback. I am sorry to hear that we could not met your expectations. Of course, we will discuss the mentioned issue internally so we can improve our service. Look forward to welcoming you another time.
Kind regards
8/10 Bien
Voyageur vérifié
9 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 9 nuits en décembre 2019
Réponse de Jasmine_ The NALOD Da Nang le 9 janv. 2020
Dear value guest, Greetings from The NALOD Da Nang. Thank you for your kind review. We are very happy to hear that our room and staff met your needs and expectations. Look forward to welcoming you back in the near future. Kind regards
10/10 Excellent
ji
Voyage en famille
7 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
추천 합니다.
ji
Séjour de 4 nuits en décembre 2019
Réponse de Jasmine_The NALOD Da Nang le 31 janv. 2020
Dear ji, Thank you for taking the time to write us a review about your experience at The NALOD Da Nang. We are glad that you enjoyed our hotel, We’re looking forward to welcoming you back to our hotel again soon. Kind regards, The NALOD Da Nang
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
7 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en décembre 2019
Réponse de Jasmine_ The NALOD Da Nang le 9 janv. 2020
Dear value guest, Greetings from The NALOD Da Nang. Thank you for your kind review. We are very happy to hear that our room and staff met your needs and expectations. Look forward to welcoming you back in the near future. Kind regards
10/10 Excellent
YOUNGSOON
6 janv. 2020
YOUNGSOON
Séjour de 2 nuits en décembre 2019
10/10 Excellent
JI HYEON
Voyage en famille
5 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
JI HYEON
Séjour de 3 nuits en décembre 2019
Réponse de Jasmine_The NALOD Da Nang le 31 janv. 2020
Dear JI HYEON, Greetings from The NALOD Da Nang. Thank you for your kind review. We are very happy to hear that our room and staff met your needs and expectations. Look forward to welcoming you back in the near future. Kind regards
10/10 Excellent
Cheuk Wai
Voyage d’affaires
4 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Cheuk Wai
Séjour de 2 nuits en décembre 2019
Réponse de Jasmine_The NALOD Da Nang le 6 janv. 2020
Dear woohuyn13,
Greetings from The NALOD Da Nang.
Thank you for your kind review. We are very happy to hear that our room and staff met your needs and expectations.
Look forward to welcoming you back in the near future.
Kind regards,
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
3 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en décembre 2019
Réponse de Jasmine_ Sales Department le 13 janv. 2020
Dear value guest, Greetings from The NALOD Da Nang. Thank you for your kind review. We are very happy to hear that our room and staff met your needs and expectations. Look forward to welcoming you back in the near future. Kind regards
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
3 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
房間海景一流
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en décembre 2019
Réponse de Jasmine_OTA Sales Manager le 31 janv. 2020
Dear Customer, Thank you for taking the time to write us a review about your experience at The NALOD Da Nang. We are glad that you enjoyed our hotel, We’re looking forward to welcoming you back to our hotel again soon. Kind regards, The NALOD Da Nang
10/10 Excellent
sanghyun
Voyage en famille
3 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
sanghyun
Séjour de 4 nuits en décembre 2019
Réponse de Jasmine_ OTA Sales Manager le 31 janv. 2020
Dear sanghyun, Thank you for taking the time to write us a review about your experience at The NALOD Da Nang. We are glad that you enjoyed our hotel, We’re looking forward to welcoming you back to our hotel again soon. Kind regards, The NALOD Da Nang
4/10 Médiocre
Heuitae
17 déc. 2019
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Heuitae
Séjour de 3 nuits en décembre 2019
Réponse de Jasmine The NALOD Da le 24 déc. 2019
Dear Heuitae ,
Thank you for your feedback. I am sorry to hear that we could not met your expectations. Of course, we will discuss the mentioned issue internally so we can improve our service.
Look forward to welcoming you another time.
Kind regards,
8/10 Bien
YAT TING
30 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
YAT TING
Séjour de 3 nuits en octobre 2019
Réponse de Alice H., Marketing Manager le 4 nov. 2019
尊敬的宾客,您好!
感谢您选择下榻我们的酒店与您对我们酒店的支持,在您的鼓励与支持下我们会做得更加努力。只有您的反馈才能让我们有更长远的成长。NALOD酒店真诚期待您的再次光临!
NALOD酒店携全体员工祝您及您的家人: 万事顺利,生活愉快
10/10 Excellent
재원
7 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
더 나로드 다낭 호텔 전반적으로 좋습니다.
재원
Séjour de 2 nuits en octobre 2019
Réponse de Jasmine _OTA Sales Manager le 27 nov. 2019
Dear 재원,
Thank you for taking the time to write us a review about your experience at The NALOD Da Nang. We are glad that you enjoyed our room and breakfast,
We’re looking forward to welcoming you back to our hotel again soon.
Kind regards,
The NALOD Da Nang
6/10 Satisfaisant
Randy
5 oct. 2019
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Abc
Randy
Séjour de 2 nuits en octobre 2019
Réponse de NALOD Da Nang Team le 9 oct. 2019
Dear customer,
Greeting from The NALOD Da Nang.
Thank you for staying at our hotel during your visit to the city. We are very happy you enjoyed your stay and our services. The staff were really encouraged by your kind comment.
We look forward to your next visit!
Thank you and best regards,
10/10 Excellent
junsang
2 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
junsang
Séjour de 6 nuits en août 2019
Réponse de Alice H., Marketing Manager le 5 oct. 2019
Greeting from The NALOD Da Nang.
Thank you for staying at our hotel during your visit to the city. We are very happy you enjoyed your stay and our services. The staff were really encouraged by your kind comment. We look forward to your next visit!
Thank you and best regards,
8/10 Bien
Voyageur vérifié
29 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en août 2019
Réponse de Alice H., Marketing Manager le 30 août 2019
Dear customer,
Greeting from The NALOD Da Nang.
Thank you for staying at our hotel during your visit to the city. We are very happy you enjoyed your stay and our services. The staff were really encouraged by your kind comment.
We look forward to your next visit!
Thank you and best regards,
NALOD Da Nang Team
4/10 Médiocre
Wonkyu
26 août 2019
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
호텔수영장이 공공수영장인줄 알았네요
Wonkyu
Séjour de 3 nuits en août 2019
10/10 Excellent
CHEONGWOON
18 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
CHEONGWOON
Séjour de 1 nuit en août 2019
6/10 Satisfaisant
Jae Han
8 août 2019
Les points forts : Personnel et service
환상적인 뷰...그치만
Jae Han
Séjour de 2 nuits en juillet 2019
10/10 Excellent
Hwan
30 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
센스굿
Hwan
Séjour de 1 nuit en juillet 2019
8/10 Bien
Voyageur vérifié
20 juil. 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juillet 2019
Réponse de NALOD Da Nang Team le 22 juil. 2019
Dear customer,
Greeting from The NALOD Da Nang.
Thank you for staying at our hotel during your visit to the city. We are very happy you enjoyed your stay and our services. The staff were really encouraged by your kind comment.
We look forward to your next visit!
Thank you and best regards,
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
15 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en juillet 2019
Réponse de NALOD Da Nang Team le 18 juil. 2019
Dear customer,
Greeting from The NALOD Da Nang.
Thank you for staying at our hotel during your visit to the city. We are very happy you enjoyed your stay and our services. The staff were really encouraged by your kind comment.
We look forward to your next visit!
Thank you and best regards,
NALOD Da Nang Team
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
15 juil. 2019
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
후기
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en juillet 2019
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
30 juin 2019
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juin 2019
Réponse de Alice H., Marketing Manager le 2 juil. 2019
Dear customer,
Greeting from The NALOD Da Nang.
Thank you for staying at our hotel during your visit to the city. We are very happy you enjoyed your stay and our services. We will improve our facilities and services to meet customers' expectation.
We look forward to your next visit!
Thank you and best regards,
NALOD Da Nang Team
10/10 Excellent
Whasoon
19 juin 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
모든 것이 만족스러운 더나로드.
Whasoon
Séjour de 3 nuits en juin 2019
10/10 Excellent
Wai Yip
18 juin 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Wai Yip
Séjour de 4 nuits en juin 2019
Réponse de Alice H., Marketing Manager le 20 juin 2019
尊敬的宾客,您好!
感谢您选择下榻我们的酒店与您对我们酒店的支持,在您的鼓励与支持下我们会做得更加努力。只有您的反馈才能让我们有更长远的成长。NALOD酒店真诚期待您的再次光临!
NALOD酒店携全体员工祝您及您的家人: 万事顺利,生活愉快
NALOD Da Nang Team
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en couple
14 juin 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en juin 2019
10/10 Excellent
William, Hong Kong
Voyage en famille
9 juin 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
William
Séjour de 3 nuits en juin 2019
Réponse de Alice, Marketing Manager le 10 juin 2019
Dear William,
Greeting from The NALOD Da Nang.
Thank you for staying at our hotel during your visit to the city. We are very happy you enjoyed your stay and our services. The staff were really encouraged by your kind comment.
We look forward to your next visit!
Thank you and best regards,
NALOD Da Nang Team
6/10 Satisfaisant
ka wai
14 mai 2019
ka wai
Séjour de 1 nuit en mai 2019
Réponse de Alice H., Marcom Manager le 14 mai 2019
Dear customer ,
Greeting from The NALOD Da Nang.
Thank you for staying at our hotel during your visit to the city. We are sorry if there were inconvenience during your stay, we love to hear from you and improve.
We look forward to your next visit!
Thank you and best regards,
8/10 Bien
Marieta
13 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Marieta
Séjour de 7 nuits en avril 2019
Réponse de Alice H., Marcom Manager le 14 mai 2019
Dear customer ,
Greeting from The NALOD Da Nang.
Thank you for staying at our hotel during your visit to the city. We are very happy you enjoyed your stay and our services. The staff were really encouraged by your kind comment.
We look forward to your next visit!
Thank you and best regards,
10/10 Excellent
MIHYE
13 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
MIHYE
Séjour de 1 nuit en avril 2019
Réponse de Alice H., Marcom manager le 14 mai 2019
Dear customer ,
Greeting from The NALOD Da Nang.
Thank you for staying at our hotel during your visit to the city. We are very happy you enjoyed your stay and our services. The staff were really encouraged by your kind comment.
We look forward to your next visit!
Thank you and best regards,
2/10 Horrible
MIHYE
13 mai 2019
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
MIHYE
Séjour de 1 nuit en avril 2019
Réponse de Alice H., Marcom Manager le 14 mai 2019
Dear customer ,
Greeting from The NALOD Da Nang.
Thank you for staying at our hotel during your visit to the city. We are very happy you enjoyed your stay and our services. The staff were really encouraged by your kind comment.
We look forward to your next visit!
Thank you and best regards,
8/10 Bien
Voyageur vérifié
12 mai 2019
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en mai 2019
8/10 Bien
Voyageur vérifié
10 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en mai 2019
Réponse de Alice H., Marcom Manager le 14 mai 2019
Dear customer ,
Greeting from The NALOD Da Nang.
Thank you for staying at our hotel during your visit to the city. We are very happy you enjoyed your stay and our services. The staff were really encouraged by your kind comment.
We look forward to your next visit!
Thank you and best regards,
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en couple
7 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en avril 2019
Réponse de Alice, Marketing Manager le 8 mai 2019
Dear customer,
Greeting from The NALOD Da Nang.
Thank you for staying at our hotel during your visit to the city. We are very happy you enjoyed your stay and our services. The staff were really encouraged by your kind comment.
We look forward to your next visit!
Thank you and best regards,
8/10 Bien
Voyageur vérifié
3 mai 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en avril 2019
Réponse de Alice, Marketing Manager le 6 mai 2019
Dear customer,
Greeting from The NALOD Da Nang.
Thank you for staying at our hotel during your visit to the city. We hope you enjoyed your stay and our services.
We look forward to your next visit!
Thank you and best regards,
NALOD Da Nang Team
8/10 Bien
Pete
3 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Luxuary tunnelmaa vailla pieniä parannuksia
Pete
Séjour de 5 nuits en avril 2019
Réponse de Alice, Marketing Manager le 6 mai 2019
Dear Pete,
Greeting from The NALOD Da Nang.
Thank you for staying at our hotel during your visit to the city. We are very happy you enjoyed your stay and our services.
We look forward to your next visit!
Thank you and best regards,
NALOD Da Nang Team
8/10 Bien
Voyageur vérifié
2 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en avril 2019
Réponse de Alice H., Marketing Manager le 3 mai 2019
Dear customer,
Greeting from The NALOD Da Nang.
Thank you for staying at our hotel during your visit to the city. We are very happy you enjoyed your stay and our services. We look forward to your next visit!
Thank you and best regards,
NALOD Da Nang Team
10/10 Excellent
ChingFang
2 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
ChingFang
Séjour de 1 nuit en avril 2019
Réponse de Alice H., Marketing Manager le 3 mai 2019
Dear customer,
Greeting from The NALOD Da Nang.
Thank you for staying at our hotel during your visit to the city. We are very happy you enjoyed your stay and our services.
We look forward to your next visit!
Thank you and best regards,
NALOD Da Nang Team