Avis
8,0
Très bien
8,4/10
Propreté
8,6/10
Personnel et service
7,4/10
Équipements
8,0/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,0/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en couple
21 juin 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en juin 2019
Réponse de LS le 1 août 2019
Thank you for staying with us. We know you have many choices and your business is appreciated.
10/10 Excellent
Cédric
28 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Un hôtel à recommander
Cédric
Séjour de 1 nuit en mai 2019
8/10 Bien
Alain
4 sept. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Standard bon hôtel dans sa catégorie
Alain
Séjour de 1 nuit en août 2017
Réponse de glenda le 9 sept. 2017
Thank you for staying with us at the Econolodge of Custer. We want all of our guests to have a good stay and a wonderful time in the Black Hills.
8/10 Bien
LILIANE
3 août 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour sympa
LILIANE
Séjour de 1 nuit en juillet 2017
Réponse de glenda le 5 août 2017
thank you for staying with us and your review of our hotel. we are always happy to hear our guests have had a good stay and could stay longer! Lots of see and do in the Black Hills.
10/10 Excellent
Patrick, FRANCE
21 juin 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Super
Patrick
Réponse de glenda le 27 juin 2016
We appreciate you staying with us. We hope you had a great time.
6/10 Satisfaisant
FG76, Le Grand-Quevilly, France
10 août 2013
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Moyen
FG76
4/10 Médiocre
marie-claude, LA GENEVRAYE FRANCE
7 sept. 2011
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
custer ville proche de custer parc
marie-claude
10/10 Excellent
Amy
30 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Amy
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de General Manager le 4 oct. 2023
Thank you for making Econolodge of Custer your premier choice for accommodation.Your feedback is really appreciated. Looking forward to serving you again :)
8/10 Bien
Julie
20 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Convenient location
Julie
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de General Manager O'Shane Welsh le 25 sept. 2023
We’re grateful for your feedback. It’s our pleasure to provide the best possible service to our guests. On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations. Your satisfaction is important to us, and we will be using the feedback you provided to make improvements to ensure we offer an exceptional experience for our guests in the future. We look forward to the next time we’re able to serve you again. Have a wonderful day!
8/10 Bien
Voyageur vérifié
18 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de General Manager O'Shane Welsh le 25 sept. 2023
We’re grateful for your feedback. It’s our pleasure to provide the best possible service to our guests, and we’re glad that this commitment was reflected in your visit. We look forward to the next time we’re able to serve you again. Have a wonderful day!
8/10 Bien
MaryLane
17 sept. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
MaryLane
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
10/10 Excellent
William, Rockingham
14 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
William
Séjour de 4 nuits en septembre 2023
Réponse de General Manager O'Shane Welsh le 15 sept. 2023
Thank you for your wonderful review! I am happy to hear that our team provided you with excellent service. I will make sure that they receive your praises on their job well done. I am sure that this will make their day. Have an awesome day!
8/10 Bien
Edwin
25 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Edwin
Séjour de 4 nuits en août 2023
Réponse de General Manager le 25 août 2023
Thank you for making Econolodge of Custer your premier choice for accommodation.Your feedback is really appreciated. Looking forward to serving you again :)
10/10 Excellent
MARIO
Voyage en couple
25 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
MARIO
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de General Manager le 25 août 2023
Thank you for making Econolodge of Custer your premier choice for accommodation.Your feedback is really appreciated. Looking forward to serving you again :)
10/10 Excellent
Wanita
Voyage en groupe
19 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Wanita
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de General Manager le 25 août 2023
Thank you for making Econolodge of Custer your premier choice for accommodation.Your feedback is really appreciated. Looking forward to serving you again :)
6/10 Satisfaisant
raymond
15 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
raymond
Séjour de 3 nuits en août 2023
Réponse de General Manager O'Shane Welsh le 18 août 2023
Thank you for taking the time to complete our online survey. On behalf of the entire team we want to thank you for allowing us to accommodate you here. Have a great day!
10/10 Excellent
deniel
15 août 2023
Les points forts : Équipements
deniel
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de General Manager O'Shane Welsh le 18 août 2023
Thank you for making Econolodge, Custer your number one choice in the Black Hill for lodging accommodations. We want you to know how much we appreciate your review. our team works very hard to give you the best service possible. I am thrilled to hear that their hard work as paid off. We hope to see you again soon. Have an amazing day!
10/10 Excellent
bradley
Voyage en couple
7 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
bradley
Séjour de 3 nuits en août 2023
Réponse de General Manager O'Shane Welsh le 14 août 2023
Thank you so much for your positive feedback! We are thrilled to hear that you had a wonderful experience with us at our fine establishment. Our entire team works very hard to keep our guest happy and thanks to amazing guest like you, it was not unseen. We look forward to accommodate you again soon. Thank you
10/10 Excellent
Eric
2 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Eric
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de General Manager O'Shane Welsh le 5 août 2023
Hi Eric,We are grateful that you took the time to share your feedback with us. it is our pleasure to accommodate you on your visit to the Black Hills. We hope to see you again soon. Have a wonderful day
8/10 Bien
Rachel
Voyage en famille
28 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Decent stay
Rachel
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Réponse de General Manager le 29 juil. 2023
Thank you for making Econolodge of Custer your premier choice for accommodation.Your feedback is really appreciated as it helps us to improve our guest satisfaction. Sorry that we didn't meet your breakfast expectations. Looking forward to serving you again :)
10/10 Excellent
Timothy
Voyage en famille
26 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Timothy
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Réponse de General Manager le 29 juil. 2023
Thank you for making Econolodge of Custer your premier choice for accommodation.Your feedback is really appreciated as it helps us to improve our guest satisfaction. Sorry that we didn't meet your breakfast expectations. Looking forward to serving you again :)
6/10 Satisfaisant
Chris
Voyage en couple
24 juil. 2023
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Chris
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Réponse de General Manager le 29 juil. 2023
Thank you for making Econolodge of Custer your premier choice for accommodation.Your feedback is really appreciated. Looking forward to properly host you in the future :)
8/10 Bien
Marsha
Voyage en famille
24 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Marsha
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Réponse de General Manager le 29 juil. 2023
Thank you for making Econolodge of Custer your premier choice for accommodation.Your feedback is really appreciated. Looking forward to properly host you in the future :)
8/10 Bien
Jason
Voyage d’affaires
22 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Jason
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de General Manager le 29 juil. 2023
Thank you for making Econolodge of Custer your premier choice for accommodation.Your feedback is really appreciated. Looking forward to properly host you in the future :)
10/10 Excellent
Greg
Voyage en famille
20 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Greg
Séjour de 3 nuits en juillet 2023
Réponse de General Manager le 22 juil. 2023
Thank you for making Econolodge of Custer your premier choice for accommodation.Your feedback is really appreciated. Looking forward to serving you again :)
6/10 Satisfaisant
Duc
20 juil. 2023
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Duc
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Réponse de General Manager le 29 juil. 2023
Thank you for making Econolodge of Custer your premier choice for accommodation.Your feedback is really appreciated. Looking forward to properly host you in the future :)
10/10 Excellent
Teresa L
Voyage en couple
15 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Teresa L
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de General Manager le 16 juil. 2023
Thank you for making Econolodge of Custer your premier choice for accommodation.Your feedback is really appreciated. Looking forward to serving you again :)
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage en famille
14 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Overall, okay. No elevator!
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de General Manager le 14 juil. 2023
Thank you for making Econolodge of Custer your premier choice for accommodation. On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations. We do have a pool but we had to close it down to unforeseen maintenance issues. We hope for an opportunity to properly host you in the future.
6/10 Satisfaisant
Britt
9 juil. 2023
Britt
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Réponse de General Manager le 14 juil. 2023
Thank you for making Econolodge of Custer your premier choice for accommodation. On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations. We do have a pool but we had to close it down to unforeseen maintenance issues. We hope for an opportunity to properly host you in the future.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
8 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nice place
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de General Manager le 14 juil. 2023
Thank you for making Econolodge of Custer your premier choice for accommodation.Your feedback is really appreciated. Looking forward to serving you again :)
10/10 Excellent
Kimberly
Voyage en famille
7 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Kimberly
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de General Manager le 7 juil. 2023
Thank you for making Econolodge of Custer your premier choice for accommodation.Your feedback is really appreciated. Looking forward to serving you again :)
4/10 Médiocre
Randy
Voyage en famille
6 juil. 2023
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service et confort de la chambre
Not Pleased.
Randy
Séjour de 4 nuits en juin 2023
Réponse de General Manager le 7 juil. 2023
Thank you for making Econolodge of Custer your premier choice for accommodation. On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations. We do have a pool but we had to close it down to unforeseen maintenance issues. However, we do provide pool passes to use our off site pool location. We hope for an opportunity to properly host you in the future.
4/10 Médiocre
Randy
Voyage en famille
3 juil. 2023
Les points faibles : Confort de la chambre
Low cost low comfort
Randy
Séjour de 4 nuits en juin 2023
Réponse de General Manager le 7 juil. 2023
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you provided to make improvements to ensure we offer an exceptional experience for our guests in the future.I hope that you will consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with a superior experience.
4/10 Médiocre
jesse
Voyage en famille avec de jeunes enfants
28 juin 2023
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
jesse
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de General Manager le 28 juin 2023
Thank you for making Econolodge of Custer your premier choice for accommodation.On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations. We do have a pool but we had to close it down to unforeseen maintenance issues.We hope for an opportunity to properly host you in the future.
8/10 Bien
farron
27 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
farron
Séjour de 6 nuits en juin 2023
Réponse de General Manager le 28 juin 2023
Thank you for making Econolodge of Custer your premier choice for accommodation.Your feedback is really appreciated. Looking forward to serving you again :)
8/10 Bien
Johnny
Voyage en famille avec de jeunes enfants
27 juin 2023
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Johnny
Séjour de 3 nuits en juin 2023
Réponse de General Manager le 28 juin 2023
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at Econo Lodge.On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations. We do have a pool but we had to close it down to unforeseen maintenance issues. We anticipated that our valued guests would still be interested in using a pool so we do provide pool passes at our front desk to use any of our 5 offsite pool locations. We will be using your feedback to make improvements, so that we can provide exceptional experiences for our guests.We hope for an opportunity to properly host you in the future.
10/10 Excellent
Gregory
Voyage en groupe
20 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great 2 night stay.
Gregory
Séjour de 2 nuits en juin 2023
Réponse de Assistant Manager le 26 juin 2023
Thank you for making EconoLodge of Custer your premier choice for accommodation.Your feedback is really appreciated as it helps us to improve our guest satisfaction. Sorry that we didn't meet your breakfast expectations. Looking forward to serving you again :)
10/10 Excellent
Kayla
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
16 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Kayla
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de General Manager le 18 juin 2023
Thank you for making Econolodge of Custer your premier choice for accommodation.Your feedback is really appreciated. Looking forward to serving you again :)
8/10 Bien
Paul
15 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Paul
Séjour de 2 nuits en juin 2023
Réponse de General Manager le 18 juin 2023
Thank you for making Econolodge of Custer your premier choice for accommodation.Your feedback is really appreciated. Looking forward to serving you again :)
10/10 Excellent
Holly
Voyage en famille
12 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Holly
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de General Manager le 13 juin 2023
Thank you for making EconoLodge of Custer your premier choice for accommodation.Your feedback is really appreciated. Looking forward to serving you again :)
4/10 Médiocre
Bethany
7 juin 2023
Bethany
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de General Manager le 10 juin 2023
Thank you for making EconoLodge of Custer your premier choice for accommodation.Your feedback is really appreciated. Looking forward to serving you again :)
8/10 Bien
Megan
Voyage en famille
30 mai 2023
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Megan
Séjour de 2 nuits en mai 2023
Réponse de Assistant Manager le 31 mai 2023
Thank you for taking the time to complete our online survey, I apologize we failed to meet your expectations regarding our parking lot. We appreciate your feedback though and will share it with the appropriate department. Hope to see you again on your next trip!
6/10 Satisfaisant
Maria Annie
Voyage en famille
26 mai 2023
Maria Annie
Séjour de 2 nuits en mai 2023
Réponse de Assistant Manager le 26 mai 2023
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel.Your feedback is very important to us and we can assure you that we will use this information to do everything possible to create an enjoyable experience for each of our guests.
8/10 Bien
Teresa D
Voyage en couple
21 mai 2023
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Teresa D
Séjour de 2 nuits en mai 2023
Réponse de General Manager le 21 mai 2023
Hello, Thank you for making Econo Lodge of Custer your premier choice for accommodation.Your feedback is really appreciated. Looking forward to serving you again :)
10/10 Excellent
Maureen
23 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Very convenient, quiet and clean.
Maureen
Séjour de 1 nuit en septembre 2022
Réponse de General Manager le 23 sept. 2022
Thank you for making EconoLodge of Custer your premier choice for accommodation.Your feedback is really appreciated. Looking forward to serving you again :)
10/10 Excellent
Samuel
19 sept. 2022
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Samuel
Séjour de 1 nuit en septembre 2022
Réponse de General Manager le 23 sept. 2022
Thank you for making EconoLodge of Custer your premier choice for accommodation.Your feedback is really appreciated. Looking forward to serving you again :)
8/10 Bien
Joel
Voyage en groupe
19 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Joel
Séjour de 2 nuits en septembre 2022
Réponse de General Manager le 23 sept. 2022
Thank you for making EconoLodge of Custer your premier choice for accommodation.Your feedback is really appreciated. Looking forward to serving you again :)
10/10 Excellent
Jana
8 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Jana
Séjour de 1 nuit en septembre 2022
Réponse de General Manager le 10 sept. 2022
Thank you for making EconoLodge of Custer your premier choice for accommodation.Your feedback is really appreciated. Looking forward to serving you again :)
8/10 Bien
Lavea
Voyage en famille
4 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Lavea
Séjour de 2 nuits en septembre 2022
Réponse de General Manager le 10 oct. 2022
Thank you for choosing EconoLodge as your premier choice for accommodation in Custer. Our most sincere apology but unfortunately your reservation would not qualify you for points since it was booked via third party. Hope to see you again soon!
10/10 Excellent
Rosalyn
3 sept. 2022
Rosalyn
Séjour de 3 nuits en juillet 2022
Réponse de General Manager le 7 sept. 2022
Thank you for making EconoLodge of Custer your premier choice for accommodation.Your feedback is really appreciated. Looking forward to serving you again :)