Piscine couverte, chaises longues

Avis sur Ramada Plaza by Wyndham Craiova

4 out of 5
Ramada Plaza by Wyndham Craiova
Strada Calea Bucuresti 1, Craiova

Avis

8,8

Excellent

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 60 avis sur 98." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 25 avis sur 98." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 5 avis sur 98." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 5 avis sur 98." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 3 avis sur 98." "

9,2/10

Propreté

8,8/10

Personnel et service

8,6/10

Équipements

9,2/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

8,8/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Séjour de 1 nuit en août 2020

10/10 Excellent

Mitch

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Mihaela le 17 nov. 2023
Good afternoon,Thank you for your feedback, we appreciate your kind words.We really hope you will be visiting us again soon.Best regards

10/10 Excellent

Ece

Séjour de 5 nuits en janvier 2023
Réponse de Mihaela le 17 nov. 2023
Good afternoon,Thank you for your feedback, we appreciate your kind words.We really hope you will be visiting us again soon.Best regards!

8/10 Bien

Brion

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Staff are very friendly and helpfulness it’s a bit pricey

10/10 Excellent

Eric

Séjour de 2 nuits en octobre 2022
Réponse de Denisa Stefanescu le 27 oct. 2022
Good afternoon,Thank you for your feedback, we appreciate your kind words.We really hope you will be visiting us again soon.Best regards

8/10 Bien

Alexa

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Eine Nacht in Craiova
Der Aufenthalt war sehr schön. Es hat alles geklappt.
Séjour de 1 nuit en août 2022

10/10 Excellent

MARIA, HUMMELSTOWN

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Excellent service and amazing staff . Booked the suite and it was perfect for 3 people . Definitely the place to stay in Craiova !
Séjour de 2 nuits en mai 2022

10/10 Excellent

IREM

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Yorum
Tesisteki temizlik,hizmet gayet iyi olup, personeleri güleryüzlü oldukça iyiydi. Craiova'daki en iyi otel diyebilirim.
Séjour de 4 nuits en mars 2022
Réponse de Denisa Stefanescu le 11 avr. 2022
Dear guest, Thank you for your positive feedback, we are more than happy to hear you enjoyed your stay with us. Hope to welcome you back soon! Best regards

10/10 Excellent

Ece

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Gayet guzel temiz ve konforli bir otel
Séjour de 13 nuits en janvier 2022
Réponse de Denisa Stefanescu le 25 janv. 2022
Good afternoon, Thank you for you feedback, we are glad you enjoyed your stay and hope you will be visiting us soon. Best regards

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Best One
Craiovadaki en kaliteli oteldi.
Séjour de 3 nuits en décembre 2021
Réponse de Denisa Stefanescu le 14 déc. 2021
Dear guest, Thank you for your review, we hope you will be visiting us again soon. Best regards!

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
The hotel was perfect in terms of cleanliness and comfort. Also, being close to the city center is a huge advantage.
Séjour de 3 nuits en décembre 2021
Réponse de Denisa Stefanescu le 14 déc. 2021
Dear guest, Thank you for your review, we hope you will be visiting us again soon. Best regards!

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Business Trip
A nice location and hotel for a short stay due to a business trip
Séjour de 1 nuit en octobre 2021
Réponse de Denisa Stefanescu le 14 déc. 2021
Dear guest, Thank you for your review, we hope you will be visiting us again soon. Best regards!

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 11 nuits en septembre 2021

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 6 nuits en août 2021

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Ramada Craiova
Gayet konforlu ve temiz bir otel ama restoran ve restoranin hizmet kalitesi vasatti.
Séjour de 11 nuits en mai 2021

2/10 Horrible

Asil

Séjour de 10 nuits en mai 2021
Réponse de Denisa Stefanescu le 7 juin 2021
Dear mr. Asil Sun, We're sorry your stay was not excellent - we'll work hard to fix the issue you experienced if you could provide more details about what disappointed you. Best regards, Denisa Stefanescu, Room Revenue Manager

2/10 Horrible

Kivilcim

Séjour de 10 nuits en mai 2021
Réponse de Denisa Stefanescu le 7 juin 2021
Dear mr. Kivilcim Senturk, We're sorry your stay was not excellent - we'll work hard to fix the issue you experienced if you could provide more details about what disappointed you. Best regards, Denisa Stefanescu, Room Revenue Manager

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Séjour de 2 nuits en mai 2021
Réponse de Denisa Stefanescu le 10 juin 2021
Dear guest, Thank you for your feedback, we are glad your stay was excellent. We are really looking forward to welcome you back soon. Best regards!

10/10 Excellent

KONSTANTINOS

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en septembre 2020

10/10 Excellent

KONSTANTINOS

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Ίσως το καλύτερο ξενοδοχείο της Craiova..!
Στο ξενοδοχείο μείναμε για δύο νύχτες για δουλειές στην γύρω περιοχή. Άνετο μεγάλο parking μπροστά από την κεντρική είσοδο. Χαμογελαστή υποδοχή από το προσωπικό και άμεσο check-in. Άνετοι μεγάλοι καθαροί χώροι, ένα σύγχρονο ξενοδοχείο. Δωμάτια άνετα και με καλή πολύ ηχομόνωση. Δωρεάν γρήγορο wi-fi. Το πρωινό πολύ καλό σε ποικιλία και ποιότητα αλλά και ο καφές espresso γνωστής ιταλικής μάρκας. Το κέντρο της πόλης είναι μόνο 3΄ με τα πόδια. Μείναμε πολύ ευχαριστημένοι από την διαμονή μας, θα το προτιμήσουμε πάλι για δουλείες στην περιοχή
Séjour de 1 nuit en septembre 2020
Réponse de Denisa Stefanescu le 25 sept. 2020
Dear mr. Konstantinos, Thank you for this excellent review, we are delighted to hear we were able to meet your expectations and you had a pleasant time. We hope to welcome you back soon! Best regards, Denisa Stefanescu Room Revenue Manager

10/10 Excellent

Luciano

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 4 nuits en février 2020

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Garanzia a Craiova
Struttura che merita sicuramente le 4 stelle. Area Fitness un po piccola ma sufficiente. Trattasi di una sicurezza a Craiova. Altamente consigliato.
Séjour de 4 nuits en janvier 2020

4/10 Médiocre

NAZMY

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Not a 4 star service
Although it is a 4 star hotel, but did not replenish the daily coffee & tea in the room. Extra charging for pool usage!!!
Séjour de 5 nuits en décembre 2019

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Excellent location close to the town centre and sightseeing.
Séjour de 2 nuits en octobre 2019
Réponse de Lia Suciu le 16 nov. 2019
Thank you very much for your feedback.

10/10 Excellent

Micha

Séjour de 3 nuits en octobre 2019

4/10 Médiocre

Burak

Les points faibles : Propreté
Smell of toilet in the room
In the room 208, toilet was smelling bad. House keeping left the door open each day. That was why there was bad smell in all the room. Don’t you have a room which is not smelling bad ?
Séjour de 4 nuits en octobre 2019
Réponse de Lia Suciu le 16 nov. 2019
Dear Guest, Thank you very much for your feedback and for taking the time to bring this to my attention. I would like to assure you that we will follow this up immediately.

2/10 Horrible

Burak

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Sigara içilmiş oda
Odada sigara içilmiş, çok kötü sigara kokuyordu.
Séjour de 1 nuit en octobre 2019
Réponse de Lia Suciu le 16 nov. 2019
Thank you very much, I will take immediately action on it.

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en septembre 2019
Réponse de Lia Suciu le 16 nov. 2019
Thanks again

8/10 Bien

HANA HEN

Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Propreté
Séjour de 4 nuits en août 2019
Réponse de Lia le 12 sept. 2019
Thank you for your feedback

6/10 Satisfaisant

Justyna, Radom

Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Dobra lokalizacja i tyle
Spaliśmy w Ranmadzie w Craiovej dwie noce, hotel czysty w miarę blisko starego miasta (spacerkiem parę minut), śniadania przeciętne. Obsługa pokoi nie uzupełnia kawy, herbaty i wody.
Séjour de 2 nuits en août 2019
Réponse de Ramada Plaza le 14 août 2019
Thank you very much for your feedback.

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Séjour de 1 nuit en août 2019
Réponse de Ramada Placza le 14 août 2019
Thank you very much for your feedback

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Équipements
Beautiful hotel and premises in a central location. My only major issue is that guests gave to use the pool. One of the reasons we chose this hotel was to use the pool after a long day of driving only to find out its about 7.5 euros a person to use the pool, even as a guest at the hotel! Quite disaplointed that this was not clear in advance as it might have changed our plans.
Séjour de 1 nuit en juillet 2019
Réponse de Ramada Plaza Craiova le 14 août 2019
Thank you very much for your feedback

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté
Séjour de 2 nuits en juillet 2019
Réponse de Lia Suciu le 12 juil. 2019
Dear Guest, Thank you very much for your feedback.

10/10 Excellent

Nicoleta

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent experience at this wonderful hotel.
Séjour de 1 nuit en juin 2019
Réponse de Lia Suciu le 1 juil. 2019
Dear Guest, Thank you very much for your feedback and kind words.

10/10 Excellent

BARUCH

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
The hotel is very good. The hotel's restaurant was less good then i expected the sport centr very good
Séjour de 3 nuits en juin 2019
Réponse de Lia Suciu le 1 juil. 2019
Dear Guest, Thank you very much for your feedback. Please rest assured we took all your feedback into consideration.

8/10 Bien

Jan

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en mai 2019
Réponse de Lia Suciu le 23 mai 2019
Dear Guest, Thank you very much for you feedback.

10/10 Excellent

elad

Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en mai 2019
Réponse de Lia Suciu le 23 mai 2019
Dear Guest, Thank you very much for your feedback.

10/10 Excellent

irina

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en mai 2019
Réponse de Lia Suciu le 23 mai 2019
Dear Guest, Thank you very much for your feedback.

10/10 Excellent

irina

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en mai 2019
Réponse de Lia Suciu le 23 mai 2019
Dear Guest, Thank you very much for your feedback.

4/10 Médiocre

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté et équipements
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
good sauna area, pool and central location in the heart of town.
Séjour de 1 nuit en avril 2019
Réponse de Lia Suciu le 27 mai 2019
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback.

6/10 Satisfaisant

Matthew

Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service et confort de la chambre
not really a 4 star
The hotel itself is fairly new and everywhere appears clean and tidy, the food was also very nice, but there are a few too many little things with this hotel that stop it being a 4 star hotel in my opinion. Having booked a suite for the week, you'd expect that the bottle of free water would be replaced at some point and that it wouldn't be just a one off! the same goes for the coffee pods for the in room coffee machine, they want to charge you 7Lei for a pod and there is no kettle to make a normal hot drink with!! yes its not be a lot and in fact its quite cheap, but in any other 4 star hotel you get so many free per day and when you're in a suite you do expect that extra service. The AC wasn't working properly in my room and in fact the room was increasing in temperature, when I explained this to the staff they arranged for a technician to sort this but it took 72hrs for the temperature to get down to 21 degrees! after extending my stay its only just got down to 20 degrees after another 48hrs. Extended again so it might hit 18 degrees by the time I leave. The bed's extremely comfortable, the desk to work from is great, The Safe's a tad small for laptops, the bathroom is large and the toiletries are replaced daily, no spare towels, and the gown was removed from my room one day and had to ask for it to be returned!! 36 Lei to use the Gym and pool area of which both look very small!! there is nothing in the small print for these extra charges
Séjour de 4 nuits en avril 2019
Réponse de Lia Suciu le 17 avr. 2019
Dear Guest, I was deeply disturbed to read about your feedback regarding your recent experience at our hotel. I appreciate the fact that you have let us know about the experience so that we can get to the root of the issue and take the necessary corrective action. I fully understand your anger and I ask you to accept my deepest apologies for the inconvenience and discomfort you have suffered I hope next time you return to Craiova to give us the opportunity to restore your faith in our hotel and my team. Please contact my office directly and I will ensure that the appropriate arrangements are done to ensure a memorable experience. We look forward to welcoming you back, in the mean time if I can be of any assistance please do not hesitate to contact me. Best regards, Lia Suciu

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Almost perfect...
Everything was outstanding but the fact I surprisingly found out that I have to pay for the pool & spa access, as I have made the booking online.
Séjour de 2 nuits en avril 2019
Réponse de Lia Suciu le 17 avr. 2019
Dear Guest, Thank you for taking the time to review your stay with us. I was very happy to read you enjoyed your stay with us and that you appreciated the high level of service we aim to offer to our guests. I hope we will welcome you back soon and that you will have the time to discover more of the services our hotel has to offer. Best regards, Lia Suciu General Manager

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
All staff spoke excellent English, impressive modern rooms especially compared with other local offerings, definitely worth the money. Food including breakfast was also excellent.
Séjour de 1 nuit en avril 2019
Réponse de Lia Suciu le 17 avr. 2019
Dear Guest Thank you for taking the time to review your stay with us. I am very happy that you enjoyed your visit and that you enjoyed our hotel and our tasty and diversified menu. Also, It gives me great pleasure that you appreciated the high level of service we aim to provide to our guests and I will make sure to pass on your kind comments to my team. I hope to have the pleasure to welcome you back soon and that during your next visit we will enchant you with our delicious menu at Ellipse Restaurant. Kind regards, Lia Suciu General Manager

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en groupe, Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
all, the breakfast, the rooms, the People on Reception
Séjour de 4 nuits en mars 2019
Réponse de Lia Suciu le 27 mars 2019
Dear Guest, Thank you very much for your feedback.

10/10 Excellent

Roxana

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 6 nuits en mars 2019
Réponse de Lia Suciu le 19 mars 2019
Dear Guest, Thank you very much for staying with us and for your positive feedback.

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Séjour de 1 nuit en mars 2019
Réponse de Lia Suciu le 17 avr. 2019
Dear Guest, Thank you very much for taking the time to review and give us your feed-back.

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
I am really happy with the Hotel and specially the staff. They made us feel at home since the check in. Would definitely stay again here.
Séjour de 2 nuits en février 2019
Réponse de Lia Suciu le 27 févr. 2019
Thank you for choosing Ramada Plaza Craiova and for taking the time to share your review with the community. It was a pleasure reading your feedback and learning that you enjoyed your stay in our hotel. We hope to have the pleasure of welcoming you in the future as well. Lia Suciu

8/10 Bien

BIHTER

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en février 2019
Réponse de Lia Suciu le 12 févr. 2019
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

6/10 Satisfaisant

Yosef

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
נחמד +
המלון מפנק די במרכז עם ארוחת בוקר טובה אבל שהגעתי בתשע כבר כמעט ולא נשאר כלום עד שעשו לנו חיכינו כחצי שעה בנוסף ביום הראשון באנו להרשם לספא וטיפולי פנים ואמרו שאין מקום עד שבוע אחרי.. די התבאסנו אפילו לא השאירו חלון זמן בודד ביום פשוט הכל היה מלא לשבוע מראש .. חבל שלא נותנים עדיפות לאורחי המלון . במחיר המלון פי 2 ממלון אחר וזה היה השיקול שלקחנו את המלון הזה בגלל המסכים.. להבא כבר ניקח מלון אחר..
Séjour de 3 nuits en janvier 2019
Réponse de Lia Suciu le 12 févr. 2019
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 Excellent

benny

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en décembre 2018
Réponse de Lia Suciu le 12 févr. 2019
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!