Avis sur Wyndham Loutraki Poseidon Resort
Wyndham Loutraki Poseidon Resort
Thesi Boutsi B, Loutraki, Korinthias, Loutraki-Agioi Theodoroi, Peloponnese
Avis
7,6
Bien
7,8/10
Propreté
7,8/10
Personnel et service
6,8/10
Équipements
6,8/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
7,2/10
Écoresponsabilité
Avis
9 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Séjour de 7 nuits en septembre 2019
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
28 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en août 2019
Réponse de General Manager le 5 sept. 2019
Dear Guest,
We appreciate you taking the time to provide us with your rating.
We do hope though you give us another chance to welcome you back in the future.
Kind regards,
Christiana Mavroeidi
General Manager
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires, Voyage en couple
14 juin 2019
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en juin 2019
Réponse de General Manager le 17 juin 2019
Dear Guest,
Thank you for staying with us and for taking your time to rate your experience with us.
We regret to see that you were not satisfied with your stay and we apologize for any inconvenience we may have caused for you.
We hope that despite the inconveniences we can welcome you back again in the future.
Sincerely yours,
Christiana Mavroeidi
General Manager
4/10 Médiocre
thierry
25 avr. 2019
Les points faibles : Personnel et service
Eviter le hors saison
thierry
Séjour de 1 nuit en avril 2019
Réponse de General Manager le 20 mai 2019
Dear Guest
Thank you for staying with us and for taking your time to rate your experience with us.
We regret to see that you were not satisfied with your stay and we apologize for any inconvenience we may have caused for you.
We hope that despite the inconveniences we can welcome you back again in the future.
Sincerely yours,
Christiana Mavroeidi
General Manager
6/10 Satisfaisant
Chantal
14 sept. 2018
Pour un court séjour,pas trop loin d’Athenes
Chantal
Séjour de 1 nuit en septembre 2018
Réponse de General Manager le 15 oct. 2018
Dear Ms Chantal,
Thank you for staying in Wyndham Loutraki Poseidon Resort and sharing your positive comments.
Even if you had a short stay, we were truly pleased to know that you were happy with our hotel and its location.
Kind regards,
Aristidis Moustakas
General Manager
8/10 Bien
nicolas
3 août 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
nicolas
Séjour de 1 nuit en août 2018
Réponse de General Manager le 5 nov. 2018
Dear Mr Nicolas,
Thank you for sharing your positive review with the traveling community of Hotels.com.
Kind regards,
Aristidis Moustakas
General Manager
10/10 Excellent
Anne Laure
23 juin 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Agréable bien que vieillissant
Anne Laure
Séjour de 2 nuits en juin 2017
Dear Valued Guest,
Thank you for taking the time to post your review on Hotels.com
We are looking forward to welcome you again at the Wyndham Loutraki Poseidon Resort during your next stay in Loutraki.
Sincerely yours,
Leonidas Tsagaris
General Manager
8/10 Bien
Annie, Paris
18 mai 2017
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Situation magnifique, grand confort.
Annie
Réponse de General Manager le 13 juin 2017
Dear Mrs. Annie,
Thank you selecting our hotel for your stay while visiting Loutraki!
We would like to thank you for taking the time to leave your review on Expedia.com.
It is mainly through our guest’s feedback that we may discover ways to upgrade our services and facilities to impeccable quality standards.
We are looking forward to welcome you again at the Wyndham Loutraki Poseidon Resort during your next stay in Loutraki.
Sincerely yours,
Leonidas Tsagaris
General Manager
10/10 Excellent
Vasilis
Voyage en famille
29 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Vasilis
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
10/10 Excellent
John
29 août 2023
John
Séjour de 2 nuits en août 2023
10/10 Excellent
Maria
Voyage en groupe
26 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Maria
Séjour de 2 nuits en août 2023
8/10 Bien
Dimitrios
Voyage en famille
20 août 2023
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
A fair choice
Dimitrios
Séjour de 9 nuits en août 2023
6/10 Satisfaisant
Ciro
Voyage en famille
19 août 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté
Così così
Ciro
Séjour de 8 nuits en août 2023
10/10 Excellent
John
Voyage en famille
31 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
John
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
8/10 Bien
Elaine
28 juil. 2023
Elaine
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
10/10 Excellent
Theodoros
Voyage en famille
16 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Theodoros
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
10/10 Excellent
Stella
10 juil. 2023
Stella
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
8/10 Bien
Anthony
29 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Anthony
Séjour de 2 nuits en juin 2023
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
21 juin 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Major issues with hotel and management
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en juin 2023
Réponse de Guest service Wyndham Loutraki Poseidon Resort le 22 juin 2023
Thank you for taking the time to post your review.We are sorry to hear that you were not satisfied with our hotel facilities and services during your stay. Please note that we take all guest reviews very seriously, both positive and negative, and through them we are able to seek knowledge and growth to better serve our guests. This was exactly the reason why our Guest Service Manager tried to reach you. Like you said, you spoke, and he asked you if you could meet him, but your answer was:" I dont want to meet you, and i dont want to speak to you. I dont want to pay a cent." By doing this, you denied him the right to further communicate with you, and to try to help.Upon your room check in you reported in our front office the issue with the balcony door, malfunction and our maintenance staff fixed the issue immediately.We investigated your claim that we breached the security of your room, and we would like to inform you that our housekeeping staff didnt find a " do not disturb" sign attached to the handle of your room, so they proceeded with cleaning.Amenities such as iron and ironing board are available on demand as we are a resort rather than a city hotel and we provided to you when you requested. We apologize that the portable hairdryer was missing but again upon reporting it we acted immediately.We would also like to mention that the room that you stayed in has been renovated recently. It is in the same state as presented on our site and brochures.Again, thank you for your feedback, and we hope we will have the opportunity to accommodate you again in order to ensure your next stay is much more satisfactory.Best regards,
8/10 Bien
Jelmer
Voyage en famille
12 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Goed verblijf met wat kanttekeningen.
Jelmer
Séjour de 3 nuits en août 2022
2/10 Horrible
Sokratis
Voyage en famille
21 juil. 2022
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Sokratis
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
4/10 Médiocre
Thomas
19 juil. 2022
Thomas
Séjour de 2 nuits en juillet 2022
Réponse de Wyndham Loutraki Poseidon Team le 28 juil. 2022
Dear Mr. Thomas, Thank you for choosing Wyndham Loutraki Poseidon Resort for your stay and for your rating (4 out of 10). As we strive to provide our guests with the best possible services, we would like to know more about your experience, if you could take some time and share your review with us. We look forward to hearing from you and moreover welcoming you back to our resort. Kind regards
6/10 Satisfaisant
Jacob
Voyage en famille
12 juil. 2022
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Et 3-4 stjernet ophold
Jacob
Séjour de 4 nuits en juillet 2022
Réponse de Wyndham Loutraki Poseidon Team le 28 juil. 2022
Thank you for taking the time to post your review.
We appreciate your positive feedback about our room and our staff.
Regarding your comments about the maintenance of the room, we inform you that our staff makes every possible effort to maintain our facilities as well as possible. We also inform you that these rooms are scheduled to be renovated in the second renovation plan in the fall along with the common areas. Also, Regarding the maintenance of the exterior spaces we have already made several changes.
We will take into serious consideration all your comments.
It is my honest hope that this recent experience will not deter you from giving us the pleasure of welcoming you back to the Wyndham Loutraki Poseidon Resort in the future and for giving us the chance to restore your faith in our services.
10/10 Excellent
Michael, WOODRIVER
Voyage en famille avec de jeunes enfants
23 oct. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Michael
Séjour de 2 nuits en octobre 2021
10/10 Excellent
Ina
Voyage en famille
19 sept. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ina
Séjour de 7 nuits en septembre 2021
6/10 Satisfaisant
Iakovos
Voyage en groupe
9 sept. 2021
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Iakovos
Séjour de 5 nuits en août 2021
10/10 Excellent
John
27 août 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
John
Séjour de 9 nuits en août 2021
10/10 Excellent
ARGYRIOS
Voyage en famille
22 août 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
ARGYRIOS
Séjour de 2 nuits en août 2021
8/10 Bien
Tea
Voyage en famille
5 août 2021
Les points forts : Confort de la chambre
Vool een all inclusive hotel
Tea
Séjour de 2 nuits en juillet 2021
Réponse de Wyndham Loutraki Poseidon Team le 25 août 2021
Dear valued guest,
Thank you for taking the time to post your review on Hotels.com
I am sorry to hear that you were not satisfied from our hotel facilities & services during your stay. We will take into serious consideration all your comments and rest assured that we have brought each of the issues you expressed to the attention of our staff.
It is our honest hope that this recent experience will not deter you from giving us the pleasure of welcoming you back to the Wyndham and Ramada Loutraki Poseidon Resort in the future and for giving us the chance to restore your faith in our services.
8/10 Bien
marcus
Voyage en famille
4 août 2021
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
marcus
Séjour de 14 nuits en juillet 2021
Réponse de Wyndham Loutraki Poseidon Team le 25 août 2021
Dear valued guest,
We would like to thank you for taking the time to leave your review on Hotels.com. We have taken all your comments on board and will look into them in greater detail .It is mainly through our guest’s feedback that we may discover ways to upgrade our services and facilities to impeccable quality standards.
8/10 Bien
Zoltán
31 juil. 2021
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Zoltán
Séjour de 5 nuits en juillet 2021
Réponse de Wyndham Loutraki Poseidon Team le 25 août 2021
We are grateful for your review on Hotels.com.
As we are continually striving to improve the services offered by our hotel, your comments are greatly appreciated in helping us to enhance the experience of our guests.We always try to achieve the best levels of quality and service for all our guests.
We hope to welcome you back soon to our Resort on your next visit to Loutraki!
10/10 Excellent
Eleni
Voyage en famille
21 juin 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Eleni
Séjour de 2 nuits en juin 2021
4/10 Médiocre
Marilena
Voyage en famille
5 oct. 2020
Les points faibles : Propreté et personnel et service
Marilena
Séjour de 1 nuit en octobre 2020
8/10 Bien
Martyna
24 sept. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Martyna
Séjour de 1 nuit en août 2020
6/10 Satisfaisant
Sofia
1 sept. 2020
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Sofia
Séjour de 1 nuit en août 2020
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
Voyage en famille
11 août 2020
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en août 2020
8/10 Bien
Nick
Voyage en famille
29 juil. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
loutraki resort
Nick
Séjour de 1 nuit en juillet 2020
8/10 Bien
Kleoniki
Voyage en famille
20 juil. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Kleoniki
Séjour de 1 nuit en juillet 2020
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille
1 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en octobre 2019
Réponse de General Manager le 4 déc. 2019
General Manager
Dear Guest,
Thank you for staying at Wyndham Loutraki Poseidon Resort and for taking your time to rate your experience with us. We truly hope that we will have the opportunity of welcoming you back soon in the future.
Kind Regards,
Christiana Mavroeidi
General Manager
10/10 Excellent
KONSTANTINOS
29 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
KONSTANTINOS
Séjour de 3 nuits en octobre 2019
Réponse de General Manager le 4 déc. 2019
Dear Guest,
Let us thank you for recommending Wyndham Loutraki Poseidon Resort after the experience you had with us! We truly hope that we will have the opportunity of welcoming you back soon in the future.
Kind Regards,
Christiana Mavroeidi
General Manager
10/10 Excellent
xanthe
Voyage en famille
27 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent location and views
xanthe
Séjour de 2 nuits en octobre 2019
Réponse de General Manager le 4 déc. 2019
Dear Guest,
Let us thank you for recommending Wyndham Loutraki Poseidon Resort after the experience you had with us! It is great pleasure for us to receive a combination of positive comments for our amazing location, our helpful and attentive staff and the comfortable rooms.We truly hope that we will have the opportunity of welcoming you back soon in the future.
Kind Regards,
Christiana Mavroeidi
General Manager
6/10 Satisfaisant
Iris, Toa Alta, Puerto Rico
Voyage en famille
26 oct. 2019
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Iris
Séjour de 2 nuits en octobre 2019
Réponse de General Manager le 4 déc. 2019
Dear Guest,
Thank you for staying at Wyndham Loutraki Poseidon Resort and for taking your time to rate your experience with us. We are glad to know that you were pleased with our hotel views and the attentive staff but we are deeply sorru to hear that you did not like our facilities. There are updates planned for next season, in hopes that we can improve our guest's experience. We hope that despite the inconveniences we can welcome you back again in the future.
Kind Regards,
Christiana Mavroeidi
General Manager
6/10 Satisfaisant
Luis
16 sept. 2019
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Necesita renovación
Luis
Séjour de 1 nuit en septembre 2019
6/10 Satisfaisant
ALEXIS
13 sept. 2019
Les points forts : Propreté
Disappointing for a 5 star resort
ALEXIS
Séjour de 1 nuit en septembre 2019
4/10 Médiocre
Lawrence
10 sept. 2019
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Lawrence
Séjour de 8 nuits en août 2019
8/10 Bien
Voyageur vérifié
31 août 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en août 2019
Réponse de General Manager le 5 sept. 2019
Dear Guest,
Thank you for taking the time to leave your review.
However, we'd like to learn more about your situation and what exactly happened that left you unsatisfied of your stay. We want to make things right thus we look forward to hearing from you and earning back your trust.
Sincerely yours,
Christiana Mavroeidi
General Manager
2/10 Horrible
ELEFTHERIA
30 août 2019
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Επειγόντως ανακαίνιση
ELEFTHERIA
Séjour de 6 nuits en août 2019
6/10 Satisfaisant
VLASIOS
28 août 2019
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Weekend escape.
VLASIOS
Séjour de 1 nuit en mai 2019
Réponse de General Manager le 5 sept. 2019
Dear Guest,
Thank you for your comments.
We understand your dissatisfaction regarding the fact that you have not been pleased with our facilities and we hope that although you have had this experience, we will be able to welcome you again in the future to make amends.
Kind regards,
Christiana Mavroeidi
General Manager
10/10 Excellent
Olga
14 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Olga
Séjour de 5 nuits en août 2019
Réponse de General Manager le 5 sept. 2019
Dear Ms Olga,
We are delighted to read your positive rating about your recent visit to Loutraki and we are very happy to learn that your stay with us, at Wyndham Loutraki Poseidon Resort, was nothing else but perfect.
We will be looking forward to seeing you among our guests in the future.
Sincerely yours,
Christiana Mavroeidi
General Manager
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
11 août 2019
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en août 2019
Réponse de General Manager le 14 août 2019
Dear Guest,
Thank you for staying at Wyndham Loutraki Poseidon Resort and for taking your time to rate your experience with us. We are sorry that we did not meet your expectations to the utmost and hope we have the opportunity to accommodate you again in order to ensure your next stay is much more satisfactory.
Kind Regards,
Christiana Mavroeidi
General Manager