Avis sur Radisson Collection Royal Hotel, Copenhagen
Radisson Collection Royal Hotel, Copenhagen
Hammerichsgade 1, Copenhagen
Avis
9,2
Merveilleux
9,4/10
Propreté
9,2/10
Personnel et service
8,6/10
Équipements
9,0/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
9,0/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage d’affaires
17 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de Andrej, Front Office le 17 août 2023
Dear Didier,Thank you for the feedback. We are glad to hear that you overall had a pleasant experience at our hotel and that you will consider staying with us again.Kind regards,
10/10 Excellent
Fethi
7 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Fethi
Séjour de 2 nuits en septembre 2022
Réponse de Service Manager le 7 sept. 2022
Dear Fethi, Thank you so much for a great review and for rating us 10 out of 10. It is always nice when a guest recognizes our efforts and for that we thank you. We look forward to welcoming you back in the near future. Thank you and kind regards,Oriol Peral, Service ManagerRadisson Collection Royal Hotel Copenhagen
10/10 Excellent
PATRICK
Voyage en famille
3 janv. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
SEJOUR FAMILLE
PATRICK
Séjour de 7 nuits en décembre 2021
Réponse de Lina le 4 janv. 2022
Dear Sejour Famille,
Merci beaucoup pour cette excellente critique et pour nous avoir évalué 10 sur 10. C'est toujours agréable lorsqu'un client reconnaît nos efforts et pour cela, nous vous remercions.
Nous sommes impatients de vous accueillir à nouveau dans un proche avenir. Merci.
Sincères amitiés,
Radisson Collection Royal Hotel Copenhague
10/10 Excellent
marilyne
15 nov. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
marilyne
Séjour de 4 nuits en novembre 2021
Réponse de Front Office le 17 nov. 2021
Dear Ignacio, Thank you so much for taking the time to leave such a wonderful review for our hotel! We truly appreciate your good comments and will gladly share your feedback with all departments. It has been a pleasure having you with us and we look forward to the opportunity to welcome you again soon! Best regards, Front office
10/10 Excellent
GEORGE
1 oct. 2021
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
GEORGE
Séjour de 1 nuit en septembre 2021
Réponse de Front Office le 21 oct. 2021
Tak for din feedback vi håber at se dig igen.
10/10 Excellent
Jérémie
20 sept. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Jérémie
Séjour de 2 nuits en septembre 2021
Réponse de Front Office le 21 oct. 2021
Tak for din feedback vi håber at se dig igen.
2/10 Horrible
richard cohen
Voyage en famille
23 août 2021
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
richard cohen
Séjour de 3 nuits en août 2021
Réponse de The Front Office Team le 20 oct. 2021
Dear Richard,
Thank you for your feedback.
We are always working to create the best experiences for our guests and it is a shame to hear we have not hit the mark this time.
It would be great to hear from you and see which areas you feel could be worked on to ensure we are providing the exceptional standards expected by our guests.
Hopefully we can welcome you back and provide you with a better experience for your next stay.
Best regards,
10/10 Excellent
Marie
Voyage en famille
2 août 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Une expérience unique
Marie
Séjour de 1 nuit en juillet 2021
Réponse de Team Royal le 3 déc. 2021
Thanks a lot for your feedback and see you soon again in Copenhagen
Your Team Royal
8/10 Bien
Catherine
Voyage d’affaires
5 mars 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bel hôtel au cœur de Copenhague
Catherine
Séjour de 1 nuit en mars 2021
Réponse de Best regards, Royal Front Office le 6 mars 2021
Dear Catherine,
Thank you so much for taking the time to tell us about your stay. We are so glad you enjoyed the view and hope to welcome you back to the Royal again another time.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
31 déc. 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en décembre 2019
Réponse de Anne-Sophie Letort - Service Manager le 21 janv. 2020
Thank you very much for your feedback. We hope to welcome you back soon. Kind Regards,
10/10 Excellent
Remi
8 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Un séjour très bien!
Remi
Séjour de 4 nuits en octobre 2019
Réponse de The Front Office Team le 21 sept. 2022
Dear Remi,Thank you so much for taking the time to share your feedback with us. We are delighted to read your opinion.We look forward to welcoming you back!Kind Regards
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
17 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en août 2019
Réponse de Brian Gleeson le 2 oct. 2019
Dear Guest,
Thank you for this perfect rating. I hope we have the pleasure of welcoming you back to the Royal soon once again.
Kind regards,
Brian Gleeson
General Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
15 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en août 2019
Réponse de Brian Gleeson le 2 oct. 2019
Dear Guest,
Thank you for this rating and for choosing us as your hotel in Copenhagen.
I hope we have the pleasure of welcoming you back soon.
Kind regards,
Brian Gleeson
General Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
25 juin 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en juin 2019
Réponse de Best regards, Royal Front Office Team le 24 janv. 2020
Dear guest,
Thank you for taking the time to write us a review. We are so happy that you enjoyed your stay. We hope to welcome you back to the Royal soon.
10/10 Excellent
Paolo
15 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Paolo
Séjour de 2 nuits en mai 2019
Réponse de The Front Office Team le 21 sept. 2022
Dear Paolo,Thank you so much for your feedback.We look forward to welcoming you back!Kind Regards
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
13 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en mai 2019
Réponse de Team Royal le 3 déc. 2021
Thanks a lot for your feedback and see you soon again in Copenhagen
Your Team Royal
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
5 mai 2019
Les points forts : Personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en avril 2019
Réponse de Alessandro Mosca le 6 mai 2019
Dear Anonymous,
Thank you for taking the time to review your stay at the Royal and for the 5* rating.
Looking forward to welcoming you back in Copenhagen for another memorable experience!
Kind regards,
Alessandro Mosca
Guest Relations Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en couple
1 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en avril 2019
Réponse de Alessandro Mosca le 1 mai 2019
Dear Anonymous,
Thank you for reviewing your stay at the Royal and for the fantastic rating.
We hope we will have the opportunity to welcoming you again soon!
Kind regards,
Alessandro Mosca
Guest Relations Manager
8/10 Bien
Chantal
22 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Chantal
Séjour de 3 nuits en avril 2019
Réponse de Alessandro Mosca le 23 avr. 2019
Dear Chantal, Thank you for your positive feedback and kind words. We hope to welcome you back again soon at the Royal! Kind regards, Alessandro Mosca Guest Relations Manager
10/10 Excellent
Rabiye
21 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Rabiye
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de Rashlin K, Service Manager le 21 mai 2024
Dear Rabiye, Thank you for the feedback and for your review, it will be shared with our team members. We are glad to hear you overall had a great stay with us and we hope that you will consider staying with us in the future as well.
10/10 Excellent
Billy, Chaska
19 mai 2024
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Billy
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Simon le 19 mai 2024
Dear Billy, Thank you for taking the time to send us your feedback. I am so happy to see you enjoyed your stay with us. We always enjoy reading about our guests' wonderful experiences with us. On behalf of our entire team at Radisson Collection Royal Hotel, Copenhagen, we thank you for your business and we hope to see you again when your travels bring you back to the area!
10/10 Excellent
BARBARA
Voyage en couple
19 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
BARBARA
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Andrej, Front Office le 21 mai 2024
Dear Barbara,Thank you for the great review. We are glad to hear you had such a nice stay with us and we hope to see you return.Kind regards,
10/10 Excellent
Matthew
Voyage en groupe
13 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Matthew
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Andrej, Front Office le 22 mai 2024
Dear Matthew,Thank you for the great review. We are glad to hear you appreciate our level of service and we hope to see you again.Kind regards,
10/10 Excellent
Juan
Voyage en couple
10 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Juan
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Christopher le 10 mai 2024
Dear Juan,We are delighted to hear that you enjoyed your stay here with us and thank you for taking the time to leave a review. Best regards,Christopher KrugerRadisson Collection Royal Hotel
8/10 Bien
SHOTA
Voyage en couple
30 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
SHOTA
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Service Manager, Radisson Royal le 30 avr. 2024
Dear Shota, Thank you for the great review. We are glad to see you enjoyed staying with us and we hope to see you again.
10/10 Excellent
John
30 avr. 2024
John
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Rashlin Kaur, Service Manager le 20 mai 2024
Thank you for the feedback and for your review, it will be shared with our team members. We are glad to hear you overall had a great stay with us and we hope that you will consider staying with us in the future as well.
10/10 Excellent
Mahmoud, Cambridge
Voyage en famille avec de jeunes enfants
24 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mahmoud
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Rashlin, Radisson Collection Royal Hotel le 24 avr. 2024
Dear Mahmoud, We are delighted to hear that you enjoyed the stay here with us and thank you for taking the time to leave a review. We hope to see you again soon.
10/10 Excellent
Michael william
21 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Michael william
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Christopher le 23 avr. 2024
Dear Michael,We are delighted to hear that you enjoyed the stay here with us and thank you for taking the time to leave a review. We hope to see you again soon. Best regards,Christopher KrugerRadisson Collection Royal Hotel
8/10 Bien
Kendrick
Voyage en groupe
16 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kendrick
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Christopher le 18 avr. 2024
Dear Kendrick, We are delighted to hear that you enjoyed your stay with us and the service that was provided. As well, thank you for taking the time to leave a review with us.We hope to see you again soon.Best regards,Christopher KrugerRadisson Collection Royal Hotel
10/10 Excellent
Cheryl
Voyage en couple
15 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Cheryl
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Christopher le 15 avr. 2024
Dear Cheryl, We are delighted to hear that you enjoyed your stay here with us and thank you for taking the time to leave a review. We hope to see you again soon! Best regards, Christopher Radisson Collection Royal Hotel
10/10 Excellent
Claudia
Voyage en famille
9 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Claudia
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Rashlin Kaur, Service manager le 11 avr. 2024
Dear Claudia, Thank you so much for a great review and for rating us 5 out of 5. It is always nice when a guest recognizes our efforts and for that we thank you. We look forward to welcoming you back in the near future.
10/10 Excellent
Karla Margarita
Voyage en couple
29 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Karla Margarita
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Christian Gazzano le 29 mars 2024
Estimada KarlaGracias por sus comentarios respecto a su estancia en Radisson Collection Royal Hotel, Copenhagen. Nos complace saber que ha disfrutado del tiempo que ha pasado con nosotros y esperamos volver a darle la bienvenida en nuestro hotel en un futuro próximo.Si podemos ayudarle, no dude en ponerse en contacto con nosotros.Saludos cordiales, Radisson Collection Royal Hotel, Copenhagen
10/10 Excellent
Jacqueline
Voyage en famille
21 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jacqueline
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Andrej, Front Office le 22 mars 2024
Dear Jacqueline,Thank you for the review. We are glad to hear you had a nice stay with us and we hope to welcome you again.Kind regards,
8/10 Bien
Shuhui
18 mars 2024
Shuhui
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Christopher le 8 avr. 2024
Dear Shuhui,We are delighted to hear that you enjoyed your stay with us and thank you for taking the time to leave a review.We hope to see you soon!Best regards,Christopher KrugerRadisson Collection Royal Hotel
8/10 Bien
Cyrille
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage d’affaires
15 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Cyrille
Séjour de 5 nuits en mars 2024
Réponse de Christopher le 16 mars 2024
Dear Cyrille,We are delighted to hear that you enjoyed your stay here with us and thank you for taking the time to leave a review.We hope to see you again soon. Best regards,ChristopherRadisson Collection Royal Hotel
10/10 Excellent
Paul Vidar
13 févr. 2024
Paul Vidar
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Christopher le 15 févr. 2024
Dear Paul,We are delighted to hear that you enjoyed your stay here with us and thank you for taking the time to leave a review. Best regards,Christopher KrugerRadisson Collection Royal Hotel
10/10 Excellent
Karen Boje
10 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Dejligt ophold!
Karen Boje
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Christopher le 10 févr. 2024
Dear Karen, We are delighted to hear that you enjoyed your stay here with us and thank you for taking the time to leave a review. We hope to see you again soon. Regards, Christopher Front desk, Radisson Royal Collection Hotel.
10/10 Excellent
JUAN
4 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
JUAN
Séjour de 5 nuits en janvier 2024
Réponse de Christian Gazzano le 4 févr. 2024
Dear Juan,Thank you so much for a great review and for rating us 5 out of 5. It is always nice when a guest recognizes our efforts and for that we thank you. We look forward to welcoming you back in the near future. Thank you.Kind regards,Christian GazzanoService managerRadisson Collection Royal Hotel Copenhagen
6/10 Satisfaisant
Jonas
Voyage en famille
2 févr. 2024
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Værelset ikke klar.
Jonas
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Christian Gazzano le 4 févr. 2024
Dear Jonas,Thank you for taking the time to share your feedback, we are grateful for your observations as this gives us the opportunity to better improve our service offerings in the future and sincerely hope that this has not deterred you from staying with us again. We are always looking for ways to make improvements and to continue being the best and it is with feedback like yours which we are able to do this.Kind regards,Christian GazzanoService managerRadisson Collection Royal Hotel Copenhagen
10/10 Excellent
Alberto
31 janv. 2024
Alberto
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Andrej, Front Office le 2 févr. 2024
Dear Alberto,Thank you for the great review. We are glad to hear you had an enjoyable stay with us and we hope to see you again.Kind regards,
8/10 Bien
Desiree van den, Seattle
28 janv. 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Desiree van den
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Christopher le 29 janv. 2024
Dear Desiree, We are delighted to hear that you enjoyed your stay here with us and thank you for taking the time to leave a review. We hope to see you again soon! Best regards, Christopher Kruger Radisson Collection Royal Hotel
10/10 Excellent
Alicia
27 janv. 2024
Alicia
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Christopher le 29 janv. 2024
Dear Alicia, We are delighted to hear that you enjoyed your stay here with us and thank you for taking the time to leave a review. We hope to see you again soon! Best regards, Christopher Kruger Radisson Collection Royal Hotel
10/10 Excellent
Kazuya
Voyage d’affaires
25 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kazuya
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Christopher le 25 janv. 2024
Dear Kazuya, We are delighted to hear that you enjoyed your stay here with us and thank you for taking the time to leave a review. We hope to see you again soon. Best regards,ChristopherRadisson Collection Royal Hotel
8/10 Bien
Gabriel
23 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bom hotel
Gabriel
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Christopher le 23 janv. 2024
Dear Gabriel,Greetings from Radisson Collection Royal Hotel, Copenhagen. I am reaching out to you personally as we would like to thank you for taking the time to complete the survey. It is always encouraging to learn that our guests enjoyed the services we provided, as same as sharing guests' feedback if any concerned area needs to be improved. We would like to express our sincere apologies for any dissatisfaction you may have experienced during your stay. We value your feedback and would be grateful for any additional information you could provide us with regarding areas in which we can improve. Your opinion is of utmost importance to us, and we will make every effort to address your concerns. We appreciate your patronage, and we truly hope that you will give us a second chance to show our improvement. We are looking forward to welcoming you back to our Radisson Collection Royal Hotel, Copenhagen in the near future. Sincerely, Christopher Edelmann KrügerRadisson Collection Royal Hotel, Copenhagen
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
20 janv. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Very poor value
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en janvier 2024
Réponse de Christopher le 23 janv. 2024
Dear guest,Greetings from Radisson Collection Royal Hotel, Copenhagen. I am reaching out to you personally as we would like to thank you for taking the time to complete the survey. It is always encouraging to learn that our guests enjoyed the services we provided, as same as sharing guests' feedback if any concerned area needs to be improved. We would like to express our sincere apologies for any dissatisfaction you may have experienced during your stay. We value your feedback and would be grateful for any additional information you could provide us with regarding areas in which we can improve. Your opinion is of utmost importance to us, and we will make every effort to address your concerns. We appreciate your patronage, and we truly hope that you will give us a second chance to show our improvement. We are looking forward to welcoming you back to our Radisson Collection Royal Hotel, Copenhagen in the near future. Sincerely, Christopher Edelmann KrügerRadisson Collection Royal Hotel, Copenhagen
10/10 Excellent
Maria Sol
Voyage en couple
15 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Maria Sol
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Christian Gazzano le 18 janv. 2024
Dear Maria Sol,Thank you so much for a great review and for rating us 5 out of 5. It is always nice when a guest recognizes our efforts and for that we thank you. We look forward to welcoming you back in the near future. Thank you.Kind regards,Christian GazzanoService managerRadisson Collection Royal Hotel Copenhagen
10/10 Excellent
Joel
Voyage en famille
13 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Joel
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Christian Gazzano le 18 janv. 2024
Dear Joel,Thank you so much for a great review and for rating us 10 out of 10. It is always nice when a guest recognizes our efforts and for that we thank you. We look forward to welcoming you back in the near future. Thank you.Kind regards,Christian GazzanoService managerRadisson Collection Royal Hotel Copenhagen
8/10 Bien
Ari
8 janv. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Ari
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Christopher le 9 janv. 2024
Dear Ari,We are delighted to hear that you had a delight full stay here with us and thank you for taking the time to leave a review. We hope to see you again soon.Best regards,ChristopherRadisson Collection Royal Hotel
10/10 Excellent
Elin
Voyage en famille
7 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Elin
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Christopher le 9 janv. 2024
Dear Elin,We are delighted to hear that you had a delight full stay here with us and thank you for taking the time to leave a review. We hope to see you again soon.Best regards,ChristopherRadisson Collection Royal Hotel
8/10 Bien
Xiaoding
Voyage en groupe
4 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Xiaoding
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Christopher le 9 janv. 2024
Dear Xiaoding,We are delighted to hear that you had a delight full stay here with us and thank you for taking the time to leave a review. We hope to see you again soon.Best regards,ChristopherRadisson Collection Royal Hotel