Salle de réunion

Avis sur Radisson Collection Royal Hotel, Copenhagen

5 out of 5

Avis

9,2

Merveilleux

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 676 avis sur 1003." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 238 avis sur 1003." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 59 avis sur 1003." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 13 avis sur 1003." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 17 avis sur 1003." "

9,4/10

Propreté

9,2/10

Personnel et service

8,6/10

Équipements

9,0/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

9,0/10

Écoresponsabilité

Avis

8/10 Bien

DIDIER

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Room too small
Nice hotel, pleasant staff, superb breakfast but slight disappointment with the size of the room, too small for such an amount.
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de Andrej, Front Office le 17 août 2023
Dear Didier,Thank you for the feedback. We are glad to hear that you overall had a pleasant experience at our hotel and that you will consider staying with us again.Kind regards,

10/10 Excellent

Fethi

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel exceptionnel ! Séjour parfait
Séjour de 2 nuits en septembre 2022
Réponse de Service Manager le 7 sept. 2022
Dear Fethi, Thank you so much for a great review and for rating us 10 out of 10. It is always nice when a guest recognizes our efforts and for that we thank you. We look forward to welcoming you back in the near future. Thank you and kind regards,Oriol Peral, Service ManagerRadisson Collection Royal Hotel Copenhagen

10/10 Excellent

PATRICK

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
SEJOUR FAMILLE
Séjour familial de plusieurs jours. Hotel très bien situé, plein centre, proche Tivoli et Gare centrale. Chambre confortable. Bon service du petit déjeuner, varié et copieux. Hôtel à recommander.
Séjour de 7 nuits en décembre 2021
Réponse de Lina le 4 janv. 2022
Dear Sejour Famille, Merci beaucoup pour cette excellente critique et pour nous avoir évalué 10 sur 10. C'est toujours agréable lorsqu'un client reconnaît nos efforts et pour cela, nous vous remercions. Nous sommes impatients de vous accueillir à nouveau dans un proche avenir. Merci. Sincères amitiés, Radisson Collection Royal Hotel Copenhague

10/10 Excellent

marilyne

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 4 nuits en novembre 2021
Réponse de Front Office le 17 nov. 2021
Dear Ignacio, Thank you so much for taking the time to leave such a wonderful review for our hotel! We truly appreciate your good comments and will gladly share your feedback with all departments. It has been a pleasure having you with us and we look forward to the opportunity to welcome you again soon! Best regards, Front office

10/10 Excellent

GEORGE

Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en septembre 2021
Réponse de Front Office le 21 oct. 2021
Tak for din feedback vi håber at se dig igen.

10/10 Excellent

Jérémie

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en septembre 2021
Réponse de Front Office le 21 oct. 2021
Tak for din feedback vi håber at se dig igen.

2/10 Horrible

richard cohen

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en août 2021
Réponse de The Front Office Team le 20 oct. 2021
Dear Richard, Thank you for your feedback. We are always working to create the best experiences for our guests and it is a shame to hear we have not hit the mark this time. It would be great to hear from you and see which areas you feel could be worked on to ensure we are providing the exceptional standards expected by our guests. Hopefully we can welcome you back and provide you with a better experience for your next stay. Best regards,

10/10 Excellent

Marie

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Une expérience unique
Attention, hôtel légendaire !!!! Dessiné par Arne Jacobsen, cet hôtel ouvert en 1960 est un modèle magnifique du design danois des années 50 et 60. Tout est beau ! Nous avons séjourné dans la chambre 1803 au 18ème étage avec une vue sublime sur Copenhague et sur le parc de Tivoli. Le concierge de l’hôtel, francophone nous a fait visiter la mythique suite 606 (qu’il faut absolument voir !) ainsi que le 20ème étage (salle de réception fermée actuellement) qui offre une vue démentielle à 180 degrés ! Ce n’était pas un séjour à l’hôtel, c’était une expérience unique !
Séjour de 1 nuit en juillet 2021
Réponse de Team Royal le 3 déc. 2021
Thanks a lot for your feedback and see you soon again in Copenhagen Your Team Royal

8/10 Bien

Catherine

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bel hôtel au cœur de Copenhague
Hôtel au cœur de Copenhague; ma chambre de situait au 20e et dernier étage de l’hôtel et bénéficiait d’une vue magnifique sur la ville ! L’accueil de Thomas à l’arrivée était extrêmement chaleureux
Vue de ma chambre
Séjour de 1 nuit en mars 2021
Réponse de Best regards, Royal Front Office le 6 mars 2021
Dear Catherine, Thank you so much for taking the time to tell us about your stay. We are so glad you enjoyed the view and hope to welcome you back to the Royal again another time.

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Séjour de 5 nuits en décembre 2019
Réponse de Anne-Sophie Letort - Service Manager le 21 janv. 2020
Thank you very much for your feedback. We hope to welcome you back soon. Kind Regards,

10/10 Excellent

Remi

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Un séjour très bien!
L'hôtel de style international est très bien pour ceux qui aiment les gros hôtels. Par contre, les chambres rénovées ne sont pas dans le ton original du design de Arne Jacobsen. C'est très bien mais ça n'a rien à voir avec le design original de la chambre 606. Ainsi, pour vivre cette soit disant expérience d'immersion dans le design danois, le prix est passablement élevé. Le déjeuner est excellent. La situation de l'hôtel est pratique près de la gare, mais ce n'est pas dans le coin le plus convivial de Copenhague. nous avions la chambre 1909 avec une belle vue. Attention au seuil de porte de la salle de bain sur lequel nous nous sommes cognés les orteils plusieurs fois!
Séjour de 4 nuits en octobre 2019
Réponse de The Front Office Team le 21 sept. 2022
Dear Remi,Thank you so much for taking the time to share your feedback with us. We are delighted to read your opinion.We look forward to welcoming you back!Kind Regards

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 7 nuits en août 2019
Réponse de Brian Gleeson le 2 oct. 2019
Dear Guest, Thank you for this perfect rating. I hope we have the pleasure of welcoming you back to the Royal soon once again. Kind regards, Brian Gleeson General Manager

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hôtel très bien situé proche de la gare et du centre ville
Séjour de 4 nuits en août 2019
Réponse de Brian Gleeson le 2 oct. 2019
Dear Guest, Thank you for this rating and for choosing us as your hotel in Copenhagen. I hope we have the pleasure of welcoming you back soon. Kind regards, Brian Gleeson General Manager

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Séjour de 3 nuits en juin 2019
Réponse de Best regards, Royal Front Office Team le 24 janv. 2020
Dear guest, Thank you for taking the time to write us a review. We are so happy that you enjoyed your stay. We hope to welcome you back to the Royal soon.

10/10 Excellent

Paolo

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en mai 2019
Réponse de The Front Office Team le 21 sept. 2022
Dear Paolo,Thank you so much for your feedback.We look forward to welcoming you back!Kind Regards

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Très propre . Établissement très agréable , à visiter
Séjour de 3 nuits en mai 2019
Réponse de Team Royal le 3 déc. 2021
Thanks a lot for your feedback and see you soon again in Copenhagen Your Team Royal

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Personnel et service
Le service impeccable, très accueillant. La chambre est très propre toujours.
Séjour de 3 nuits en avril 2019
Réponse de Alessandro Mosca le 6 mai 2019
Dear Anonymous, Thank you for taking the time to review your stay at the Royal and for the 5* rating. Looking forward to welcoming you back in Copenhagen for another memorable experience! Kind regards, Alessandro Mosca Guest Relations Manager

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Très propre Bien situé Bon dîner Buffet de petit déjeuner très complet
Séjour de 3 nuits en avril 2019
Réponse de Alessandro Mosca le 1 mai 2019
Dear Anonymous, Thank you for reviewing your stay at the Royal and for the fantastic rating. We hope we will have the opportunity to welcoming you again soon! Kind regards, Alessandro Mosca Guest Relations Manager

8/10 Bien

Chantal

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en avril 2019
Réponse de Alessandro Mosca le 23 avr. 2019
Dear Chantal, Thank you for your positive feedback and kind words. We hope to welcome you back again soon at the Royal! Kind regards, Alessandro Mosca Guest Relations Manager

10/10 Excellent

Rabiye

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Zu Fuß viele Sehenswürdigkeiten in einigen Minuten erreichbar
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de Rashlin K, Service Manager le 21 mai 2024
Dear Rabiye, Thank you for the feedback and for your review, it will be shared with our team members. We are glad to hear you overall had a great stay with us and we hope that you will consider staying with us in the future as well.

10/10 Excellent

Billy, Chaska

Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
The staff were most helpful and considerate.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Simon le 19 mai 2024
Dear Billy, Thank you for taking the time to send us your feedback. I am so happy to see you enjoyed your stay with us. We always enjoy reading about our guests' wonderful experiences with us. On behalf of our entire team at Radisson Collection Royal Hotel, Copenhagen, we thank you for your business and we hope to see you again when your travels bring you back to the area!

10/10 Excellent

BARBARA

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
very nice
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Andrej, Front Office le 21 mai 2024
Dear Barbara,Thank you for the great review. We are glad to hear you had such a nice stay with us and we hope to see you return.Kind regards,

10/10 Excellent

Matthew

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Staff was great and location was amazing!
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Andrej, Front Office le 22 mai 2024
Dear Matthew,Thank you for the great review. We are glad to hear you appreciate our level of service and we hope to see you again.Kind regards,

10/10 Excellent

Juan

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Lo mejor fue la atención de Anna , en la área del restaurant , súper profesional y atenta
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Christopher le 10 mai 2024
Dear Juan,We are delighted to hear that you enjoyed your stay here with us and thank you for taking the time to leave a review. Best regards,Christopher KrugerRadisson Collection Royal Hotel

8/10 Bien

SHOTA

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Good!
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Service Manager, Radisson Royal le 30 avr. 2024
Dear Shota, Thank you for the great review. We are glad to see you enjoyed staying with us and we hope to see you again.

10/10 Excellent

John

Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Rashlin Kaur, Service Manager le 20 mai 2024
Thank you for the feedback and for your review, it will be shared with our team members. We are glad to hear you overall had a great stay with us and we hope that you will consider staying with us in the future as well.

10/10 Excellent

Mahmoud, Cambridge

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The suspended light over the small table in the corner is not convenient. I bumped my head several times on it
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Rashlin, Radisson Collection Royal Hotel le 24 avr. 2024
Dear Mahmoud, We are delighted to hear that you enjoyed the stay here with us and thank you for taking the time to leave a review. We hope to see you again soon.

10/10 Excellent

Michael william

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
very friendly staff
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Christopher le 23 avr. 2024
Dear Michael,We are delighted to hear that you enjoyed the stay here with us and thank you for taking the time to leave a review. We hope to see you again soon. Best regards,Christopher KrugerRadisson Collection Royal Hotel

8/10 Bien

Kendrick

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The concierge (specifically the jovial 71-year-old gentleman) was extremely helpful and very engaging, one of the best I've experienced in my more than 3 decades of global travels. The hotel is exactly as I remembered it 7 years ago during my first stay, kudos to the team for maintaining it well up to this day!
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Christopher le 18 avr. 2024
Dear Kendrick, We are delighted to hear that you enjoyed your stay with us and the service that was provided. As well, thank you for taking the time to leave a review with us.We hope to see you again soon.Best regards,Christopher KrugerRadisson Collection Royal Hotel

10/10 Excellent

Cheryl

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great property. Central location to relevant sites. Easy to take train from airport to hotel. Concierge very helpful
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Christopher le 15 avr. 2024
Dear Cheryl, We are delighted to hear that you enjoyed your stay here with us and thank you for taking the time to leave a review. We hope to see you again soon! Best regards, Christopher Radisson Collection Royal Hotel

10/10 Excellent

Claudia

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Uns hat es sehr gut gefallen. Wir sind außerordentlich freundlich empfangen worden. Die Aussicht ist super im 13 Stock. Man ist Nahe der Innenstadt. Direkt beim Tivoli Garten und am Bahnhof. Perfekte Lage um Kopenhagen kennenzulernen !
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Rashlin Kaur, Service manager le 11 avr. 2024
Dear Claudia, Thank you so much for a great review and for rating us 5 out of 5. It is always nice when a guest recognizes our efforts and for that we thank you. We look forward to welcoming you back in the near future.

10/10 Excellent

Karla Margarita

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Personal amable, excelente limpieza e inmejorable ubicación a 1 cuadra de estación central, por lo que fácilmente llegamos en tren desde el aeropuerto
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Christian Gazzano le 29 mars 2024
Estimada KarlaGracias por sus comentarios respecto a su estancia en Radisson Collection Royal Hotel, Copenhagen. Nos complace saber que ha disfrutado del tiempo que ha pasado con nosotros y esperamos volver a darle la bienvenida en nuestro hotel en un futuro próximo.Si podemos ayudarle, no dude en ponerse en contacto con nosotros.Saludos cordiales, Radisson Collection Royal Hotel, Copenhagen

10/10 Excellent

Jacqueline

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The hotel staff are very pleasant.
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Andrej, Front Office le 22 mars 2024
Dear Jacqueline,Thank you for the review. We are glad to hear you had a nice stay with us and we hope to welcome you again.Kind regards,

8/10 Bien

Shuhui

Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Christopher le 8 avr. 2024
Dear Shuhui,We are delighted to hear that you enjoyed your stay with us and thank you for taking the time to leave a review.We hope to see you soon!Best regards,Christopher KrugerRadisson Collection Royal Hotel

8/10 Bien

Cyrille

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Super friendly and helpful staff. Onsite restaurant and great breakfast. Right in the middle of everything, so it's super easy to walk anywhere or there is always a cab right outside
Séjour de 5 nuits en mars 2024
Réponse de Christopher le 16 mars 2024
Dear Cyrille,We are delighted to hear that you enjoyed your stay here with us and thank you for taking the time to leave a review.We hope to see you again soon. Best regards,ChristopherRadisson Collection Royal Hotel

10/10 Excellent

Paul Vidar

Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Christopher le 15 févr. 2024
Dear Paul,We are delighted to hear that you enjoyed your stay here with us and thank you for taking the time to leave a review. Best regards,Christopher KrugerRadisson Collection Royal Hotel

10/10 Excellent

Karen Boje

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Dejligt ophold!
Dejligt ophold planlagt i sidste øjeblik for at starte ferien godt!
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Christopher le 10 févr. 2024
Dear Karen, We are delighted to hear that you enjoyed your stay here with us and thank you for taking the time to leave a review. We hope to see you again soon. Regards, Christopher Front desk, Radisson Royal Collection Hotel.

10/10 Excellent

JUAN

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nice hotel, friendly staff
Séjour de 5 nuits en janvier 2024
Réponse de Christian Gazzano le 4 févr. 2024
Dear Juan,Thank you so much for a great review and for rating us 5 out of 5. It is always nice when a guest recognizes our efforts and for that we thank you. We look forward to welcoming you back in the near future. Thank you.Kind regards,Christian GazzanoService managerRadisson Collection Royal Hotel Copenhagen

6/10 Satisfaisant

Jonas

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Værelset ikke klar.
Værelset var ikke klar før kl 17:30, det er ikke optimalt når man har indtjekning fra kl 15 og ankommer med små børn.
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Christian Gazzano le 4 févr. 2024
Dear Jonas,Thank you for taking the time to share your feedback, we are grateful for your observations as this gives us the opportunity to better improve our service offerings in the future and sincerely hope that this has not deterred you from staying with us again. We are always looking for ways to make improvements and to continue being the best and it is with feedback like yours which we are able to do this.Kind regards,Christian GazzanoService managerRadisson Collection Royal Hotel Copenhagen

10/10 Excellent

Alberto

Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Andrej, Front Office le 2 févr. 2024
Dear Alberto,Thank you for the great review. We are glad to hear you had an enjoyable stay with us and we hope to see you again.Kind regards,

8/10 Bien

Desiree van den, Seattle

Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Prima slaap en badkamer, ook uitstekend ontbijt en locatie is op steenworp van het centraal station en Tivoli. Minpunt qua entertainment (was wel gecommuniceerd bij de receptie bij inchecken: niet alle streaming diensten werken (o.a. Netflix maar ook NPO app deed het niet). Minder was de restaurant diner service: het eten zelf was prima maar service kwam niet checken en na lang wachten ben ik zelfs van tafel moeten gaan om een ober aan te spreken dat ik wilde afrekenen. De receptie heeft dat wel netjes opgelost met uitchecken (korting voor het ongemak).
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Christopher le 29 janv. 2024
Dear Desiree, We are delighted to hear that you enjoyed your stay here with us and thank you for taking the time to leave a review. We hope to see you again soon! Best regards, Christopher Kruger Radisson Collection Royal Hotel

10/10 Excellent

Alicia

Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Christopher le 29 janv. 2024
Dear Alicia, We are delighted to hear that you enjoyed your stay here with us and thank you for taking the time to leave a review. We hope to see you again soon! Best regards, Christopher Kruger Radisson Collection Royal Hotel

10/10 Excellent

Kazuya

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
調度品が素晴らしく落ち着ける部屋でした。
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Christopher le 25 janv. 2024
Dear Kazuya, We are delighted to hear that you enjoyed your stay here with us and thank you for taking the time to leave a review. We hope to see you again soon. Best regards,ChristopherRadisson Collection Royal Hotel

8/10 Bien

Gabriel

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bom hotel
Quarto agradável, mas pequeno. Tem uma excelente localização, com ótimo serviço de bar. A limpeza poderia ser melhor, mas não compromete.
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Christopher le 23 janv. 2024
Dear Gabriel,Greetings from Radisson Collection Royal Hotel, Copenhagen. I am reaching out to you personally as we would like to thank you for taking the time to complete the survey. It is always encouraging to learn that our guests enjoyed the services we provided, as same as sharing guests' feedback if any concerned area needs to be improved. We would like to express our sincere apologies for any dissatisfaction you may have experienced during your stay. We value your feedback and would be grateful for any additional information you could provide us with regarding areas in which we can improve. Your opinion is of utmost importance to us, and we will make every effort to address your concerns. We appreciate your patronage, and we truly hope that you will give us a second chance to show our improvement. We are looking forward to welcoming you back to our Radisson Collection Royal Hotel, Copenhagen in the near future. Sincerely, Christopher Edelmann KrügerRadisson Collection Royal Hotel, Copenhagen

4/10 Médiocre

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Very poor value
Very poor value. Rooms were too hot to sleep even with the air con at the lowest setting. My colleagues who stayed here complained about this too. Breakfast is of poor quality. Cheap coffee. Fresh fruit - only pineapples, melons and cheap grapes. Omelette made to order is made from a mixture out of pre-made carton and probably full of UPFs. I felt unwell after eating it. Luckily, bread herring and salmon were great. Dinner was expensive and not the best ingredients one would expect at this price. For the room rates they charge one would expect at least 4 star service, not 2.
Séjour de 4 nuits en janvier 2024
Réponse de Christopher le 23 janv. 2024
Dear guest,Greetings from Radisson Collection Royal Hotel, Copenhagen. I am reaching out to you personally as we would like to thank you for taking the time to complete the survey. It is always encouraging to learn that our guests enjoyed the services we provided, as same as sharing guests' feedback if any concerned area needs to be improved. We would like to express our sincere apologies for any dissatisfaction you may have experienced during your stay. We value your feedback and would be grateful for any additional information you could provide us with regarding areas in which we can improve. Your opinion is of utmost importance to us, and we will make every effort to address your concerns. We appreciate your patronage, and we truly hope that you will give us a second chance to show our improvement. We are looking forward to welcoming you back to our Radisson Collection Royal Hotel, Copenhagen in the near future. Sincerely, Christopher Edelmann KrügerRadisson Collection Royal Hotel, Copenhagen

10/10 Excellent

Maria Sol

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Christian Gazzano le 18 janv. 2024
Dear Maria Sol,Thank you so much for a great review and for rating us 5 out of 5. It is always nice when a guest recognizes our efforts and for that we thank you. We look forward to welcoming you back in the near future. Thank you.Kind regards,Christian GazzanoService managerRadisson Collection Royal Hotel Copenhagen

10/10 Excellent

Joel

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Christian Gazzano le 18 janv. 2024
Dear Joel,Thank you so much for a great review and for rating us 10 out of 10. It is always nice when a guest recognizes our efforts and for that we thank you. We look forward to welcoming you back in the near future. Thank you.Kind regards,Christian GazzanoService managerRadisson Collection Royal Hotel Copenhagen

8/10 Bien

Ari

Les points forts : Propreté et personnel et service
Sänky vinossa
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Christopher le 9 janv. 2024
Dear Ari,We are delighted to hear that you had a delight full stay here with us and thank you for taking the time to leave a review. We hope to see you again soon.Best regards,ChristopherRadisson Collection Royal Hotel

10/10 Excellent

Elin

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Utrolig hyggelige ansatte, betalte litt for tidlig innsjekk og fikk nydelig hjørnerom med super utsikt. Det var -5 ute, så ovner sto på fullt. Godt og varmt på rommet men kaldt i restauranten i 1. etg om kvelden
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Christopher le 9 janv. 2024
Dear Elin,We are delighted to hear that you had a delight full stay here with us and thank you for taking the time to leave a review. We hope to see you again soon.Best regards,ChristopherRadisson Collection Royal Hotel

8/10 Bien

Xiaoding

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Christopher le 9 janv. 2024
Dear Xiaoding,We are delighted to hear that you had a delight full stay here with us and thank you for taking the time to leave a review. We hope to see you again soon.Best regards,ChristopherRadisson Collection Royal Hotel