Avis
6,8
6,8/10
Propreté
8,0/10
Personnel et service
5,8/10
Équipements
6,6/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
6,6/10
Écoresponsabilité
Avis
23 mai 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 4 nuits en mars 2024
10/10 Excellent
Esther Gudrun
Voyage en couple
9 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Esther Gudrun
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Brand Experience Team le 21 mai 2024
Hallo Esther Gudrun, Wir freuen uns, dass Sie eine tolle Erfahrung gemacht haben und freuen uns über Ihr Feedback! Wir freuen uns darauf, Ihren zukünftigen Unterkunftsbedarf zu decken. Maz K.#Team6
6/10 Satisfaisant
Camden
Voyage d’affaires
9 mai 2024
Les points faibles : Équipements
Camden
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 21 mai 2024
Hi Camden,Thank you for providing feedback. Your experience is important to us, and we hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Maz K.#Team6
4/10 Médiocre
Primrose
4 mai 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et équipements
Primrose
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Nancy Y. le 15 mai 2024
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6
8/10 Bien
DAPHNE
Voyage en famille
1 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
DAPHNE
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 7 mai 2024
Hi Traveler,Thank you for the amazing rating!! Maz K.#Team6
6/10 Satisfaisant
Evan
25 avr. 2024
Evan
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 10 mai 2024
Hi Evan,Thanks for your review, we really appreciate the support. Maz K.#Team6
8/10 Bien
Arin
18 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Arin
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 1 mai 2024
Hi Arin, Thank you for positively rating your stay!Natalie #Team6
6/10 Satisfaisant
Kristina, Port Orchard
17 avr. 2024
Kristina
Séjour de 3 nuits en avril 2024
6/10 Satisfaisant
breanne
14 avr. 2024
Les points faibles : Personnel et service
breanne
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 26 avr. 2024
Hi Breanne, We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith #Team6
4/10 Médiocre
Nonie
13 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté
Nonie
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 23 avr. 2024
Hi Nonie,We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Maz K.#Team6
8/10 Bien
Clinton
10 avr. 2024
Clinton
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 19 avr. 2024
Hi Clinton, Thank you for positively rating your stay!Natalie #Team6
8/10 Bien
Marian
Voyage en couple
9 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Équipements
Marian
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Nancy Y. le 17 avr. 2024
We appreciate the wonderful rating, thank you for bringing your concerns to our attention; this will help us improve our guest experience greatly.Nancy Y. #Team6
6/10 Satisfaisant
Gary
3 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Gary
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 11 avr. 2024
Hi Gary,Thank you for positively rating your stay!Lilith#Team6
4/10 Médiocre
Wayne
Voyage en famille
1 avr. 2024
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Wayne
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 11 avr. 2024
Hi WayneThanks for your feedback! Providing a top-notch guest experience is always our goal, and we’re committed to improving. We hope to see you back soon!Lilith#Team6
8/10 Bien
Hector
29 mars 2024
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hector
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 12 avr. 2024
Hi Hector,Thank you for positively rating your stay!Lilith#Team6
10/10 Excellent
Bin
Voyage en couple
29 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Bin
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 11 avr. 2024
Hi Bin,Thank you for the 5-star rating!Lilith#Team6
6/10 Satisfaisant
victor
Voyage en famille
19 mars 2024
Les points forts : Propreté
victor
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 27 mars 2024
Hi Traveler,Thanks for your review, we really appreciate the support. Maz K.#Team6
6/10 Satisfaisant
NOAH
3 mars 2024
NOAH
Séjour de 1 nuit en mars 2024
10/10 Excellent
Mary, Minneapolis
2 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Mary
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 12 mars 2024
Hi Mary, We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing your future lodging needs. Maz K.#Team6
8/10 Bien
Lori
1 mars 2024
Lori
Séjour de 2 nuits en février 2024
2/10 Horrible
Lenna
Voyage en couple
29 févr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Lenna
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Brand Experience Team le 12 mars 2024
Hi Lenna,Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. Please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Maz K.#Team6
10/10 Excellent
Kaiya
28 févr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Kaiya
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Nancy Y. le 14 mars 2024
Thank you for the perfect rating!!Nancy Y.#Team6
8/10 Bien
Darla
Voyage d’affaires, Voyage en couple
26 févr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Darla
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Brand Experience Team le 6 mars 2024
Hi Darla, We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing your future lodging needs. Maz K.#Team6
10/10 Excellent
Terri
26 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Terri
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Brand Experience Team le 7 mars 2024
Hi Terri,Thank you for the excellent rating!! Maz K.#Team6
6/10 Satisfaisant
Erich
Voyage en famille
25 févr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Confort de la chambre
Spring beds
Erich
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Brand Experience Team le 6 mars 2024
Hi Erich,Thank you for positively rating your stay!!Maz K.#Team6
6/10 Satisfaisant
luther
Voyage en famille
25 févr. 2024
luther
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Brand Experience Team le 6 mars 2024
Hi Traveler,Thank you for positively rating your stay!!Maz K.#Team6
6/10 Satisfaisant
Debbie
24 févr. 2024
it not bed for the bed and the people leaving in
Debbie
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Brand Experience Team le 6 mars 2024
Hi Debbie,We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Maz K.#Team6
4/10 Médiocre
Wayne
21 févr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Not clean
Wayne
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Brand Experience Team le 6 mars 2024
Hi Wayne,Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Maz K.#Team6
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
17 févr. 2024
Les points faibles : Propreté et confort de la chambre
Valentines stay
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Brand Experience Team le 28 févr. 2024
Hi Traveler,We’re sorry you had a bad experience recently at one of our properties. We take your input seriously and apologize for the inconvenience. As our Guest, you’re very important to us, and our top priority is your satisfaction. Thank you for taking the time to provide this valuable feedback.Lilith#Team6
2/10 Horrible
Matthew
17 févr. 2024
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Matthew
Séjour de 8 nuits en février 2024
Réponse de Brand Experience Team le 28 févr. 2024
Hi Matthew,We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith #Team6
6/10 Satisfaisant
sarah
16 févr. 2024
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
sarah
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Brand Experience Team le 8 mars 2024
Hi Sarah, We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Natalie #Team6
6/10 Satisfaisant
mike
14 févr. 2024
Les points forts : Propreté
mike
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Brand Experience Team le 8 mars 2024
Hi Mike, We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Natalie #Team6
10/10 Excellent
John
13 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
John
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Brand Experience Team le 22 févr. 2024
Hi John, We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing your future lodging needs. Maz K.#Team6
4/10 Médiocre
Cheryl, Medford
Voyage en couple
12 févr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Équipements
Cheryl
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Brand Experience Team le 22 févr. 2024
Hi Cheryl,Thank you for taking the time to share your review. We are committed to provide a comfortable night's rest and are disappointed to learn that we fell short of your expectations. We would like to apologize that your stay was less than satisfactory. We are committed to guest satisfaction and appreciate you taking time to review your experience. Maz K.#Team6
6/10 Satisfaisant
jessie
Voyage en couple
12 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
jessie
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Brand Experience Team le 22 févr. 2024
Hi Traveler, We are glad you enjoyed your stay!Maz K.#Team6
2/10 Horrible
Stephen
Voyage en famille
11 févr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Stephen
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Nancy Y. le 23 févr. 2024
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6
8/10 Bien
Martin Elvira
11 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Martin Elvira
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Brand Experience Team le 22 févr. 2024
Hola Martin Elvira, Gracias por compartir tu opinión. ¡Nos alegramos de que haya disfrutado de su estancia! Maz K.#Team6
10/10 Excellent
Philip
8 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great Motel.
Philip
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Brand Experience Team le 22 févr. 2024
Hi Philip,Ten stars?! Thanks for your review, we really appreciate the support. We hope to see you again real soon.Maz K.#Team6
10/10 Excellent
Laura
7 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Good place t stay on a budget
Laura
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Brand Experience Team le 22 févr. 2024
Hi Laura, Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Maz K.#Team6
6/10 Satisfaisant
Jennifer
4 févr. 2024
Jennifer
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
10/10 Excellent
???l??
Voyage avec des animaux de compagnie
3 févr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
???l??
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Brand Experience Team le 14 févr. 2024
Hi Traveler,Thank you for recognizing the great service provided by our staff. We hope to see you soon, Safe Travels!Lilith#Team6
6/10 Satisfaisant
luther
Voyage en famille, Voyage avec des animaux de compagnie
2 févr. 2024
luther
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Brand Experience Team le 14 févr. 2024
Hi Luther,Thanks for taking the time to share your review! We pride ourselves on providing a comfortable night's rest, so we’re always disappointed to hear when that doesn’t happen. Even though we fell short of your expectations this time, we’re committed to doing better next time, and apologize for any inconvenience. Lilith#Team6
4/10 Médiocre
Cameron
Voyage d’affaires
30 janv. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Cameron
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Brand Experience Team le 6 févr. 2024
Hi Cameron,Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. Please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Maz K.#Team6
8/10 Bien
H
Voyage avec des animaux de compagnie, Voyage en couple
27 janv. 2024
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
H
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Brand Experience Team le 6 févr. 2024
Hi H, We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing your future lodging needs. Maz K.#Team6
4/10 Médiocre
Doris
Voyage en couple
26 janv. 2024
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Doris
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Brand Experience Team le 6 févr. 2024
Hi Doris,Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. Please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Maz K.#Team6
6/10 Satisfaisant
H
26 janv. 2024
Les points forts : Personnel et service
H
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Nancy Y. le 7 févr. 2024
Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Nancy Y.#Team6
10/10 Excellent
Robert
Voyage avec des animaux de compagnie
26 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Robert
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Brand Experience Team le 6 févr. 2024
Hi Robert,Thank you for the excellent rating!! Maz K.#Team6
4/10 Médiocre
H
25 janv. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté
H
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Brand Experience Team le 6 févr. 2024
Hi H,We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Maz K.#Team6
10/10 Excellent
H
24 janv. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
H
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
6/10 Satisfaisant
Dawn
Voyage en couple
23 janv. 2024
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Dawn
Réponse de Brand Experience Team le 30 janv. 2024
Hi Dawn,Thank you for providing feedback. Your experience is important to us, and we hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Maz K.#Team6