Avis
8,6
Excellent
9,0/10
Propreté
8,8/10
Personnel et service
8,6/10
Équipements
8,6/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,6/10
Écoresponsabilité
Avis
26 déc. 2023
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
6/10 Satisfaisant
bruno
27 oct. 2023
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
bruno
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Hilton Cologne le 28 oct. 2023
Dear Bruno, Thank you for bringing this to our attention. We sincerely apologize for any confusion or inconvenience regarding an additional fee for the single bedroom you booked. Please be assured that we will investigate this matter immediately to rectify any billing discrepancies.Guest satisfaction is our top priority, and we appreciate your understanding. If there are any further concerns or if you need assistance with your billing, please do not hesitate to contact our front desk. We are here to assist you and ensure your stay is as smooth and enjoyable as possible.Thank you for choosing to stay with us.Warm regards,Your Hilton Cologne Team
2/10 Horrible
SERGE
11 oct. 2023
SERGE
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
10/10 Excellent
FAN
30 août 2023
FAN
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Hilton Cologne le 4 sept. 2023
Dear FAN,thank you very much for your 10* rating. We are glad that you had a pleasant stay with us and we would be happy to welcome you again.Kind regards, your Hilton Cologne Tem
8/10 Bien
Xx
12 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Xx
Séjour de 1 nuit en avril 2023
10/10 Excellent
Jean Claude
29 oct. 2022
Jean Claude
Séjour de 1 nuit en octobre 2022
8/10 Bien
jean marc, nemours
12 août 2022
jean marc
Séjour de 1 nuit en août 2022
8/10 Bien
Eva
Voyage en famille
13 déc. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
A recommander pour découvrir la ville à pied
Eva
Séjour de 1 nuit en décembre 2021
Réponse de Hilton Cologne le 14 déc. 2021
Dear Eva
Thank you for your recent stay and taking the time to share your experience. We are glad to hear that you had such a good experience with us and that you liked the breakfast and the location.
Hopefully we can welcome you back very soon.
Kind regards,
Your Hilton Cologne Team
10/10 Excellent
Nuta
Voyage d’affaires
11 mars 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Central and easy to reach
Nuta
Séjour de 1 nuit en mars 2021
4/10 Médiocre
Didier, Cannes
Voyage en groupe, Voyage d’affaires
5 févr. 2020
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Didier
Séjour de 2 nuits en février 2020
Réponse de Hilton Cologne le 5 févr. 2020
Dear Didier, Thank you for your recent stay at the Hilton Cologne and for the time you took to share your valued feedback with us via Expedia. Unfortunately it seems that you were not completely satisfied with the experiences you made at our hotel and I am very sorry for that. Please rest assured that I will take up the points you addressed with my colleagues right away in order to achieve the necessary improvements as soon as possible. We hope that you were able to enjoy your time in Cologne nevertheless and it would be our pleasure to get the chance to welcome you back as our guest in the near future in order to change your opinion of us for the better. With kind regards from Cologne, your Hilton Cologne Team
6/10 Satisfaisant
Delphine
Voyage en famille
5 janv. 2020
Les points forts : Confort de la chambre
Delphine
Séjour de 1 nuit en janvier 2020
4/10 Médiocre
Amina
Voyage en groupe
1 janv. 2020
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Amina
Séjour de 1 nuit en décembre 2019
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
Voyage en famille
29 déc. 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en décembre 2019
8/10 Bien
Sylvie
25 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Sylvie
Séjour de 1 nuit en décembre 2019
Réponse de Hilton Cologne le 27 déc. 2019
Dear Sylvie, Thank you for your recent stay at the Hilton Cologne and for the time you took to share your valued feedback with us via Hotels.com. Unfortunately it seems that you were not completely satisfied with the experiences you made at our hotel and I am very sorry for that. Please rest assured that I will take up the points you addressed with my colleagues right away in order to achieve the necessary improvements as soon as possible. We hope that you were able to enjoy your time in Cologne nevertheless and it would be our pleasure to get the chance to welcome you back as our guest in the near future in order to change your opinion of us for the better. With kind regards from Cologne, your Hilton Cologne Team
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
1 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juillet 2019
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille
23 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en juillet 2019
8/10 Bien
Voyageur vérifié
8 juil. 2019
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Good location high price
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en juillet 2019
Réponse de Hilton Cologne le 8 juil. 2019
Dear Guest, , Thank you for choosing the Hilton as your hotel in Cologne and for the time you took to share your valued feedback with us via Hotels.com. I am delighted to hear that you had a satisfying experience at our hotel. We hope you enjoyed your time in Cologne and we are already looking forward to welcoming you back as our guest in the near future. Best regards, your Hilton Cologne Team
8/10 Bien
Georges
10 juin 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Georges
Séjour de 3 nuits en juin 2019
2/10 Horrible
jean-luc
2 juin 2019
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mauvaise surprise
jean-luc
Séjour de 3 nuits en mai 2019
8/10 Bien
Voyageur vérifié
30 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Détente
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en avril 2019
Réponse de Hilton Cologne le 11 mai 2019
Dear Guest, Thank you for choosing the Hilton as your hotel in Cologne and for the time you took to share your valued feedback with us via Hotels.com. I am delighted to hear that you had a satisfying experience at our hotel. We hope you enjoyed your time in Cologne and we are already looking forward to welcoming you back as our guest in the near future. Best regards, your Hilton Cologne Team
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
17 déc. 2018
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en décembre 2018
Réponse de Hilton Cologne le 18 déc. 2018
Dear Guest, Thank you for your recent stay at the Hilton Cologne and for the time you took to share your valued feedback with us via Expedia.com. Unfortunately it seems that you were not completely satisfied with the experiences you made at our hotel and I am very sorry for that. Please rest assured that I will take up the points you addressed with my colleagues right away in order to achieve the necessary improvements as soon as possible. We hope that you were able to enjoy your time in Cologne nevertheless and it would be our pleasure to get the chance to welcome you back as our guest in the near future in order to change your opinion of us for the better. With kind regards from Cologne, your Hilton Cologne Team
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
4 nov. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en octobre 2018
Réponse de Hilton Cologne le 9 nov. 2018
Dear Guest, Thank you so much for your great feedback and your kind words. We love to see that you enjoyed your stay with us that much and that you are sharing your comments with all other travelers worldwide. We are looking forward to welcome you back in our Hotel. Best regards, your Hilton Cologne Team
6/10 Satisfaisant
Jean Claude
28 oct. 2018
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Hilton chambre petite et wifi payant en 2018
Jean Claude
Séjour de 2 nuits en octobre 2018
Réponse de Hilton Cologne le 9 nov. 2018
Dear Jean Claude, thank you very much for letting us have your review on Hotels.com.
It was our pleasure to welcome you to Cologne as our guest and we are glad to hear that you had a pleasant time with us.
Your detailed feedback is much appreciated and we will use your comments to further improve our service as your host - thank you!
Dear Jean Claude, the whole team would be happy to welcome you back for future visits to our city!
Best regards from Cologne, your Hilton Cologne Team
10/10 Excellent
eric
22 sept. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
eric
Séjour de 1 nuit en septembre 2018
Réponse de Hilton Cologne le 24 sept. 2018
Dear Eric, thank you very much for staying at the Hilton Cologne. It is a pleasure to read that you had a pleasant stay with us and enjoyed your time in Cologne. We would be pleased to welcome you back in our house, hopefully soon. Kind regards from Cologne, Your Hilton Cologne Team
8/10 Bien
Voyageur vérifié
3 juil. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en juin 2018
Réponse de Hilton Cologne le 1 août 2018
Dear Guest, thank you very much for your feedback. Best regards from Cologne, your Hilton Cologne Team
8/10 Bien
Voyageur vérifié
2 avr. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Excellent hôtel
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en mars 2018
Réponse de Hilton Cologne le 11 avr. 2018
Dear Guest,
Thank you for choosing the Hilton as your hotel in Cologne and for the time you took to share your valued feedback with us via Expedia.com. I am delighted to hear that you had a satisfying experience at our hotel. We hope you enjoyed your time in Cologne and we are already looking forward to welcoming you back as our guest in the near future. Best regards, your Hilton Cologne Team
8/10 Bien
Voyageur vérifié
28 mars 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Réponse de Hilton Cologne le 24 oct. 2018
Thank you very much for taking the time to leave us a rating. We really appreciate it. Kind regards, Your Hilton Cologne Team
8/10 Bien
Claude
19 mars 2018
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Disappointing...
Claude
Séjour de 2 nuits en mars 2018
Réponse de Hilton Cologne le 23 mars 2018
Dear Claude, Thank you for your recent stay at the Hilton Cologne and for the time you took to share your valued feedback with us via Hotels.com. Unfortunately it seems that you were not completely satisfied with the experiences you made at our hotel and I am very sorry for that. Please rest assured that I will take up the points you addressed with my colleagues right away in order to achieve the necessary improvements as soon as possible. We hope that you were able to enjoy your time in Cologne nevertheless and it would be our pleasure to get the chance to welcome you back as our guest in the near future in order to change your opinion of us for the better. With kind regards from Cologne, your Hilton Cologne Team
8/10 Bien
Monica
26 mai 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Monica
Séjour de 3 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
Donja
Voyage en groupe
24 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Donja
Séjour de 2 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
Ahmed
23 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ahmed
Séjour de 2 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
Yvonne
Voyage en famille
20 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Yvonne
Séjour de 1 nuit en mai 2024
8/10 Bien
Mark
19 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Mark
Séjour de 4 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
Denise
19 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Denise
Séjour de 2 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
Naomi
Voyage en groupe
19 mai 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Naomi
Séjour de 1 nuit en mai 2024
2/10 Horrible
Asli
Voyage en groupe
16 mai 2024
Asli
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Hilton Cologne le 17 mai 2024
Sehr geehrter Asli,wir bedauern sehr zu hören, dass Ihr Aufenthalt bei uns nicht Ihren Erwartungen entsprochen hat. Es tut uns leid, dass Sie Probleme mit dem Zustand Ihres Zimmers hatten und dass Sie das Gefühl hatten, unser Personal wäre nicht aufmerksam genug gewesen. Wir legen großen Wert auf die Zufriedenheit unserer Gäste und Ihr Feedback ist für uns sehr wichtig. Wir hoffen, Sie geben uns in der Zukunft die Chance, Ihre Erfahrung zu verbessern. Mit freundlichen Grüßen,Ihr Hilton Cologne Team
8/10 Bien
YUKIHIRO
Voyage en famille
13 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
YUKIHIRO
Séjour de 2 nuits en mai 2024
8/10 Bien
YUKIHIRO
13 mai 2024
Les points forts : Propreté
YUKIHIRO
Séjour de 1 nuit en mai 2024
6/10 Satisfaisant
Dmitry
10 mai 2024
Les points forts : Propreté
Dmitry
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Hilton Cologne le 11 mai 2024
Dear DmitryWe're truly sorry to hear your recent stay didn't meet your expectations. Your feedback is crucial, and we're addressing the issues you've highlighted. We're committed to improving and hope you'll consider giving us another chance to provide the experience you deserve.Kind regardsYour Hilton Cologne
10/10 Excellent
Edward
Voyage en famille
4 mai 2024
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Edward
Séjour de 2 nuits en mai 2024
8/10 Bien
Saori
Voyage en famille avec de jeunes enfants
4 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Saori
Séjour de 1 nuit en avril 2024
10/10 Excellent
george, bradley beach
3 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
george
Séjour de 1 nuit en mai 2024
10/10 Excellent
marciano
Voyage en famille
2 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
marciano
Séjour de 1 nuit en avril 2024
10/10 Excellent
Catalin
Voyage en famille
28 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Catalin
Séjour de 1 nuit en avril 2024
10/10 Excellent
Juan
Voyage en couple
28 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Juan
Séjour de 1 nuit en avril 2024
8/10 Bien
Kristoff
Voyage d’affaires
24 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kristoff
Séjour de 1 nuit en avril 2024
10/10 Excellent
Richard
Voyage d’affaires
23 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Richard
Séjour de 1 nuit en avril 2024
10/10 Excellent
Demetrio, Camillus
19 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Demetrio
Séjour de 1 nuit en avril 2024
10/10 Excellent
Janice
Voyage en groupe
19 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Janice
Séjour de 2 nuits en avril 2024
8/10 Bien
Nicole
Voyage en famille
19 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Nicole
Séjour de 1 nuit en avril 2024