Aire de pique-nique/barbecue

Avis sur Comfort Inn at Joint Base Andrews

2.5 out of 5
Comfort Inn at Joint Base Andrews
7979 Malcolm Rd, Clinton, MD

Avis

7,2

Bien

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 189 avis sur 611." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 200 avis sur 611." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 84 avis sur 611." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 52 avis sur 611." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 86 avis sur 611." "

7,6/10

Propreté

7,6/10

Personnel et service

6,0/10

Équipements

7,2/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

6,2/10

Écoresponsabilité

Avis

8/10 Bien

Cynthia

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en décembre 2019
Réponse de Manager le 28 déc. 2019
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. Your feedback is very important to us and we can assure you that we will use this information to do everything possible to create an enjoyable experience for each of our guests. We hope to see you again soon!

8/10 Bien

Michel

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en mai 2019

4/10 Médiocre

MATHIEU

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
bof bof bof
chambre pas au top. Un peu vieillot. Propre tout de même. Nous n'aurions pas envie forcément d'y retourner. Accueil et petit-déjeuner nul.

6/10 Satisfaisant

Deshawnta

Voyage en couple
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Definitely need to be remodeled..
Séjour de 2 nuits en mai 2024

10/10 Excellent

Maneka

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
I love the front desk staff .
Séjour de 1 nuit en mai 2024

8/10 Bien

Mark

Voyage en couple
Les points forts : Personnel et service
The property was nice and cozy
Séjour de 1 nuit en avril 2024

2/10 Horrible

Omar

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Don’t do it
Séjour de 1 nuit en mai 2024

2/10 Horrible

Tynice

Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en avril 2024

10/10 Excellent

Maneka

Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Cool
Séjour de 1 nuit en avril 2024

2/10 Horrible

Tashia

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en février 2024

2/10 Horrible

Tashia

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Terrible service and unsafe hotel
Séjour de 1 nuit en février 2024

10/10 Excellent

Maneka

Les points forts : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great
Séjour de 1 nuit en avril 2024

2/10 Horrible

john

Séjour de 1 nuit en avril 2024

4/10 Médiocre

jeremy

Voyage en groupe
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Not a fan at all
Séjour de 2 nuits en avril 2024

10/10 Excellent

Maneka

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en avril 2024

10/10 Excellent

JOSEPH

Séjour de 2 nuits en mars 2024

2/10 Horrible

Justin

Voyage d’affaires
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
This place needs updated and maintained.
Séjour de 4 nuits en mars 2024

8/10 Bien

Carlos

Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Could have been better
Séjour de 1 nuit en mars 2024

6/10 Satisfaisant

RONALD

Voyage en couple
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Rough area, hotel in deteriorating condition but clean room, friendly staff
Séjour de 1 nuit en mars 2024

6/10 Satisfaisant

Tamika

Les points forts : Personnel et service
Séjour de 1 nuit en mars 2024

8/10 Bien

Kenneth

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
My room was nice and clean. Breakfast was good. I plan to stay there again in the future.
Séjour de 2 nuits en février 2024

8/10 Bien

Kenneth

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
I had a very enjoyable stay. Room was nice and clean. The staff were very helpful. The breakfast was good as well.
Séjour de 2 nuits en janvier 2024

10/10 Excellent

Robbyn

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
The staff is great! So friendly! The hotel rooms and common areas are spotless clean! This hotel is located at the back gate of Andrews Air Force Base; it’s perfectly located if you want/need to.go on Base. Easy access to I-95 also.
Séjour de 3 nuits en mars 2024

2/10 Horrible

Ula K Toe St

Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
I want down to the front desk to get a new key because the key stopped working and there was a baby in a stroller and no adult at the front desk at all Why is there a baby in the stroller at the front desk Patrons playing loud music in the main area of the hotel Being rude and loud hanging out in the parking lot Felt unsafe
Séjour de 1 nuit en février 2024

10/10 Excellent

Robbyn

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Comfort Inn Joint Base Andrews is located at the back gate of Andrews AFB; right at the golf course. Not that I cared, but if you have access to the base, and like to golf, it’s a great option for you! I felt sate during my 3 night trip, even when I walked outside to smoke. The staff outstanding; they go above and beyond to make you feel welcome and ensure you are comfortable. I DID NOT see any vagrants on or around the property! My room was VERY CLEAN! NO bugs of any kind! I would definitely stay here again!
Séjour de 3 nuits en février 2024

10/10 Excellent

Pearl

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Great staff who seem to really care about their quest.
Séjour de 1 nuit en février 2024

2/10 Horrible

Brandee

Voyage en couple
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Staff was rude, someone knocked on our door numerous times late at night and glass bottles were broken out front.
Séjour de 1 nuit en février 2024

10/10 Excellent

Elizabeth

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 5 nuits en février 2024

10/10 Excellent

Eddie

Séjour de 2 nuits en février 2024

10/10 Excellent

Carisma

Séjour de 1 nuit en février 2024

8/10 Bien

Kenneth

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nice and quiet time. Staff were helpful and the room was very clean.
Séjour de 3 nuits en décembre 2023

8/10 Bien

Kenneth

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Helpful and staff and the hotel is clean. Had an issues with no working microwave in my room but they changed my room to another one with a working microwave, so that was good.
Séjour de 2 nuits en décembre 2023

6/10 Satisfaisant

Jeffrey

Les points forts : Propreté
Séjour de 1 nuit en janvier 2024

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Relaxing
Nice clean and comfortable
Séjour de 2 nuits en janvier 2024

2/10 Horrible

Jarrett

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
No hot water and when asking the property for a refund they refused.
Séjour de 1 nuit en janvier 2024

10/10 Excellent

Helen

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en janvier 2024

6/10 Satisfaisant

Tramaine

Séjour de 2 nuits en janvier 2024

10/10 Excellent

Helen

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en décembre 2023

10/10 Excellent

francisco

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en décembre 2023

10/10 Excellent

Helen

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
AWESOME STAFF AND STAY
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Management le 18 déc. 2023
Thank you, Helen, for sharing your review and rating of us. We are happy you enjoyed your time with us. We hope you can visit us again, soon!

10/10 Excellent

A A

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
A bona-fide example of Comfort Inn, except until night before checkout. The in-room fire sprinkler started dripping late at night from the ceiling and on to the wall, "pre-packed luggage", and carpeted floor. Once noticed in a.m. while awaiting Uber, notified front desk and maint tech arrived, verified, and viewed it continuing. Luggage was swamped, but thankfully limited to clothing damage I discard to avoid intl flight issues. My reqiest to the desk agent to document the incident was replied with my need to find pen & paper to submit my own "letter before leaving". Time not permitting I noted names, and said I would call the apparent Magager (of whom was the principle point of my praises for the stay) I previously met to report issue & damage, as I waa also scheduled to return that month. Several days later, after no responses to calls & messages, I flew back and returned for a new stay but opted elsewhere when the same Manager simply said they had "no idea how and why the leak happed in the room, probably just rain". NOTE: the sprikler-head is on an interior-wall, and again, the maint-tech witnessed the ongoing leak. I didnt intend on making an issue if the damaged items, but some respectful recognition (even some visit points) would have been appreciated.
Séjour de 3 nuits en décembre 2023

6/10 Satisfaisant

Abdulganiyu

Les points faibles : Personnel et service et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Management le 13 déc. 2023
Thank you for sharing your rating with us. We share your feedback with the entire staff to improve our services for all of our future guests. We appreciate your feedback and hope to see you again soon!

10/10 Excellent

Latosha

Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Management le 11 déc. 2023
Thank you for taking the time to share your rating with us. We sincerely appreciate and value your feedback.. Your compliments will be shared with our team and serve as encouragement as we strive to continuously improve the quality of our services. It is always a pleasure to receive positive feedback. Your loyalty is important to us. Please visit us again soon!

8/10 Bien

francisco

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Good
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Management le 11 déc. 2023
Thank you for taking the time to share your experience with us. We sincerely appreciate and value your feedback. Your compliments will be shared with our team and serve as encouragement as we strive to continuously improve the quality of our services. It is always a pleasure to receive positive feedback. Your loyalty is important to us. Please visit us again soon!

6/10 Satisfaisant

shamel

Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service
The front desk was unprofessional. When I walked up to the desk she was eating, didn’t stand up to greet me! I had to ask if there was an issue because she said nothing to me and I think she was on the phone. Just very unprofessional. The property can use some fresh paint. The room was clean.
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Management le 4 déc. 2023
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to share your feedback. Allow me to apologize on behalf of our hotel for failing to meet your expectations regarding on your recent visit. I have shared your feedback with the staff to better handle these types of situations differently in the future. Again, thank you for your time and valuable feedback. We hope for another opportunity to properly host you in the future.

8/10 Bien

Ed

Les points forts : Propreté et personnel et service
Not enough light(s) in bathroom, but it was otherwise pristine. Couldn't draw drapes in living room. Otherwise, decent enough for the price. I would return.
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Management le 27 nov. 2023
Thank you for taking the time to share your experience with us. We sincerely appreciate and value your feedback. It will be shared with our team and serve as encouragement as we strive to continuously improve the quality of our services. It is always a pleasure to receive positive feedback. We hope you can give us another opportunity to better serve you in the near future.

4/10 Médiocre

Andrew

Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Management le 4 déc. 2023
Dear Valued Guest:Thank you for taking the time to share your rating with us. On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations. Your satisfaction is important to us.We will be using your feedback to make improvements, so that we can provide exceptional experiences for our guests. We hope for an opportunity to properly host you in the future.

10/10 Excellent

Michael

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Management le 7 nov. 2023
Thank you for rating your experience with us. We are happy to see you loved your stay and look forward to having you back again, soon!

4/10 Médiocre

elmer

Voyage en couple
Les points faibles : Personnel et service et équipements
While waiting to check in, was advised "no public restroom. No attempt to expedite check-in. Told to go to McDonalds 3 blocks away. No hair dryer, or iron. Room was inexpensive and conditions/service reflected it. We made our stay as brief as possible. Do not recommend.
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Management le 6 nov. 2023
Dear Elmer:Thank you for sharing your experience with us. We sincerely apologize for the service you received during your short stay with us. We appreciate your feedback, as we share it with our entire staff to help us improve services for all of our guests. We are happy to say we are headed into a 'back-to-bare wall' renovation in the winter months. We certainly hope you will be able to return in the near future to give us another opportunity to better serve you.

8/10 Bien

Veronica

Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Needs renovations badly. But it was clean.
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Management le 6 nov. 2023
Dear Veronica:Thank you for sharing your experience with us. Your feedback is important to us, as we share your comments with our entire staff to improve our services for all our guests. We are headed into a "back to bare wall" renovation in the winter. We hope you will give us another opportunity to provide excellent service with a brand new product, in the near future!