Avis sur The Westin Cleveland Downtown
The Westin Cleveland Downtown
777 Saint Clair Ave Ne, Cleveland, OH
Avis
8,4
Très bien
8,8/10
Propreté
8,8/10
Personnel et service
8,0/10
Équipements
8,4/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,4/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en famille
9 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Joanne- Front Office Manager le 10 mars 2024
Thank you for staying with us and your feedback is very important.
6/10 Satisfaisant
Daniel, Verdun
Voyage en couple
5 sept. 2022
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Daniel
Séjour de 1 nuit en septembre 2022
Réponse de K.Johnson le 6 sept. 2022
Thank you for your feedback and we do apologize for the inconveniences that occurred during your stay. We have forwarded this on to our leadership team so incidents like these won't happen again. We do hope you choose our hotel in the future.
8/10 Bien
Elyse
29 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Elyse
Séjour de 1 nuit en mai 2024
10/10 Excellent
Tom, Patterson
Voyage en couple
27 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tom
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Joanne- Front Office Manager le 28 mai 2024
Thank you for staying with us and your feedback is very important.
10/10 Excellent
Delores
Voyage en couple
27 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Delores
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Joanne- Front Office Manager le 28 mai 2024
Thank you for staying with us and your feedback is very important.
6/10 Satisfaisant
Daniel
Voyage en couple
26 mai 2024
Les points forts : Propreté et équipements
Daniel
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Joanne- Front Office Manager le 28 mai 2024
Thank you for staying with us and your feedback is very important. We apologize that we didn't exceed your expectations.
6/10 Satisfaisant
calvin
Voyage en couple
26 mai 2024
Les points forts : Personnel et service
calvin
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Joanne- Front Office Manager le 28 mai 2024
Thank you for staying with us and your feedback is very important.
8/10 Bien
Linton
26 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Linton
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Joanne- Front Office Manager le 28 mai 2024
Thank you for staying with us and your feedback is very important.
6/10 Satisfaisant
Christina and Andrew
Voyage d’affaires, Voyage en couple
25 mai 2024
Les points forts : Personnel et service
Christina and Andrew
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Jennifer H. - Director of Front Office le 26 mai 2024
Thank you for taking the time to rate our hotel. We’re so disappointed to know that your experience did not match your expectations. We hope you will give us another opportunity to better serve you on your next visit - we have no doubt that the next time you would have the wonderful experience that most of our guests have.
2/10 Horrible
Dongxu
25 mai 2024
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Dongxu
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Joanne le 28 mai 2024
Thank you for staying with us and your feedback is very important. Please reach out at the hotel
10/10 Excellent
Rejean
24 mai 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Rejean
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Jennifer H. - Director of Front Office le 26 mai 2024
Thank you for taking the time to share your feedback with us. It is greatly appreciated. We look forward to welcoming you back in the future. Thank you for staying with us.
4/10 Médiocre
Lexi
23 mai 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Lexi
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Joanne- Front Office Manager le 23 mai 2024
Thank you for staying with us and your feedback is important. I am sorry about your bad experience and didn't exceed your expectation. Hopefully on your next stay you will have a better experience.
8/10 Bien
twyla
Voyage en couple
20 mai 2024
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
twyla
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Joanne- Front Office Manager le 21 mai 2024
Thank you for staying with us and your feedback is very important.
6/10 Satisfaisant
Rafael
Voyage en couple
20 mai 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté
Rafael
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Joanne- Front Office Manager le 21 mai 2024
Thank you for staying with us and your feedback is very important.
10/10 Excellent
carey
Voyage en couple
19 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
carey
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Joanne- Front Office Manager le 20 mai 2024
Thank you for staying with us and sharing your feedback. Hope to see you again.
10/10 Excellent
Elaine
18 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Elaine
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Joanne- Front Office Manager le 19 mai 2024
Thank you for staying with us and your feedback is very important.
10/10 Excellent
Abraham
18 mai 2024
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Abraham
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Joanne- Front Office Manager le 19 mai 2024
Thank you for staying with us and your feedback is very important.
4/10 Médiocre
MIGUEL CARLO
17 mai 2024
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
MIGUEL CARLO
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Joanne- Front Office Manager le 19 mai 2024
Thank you for staying with us and your feedback is very important.
8/10 Bien
Danielle
Voyage en couple
16 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Danielle
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Joanne- Front Office Manager le 18 mai 2024
Thank you for staying with and your feedback is very important.
8/10 Bien
steve
13 mai 2024
steve
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Jennifer H. - Director of Front Office le 16 mai 2024
Thank you so much for your feedback. Thank you for staying with us.
10/10 Excellent
Carm
Voyage en couple
12 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Carm
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Joanne- Front Office manager le 13 mai 2024
Thank you for staying with us and your feedback is very important.
10/10 Excellent
Autumn
7 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Autumn
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Jennifer H. - Director of Front Office le 9 mai 2024
Thank you for your positive feedback. I am so happy to hear that you had a great experience while staying with us. We hope to see you back again in the future. Thank you for staying with us.
10/10 Excellent
Laurie
7 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Laurie
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Jennifer H. - Director of Front Office le 9 mai 2024
Thank you for your positive feedback from your recent stay. Thank you for staying with us.
10/10 Excellent
George
Voyage en couple
6 mai 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
George
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Joanne- Front Office Manager le 7 mai 2024
Thank you for staying with us and sharing your feedback to us.
10/10 Excellent
kathryn
Voyage en famille
6 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
kathryn
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Joanne- Front Office Manager le 7 mai 2024
Thank you for staying with us and sharing your feedback to us.
10/10 Excellent
Danielle
6 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Danielle
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Joanne- Front Office Manager le 7 mai 2024
Thank you for staying with us and sharing your feedback to us.
2/10 Horrible
Mike
6 mai 2024
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Mike
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Joanne- Front Office Manager le 7 mai 2024
Thank you for staying with us and sharing your feedback to us. We apologize that we didn't exceed your expectations.
6/10 Satisfaisant
Jamie
Voyage en couple
5 mai 2024
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jamie
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Joanne- Front Office Manager le 7 mai 2024
Thank you for staying with us and sharing your feedback to us.
4/10 Médiocre
Tim
3 mai 2024
Tim
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Joanne- Front Office Manager le 23 mai 2024
Thank you for staying with and your feedback is very important.
8/10 Bien
susan
1 mai 2024
susan
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Jennifer H. - Director of Front Office le 22 mai 2024
Thank you for your positive feedback. Thank you for staying with us.
6/10 Satisfaisant
Chelsea
1 mai 2024
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Propreté
Chelsea
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Jennifer H. - Director of Front Office le 5 mai 2024
Thank you for your feedback. Your comments will help us as we continually work to improve our guest experience. Thank you for staying with us.
10/10 Excellent
Rene
1 mai 2024
Rene
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Joanne- Front Office Manager le 21 mai 2024
Thank you for staying with us and your feedback is very important.
10/10 Excellent
Gitta Sonia
30 avr. 2024
Gitta Sonia
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Jennifer H. - Director of Front Office le 1 mai 2024
Thank you for your positive feedback. Thank you for staying with us.
10/10 Excellent
Lisa, Stoughton
30 avr. 2024
Lisa
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Joanne- Front Office Manager le 20 mai 2024
Thank you for staying with us and sharing your feedback. Hope to see you again.
10/10 Excellent
William
Voyage en famille
29 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
William
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Jennifer H. - Director of Front Office le 1 mai 2024
Thank you for your positive feedback. Thank you for staying with us.
10/10 Excellent
SHINGO
Voyage d’affaires
26 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
SHINGO
Séjour de 5 nuits en avril 2024
Réponse de Jennifer H. - Director of Front Office le 26 avr. 2024
Thank you for your positive feedback. Thank you for staying with us.
10/10 Excellent
Robert
Voyage en famille
26 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Robert
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Jennifer H. - Director of Front Office le 26 avr. 2024
Thank you for your positive feedback. Thank you for staying with us.
8/10 Bien
Laura
Voyage en couple
25 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Laura
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Jennifer H. - Director of Front Office le 26 avr. 2024
Thank you for your feedback. Thank you for staying with us.
10/10 Excellent
Barbara
Voyage d’affaires
25 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Barbara
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Jennifer H. - Director of Front Office le 25 avr. 2024
Thank you for such positive feedback from your past stay. Thank you for staying with us.
8/10 Bien
Candice
24 avr. 2024
Candice
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Jennifer H. - Director of Front Office le 16 mai 2024
Thank you so much for your feedback. Thank you for staying with us.
10/10 Excellent
Michele
22 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Michele
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Jennifer H. - Director of Front Office le 25 avr. 2024
Thank you for your positive feedback and name mention for Camarae. We will be sure to share your comments with him. Thank you for staying with us.
2/10 Horrible
Matthew
Voyage en famille
21 avr. 2024
Matthew
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Joanne- Front desk Manager le 22 avr. 2024
I am sorry to hear about your experience from the restaurant. Can you call the hotel, and do you remember what you've ordered so I can check your receipt and discuss this to our restaurant outlet?
8/10 Bien
Brian
Voyage en famille
21 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Brian
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Joanne- Front desk Manager le 22 avr. 2024
I am sorry to hear about your past stay experience. I will address your concerns to our restaurant outlet manager. Again, I do apologize and thank you for staying with us.
10/10 Excellent
Staci, Massillon
Voyage en famille
20 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Staci
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Jennifer H. - Director of Front Office le 21 avr. 2024
Thank you for your positive feedback. Thank you for staying with us.
10/10 Excellent
Melanie
20 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Melanie
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Jennifer H. - Director of Front Office le 21 avr. 2024
Thank you for your positive feedback. Thank you for staying with us.
10/10 Excellent
Todd
14 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Todd
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Joanne- Front Office Manager le 15 avr. 2024
Thank you for staying and choosing our hotel. Your feedback is very important.
8/10 Bien
Chandra Sekhar
13 avr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Chandra Sekhar
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Jennifer H. - Director of Front Office le 14 avr. 2024
Thank you for your feedback. I am so sorry that we did not exceed your expectations. Your comments will help us as we continually work to improve our guest experience. Thank you for staying with us.
8/10 Bien
diane
Voyage en groupe
12 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
diane
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Jennifer H. - Director of Front Office le 14 avr. 2024
Thank you for your positive feedback. Thank you for staying with us.
2/10 Horrible
Peter
Voyage en couple
10 avr. 2024
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Peter
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Jennifer H. - Director of Front Office le 14 avr. 2024
Thank you for your feedback. I am so sorry that we did not exceed your expectations while staying with us. Your comments will be reviewed by our leadership team and will help us as we continually work to improve our guest experience. Thank you for staying with us.
8/10 Bien
Stuart Bart, Richmond Hill
9 avr. 2024
Stuart Bart
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Jennifer H. - Director of Front Office le 1 mai 2024
Thank you for your positive feedback. Thank you for staying with us.