Avis sur Radisson Blu Chattogram Bay View
Radisson Blu Chattogram Bay View
S. S. Khaled Road, Lal Khan Bazar, Chittagong
Avis
8,8
Excellent
9,0/10
Propreté
8,8/10
Personnel et service
8,2/10
Équipements
9,0/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,0/10
Écoresponsabilité
Avis
25 févr. 2024
Séjour de 1 nuit en février 2024
10/10 Excellent
Mahabubul
Voyage en famille avec de jeunes enfants
19 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Mahabubul
Séjour de 1 nuit en février 2024
10/10 Excellent
Mahabubul
Voyage en famille avec de jeunes enfants
18 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mahabubul
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Mohammad Salah Uddin le 18 févr. 2024
Dear Valued Guest,Thank you for taking the time to share your feedback from your visit to the Radisson Blu Chattogram Bay View. We are delighted to read from your review that you had enjoyed your recent stay with us and we also appreciate you pointing out the excellent service you received from our ambassadors. It is always a pleasure to have you as our guest and on behalf of all the ambassadors at Radisson Blu Chattogram Bay View, I look forward to welcoming you back.Sincerely, Mohammad Salah UddinAssistant Manager Front Office.Radisson Blu Chattogram Bay View
10/10 Excellent
Md Motiur, The Bronx
4 janv. 2024
Md Motiur
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Mohammad Salah Uddin le 18 févr. 2024
Dear Valued Guest,Thank you for taking the time to share your feedback from your visit to the Radisson Blu Chattogram Bay View. We are delighted to read from your review that you had enjoyed your recent stay with us and we also appreciate you pointing out the excellent service you received from our ambassadors. It is always a pleasure to have you as our guest and on behalf of all the ambassadors at Radisson Blu Chattogram Bay View, I look forward to welcoming you back.Sincerely, Mohammad Salah UddinAssistant Manager Front Office.Radisson Blu Chattogram Bay View
6/10 Satisfaisant
muhammad
Voyage en famille
9 nov. 2023
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
muhammad
Séjour de 6 nuits en novembre 2023
Réponse de Mohammad Salah Uddin le 22 nov. 2023
Dear Muhammad,Thank you for taking the time to share your feedback from your visit to Radisson Blu Chattogram Bay View.We are delighted to read from your review that you enjoyed your recent stay with us and we also appreciate you pointing out the excellent service you received from our ambassadors. It is always a pleasure to have you as our guest and on behalf of all the ambassadors at Radisson Blu Chattogram Bay View, I look forward to welcoming you back.Sincerely, Mohammad Salah UddinDuty ManagerRadisson Blu Chattogram Bay View
10/10 Excellent
George
Voyage d’affaires
12 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
George
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
10/10 Excellent
Ellen
1 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Ellen
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Mamun le 5 sept. 2023
Dear Ellen Thank you for taking the time to share your feedback from your visit to Radisson Blu Chattogram Bay ViewWe are delighted to read from your review that you enjoyed your recent stay with us and we also appreciate you pointing out the excellent service you received from our ambassadors. Please accept my sincere apologies for the shortfalls you encountered as you have mentioned, and those points will be highly taken under consideration and informed to the concerned department heads to seek a prompt improvement.It is always a pleasure to have you as our guest and on behalf of all the ambassadors at Radisson Blu Sohar, I look forward to welcoming you back.Sincerely, Al MamunRadisson Blu Chattogram Bay View
10/10 Excellent
Farida
8 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Farida
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de Mamun le 17 juin 2023
Dear Farida, Thank you for taking the time to share your feedback from your visit to the Radisson Blu Chattogram Bay View.Regards,Al MamunRadisson Blu Chattogram Bay View
8/10 Bien
YASUSHI
30 mai 2023
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
YASUSHI
Séjour de 3 nuits en mai 2023
Réponse de Mamun le 17 juin 2023
Dear Yasushi, Thank you for taking the time to share your feedback from your visit to the Radisson Blu Chattogram Bay View.Regards,Al MamunRadisson Blu Chattogram Bay View
10/10 Excellent
Naoyuki
27 mai 2023
Naoyuki
Séjour de 3 nuits en mai 2023
Réponse de Mamun le 17 juin 2023
Dear Naoyuki, Thank you for taking the time to share your feedback from your visit to the Radisson Blu Chattogram Bay View.Regards,Al MamunRadisson Blu Chattogram Bay View
8/10 Bien
Mustafa
25 mai 2023
Mustafa
Séjour de 1 nuit en mai 2023
Réponse de Mamun le 27 mai 2023
Dear Mr. Mustafa, Thank you for taking the time to share your feedback from your visit to the Radisson Blu Chattogram Bay View . We are delighted to read from your review that you had enjoyed your recent stay with us and we also appreciate you pointing out the excellent service you received from our ambassadors. It is always a pleasure to have you as our guest and on behalf of all the ambassadors at Radisson Blu Chattogram Bay View , I look forward to welcoming you back.Sincerely, Al Mamun Asst. Front Office ManagerRadisson Blu Chattogram Bay View
10/10 Excellent
N M
20 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
N M
Séjour de 2 nuits en mai 2023
Réponse de Mamun le 27 mai 2023
Dear N M.Thank you for taking the time to share your feedback from your visit to the Radisson Blu Chattogram Bay View . We are delighted to read from your review that you had enjoyed your recent stay with us and we also appreciate you pointing out the excellent service you received from our ambassadors. It is always a pleasure to have you as our guest and on behalf of all the ambassadors at Radisson Blu Chattogram Bay View , I look forward to welcoming you back.Sincerely, Al Mamun Asst. Front Office ManagerRadisson Blu Chattogram Bay View
4/10 Médiocre
md
9 mai 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
md
Séjour de 2 nuits en mai 2023
Réponse de Mamun le 11 mai 2023
Thank you for taking the time to share your feedback from your visit to the Radisson Blu Chattogram Bay View . We are delighted to read from your review that you had enjoyed your recent stay with us and we also appreciate you pointing out the excellent service you received from our ambassadors. Please accept my sincere apologies for the shortfalls you encountered as you have mentioned, and those points will be highly taken under consideration and informed to the concern department heads to seek a prompt improvement.It is always a pleasure to have you as our guest and on behalf of all the ambassadors at Radisson Blu Chattogram Bay View , I look forward to welcoming you back.Sincerely, Al Mamun Asst. Front Office ManagerRadisson Blu Chattogram Bay View
8/10 Bien
Charles
Voyage d’affaires
19 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Charles
Séjour de 11 nuits en avril 2023
Réponse de Mamun le 11 mai 2023
Thank you for taking the time to share your feedback from your visit to the Radisson Blu Chattogram Bay View . We are delighted to read from your review that you had enjoyed your recent stay with us and we also appreciate you pointing out the excellent service you received from our ambassadors. It is always a pleasure to have you as our guest and on behalf of all the ambassadors at Radisson Blu Chattogram Bay View , I look forward to welcoming you back.Sincerely, Al Mamun Asst. Front Office ManagerRadisson Blu Chattogram Bay View
4/10 Médiocre
Meer Tauhid
13 avr. 2023
Meer Tauhid
Séjour de 2 nuits en avril 2023
Réponse de Mamun le 11 mai 2023
Thank you for taking the time to share your feedback from your visit to the Radisson Blu Chattogram Bay View . We are delighted to read from your review that you had enjoyed your recent stay with us and we also appreciate you pointing out the excellent service you received from our ambassadors. Please accept my sincere apologies for the shortfalls you encountered as you have mentioned, and those points will be highly taken under consideration and informed to the concern department heads to seek a prompt improvement.It is always a pleasure to have you as our guest and on behalf of all the ambassadors at Radisson Blu Chattogram Bay View , I look forward to welcoming you back.Sincerely, Al Mamun Asst. Front Office ManagerRadisson Blu Chattogram Bay View
8/10 Bien
JASHIM
3 nov. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
JASHIM
Réponse de Mamun le 27 mai 2023
Dear Jashim, Thank you for taking the time to share your feedback from your visit to the Radisson Blu Chattogram Bay View . We are delighted to read from your review that you had enjoyed your recent stay with us and we also appreciate you pointing out the excellent service you received from our ambassadors. It is always a pleasure to have you as our guest and on behalf of all the ambassadors at Radisson Blu Chattogram Bay View , I look forward to welcoming you back.Sincerely, Al Mamun Asst. Front Office ManagerRadisson Blu Chattogram Bay View
6/10 Satisfaisant
Mohammed, Brooklyn
Voyage en famille
6 août 2022
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service
Mohammed
Séjour de 7 nuits en juillet 2022
10/10 Excellent
Sanjay
Voyage d’affaires
24 juin 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sanjay
Séjour de 1 nuit en juin 2022
2/10 Horrible
Ibrahim
30 avr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Ibrahim
Séjour de 1 nuit en avril 2022
6/10 Satisfaisant
Mohammed, Brooklyn
Voyage en famille
24 avr. 2022
Les points forts : Propreté et équipements
Mohammed
Séjour de 6 nuits en avril 2022
6/10 Satisfaisant
Afzal
Voyage en famille
31 mars 2022
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et équipements
Afzal
Séjour de 2 nuits en mars 2022
10/10 Excellent
Mohammed, Brooklyn
Voyage en famille
31 déc. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mohammed
Séjour de 4 nuits en décembre 2021
Réponse de Nayan le 10 févr. 2022
Dear Mohammed,
Greetings!
Your message is well acknowledged and we are delighted to hear this. We will share this feedback to our Team Members.
Thanks.
10/10 Excellent
K B Al
26 déc. 2021
K B Al
Séjour de 2 nuits en décembre 2021
10/10 Excellent
Ashfaque
Voyage en famille
15 août 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hotel with everything a family and business need
Ashfaque
Séjour de 1 nuit en août 2021
Réponse de Ronny le 16 août 2021
Dear Ashfaque,
Thank you for your feedback and for taking the time to write about your experience. We are delighted to read that you enjoyed your stay with us. We look forward to your next stay.
With kind regards,
Ronny Fuss
Hotel Manager
Radisson Blu Chattogram Bay View
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage en famille, Voyage en couple
14 août 2021
Les points forts : Propreté
Voyageur vérifié
Séjour de 13 nuits en juillet 2021
Réponse de Ronny le 16 août 2021
Dear expedia user,
Thank you for your feedback and for taking the time to write about your experience. We are delighted to read that you enjoyed your stay with us. We look forward to your next stay.
With kind regards,
Ronny Fuss
Hotel Manager
Radisson Blu Chattogram Bay View
10/10 Excellent
sami
Voyage d’affaires
25 août 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
The best hotel in Chittagong..
sami
Séjour de 1 nuit en août 2020
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
29 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en février 2020
10/10 Excellent
Mohammed, New York, NY
Voyage en famille
24 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Mohammed
Séjour de 7 nuits en février 2020
10/10 Excellent
Khawaja
Voyage en famille
17 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Khawaja
Séjour de 2 nuits en février 2020
8/10 Bien
Comet
Voyage d’affaires
28 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Comet
Séjour de 3 nuits en janvier 2020
10/10 Excellent
Abu
27 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Abu
Séjour de 1 nuit en janvier 2020
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
21 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en janvier 2020
10/10 Excellent
TAP, 日本
Voyage d’affaires
20 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
TAP
Séjour de 1 nuit en janvier 2020
10/10 Excellent
WING YIN
Voyage d’affaires
25 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
WING YIN
Séjour de 2 nuits en décembre 2019
10/10 Excellent
Chee Tiong
Voyage d’affaires
19 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Best Hotel in Chitagong
Chee Tiong
Séjour de 1 nuit en décembre 2019
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
1 déc. 2019
Les points forts : Propreté et personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en novembre 2019
10/10 Excellent
ZAKIR
Voyage en famille
24 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
ZAKIR
Séjour de 5 nuits en juin 2019
4/10 Médiocre
avi
14 nov. 2019
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
mini bar overprice and will charge above price
avi
Séjour de 1 nuit en novembre 2019
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
10 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en novembre 2019
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
5 nov. 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en novembre 2019
10/10 Excellent
Joanne
29 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
The Best Hotel in Chittagong!
Joanne
Séjour de 1 nuit en octobre 2019
10/10 Excellent
Yoric
17 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Yoric
Séjour de 3 nuits en septembre 2019
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
Voyage en famille, Voyage en couple
10 sept. 2019
Les points faibles : Personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juillet 2019
10/10 Excellent
Leon
Voyage d’affaires
2 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Leon
Séjour de 4 nuits en août 2019
8/10 Bien
dwair
Voyage d’affaires
14 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
dwair
Séjour de 2 nuits en août 2019
8/10 Bien
규행
13 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
규행
Séjour de 1 nuit en août 2019
10/10 Excellent
Raunak
24 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Raunak
Séjour de 3 nuits en juillet 2019
10/10 Excellent
Nestor
7 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nestor
Séjour de 1 nuit en juillet 2019
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
3 juin 2019
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
In room meal service need more selections
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en mai 2019
8/10 Bien
WAI LUN
29 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
WAI LUN
Séjour de 2 nuits en mai 2019