Avis sur Castle Inn & Suites By OYO Chickasha
Castle Inn & Suites By OYO Chickasha
2901 S 4th St, Chickasha, OK
Avis
5,0
5,0/10
Propreté
5,8/10
Personnel et service
4,6/10
Équipements
4,2/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
5,0/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en couple
9 févr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en février 2024
10/10 Excellent
Jessica
Voyage en couple
10 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jessica
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
6/10 Satisfaisant
Dereck
5 août 2023
Dereck
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Ike le 7 août 2023
Thank you for your review.
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
4 oct. 2022
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Cheap doesn't always equal bargain
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en octobre 2022
Réponse de Zach le 7 oct. 2022
We take pride in our rooms and our hospitality, so we’re extremely saddened to see this review. Can you please contact us directly so we can confirm your stay and make it right? We have unfortunately seen a slew of fake reviews come in, and so we would like to confirm your stay so we can address this appropriately.
4/10 Médiocre
Jim
Voyage en famille
1 août 2022
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Jim
Séjour de 2 nuits en juillet 2022
Réponse de andrea le 2 août 2022
thank you for your feedback. We are currently upgrading the property. We hope you will come stay another time and see the improvements
8/10 Bien
Laurie
Voyage en famille, Voyage en groupe
7 juin 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Awesome experience
Laurie
Séjour de 1 nuit en juin 2022
Réponse de andrea le 14 juin 2022
We are so happy you enjoyed your stay.
4/10 Médiocre
Richard
Voyage d’affaires
20 mars 2022
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Find another place
Richard
Séjour de 2 nuits en mars 2022
Réponse de andrea le 22 mars 2022
We apologize for your experience. We are in the process of remolding and taking care of all issues. We would like for you to come stay again and experience a better stay.
4/10 Médiocre
jenny
Voyage en famille
25 oct. 2021
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
jenny
Séjour de 2 nuits en octobre 2021
Réponse de andrea le 27 oct. 2021
we do apologize that your stay was not to your expectations. We are currently updating property and do hope you come stay with us again to see our updates. Thank you
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires, Voyage en couple
2 juil. 2021
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en juin 2021
Réponse de Andy le 3 juil. 2021
We would like to apologize for the inconvenience caused. We are in the process of upgrading our property. Hopefully when you stay next time with us, you will have a better experience. We shall give you a 20% Discount on your next stay with us. Once again Sorry.
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
Voyage en famille
27 juin 2021
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juin 2021
Réponse de Andy le 28 juin 2021
we apologize for your stay. We are currently updating our property and we hope you will come back in the future.
2/10 Horrible
Russell
Voyage en famille
20 juin 2021
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Russell
Séjour de 3 nuits en juin 2021
Réponse de Zach le 20 juin 2021
Hi Russell, we’re sorry to hear about your stay. However, we’re unsure about how to interpret your feedback as we do have a full service lobby at the hotel. If you had any other issues during your stay, please reach out to our management staff directly, and we would love to address this to make for a more pleasant stay fir our guests.
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
Voyage en famille, Voyage d’affaires
7 mars 2021
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en mars 2021
Réponse de Zach le 8 mars 2021
Hi there, we’re so sorry for your experience. We take safety of our guests as paramount, and we recommend guests to call 911 followed by our front desk staff in case of emergencies. Please reach out to our main office directly if this issue wasn’t addressed sufficiently and we’ll incorporate this in future staff emergency response training.
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
8 déc. 2020
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
crack head hotel
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en décembre 2020
Réponse de Joe le 8 déc. 2020
We're so sorry you didn't have a pleasant experience with us. Did you contact the front desk staff to update your bedding or move you to a different room? If you did and these concerns weren't resolved, please reach out to us directly and we'll make it up to you. Again, we apologize for your poor experience and hope to host you again and improve your experience with us!
8/10 Bien
Eric
Voyage d’affaires
23 nov. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Eric
Séjour de 1 nuit en novembre 2020
Réponse de Andy le 24 nov. 2020
Thank You Eric for your feedback. We always look forward to your stays with us.
8/10 Bien
Eric
8 nov. 2020
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Eric
Séjour de 1 nuit en novembre 2020
Réponse de Andy le 10 nov. 2020
Thank you for your Review. Please stay at our Hotels at Chickasha or Anadarko or Lawton Oklahoma when you are in these areas. Appreciate.
8/10 Bien
Eric
30 oct. 2020
Les points forts : Propreté et personnel et service
Eric
Séjour de 1 nuit en octobre 2020
Réponse de Andy le 2 nov. 2020
Thank you for your Feedback. We are in the Process of Remodeling our Rooms. Hope you will be Happier with our Remodeled Rooms you stay in next time.
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
12 sept. 2020
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en septembre 2020
Réponse de Andy le 19 sept. 2020
Thank you for your Feedback. We are in the Process of Re-Modelling. Hope you will give us 4 out of 5 on your next Visit.
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
Voyage en famille
7 sept. 2020
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Not what I was expecting
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en septembre 2020
Réponse de Andy le 8 sept. 2020
Thank you for your Feedback. We are in the Process of Remodeling. We shall take up this matter with Housekeeping Department. We feel very Sorry for the inconvenience..
2/10 Horrible
Andrea
Voyage en famille
21 juil. 2020
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Never again!
Andrea
Séjour de 1 nuit en juillet 2020
Réponse de Andy le 21 juil. 2020
We feel very Sorry for the inconvenience caused, at our Hotel during your recent stay. We have informed the Housekeeping & Front Desk Supervisor about your Concerns & shall address the same. Thank you for your Feedback.
4/10 Médiocre
Brian
Voyage en famille
10 mars 2020
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Not as adversed
Brian
Séjour de 1 nuit en mars 2020
8/10 Bien
Rodney
12 déc. 2019
Rodney
Séjour de 1 nuit en décembre 2019
2/10 Horrible
Harlan
Voyage en couple
8 déc. 2019
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Harlan
Séjour de 1 nuit en décembre 2019
Réponse de Guest Relations le 11 déc. 2019
Dear Harlan,
Comments from our guests are always welcome, as we consider all feedback an opportunity to improve. We apologize that your experience did not live up to your expectations. Your insights have been forwarded to our housekeeping and maintenance teams so they can develop a swift solution for the benefit of future guests. Given the opportunity, we'd appreciate another chance to provide you with the relaxing stay you expected.
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
7 déc. 2019
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en décembre 2019
Réponse de Zach le 14 déc. 2019
Hi there, thank you again for taking the time to leave us feedback. We strive do provide our guests with a quality stay at a reasonable price, and we're sorry we weren't able to meet your expectations. We would love to hear from you and get more detailed feedback so we can continue to improve the experience we provide our guests. Please feel free to get in touch with us and we'll do our best to make any necessary improvements to the experience and make it right by you.
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
17 nov. 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en novembre 2019
Réponse de Zach le 14 déc. 2019
Hi there, thank you so much for taking the time to leave feedback. We would love to hear from you about what specific parts of the experience could be improved upon. Please feel free to reach out to us below or directly with any questions or feedback.
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
4 nov. 2019
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en novembre 2019
Réponse de Zach le 5 nov. 2019
Hi there, thank you for taking the time to share your feedback with us. Please let us know if there is any other specific feedback you'd like to share to help us continue to improve the experience we provide for our guests. Thank you!
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
21 oct. 2019
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en octobre 2019
Réponse de Zach le 21 oct. 2019
Hi there, we're so sorry to hear you didn't have a pleasant stay with us. Our staff is always on hand to correct any issues as they arise, and we encourage guests to reach out during their stay so we can help you. Please reach out to us directly if you would like to share more detailed feedback about your experience, and we hope you give us a chance to improve your perception.
2/10 Horrible
DJ
Voyage d’affaires
12 sept. 2019
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
AVOID
DJ
Séjour de 2 nuits en juin 2019
Réponse de Guest Relations le 16 sept. 2019
We appreciate you sharing your thoughts on your recent visit. We take guest feedback seriously, so if there was anything in particular that you did not like about your stay, we would love to know so that we can improve upon it. Please feel free to contact us directly at your convenience.
If you come across our property on your future travels, we hope you give us a chance to improve your perception. Thank you for your time and see you soon.
6/10 Satisfaisant
Gary
26 août 2019
Gary
Séjour de 4 nuits en août 2019
8/10 Bien
linda
19 juil. 2019
Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
linda
Séjour de 2 nuits en juin 2019
Réponse de Zach le 16 sept. 2019
Hi Linda, thank you for leaving us such a positive review! We are so glad you had a pleasant stay, and we look forward to hosting you the next time you are in town!
8/10 Bien
Amanda
28 juin 2019
Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Amanda
Séjour de 3 nuits en juin 2019
Réponse de Zach le 9 juil. 2019
Hi Amanda, thank you so much for leaving us a positive review! We're so glad you had a pleasant stay, and we hope to host you again soon!
4/10 Médiocre
Adrienne
24 juin 2019
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Adrienne
Séjour de 3 nuits en mai 2019
Réponse de Zach le 25 juin 2019
Hi there, thank you for taking the time to leave us a review. We'd love to understand what you loved about your stay, and where your experience could be improved. Please give us a call directly, and we look forward to your feedback and hosting you back in the near future.
2/10 Horrible
Kaycee
14 juin 2019
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Kaycee
Séjour de 1 nuit en juin 2019
Réponse de Zach le 21 juin 2019
Hi Kaycee, thank you very much for your candid review of your recent stay. Your feedback is extremely valuable to us, as we strive to improve with each and every stay. Our main priority is to be able to offer a very well-maintained and comfortable atmosphere, and I apologize that your stay didn't live upto expectations. Please give us a call directly and give us a chance to make this right for you, and we hope to turn your experience around the next time you visit us. Thank you.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
3 juin 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juin 2019
Réponse de Zach le 21 juin 2019
Hi there, thank you for taking the time to leave us a review. Thank you for your positive feedback regarding the room cleanliness, and we apologize with regards to the swimming pool and door issue. We're in the process of opening up the swimming pool (we unfortunately had some issues which led to a delay in opening back up), and I've asked our maintenance staff to review and fix the issue with the door. We hope you had a great trip to Chickasha, and it would be such a pleasure to personally welcome you back in the near future!
2/10 Horrible
Krystal
31 mai 2019
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
NEVER again!!!
Krystal
Séjour de 4 nuits en mai 2019
Réponse de General Manager le 4 juin 2019
Dear Krystal,
All guest comments are appreciated, as we take every concern to heart. We sincerely apologize for the unexpected odor you encountered during your visit. Our staff is always on hand to correct any issues as they arise, and we encourage guests to reach out during their stay so we can help you. We know we can do better to provide you with a comfortable, relaxing experience, and we are eager to earn a second chance from you to do so.
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
18 mai 2019
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en mai 2019
Réponse de Zach le 21 juin 2019
Hi there, thank you for taking the time to leave us a review. We'd love to understand what you loved about your stay, and where your experience could be improved. Please give us a call directly, and we look forward to your feedback and hosting you back in the near future.
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
14 mai 2019
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Needs to be cleaned up!
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en mai 2019
Réponse de Guest Relations le 18 mai 2019
Thank you for the feedback. We are sorry for the unexceptional cleanliness delivered to you as this is not typical of what we normally provide. Our pool is undergoing maintenance and we hope that you will give us another chance in the future as we improve upon your concerns. We know we can deliver you an excellent stay and we hope you will come back and see us the next time you are in town. Take care.
4/10 Médiocre
geri
14 mai 2019
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Probably won’t stay here again
geri
Séjour de 2 nuits en mai 2019
Réponse de Guest Relations le 18 mai 2019
Dear Geri,
While we're delighted to hear that our cozy beds helped you rest well, we sincerely apologize for the lapse in housekeeping you experienced. As you mentioned our friendly team is always here to help, and in the future, we ask that you notify them of any concerns so that we can find a solution for you and ensure your comfort. The next time your travels bring you to town, consider us again. We'd love to impress you.
2/10 Horrible
Leonel
28 avr. 2019
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Ugly experience
Leonel
Séjour de 1 nuit en avril 2019
Réponse de General Manager le 2 mai 2019
Dear Leonel,
Guest feedback is the best way for us to understand how we can improve, so thank you for sharing with us. Please accept our apologies for the concerns you've raised: we appreciate you highlighting these areas of improvement for us, and rest assured our staff will work to build on our accommodations. It would be a pleasure to host you again to provide you with a more comfortable, relaxing experience.
4/10 Médiocre
DeanaandTyrel
15 avr. 2019
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Never again
DeanaandTyrel
Séjour de 1 nuit en avril 2019
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille
1 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en mars 2019
6/10 Satisfaisant
james
25 mars 2019
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Rude awakenings
james
Séjour de 1 nuit en mars 2019
6/10 Satisfaisant
Joshua
2 mars 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Joshua
Séjour de 1 nuit en février 2019
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
24 févr. 2019
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en février 2019
2/10 Horrible
Elizabeth
23 févr. 2019
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
DO NOT STAY HERE
Elizabeth
Séjour de 1 nuit en février 2019
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
19 févr. 2019
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en février 2019
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
5 févr. 2019
Les points forts : Personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en février 2019
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
22 déc. 2018
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en décembre 2018
2/10 Horrible
Laura
17 déc. 2018
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Horrible place to stay!
Laura
Séjour de 1 nuit en décembre 2018
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
28 juin 2018
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Americas Best Bed Bug Motel
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en juin 2018
2/10 Horrible
DJ
27 juin 2018
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Not ever again
DJ
Séjour de 2 nuits en juin 2018