Avis sur Ramada by Wyndham Glendale Heights/Lombard
Ramada by Wyndham Glendale Heights/Lombard
780 E North Ave, Glendale Heights, IL
Avis
6,2
6,2/10
Propreté
7,2/10
Personnel et service
6,2/10
Équipements
5,6/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
6,6/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en couple
29 mai 2024
Les points forts : Propreté et équipements
Séjour de 1 nuit en mai 2024
6/10 Satisfaisant
Carlos
Voyage en famille avec de jeunes enfants
28 mai 2024
Carlos
Séjour de 3 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
Syed, Toronto
25 mai 2024
Syed
Séjour de 4 nuits en mai 2024
6/10 Satisfaisant
Azim
15 mai 2024
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Azim
Séjour de 5 nuits en mai 2024
4/10 Médiocre
Trizzy
Voyage en famille, Voyage d’affaires
13 mai 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Trizzy
Séjour de 2 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
Christy
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
13 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Christy
Séjour de 3 nuits en mai 2024
2/10 Horrible
Tuan
Voyage en couple
12 mai 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tuan
Séjour de 2 nuits en mai 2024
2/10 Horrible
khou
Voyage en famille, Voyage d’affaires
10 mai 2024
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
khou
Séjour de 1 nuit en mai 2024
2/10 Horrible
Daniel
Voyage en famille
10 mai 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Daniel
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Jessica le 10 mai 2024
I am sorry that you were not pleased with your stay we hope to improve ourselves for our future guests.
10/10 Excellent
Christy
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
7 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Christy
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de Jessica le 10 mai 2024
Thank you for your review we hope you enjoyed your stay and hope to see you again soon!
2/10 Horrible
Jeremy
30 avr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jeremy
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Jessica le 10 mai 2024
I am sorry that you were not pleased with your stay we hope to improve ourselves for our future guests.
8/10 Bien
William
Voyage en famille
29 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
William
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Jessica le 1 mai 2024
Thank you for your review we hope to see you again in the future. We are actively going thoroughly upgrades to ensure our guests are pleased with their stay.
4/10 Médiocre
Blanca
Voyage en famille
29 avr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Blanca
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Jessica le 1 mai 2024
I am sorry that you were not pleased with your stay , it is our utmost to ensure all our guests are comfortable and feel safe. We will address your concerns and fix our issues. We hope to see you again in the future!
10/10 Excellent
Aaron
Voyage d’affaires
26 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Aaron
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Jessica le 1 mai 2024
Thank you for your review we hope to see you again in the future. We are actively going thoroughly upgrades to ensure our guests are pleased with their stay.
2/10 Horrible
Keia
Voyage en couple
24 avr. 2024
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Keia
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Jessica le 1 mai 2024
I am sorry that you did not enjoy your stay, but we go through thorough inspection from outside company every week with no incidents on file. Please show your proof so we may investigate further!
4/10 Médiocre
Marissa
21 avr. 2024
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Marissa
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Jessica le 1 mai 2024
I am sorry that you were not pleased with your stay , it is our utmost to ensure all our guests are comfortable and feel safe. We will address your concerns and fix our issues. We hope to see you again in the future!
6/10 Satisfaisant
Tetiana
21 avr. 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tetiana
Séjour de 7 nuits en avril 2024
Réponse de Jessica le 1 mai 2024
Thank you for your review we hope to see you again in the future. We are actively going thoroughly upgrades to ensure our guests are pleased with their stay.
2/10 Horrible
Antioenetta
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
16 avr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Antioenetta
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Jessica le 1 mai 2024
I am sorry that you were not pleased with your stay , it is our utmost to ensure all our guests are comfortable and feel safe. We will address your concerns and fix our issues. We hope to see you again in the future!
10/10 Excellent
Frankie
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille, Voyage en groupe, Voyage avec des animaux de compagnie, Voyage d’affaires, Voyage en couple
12 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Frankie
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Jessica le 1 mai 2024
Thank you for your review we hope to see you again in the future. We are actively going thoroughly upgrades to ensure our guests are pleased with their stay.
6/10 Satisfaisant
Annie
9 avr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Annie
Séjour de 6 nuits en avril 2024
Réponse de Jessica le 1 mai 2024
I am sorry that you were not pleased with your stay , it is our utmost to ensure all our guests are comfortable and feel safe. We will address your concerns and fix our issues. We hope to see you again in the future!
6/10 Satisfaisant
Lisa
Voyage d’affaires
9 avr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Lisa
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Jessica le 1 mai 2024
I am sorry that you were not pleased with your stay , it is our utmost to ensure all our guests are comfortable and feel safe. We will address your concerns and fix our issues. We hope to see you again in the future!
6/10 Satisfaisant
Angela
Voyage en famille
7 avr. 2024
Angela
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Jessica le 1 mai 2024
I am sorry that you were not pleased with your stay , it is our utmost to ensure all our guests are comfortable and feel safe. We will address your concerns and fix our issues. We hope to see you again in the future!
10/10 Excellent
Javier
Voyage en famille
5 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Javier
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Jessica le 1 mai 2024
Thank you for your review we hope to see you again in the future. We are actively going thoroughly upgrades to ensure our guests are pleased with their stay.
2/10 Horrible
Aaliyah
Voyage en groupe, Voyage d’affaires
4 avr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Aaliyah
Réponse de Jessica le 1 mai 2024
I am sorry that you were not pleased with your stay , it is our utmost to ensure all our guests are comfortable and feel safe. We will address your concerns and fix our issues. We hope to see you again in the future!
2/10 Horrible
Sukhjit
Voyage en famille
2 avr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sukhjit
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Jessica le 1 mai 2024
I am sorry that you were not pleased with your stay , it is our utmost to ensure all our guests are comfortable and feel safe. We will address your concerns and fix our issues. We hope to see you again in the future!
8/10 Bien
Danielle, Rochester
Voyage en couple
26 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Danielle
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Jessica le 1 mai 2024
Thank you for your feedback we hope you enjoyed your stay and hope to see you again in the future look out for our brand refresh coming soon!
2/10 Horrible
Ivaylo
25 mars 2024
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ivaylo
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Jessica le 1 mai 2024
I am sorry that you were not pleased with your stay , it is our utmost to ensure all our guests are comfortable and feel safe. We will address your concerns and fix our issues. We hope to see you again in the future!
10/10 Excellent
Mohammed
22 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mohammed
Séjour de 7 nuits en mars 2024
Réponse de Jessica le 1 mai 2024
Thank you for your review we hope to see you again in the future. We are actively going thoroughly upgrades to ensure our guests are pleased with their stay.
8/10 Bien
Larry
20 mars 2024
Larry
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Jessica le 1 mai 2024
Thank you for your review we hope to see you again in the future. We are actively going thoroughly upgrades to ensure our guests are pleased with their stay.
8/10 Bien
James
17 mars 2024
James
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Jessica le 1 mai 2024
Thank you for your review we hope to see you again in the future. We are actively going thoroughly upgrades to ensure our guests are pleased with their stay.
10/10 Excellent
Yenny
17 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Yenny
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Jessica le 1 mai 2024
Thank you for your review we hope to see you again in the future. We are actively going thoroughly upgrades to ensure our guests are pleased with their stay.
6/10 Satisfaisant
Juleah
Voyage d’affaires
14 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Juleah
Réponse de Jessica le 1 mai 2024
I am sorry that you were not pleased with your stay , it is our utmost to ensure all our guests are comfortable and feel safe. We will address your concerns and fix our issues. We hope to see you again in the future!
2/10 Horrible
Zach
9 mars 2024
Zach
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Jessica le 1 mai 2024
I am sorry that you were not pleased with your stay , it is our utmost to ensure all our guests are comfortable and feel safe. We will address your concerns and fix our issues. We hope to see you again in the future!
8/10 Bien
Araceli
8 mars 2024
Araceli
Séjour de 7 nuits en mars 2024
Réponse de Jessica le 9 mars 2024
Thank you for your feed back we hope you enjoyed your stay and hope to see you again soon!
6/10 Satisfaisant
Juleah
8 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Juleah
Réponse de Jessica le 9 mars 2024
Thank you for your feed back we hope you enjoyed your stay and hope to see you again soon!
10/10 Excellent
Danika
Voyage en famille
5 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Danika
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Jessica le 9 mars 2024
Thank you for your feed back we hope you enjoyed your stay and hope to see you again soon!
10/10 Excellent
Danika
Voyage en famille
4 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Danika
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Jessica le 9 mars 2024
Thank you for your feed back we hope you enjoyed your stay and hope to see you again soon!
10/10 Excellent
Danika
Voyage en famille
4 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Danika
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Jessica le 9 mars 2024
Thank you for your feed back we hope you enjoyed your stay and hope to see you again soon!
8/10 Bien
Daniel
27 févr. 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Daniel
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Jessica le 9 mars 2024
Thank you for your feed back we hope you enjoyed your stay and hope to see you again soon!
10/10 Excellent
wail
Voyage en famille
19 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
wail
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Jessica le 25 févr. 2024
Thank you for your feedback. We hope you enjoyed your stay. We strive to please all our guests. Hope to see you soon! Please join our Wyndham email list to gain access to free upgrades and room perks. Jessica General ManagerRamada By Wyndham Glendale Heights, IL
4/10 Médiocre
Jason
Voyage d’affaires
2 févr. 2024
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jason
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Jessica le 25 févr. 2024
I am sorry that you were not please with your stay we hope to improve ourselves for our future guests
8/10 Bien
Lori
30 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Lori
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Jessica le 25 févr. 2024
Thank you for your feedback. We hope you enjoyed your stay. We strive to please all our guests. Hope to see you soon! Please join our Wyndham email list to gain access to free upgrades and room perks. Jessica General ManagerRamada By Wyndham Glendale Heights, IL
6/10 Satisfaisant
Kathy
Voyage en couple
28 janv. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kathy
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Jessica le 25 févr. 2024
Thank you for your feedback, when Paying deposit with a debit card you must contact your bank to see when they will release hold as we release as soon as you check out,
8/10 Bien
Lisa
23 janv. 2024
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Lisa
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Jessica le 25 févr. 2024
Thank you for your feedback. We hope you enjoyed your stay. We strive to please all our guests. Hope to see you soon! Please join our Wyndham email list to gain access to free upgrades and room perks. Jessica General ManagerRamada By Wyndham Glendale Heights, IL
10/10 Excellent
Melissa
Voyage en groupe
23 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Very happy visit
Melissa
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Jessica le 25 févr. 2024
Thank you for your feedback. We hope you enjoyed your stay. We strive to please all our guests. Hope to see you soon! Please join our Wyndham email list to gain access to free upgrades and room perks. Jessica General ManagerRamada By Wyndham Glendale Heights, IL
10/10 Excellent
Orlando
Voyage en famille
15 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Orlando
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Jessica le 25 févr. 2024
Thank you for your feedback. We hope you enjoyed your stay. We strive to please all our guests. Hope to see you soon! Please join our Wyndham email list to gain access to free upgrades and room perks. Jessica General ManagerRamada By Wyndham Glendale Heights, IL
10/10 Excellent
Lucy
10 janv. 2024
Lucy
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Jessica le 25 févr. 2024
Thank you for your feedback. We hope you enjoyed your stay. We strive to please all our guests. Hope to see you soon! Please join our Wyndham email list to gain access to free upgrades and room perks. Jessica General ManagerRamada By Wyndham Glendale Heights, IL
2/10 Horrible
Carol
Voyage en famille
10 janv. 2024
Les points faibles : Personnel et service
Carol
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Jessica le 25 févr. 2024
I am sorry that you were not pleased with your stay. We aim to make every guest stay enjoyable and pleasurable we hope to improve on ourselves for future guests.
8/10 Bien
Marco A
8 janv. 2024
Marco A
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Jessica le 25 févr. 2024
Thank you for your feedback. We hope you enjoyed your stay. We strive to please all our guests. Hope to see you soon! Please join our Wyndham email list to gain access to free upgrades and room perks. Jessica General ManagerRamada By Wyndham Glendale Heights, IL
2/10 Horrible
Juli
7 janv. 2024
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement