Bureau, espace de travail pour ordinateur portable, rideaux occultants

Avis sur Motel 6 Naperville, IL

2 out of 5
Motel 6 Naperville, IL
1585 Naperville Wheaton Road, Naperville, IL

Avis

7,4

Bien

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 389 avis sur 1009." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 237 avis sur 1009." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 155 avis sur 1009." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 89 avis sur 1009." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 139 avis sur 1009." "

7,8/10

Propreté

7,8/10

Personnel et service

6,6/10

Équipements

7,4/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

7,6/10

Écoresponsabilité

Avis

6/10 Satisfaisant

anais

Séjour de 1 nuit en septembre 2019

10/10 Excellent

Esly

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Great
Séjour de 1 nuit en mai 2024

10/10 Excellent

Angel

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Excellent place, I enjoyed the hot tub
Séjour de 1 nuit en mai 2024

2/10 Horrible

Kevin

Voyage en couple
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
The bed was so loud and uncomfortable. There was a lot of unhappy customers with the staff, the room also felt so ghetto. Never coming back here again unfortunately
Séjour de 1 nuit en mai 2024

10/10 Excellent

FONTAINE

Voyage en groupe, Voyage d’affaires
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
For the price and location it was a great experience. Damien was fantastic clerk - polite, professional and very knowledgeable.
Séjour de 1 nuit en mai 2024

6/10 Satisfaisant

Brian

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Équipements
It was nice, I appreciated having fresh towels, but I did not realize there was no refrigerator or microwave in the individual rooms. There was one shared microwave in the entrance area. There was also an issue with my TV, but the attendant was able to fix it pretty easily.
Séjour de 4 nuits en mai 2024

4/10 Médiocre

Purna Chandra

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mai 2024

10/10 Excellent

lauren

Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en mai 2024

10/10 Excellent

Mathew

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Clean friendly
Séjour de 2 nuits en mai 2024

10/10 Excellent

Crystal

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Easy parking , good customer service
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Brand Experience Team le 20 mai 2024
Hi CrystalWe appreciate you sharing your experience with us. We're happy to hear you enjoyed your stay and that our staff was helpful, and we look forward to seeing you again soon.Lilith#Team6

8/10 Bien

Anthony, Sturtevant

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Not bad, number of loud people in area was all.
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Brand Experience Team le 20 mai 2024
Hi AnthonyWe appreciate you sharing your experience with us. We're happy to hear you enjoyed your stay and that our staff was helpful, and we look forward to seeing you again soon.Lilith#Team6

10/10 Excellent

Ron

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Good value
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Brand Experience Team le 20 mai 2024
Hi Ron,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6

6/10 Satisfaisant

Memory

Another guest was opening and shutting door all night it scared me
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Brand Experience Team le 20 mai 2024
Hi Memory,Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith #Team6

8/10 Bien

Athanasios, COVINGTON

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The motel is only 2 miles from downtown Naperville, it's convenient off I-88. Plenty of shopping and dining options are nearby. Don't let the low-price fool you, the room was clean and comfortable.
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Brand Experience Team le 20 mai 2024
Hi Athanasios,We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Lilith #Team6

10/10 Excellent

Lori

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Brand Experience Team le 23 mai 2024
Hi Lori,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6

10/10 Excellent

Jeanne

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Nancy Y. le 16 mai 2024
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6

2/10 Horrible

Shaik Shoaib

Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Bad odor and bad experience
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Brand Experience Team le 14 mai 2024
Hi Shaik, We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Natalie #Team6

6/10 Satisfaisant

Ray

Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 10 mai 2024
Hi RayThanks for your review, we really appreciate the support. Lilith#Team6

10/10 Excellent

Lori

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 10 mai 2024
Hi Lori,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6

10/10 Excellent

Lori

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
There are only two ice machines in the whole complex couldn't find one onthe 2nd floor. Not totally soundproof, but people are very respectful after 9PM ehen coming in.
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 7 mai 2024
Hi LoriWe’re glad you enjoyed your stay! Come back real soon. Until then, we’ll leave the light on. For You.Lilith#Team6

10/10 Excellent

Hassane

Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 10 mai 2024
Hi Hassane,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6

10/10 Excellent

Hassane

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 10 mai 2024
Hi Hassane,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6

8/10 Bien

Cristhian

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Good spot, not bad for the price, friendly staff mostly
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Nancy Y. le 2 mai 2024
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6

10/10 Excellent

Ray

Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Hreat
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 17 avr. 2024
Hi Ray, Thank you for the 5-star rating!Natalie #Team6

6/10 Satisfaisant

Jason

Séjour de 1 nuit en mars 2024

2/10 Horrible

Joseph

Voyage d’affaires
Les points forts : Personnel et service
Need to mark it 1 star on account it was a non smoking hotel - and strong cannibis odor throughout the entire second floor.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Nancy Y. le 2 avr. 2024
We're sorry to hear that we fell short of your expectations during your recent stay. We apologize for any aggravation you had and appreciate you sharing your experience with us. We hope you’ll give us another chance in the future to make it a great stay for you.Nancy Y.#Team6

10/10 Excellent

LORI

Séjour de 1 nuit en mars 2024

8/10 Bien

me

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Reasonable hotel for a tired traveler
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Nancy Y. le 2 avr. 2024
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6

10/10 Excellent

Lely

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Nancy Y. le 4 avr. 2024
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6

10/10 Excellent

John

Séjour de 1 nuit en mars 2024

10/10 Excellent

James

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Clean
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 26 mars 2024
Hi James,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6

8/10 Bien

Ray

Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Waited 10 minutes before receptionist appeared
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 26 mars 2024
Hi Ray,Thank you, we really do love getting such positive feedback! We’re glad your experience was a good one and hope to see you again real soon. Lilith#Team6

8/10 Bien

Darwin

Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Very good
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 26 mars 2024
Hi Darwin,Thank you for positively rating your stay!Lilith#Team6

10/10 Excellent

Patrice

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Everything about the check in was great , the only thing thatvis annoying is the fact that housekeeping starts banging on doors at 830 am when check out is at 11am , i paid $10 to check in early just for housekeeping to start knocking and waking us up hours before we are supposed to check out , its rude and annoying ,please stop that
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 12 mars 2024
Hi Patrice,We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Lilith #Team6

10/10 Excellent

Hassane

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Nancy Y. le 21 mars 2024
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6

10/10 Excellent

Memory

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Wonderful staff very prompt and clean
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Nancy Y. le 6 mars 2024
Thank you for taking time to share your review with us. We're happy to hear the stay was great and appreciate you recognizing the great service provided by our staff. We hope to see you soon, Safe Travels! Nancy Y.#Team6

4/10 Médiocre

Carolyn

Séjour de 6 nuits en février 2024
Réponse de Nancy Y. le 7 mars 2024
Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Nancy Y.#Team6

10/10 Excellent

Saint

Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Nancy Y. le 7 mars 2024
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6

10/10 Excellent

Sue

Voyage avec des animaux de compagnie, Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
This place has everything I need! Great staff and a great property!
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Nancy Y. le 6 mars 2024
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6

8/10 Bien

Louis , Daman IV

Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en février 2024

10/10 Excellent

carlos

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Brand Experience Team le 9 mars 2024
Hi Carlos, Thank you for the excellent review! We hope to see you soon.Natalie #Team6

10/10 Excellent

Victor

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Brand Experience Team le 9 mars 2024
Hi Victor, Thank you for the perfect rating!Natalie #Team6

10/10 Excellent

Ken

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Nice and clean, reasonably priced.
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Brand Experience Team le 26 févr. 2024
Hi KenThank you, we really do love getting such positive feedback! We’re glad your experience was a good one and hope to see you again real soon. Lilith#Team6

10/10 Excellent

Angelia

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Brand Experience Team le 9 mars 2024
Hi Angelica,Thank you for the 5-star rating!Natalie #Team6

2/10 Horrible

Hassane

Séjour de 1 nuit en février 2024

10/10 Excellent

Jovana

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
The room was clean and we noticed it smelled really good when we walked in like it was sprayed smell was good
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Brand Experience Team le 20 févr. 2024
Hi Jovana, We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing your future lodging needs. Maz K.#Team6

10/10 Excellent

Devonte

Séjour de 1 nuit en février 2024

10/10 Excellent

Ligia

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Gracias
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Brand Experience Team le 20 févr. 2024
Hi Ligia,Thank you for the amazing rating!! Maz K.#Team6

4/10 Médiocre

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
At least there was good water pressure.
Small packet of shampoo available. For $5 in a vending machine. Toilet bowl cleaner brush greeted me in the hallway along with the wafting smell of marijuana.
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Brand Experience Team le 20 févr. 2024
Hi Traveler,Thank you for taking the time to share your review. We are committed to provide a comfortable night's rest and are disappointed to learn that we fell short of your expectations. We would like to apologize that your stay was less than satisfactory. We are committed to guest satisfaction and appreciate you taking time to review your experience. Maz K.#Team6

8/10 Bien

Randy

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 5 nuits en janvier 2024
Réponse de Brand Experience Team le 22 févr. 2024
Hi Randy,Thank you for the excellent review! Maz K.#Team6