Avis
7,8
Bien
8,0/10
Propreté
8,0/10
Personnel et service
7,0/10
Équipements
7,0/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
7,4/10
Écoresponsabilité
Avis
20 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en février 2024
10/10 Excellent
Marc
5 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Marc
Séjour de 2 nuits en août 2019
Réponse de Sherry :: General Manager le 6 août 2019
Sawasdee Khun Marc,
Thank you for your feedback. We wish you have a pleasant stay with us.
Regards,
10/10 Excellent
Jean Jacques
8 févr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Super 👍
Jean Jacques
Séjour de 2 nuits en février 2019
Réponse de Reservation. le 13 févr. 2019
Thank you for your kind comments,we hope to serve you again next time.
6/10 Satisfaisant
brigitte, annecy
19 févr. 2016
Les points forts : Personnel et service
Hotel en centre ville
brigitte
8/10 Bien
Sherry
Voyage en famille, Voyage en groupe
25 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Sherry
Séjour de 2 nuits en mars 2024
10/10 Excellent
Koua
18 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Koua
Séjour de 1 nuit en février 2024
8/10 Bien
Victor
Voyage en famille
4 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Victor
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
10/10 Excellent
Michael, Corvallis
1 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Michael
Séjour de 5 nuits en janvier 2024
6/10 Satisfaisant
john
Voyage en couple
21 janv. 2024
Les points forts : Personnel et service
john
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
8/10 Bien
vorapong
24 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
vorapong
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
10/10 Excellent
Il Sang
Voyage d’affaires
23 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Il Sang
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
6/10 Satisfaisant
Graeme
Voyage en famille
2 déc. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Graeme
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
10/10 Excellent
Steven
Voyage en groupe
7 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Steven
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de cathy le 19 oct. 2023
Thanks you very much
8/10 Bien
Josephine
26 sept. 2023
Josephine
Séjour de 4 nuits en septembre 2023
Réponse de Mary le 19 oct. 2023
Thank you very much
10/10 Excellent
TAKAO
19 mai 2023
TAKAO
Séjour de 2 nuits en mai 2023
6/10 Satisfaisant
Akira, MITAKASHI SHIMORENNJYAKU
12 mai 2023
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Akira
Séjour de 2 nuits en mai 2023
6/10 Satisfaisant
tetsuyuki
Voyage en groupe
15 mars 2023
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
tetsuyuki
Séjour de 6 nuits en mars 2023
10/10 Excellent
Sefer
27 févr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Sefer
Séjour de 3 nuits en février 2023
10/10 Excellent
Barbara
26 févr. 2023
Barbara
Séjour de 1 nuit en février 2023
8/10 Bien
John
18 févr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hotel review and local Irish pub.
John
Séjour de 3 nuits en février 2023
8/10 Bien
Peter
Voyage en famille
24 déc. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
I centrala Chiang Rai
Peter
Séjour de 3 nuits en décembre 2022
8/10 Bien
Douglas
13 nov. 2022
Les points forts : Propreté et personnel et service
Douglas
Séjour de 5 nuits en novembre 2022
4/10 Médiocre
Toru, Singapore
4 nov. 2022
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Toru
8/10 Bien
Voyageur vérifié
6 avr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en décembre 2021
Réponse de Reservation le 6 avr. 2022
Dear Guest,
Thank you very much for your friendly comments after staying with us. We have certainly enjoyed looking after you and I hope you have a chance to visit us again in the near future.
Best regards,
Reservation
8/10 Bien
Patrick
Voyage en couple
25 mars 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Patrick
Séjour de 2 nuits en mars 2022
Réponse de Reservation le 6 avr. 2022
Dear Mr. Patrick,
Thank you very much for your friendly comments after staying with us. We have certainly enjoyed looking after you and I hope you will have a chance to visit us again in the near future.
Best regards,
Reservation
8/10 Bien
Natthawee, Bangkok
Voyage en famille
7 janv. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Natthawee
Séjour de 2 nuits en décembre 2021
Réponse de ฝ่ายสำรองห้องพัก le 10 janv. 2022
ขอบคุณสำหรับคำติชมที่ให้มา เราจะนำข้อมูลที่ได้รับนำเสนอให้ฝ่ายบริหารพิจารณาปรับปรุงต่อไปค่ะ ถ้าท่านมีโอกาสมาเชียงราย เราหวังเป็นอย่างยิ่งที่จะได้ให้บริการท่านอีกครั้ง
ขอบคุณค่ะ
ฝ่ายสำรองห้องพัก
10/10 Excellent
M A
6 janv. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
M A
Séjour de 8 nuits en décembre 2021
Réponse de Reservation le 10 janv. 2022
Thank you very much for your great feedback. I am so glad to hear that you had a great time with us, please hesitate to let us know. Thank you again for taking the time to share your feedback.
Best regards,
Reservation team
2/10 Horrible
Jeejo
4 janv. 2022
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Jeejo
Séjour de 2 nuits en décembre 2021
10/10 Excellent
Phkakaew
Voyage en famille
28 déc. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Phkakaew
Séjour de 2 nuits en décembre 2021
Réponse de Reservation le 29 déc. 2021
Dear Khun Phkakaew
Thank you very much for your friendly comments after staying with us. I am pleased to see that we managed to impress you during time with us. We have certainly enjoyed looking after you and I hope you will have a chance to visit us again in the near future.
Best regards,
Reservation Team
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
14 avr. 2021
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en avril 2021
6/10 Satisfaisant
sumate
Voyage en famille
12 déc. 2020
Les points forts : Personnel et service
sumate
Séjour de 1 nuit en décembre 2020
Réponse de ฝ่ายสำรองห้องพัก le 12 déc. 2020
สวัสดีค่ะ
ขอบคุณสำหรับคำติ-ชม โรงแรมเปิดมานาน ฝ่ายบริหารมีนโยบายปรับปรุงห้องพักทุกปีค่ะ ถ้าท่านมีโอกาสมาเชียงราย โรงแรมหวังเป็นอย่างยิ่งว่าท่านจะกลับมาใช้บริการของโรงแรมอีกค่ะ
ขอบคุณค่ะ
ฝ่ายสำรองห้องพัก
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
19 mars 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en mars 2020
Réponse de Reservation Team le 25 mars 2020
Thank you very much for your friendly comments after staying with us at Wangcome Hotel Chiangrai.
I am pleased to see w managed to impress you during stay with us.We have certainly enjoyed looking after you and I hope you will have a chance to visit us again
Best Regards,
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille, Voyage d’affaires
26 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en février 2020
Réponse de Reservation le 27 févr. 2020
Thank you very much for your friendly comments after staying with us. We are pleased to see that we managed to impress you during time with us. We have certainly enjoyed looking after you and we hope you will have a chance to visit us again in the near future.
Best regards,
Reservation Team
8/10 Bien
Yvonne
Voyage en groupe
14 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bra och centralt
Yvonne
Séjour de 1 nuit en janvier 2020
Réponse de Resevation Team le 14 févr. 2020
Thank you very much for your friendly comments after staying with us at Wangcome Hotel Chiang Rai. I am pleased to see that we managed to impress you during time with us. We have certainly enjoyed looking after you I hope you will have a chance to visit us again in the near future.
10/10 Excellent
Ismet, Melbourne Australia
10 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ismet
Séjour de 1 nuit en février 2020
Réponse de Reservations Team le 11 févr. 2020
Dear Guest
Thank you very much for your friendy comments after staying with us. I am pleased to see that we managed to impress you during time with us. We have certainly enjoyed looking after you and I hope you will have a chance to visit us again in the near future.
Best regards,
Reservations Team
8/10 Bien
Voyageur vérifié
7 févr. 2020
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en janvier 2020
Réponse de Reservations Team le 11 févr. 2020
Dear Guest
Thank you very much for your friendly comments after staying with us. We have certainly enjoyed looking after you and I hope you will have a chance to visit us again in the near future.
Best regards,
Reservations Team
8/10 Bien
Rikard
22 janv. 2020
Les points forts : Propreté et personnel et service
Rikard
Séjour de 3 nuits en janvier 2020
Réponse de Reservation Team le 29 janv. 2020
Thank you very much for your kind comments after staying with us at Wangcome Hotel Chiang Rai.
I am pleased to see that we managed to impress you during time with us.We have certainly enjoyed looking after you and I hope you will have a chance to visit us again in the next future.
8/10 Bien
ZaVue, Atlanta, GA
Voyage en groupe
29 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
ZaVue
Séjour de 1 nuit en décembre 2019
Réponse de Reservation Team le 30 déc. 2019
Thank you very much for your friendly comments.I am pleased to see that we managed to impress you during time with us.Please hesitate to let us know .Thank you again for taking the time to share with us.
Best regards,
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
26 déc. 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en décembre 2019
Réponse de Reservation Team le 30 déc. 2019
Thank you very much for your friendly comments after staying with us at Wangcome Hotel Chiang Rai. I am pleased to see that we manage to impress you during time with us.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
14 déc. 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en décembre 2019
Réponse de Reservation le 14 déc. 2019
Thank you very much for your friendly comments after staying with us at Wangcome Hotel Chiang Rai. We are pleased to see that we managed to impress you during time with us. We have certainly enjoyed looking after you and we hope you will have a chance to visit us again in the near future.
Best regards,
Reservations Team
10/10 Excellent
Mark
Voyage en groupe
2 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Mark
Séjour de 2 nuits en novembre 2019
Réponse de Reservation Team le 3 déc. 2019
Thank you for your kind comments,after staying with us at Wangcome Hotel Chiang Rai . We are pleased to see that we managed to impress you .We have certainly enjoyed looking after you and we hope you will a chance to visit us again in the near future.
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
21 nov. 2019
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en novembre 2019
Réponse de Sherry le 26 nov. 2019
Dear guest,
Thank you so much for feedback after your recent stay with us. I was very happy to see that you really enjoyed your time with us and that the team took good care of you!
I would love to welcome you back during your next holiday.
All the best from Chiang Rai !
Sherry ; General Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
18 nov. 2019
Les points forts : Propreté et personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en novembre 2019
Réponse de Warm regards, Reservation Team le 22 nov. 2019
Thank you very much for your friendly comments after staying with us at Wangcome Hotel CHiang Rai.
I am pleased to see that we managed to impress you during time with us.We have certainly enjoyed looking after you and I hope you will have a chance to visit us again in the next future.
8/10 Bien
M Peter
14 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
M Peter
Séjour de 1 nuit en novembre 2019
Réponse de Reservation Team le 15 nov. 2019
Thank you very much for your friendly comments, after staying with us at Wangcome Hotel Chiang Rai. I am pleased to see that we managed to impress you during time with us. We have certain enjoyed looking you and I hope you will have a chance to visit us again in the near future.
8/10 Bien
BRUS
30 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
BRUS
Séjour de 1 nuit en octobre 2019
Réponse de Regards, Reservation Team le 1 nov. 2019
Thank you very much for your friendly comments after staying with us at Wangcome Hotel Chiang Rai.I am pleased to see that we managed to impress you during time with us.We have certainly enjoyed looking after you and I hope you will have a chance to visit us again in the near future.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
29 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
スタッフが素晴らしいホテル。
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en octobre 2019
Réponse de Reservation Team le 31 oct. 2019
Thank you very much for your friendly comments after staying with us at Wangcome Hotel Chiang Rai. I am pleased to see that we managed t o impress you during time with us.We have certainly enjoyed looking after you and I hope you will have a chance to visit us again in the near future.Best Regards,
10/10 Excellent
Yasuaki
26 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Yasuaki
Séjour de 2 nuits en octobre 2019
Réponse de Sherry le 29 oct. 2019
Dear Yasuaki-san,
thank you very much for your friendly comments after staying with us at Wangcome Hotel Chiang Rai!
I am pleased to see that we managed to impress you during time with us - the team and I are hard at work to make sure that we provide all our guests with a consistently great experience and - it is rewarding to see comments like yours because they show that we are doing the right thing and that the training that the team is exposed to is working!
We have certainly enjoyed looking after you and I hope you will have a chance to visit us again in the near future!
All the best,
Phornpaka L. :: General Manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
9 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
快適に滞在できた。周囲に怪しげなマッサージ屋が多いので注意せよ。
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en septembre 2019
Réponse de Sherry le 11 oct. 2019
Dear sir,
Thank you so much for feedback after your recent stay with us. I was very happy to see that you enjoyed your time with us and that the team took good care of you! Our housekeeping team acknowledge and already put hair dryer in your room. Hope everything will be ok until you check out next few days.
All the best,
Sherry ; General Manager
8/10 Bien
larry
7 oct. 2019
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Just ok
larry
Séjour de 1 nuit en octobre 2019
Réponse de Fai (Reception) le 8 oct. 2019
Dear Khun Larry,
Thank you very much for your feedback. We apologize for the bad experience we have given you. We will use this feedback as a learning point on how to better improve ourselves. Once again, we hope you had a nice stay and apologize for any rude behavior that was exhibited during your time here.
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
18 sept. 2019
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en septembre 2019
Réponse de Sherry :: General Manager le 18 sept. 2019
Dear Anonymous guest,
thank you very much for your feedback after your recent stay with us. I was obviously very disappointed to read your feedback and I would like to apologises for the negative experience you have had during your time with us.
The team and I are committed to deliver a great guest experience at every point of contact and it's sad to see that we did not manage to deliver on this promise during your stay. However, we would like to you to let you know that we are in the room renovation period. We are now having newly renovated room on the 4th and 5th floor. You can choose from our Deluxe Executive room type. For your next stay, we are so pleased to give you a free upgrade to our new room on high floor. Please do not hesitate to let us know your name and check in date.
Let me thank you again for your feedback that helps us to get better - we would love to welcome you back during your next stay to show you that we have listened to you and that we can absolutely provide you with the guest experience that you rightly expect at any hotel around the world.
All the best from Chiang Rai!!