Avis
8,2
Très bien
8,4/10
Propreté
8,6/10
Personnel et service
7,4/10
Équipements
8,2/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
Avis
Voyage d’affaires
24 mars 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en mars 2020
2/10 Horrible
Christina
12 mars 2020
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bring your umbrella for inside
Christina
Séjour de 1 nuit en mars 2020
Réponse de Jenny Rae, Operations Manager le 23 mars 2020
Hello Christina,
Thank you for your review following your recent stay at Cheadle House.
Firstly thank you for taking the time to get in touch. We appreciate all feedback as a tool to help us continue to improve our facilities and our guest experience and customer service.
I am disappointed to hear about your dissatisfaction with regards to some elements of your recent stay at Cheadle House.
I am pleased that the team looked after you so well, especially Sian - your kind comments have been passed on. I am also pleased to hear that you found the bedroom to be spacious, the bed comfy and the location great for your requirements.
I am sorry to hear that you did not receive the 05:45 wake-up call. I have raised this with the Nights team who informed me that this was a genuine human error and oversight however I appreciate this is of little consolation and the outcome could have been much more severe. They would like to be associated with my sincerest apologies.
In relation to the leak into bedroom 42 I have raised this with my Maintenance Manager; Gyorgy who has put this room off until necessary maintenance works are carried out to fix the problem. To date I cannot confirm the reason for the leak until further thorough investigations have taken place. It would be greatly appreciated if you could resend the video and covering note to myself. Can I please ask you check the email address to which you sent the email as I have not received an email directly from yourself. I would of course have duly replied if I had. My email address is jenny.rae@cheadlehousemanchester.co.uk
Thank you Christina - I look forward to hearing directly from you.
10/10 Excellent
Alan
11 mars 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Alan
Séjour de 1 nuit en mars 2020
Réponse de Reception le 11 mars 2020
Thank you for your good rating.
10/10 Excellent
Miss Abbie-Leigh
10 mars 2020
Miss Abbie-Leigh
Séjour de 1 nuit en mars 2020
10/10 Excellent
Malcolm
4 mars 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Malcolm
Séjour de 2 nuits en mars 2020
Réponse de Reception le 11 mars 2020
Thank you for such nice feedback.
10/10 Excellent
Alan
Voyage en groupe
28 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Highly recommended
Alan
Séjour de 1 nuit en février 2020
Réponse de Reception le 11 mars 2020
Thank you for such nice feedback.
8/10 Bien
Tonye
Voyage d’affaires
13 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Tonye
Séjour de 1 nuit en février 2020
Réponse de Thank you for your good rating. le 11 mars 2020
Thank you for your good rating.
8/10 Bien
Ngoc, London
Voyage en couple
11 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ngoc
Séjour de 1 nuit en février 2020
Réponse de Reception le 20 févr. 2020
Dear Nhoc, thank you for such nice feedback. We lookforward to welcoming you back again soon.
8/10 Bien
SOS
7 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
SOS
Séjour de 2 nuits en janvier 2020
Réponse de Jenny Rae, Operations Manager le 7 févr. 2020
Hi SOS,
Thank you for your review of Cheadle House.
I am delighted that you enjoyed he décor and ambiance of the main lobby/reception area.
details with regards to the offsite leisure facilities are listed on our homepage so I am sorry that you were unaware of this prior to your arrival but I do hope that you visit us again I the near future and are able to take advantage of the offsite leisure club, with facilities including a fully-equipped gym, heated indoor and outdoor pools, Jacuzzis, steam and sauna rooms.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
2 févr. 2020
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Restaurant closed
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en janvier 2020
Réponse de Jenny Rae, Operations Manager le 5 févr. 2020
Hi, Thank you for your 8/10 star review.
I am sorry that you were unable to eat in the restaurant due to a private function. Cheadle House is a relatively small hotel with only 1 restaurant and bar and therefore when this is privately booked we don't have alternative facilities to offer. Be rest assured the last thing as a hotelier I want is to refuse our guests these services, but we are limited on such occasions.
There are lots of great restaurants in the immediate area including Table Table and TGI Fridays literally on our doorstep, alternatively there is a vast array of restaurant and bars in Cheadle Village and the surrounding area. The team at Cheadle House would've happily recommend and made reservations for you.
10/10 Excellent
Laura
30 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Laura
Séjour de 1 nuit en janvier 2020
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille
28 déc. 2019
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en décembre 2019
Réponse de Alex - Reception le 25 janv. 2020
Thank you for your feedback. In room dining is not a service we provide, however dinner is served in the restaurant Sunday - Thursday nights.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en couple
16 déc. 2019
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en novembre 2019
Réponse de Jenny Rae, Operations Manager le 21 janv. 2020
Thank you for your 4/5 star review.
I am delighted that you enjoyed your stay at Cheadle House and that you would stay again.
10/10 Excellent
Gregory
14 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Good hotel just outside Manchester
Gregory
Séjour de 1 nuit en décembre 2019
Réponse de Jenny Rae, Operations Manager le 21 janv. 2020
Hi Gregory,
Thank you for your 10/10 review.
I am delighted that you enjoyed your stay at Cheadle House and look forward to welcoming you back soon.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
13 déc. 2019
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en décembre 2019
Réponse de Jenny Rae, Operations Manager le 21 janv. 2020
Thank you for your response and lovely comments in regards to the bedrooms, amenities and breakfast offerings.
I hope to welcome you back to Cheadle House in the future.
6/10 Satisfaisant
Marc
5 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Marc
Séjour de 1 nuit en décembre 2019
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
5 déc. 2019
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en décembre 2019
Réponse de Jenny Rae, Operations Manager le 21 janv. 2020
Thank you for your review of Cheadle House.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
5 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great Hotel.
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en novembre 2019
Réponse de Cheadle House le 6 déc. 2019
Thank you for your nice comments about our staff and the reccomendation.
6/10 Satisfaisant
Martyn
4 déc. 2019
Martyn
Séjour de 1 nuit en décembre 2019
8/10 Bien
Ron
Voyage en famille
2 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Ron
Séjour de 1 nuit en novembre 2019
Réponse de Jenny Rae, Operations Manager le 21 janv. 2020
Hi Ron, Thank you for your 8/10 review.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille
26 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en novembre 2019
Réponse de Cheadle House le 6 déc. 2019
Thank you for your comments, our business park location does make us very useful for the airport - we also provide airport parking. We look forward to seeing you again soon.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
24 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en novembre 2019
Réponse de Cheadle House le 6 déc. 2019
Thank you for your feedback. We do have our popular on site restaurant and bar, we reccomend you book early as it can get very busy.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
11 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en novembre 2019
Réponse de Cheadle House le 6 déc. 2019
Thank you for your feedback.
10/10 Excellent
Janette
Voyage d’affaires
9 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Janette
Séjour de 1 nuit en novembre 2019
Réponse de Alex le 28 nov. 2019
Dear Janette, many thanks for such great feedback. We look forward to see you again soon.
10/10 Excellent
Mahboob
28 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Mahboob
Séjour de 1 nuit en octobre 2019
Réponse de Reception le 29 oct. 2019
Dear Mahboob, thankyou for your high rating - we hope to see you again soon.
8/10 Bien
Dr, London
Voyage en famille
25 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Dr
Séjour de 1 nuit en septembre 2017
Réponse de Reception le 29 oct. 2019
Dear Dr, thankyou for your high rating - we hope to see you again soon.
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
Voyage en famille
25 oct. 2019
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en octobre 2019
Réponse de Cheadle House le 6 déc. 2019
I am very concerend to read such feedback about our hotel. Our usual feedback is very positive but we have noted your comments.
8/10 Bien
Hannah
Voyage d’affaires
21 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hannah
Séjour de 2 nuits en octobre 2019
Réponse de Reception le 29 oct. 2019
Dear Hannah, thankyou for your high rating - we hope to see you again soon.
10/10 Excellent
Eamon
20 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Eamon
Séjour de 1 nuit en octobre 2019
Réponse de Reception le 29 oct. 2019
Dear Eamon, thankyou for your high rating - we hope to see you again soon.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires, Voyage en couple
1 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en septembre 2019
Réponse de Reception le 3 oct. 2019
Dear Guest, thank you for your feedback. We hope to see you again soon.
6/10 Satisfaisant
Ros, Philadelphia
28 sept. 2019
Les points forts : Personnel et service et équipements
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Ros
Séjour de 1 nuit en septembre 2019
Réponse de Reception le 3 oct. 2019
Dear Ros, thank you for your feedback. We have noted your comments regarding carpets. Please be assured that we are looking into replacing some of our carpets. We hope to welcome you back again soon.
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage en famille
28 sept. 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en septembre 2019
Réponse de Reception le 3 oct. 2019
Dear Guest, thank you for your comments - we have noted you feedback about the carpets.
10/10 Excellent
Graham
25 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent service and a comfy bed
Graham
Séjour de 1 nuit en septembre 2019
Réponse de Reception le 3 oct. 2019
Dear Graham, thank you for such need feedback. We hope to see you again soon.
2/10 Horrible
Wayne
19 sept. 2019
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Wayne
Séjour de 1 nuit en septembre 2019
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
14 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en août 2019
Réponse de Reception le 3 oct. 2019
Dear Guest, thank you for your feedback. We hope to see you again soon.
8/10 Bien
Lee
Voyage en famille
12 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Lee
Séjour de 1 nuit en août 2019
Réponse de Reception le 3 oct. 2019
Dear Lee, thank you for you review. I am delighted to see that you were well looked after by our staff. Sorry to see that you were not happy with your room but we hope to welcome you back again soon.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en couple
9 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en septembre 2019
Réponse de Reception le 3 oct. 2019
Dear Guest, thank you for your feedback. We hope to welcome you back again soon.
4/10 Médiocre
fred
Voyage d’affaires
7 sept. 2019
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
fred
Séjour de 3 nuits en septembre 2019
Réponse de Reception le 3 oct. 2019
Dear Fred, I am very sorry to hear about these issues you encounted. We would like to be able to have the opportinity to show you our usual standards.
8/10 Bien
Gaynor
Voyage en groupe
3 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Wedding day
Gaynor
Séjour de 1 nuit en septembre 2019
Réponse de Reception le 3 oct. 2019
Dear Gaynor, thank you for your nice comments about attending one of our weddings.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille
1 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en août 2019
Réponse de Reception le 3 oct. 2019
Dear Guest, many thanks for your feedback
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
24 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Herskapelig
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en août 2019
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
5 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en août 2019
Réponse de Alex le 24 août 2019
Many thanks for your review, we look forward to welcoming you back again soon.
10/10 Excellent
timothy
1 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
timothy
Séjour de 1 nuit en juillet 2019
Réponse de Alex le 24 août 2019
Many thanks for your review, we look forward to welcoming you back again soon.
8/10 Bien
Sophie, Orange Beach, Alabama
23 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sophie
Séjour de 1 nuit en juillet 2019
Réponse de Alex le 24 août 2019
Many thanks for your review, its great to see that you found our staff to be friendly - we look forward to welcoming you back again soon.
8/10 Bien
Mark
22 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Mark
Séjour de 1 nuit en juillet 2019
Réponse de Alex le 24 août 2019
Many thanks for your review, we look forward to welcoming you back again soon.
10/10 Excellent
John
Voyage d’affaires
14 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Late arrival and early departure
John
Séjour de 1 nuit en juillet 2019
Réponse de Jenny Rae, Operations Manager le 15 juil. 2019
Hi John, Thank you for 10/10 review. I am delighted that you had an enjoyable stay at Cheadle House and you found the nights team to be very helpful. I will pass on your kind comments onto the Team.
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
10 juil. 2019
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juillet 2019
Réponse de Jenny Rae, Operations Manager le 11 juil. 2019
Good afternoon,
We pride ourselves on the comfort of our beds and pillows to which our guests normally give great praise. I am also sincerely disappointed to hear your poor opinion on the food offered, again we normally receive great comments regards to the food, especially the breakfast! I have spoken to the Chef with regards to this and who wishes to be associated with my apologies.
4/10 Médiocre
James
6 juil. 2019
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Very poor
James
Séjour de 1 nuit en juillet 2019
Réponse de Jenny Rae, Operations Manager le 10 juil. 2019
Hello James,
Thank you for your review. Since receiving your review I have looked into your reservation and see that you had 2 rooms booked; 001 & 002. I am unsure which room you are referring too with regards to kettle not working and the toilet basin but I have since checked both rooms with the Housekeeping Manager and Maintenance Manager and found both items you've mentioned in both rooms to be in full functioning order.
I do wish that these items were raised during your stay with us when we had the opportunity to possibly move your rooms etc.
I am sorry to hear that your check-in process was slow, we are excited to have recruited new members of staff to our Reception team however during this time, whilst they are in their early stages, I am sorry to hear that you had a longer wait that normal.
I have spoken to the Restaurant Manager and he confirmed he was not made aware of any problems with your breakfast. We usually receive such high praise for our food offerings, especially breakfast, so this is terribly disappointing to hear.
Please do contact me directly should you wish to return to Cheadle House as I would be happy to offer a preferential rate on a return stay to showcase our usual high standards of hospitality.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
3 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juillet 2019
Réponse de Jenny Rae, Operations Manager le 10 juil. 2019
Thank you for your 5 STAR review
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
Voyage en couple
30 juin 2019
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juin 2019