Avis
4,8
4,6/10
Propreté
6,0/10
Personnel et service
4,6/10
Équipements
4,4/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
4,4/10
Écoresponsabilité
Avis
5 juin 2017
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en juin 2017
6/10 Satisfaisant
John
Voyage en couple
18 mai 2024
John
Séjour de 2 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
Tracey
2 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Tracey
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 15 mai 2024
Hi Tracey, Thank you for the 5-star rating!Natalie #Team6
10/10 Excellent
Rubiela, Chattanooga
31 mars 2024
Rubiela
Séjour de 1 nuit en mars 2024
10/10 Excellent
Rubiela, Chattanooga
24 mars 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Rubiela
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 5 avr. 2024
Hi Rubiela,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6
2/10 Horrible
Giovanni
15 mars 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Giovanni
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 27 mars 2024
Hi Giovanni,We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith #Team6
4/10 Médiocre
Rebecca
11 mars 2024
Rebecca
Séjour de 1 nuit en mars 2024
10/10 Excellent
Duane
Voyage en famille
8 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Duane
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de jay le 10 déc. 2023
Thank you for your positive review..
4/10 Médiocre
Autumn
8 déc. 2023
Autumn
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
10/10 Excellent
Tim
Voyage avec des animaux de compagnie
30 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tim
Séjour de 8 nuits en novembre 2023
Réponse de Nancy Y. le 12 déc. 2023
Thank you for taking time to share your review with us. We're happy to hear the stay was great and appreciate you recognizing the great service provided by our staff. We hope to see you soon, Safe Travels! Nancy Y.#Team6
8/10 Bien
Scott
28 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Scott
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Nancy Y. le 5 déc. 2023
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6
2/10 Horrible
Candace
17 nov. 2023
Candace
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
4/10 Médiocre
Jennie
12 nov. 2023
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jennie
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 21 nov. 2023
Hi Jennie,Thank you for recognizing the great service provided by our staff. Your experience is important to us, we hope for the opportunity to improve your experience on your future bookings.Lilith#Team6
2/10 Horrible
Trey
10 nov. 2023
Trey
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
8/10 Bien
Chad
6 nov. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Chad
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
6/10 Satisfaisant
Michael
31 oct. 2023
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Michael
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
2/10 Horrible
Kellie
30 oct. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bed bugs
Kellie
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Nancy Y. le 7 nov. 2023
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6
2/10 Horrible
Chloe, Fort Oglethorpe
Voyage en couple
28 oct. 2023
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Chloe
Réponse de Nancy Y. le 7 nov. 2023
After reading your review, we’re disappointed to learn that we fell short of your expectations. We’re constantly trying to improve in order to provide the best guest experience possible, so we appreciate your honesty. In the meantime, we’ll look into these issues and do our best to address them. Thanks again for your time, and we hope to see you again soon. Nancy Y.#Team6
4/10 Médiocre
Seung-sik
Voyage d’affaires
27 oct. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Seung-sik
Séjour de 5 nuits en octobre 2023
10/10 Excellent
Bernardo
26 oct. 2023
Bernardo
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
10/10 Excellent
Wanda
Voyage en famille, Voyage d’affaires
20 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Wanda
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 31 oct. 2023
Hi WandaWe appreciate you sharing your experience with us. We're happy to hear you enjoyed your stay and that our staff was helpful, and we look forward to seeing you again soon.Lilith#Team6
2/10 Horrible
Home
14 oct. 2023
Home
Séjour de 5 nuits en octobre 2023
10/10 Excellent
Paul
14 oct. 2023
Paul
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
2/10 Horrible
Djenane
Voyage en famille
12 oct. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Disgusting
Djenane
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 26 oct. 2023
Hi Djenane,Thank you for taking the time to share your review. We are committed to provide a comfortable night's rest and are disappointed to learn that we fell short of your expectations. We would like to apologize that your stay was less than satisfactory. We are committed to guest satisfaction and appreciate you taking time to review your experience. Maz K.#Team6
8/10 Bien
Roy
7 oct. 2023
Roy
Séjour de 5 nuits en septembre 2023
8/10 Bien
Pedro
Voyage d’affaires
2 oct. 2023
Pedro
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 10 oct. 2023
Hi Pedro,Thank you for positively rating your stay!Lilith#Team6
2/10 Horrible
Leslie
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
17 sept. 2023
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Leslie
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 27 sept. 2023
Hi Leslie,We are disappointed to learn that we fell short of your expectations. We take reports of pest control very seriously. We would like to apologize that your stay was less than satisfactory. We are committed to guest satisfaction and appreciate you taking time to review your experience.Maz K.#Team6
2/10 Horrible
Leann
12 sept. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
HOTEL HELL
Leann
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 19 sept. 2023
Hi Leann,We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith #Team6
10/10 Excellent
Roy
7 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Roy
2/10 Horrible
Troy
7 sept. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Troy
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
2/10 Horrible
Carolyn
Voyage en famille avec de jeunes enfants
3 sept. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Carolyn
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 13 sept. 2023
Hi Carolyn,Thank you for taking the time to share your review. We are committed to provide a comfortable night's rest and are disappointed to learn that we fell short of your expectations. We would like to apologize that your stay was less than satisfactory. We are committed to guest satisfaction and appreciate you taking time to review your experience. Maz K.#Team6
10/10 Excellent
William
Voyage en famille
14 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
William
Séjour de 4 nuits en août 2023
Réponse de Brand Experience Team le 22 août 2023
Hi William,Thank you for the perfect rating!!Maz K.#Team6
2/10 Horrible
Mohammad
11 août 2023
Mohammad
Séjour de 1 nuit en août 2023
2/10 Horrible
Kody
Voyage en famille
31 juil. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Kody
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
2/10 Horrible
Ana
Voyage en famille
31 juil. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Ana
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Réponse de Brand Experience Team le 8 août 2023
Hi Ana, We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith #Team6
2/10 Horrible
Alexander
31 juil. 2023
Alexander
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
4/10 Médiocre
Andrea
30 juil. 2023
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Horrible
Andrea
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Brand Experience Team le 8 août 2023
Hi Andrea,Here at Motel 6, we’re always trying to do better. We're sorry to hear that you didn't enjoy your recent stay and would like to apologize that your experience wasn’t as good as it could’ve been. We’d love the chance to make it up to you, so hoping to see you again soon.Lilith#Team6
2/10 Horrible
Michael
22 juil. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Michael
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Réponse de Brand Experience Team le 1 août 2023
Hi Michael,Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Maz K.#Team6
6/10 Satisfaisant
Rob
17 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Rob
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
10/10 Excellent
nancy
16 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
nancy
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Brand Experience Team le 27 juil. 2023
Hey friend, thanks for taking time to share your review. We're thrilled to hear you had a great stay and can’t wait to tell our staff. Until next time, safe travels. Kaur J. #Team6
8/10 Bien
Jeffrey
10 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Jeffrey
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Brand Experience Team le 18 juil. 2023
Hi Jeffrey,Thank you, we really do love getting such positive feedback! We’re glad your experience was a good one and hope to see you again real soon. Lilith#Team6
6/10 Satisfaisant
Shannon
Voyage en famille, Voyage avec des animaux de compagnie
20 juin 2023
Les points forts : Personnel et service
Shannon
Séjour de 2 nuits en juin 2023
Réponse de Brand Experience Team le 27 juin 2023
Hi Shannon,Thank you for recognizing the great service provided by our staff. We hope to see you soon, Safe Travels!Lilith#Team6
2/10 Horrible
Robert
6 juin 2023
Robert
Séjour de 4 nuits en juin 2023
4/10 Médiocre
Kevin
Voyage en couple
5 juin 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Kevin
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de Nancy Y. le 15 juin 2023
After reading your review, we’re disappointed to learn that we fell short of your expectations. We’re constantly trying to improve in order to provide the best guest experience possible, so we appreciate your honesty. In the meantime, we’ll look into these issues and do our best to address them. Thanks again for your time, and we hope to see you again soon. Nancy Y.#Team6
2/10 Horrible
Stefanie
Voyage en famille
25 avr. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Gross Motel
Stefanie
Séjour de 2 nuits en avril 2023
2/10 Horrible
William
19 avr. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
William
Séjour de 1 nuit en mars 2023
Réponse de Brand Experience Team le 25 avr. 2023
Hi William,We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith #Team6
10/10 Excellent
LISA
6 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
LISA
Séjour de 3 nuits en mars 2023
2/10 Horrible
Tierra
Voyage en famille avec de jeunes enfants
3 avr. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Tierra
Séjour de 1 nuit en avril 2023
4/10 Médiocre
Barry
1 avr. 2023
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
It all depends upon your travel needs.
Barry
Séjour de 1 nuit en mars 2023
Réponse de Nancy Y. le 12 avr. 2023
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6
2/10 Horrible
Darvyn
Voyage en groupe
29 mars 2023
Les points faibles : Personnel et service
Darvyn
Séjour de 1 nuit en mars 2023