Avis sur Holiday Inn Express & Suites Charlotte - Ballantyne, an IHG Hotel
Holiday Inn Express & Suites Charlotte - Ballantyne, an IHG Hotel
15139 Ballancroft Parkway, Charlotte, NC
Avis
8,4
Très bien
8,8/10
Propreté
8,8/10
Personnel et service
8,6/10
Équipements
8,8/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,8/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en couple
21 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de KP le 23 mai 2024
Thank you for your 5/5 Review, We are so glad our location offered you a perfect stay! We hope to see you again soon!
4/10 Médiocre
Whitney
20 mai 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté
Whitney
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Yuri le 20 mai 2024
I'm so sorry you experienced this during your stay. Did you call the front desk to have a room move?
10/10 Excellent
Danika
Voyage en couple
20 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Danika
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de KP le 21 mai 2024
5/5 Thank you for your wonderful review! We cannot wait to have you back!
6/10 Satisfaisant
Nai
16 mai 2024
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Nai
Séjour de 1 nuit en mai 2024
10/10 Excellent
Ethel Louise
14 mai 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Ethel Louise
Séjour de 4 nuits en mai 2024
8/10 Bien
Peter
8 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Peter
Séjour de 5 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
E Anthony
Voyage d’affaires
7 mai 2024
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
E Anthony
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Bree le 7 mai 2024
Thank you for staying with us and please come back again soon.
8/10 Bien
Briana
5 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Briana
Séjour de 2 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
Trent
4 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Trent
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Bree le 6 mai 2024
Thank you for staying with us and please come back again.
10/10 Excellent
Raekwon
Voyage d’affaires
3 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Raekwon
Séjour de 3 nuits en avril 2024
10/10 Excellent
haydee
Voyage en famille avec de jeunes enfants
3 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
haydee
Séjour de 2 nuits en avril 2024
8/10 Bien
Martin
2 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Martin
Séjour de 3 nuits en avril 2024
10/10 Excellent
Christopher
Voyage d’affaires
1 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Christopher
Séjour de 1 nuit en avril 2024
10/10 Excellent
CHELLIE
30 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
CHELLIE
Séjour de 2 nuits en avril 2024
8/10 Bien
Jesus, New York
27 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jesus
Séjour de 3 nuits en avril 2024
10/10 Excellent
Fumie
Voyage en famille avec de jeunes enfants
23 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Fumie
Séjour de 2 nuits en avril 2024
10/10 Excellent
Jonathan Moises Zuriel
22 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jonathan Moises Zuriel
Séjour de 2 nuits en avril 2024
10/10 Excellent
Chinedu
21 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Chinedu
Séjour de 1 nuit en avril 2024
2/10 Horrible
shashidhar
Voyage en famille avec de jeunes enfants
17 avr. 2024
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
shashidhar
Séjour de 1 nuit en avril 2024
4/10 Médiocre
Jessica
15 avr. 2024
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Jessica
Séjour de 2 nuits en avril 2024
10/10 Excellent
Mary
Voyage en couple
15 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mary
Séjour de 3 nuits en avril 2024
8/10 Bien
andres
Voyage en famille
14 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
andres
Séjour de 3 nuits en avril 2024
10/10 Excellent
Kevin
14 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kevin
Séjour de 3 nuits en avril 2024
10/10 Excellent
Brian, Hickory
13 avr. 2024
Brian
Séjour de 2 nuits en avril 2024
10/10 Excellent
Kimberly
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
13 avr. 2024
Kimberly
Séjour de 2 nuits en avril 2024
8/10 Bien
F Sharp
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
10 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
F Sharp
Séjour de 4 nuits en avril 2024
10/10 Excellent
Reynaldo Garcia
8 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Reynaldo Garcia
Séjour de 4 nuits en avril 2024
10/10 Excellent
Marichelle
Voyage en famille
3 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Marichelle
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Elizabeth le 12 avr. 2024
Marichelle, Thank you so much for a perfect 5 out of 5!! We truly appreciate it and YOU!! We agree Katie is an amazing member of our staff who likes to help each and every guest. We look forward to seeing you again soon!
8/10 Bien
timothy, rock tavern
Voyage en famille
2 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
timothy
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Elizabeth le 12 avr. 2024
Timothy, Thank you so much for your great review! We truly appreciate it and YOU!! We look forward to seeing you again soon!
10/10 Excellent
JEANNETTE
2 avr. 2024
JEANNETTE
Séjour de 2 nuits en mars 2024
10/10 Excellent
Brenda
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille, Voyage en couple
1 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Brenda
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Elizabeth le 12 avr. 2024
Brenda, Thank you so much for a perfect 5 out of 5!! We truly appreciate it and YOU!! We look forward to seeing you again soon!
10/10 Excellent
Voua
Voyage en couple
31 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voua
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Elizabeth le 12 avr. 2024
Thank you for taking the time to tell us about your experience at Holiday Inn Express CHARLOTTE - BALLANTYNE. Please know that your feedback is extremely valuable to us. We use feedback, such as yours, to continuously make changes to our brand to improve the guest experience. We hope that you will give us the opportunity to serve you again in the future. Again, thank you for choosing Holiday Inn Express.
4/10 Médiocre
Katharina
31 mars 2024
Les points faibles : Propreté et personnel et service
Katharina
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Elizabeth le 12 avr. 2024
Thank you for choosing Holiday Inn Express and for taking the time to provide feedback about your experience at Holiday Inn Express CHARLOTTE - BALLANTYNE. I would like to start by apologizing to you for the inconveniences you faced during your stay. We strive to make each stay as pleasant and comfortable as possible, and we appreciate that you brought your experience to our attention. We take feedback seriously and will coach our team to make the necessary changes so we can provide a better experience in the future. I hope you will give us a chance by staying with us again to show you that your unsatisfactory stay was an exception.
2/10 Horrible
Roger
30 mars 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Roger
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Elizabeth le 31 mars 2024
Thank you for choosing Holiday Inn Express and for taking the time to provide feedback about your experience at Holiday Inn Express CHARLOTTE - BALLANTYNE. I would like to start by apologizing to you for the inconveniences you faced during your stay. We strive to make each stay as pleasant and comfortable as possible, and we appreciate that you brought your experience to our attention. We take feedback seriously and will coach our team to make the necessary changes so we can provide a better experience in the future. I hope you will give us a chance by staying with us again to show you that your unsatisfactory stay was an exception.
10/10 Excellent
Kaitlin
30 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Kaitlin
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Elizabeth le 31 mars 2024
Kaitlin, thank you for a perfect review! We truly appreciate it and YOU! We look forward to your next visit to our beautiful city!
2/10 Horrible
Jesse
28 mars 2024
Jesse
Séjour de 1 nuit en mars 2024
2/10 Horrible
Ricardo
Voyage en famille avec de jeunes enfants
25 mars 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Ricardo
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Elizabeth le 31 mars 2024
Thank you for choosing Holiday Inn Express and for taking the time to provide feedback about your experience at Holiday Inn Express CHARLOTTE - BALLANTYNE. I would like to start by apologizing to you for the inconveniences you faced during your stay. We strive to make each stay as pleasant and comfortable as possible, and we appreciate that you brought your experience to our attention. We take feedback seriously and will coach our team to make the necessary changes so we can provide a better experience in the future. I hope you will give us a chance by staying with us again to show you that your unsatisfactory stay was an exception.
4/10 Médiocre
terrance
25 mars 2024
terrance
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Elizabeth le 25 mars 2024
Terrance, I would like to start by apologizing to you for the inconveniences you faced during your stay. We strive to make each stay as pleasant and comfortable as possible, and we appreciate that you brought your experience to our attention. We take feedback seriously and will coach our team to make the necessary changes so we can provide a better experience in the future. I hope you will give us a chance by staying with us again to show you that your unsatisfactory stay was an exception.
6/10 Satisfaisant
Jun Hua
24 mars 2024
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Jun Hua
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Elizabeth le 31 mars 2024
Thank you for your review. We hope to see you on your next visit to Charlotte.
2/10 Horrible
Sandra, West Chester
Voyage en couple
23 mars 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sandra
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Elizabeth le 25 mars 2024
Sandra, I apologize that you had this experience at the Holiday Inn Express. We hope you will give us another chance upon your next visit to the Queen City.
10/10 Excellent
William
Voyage en famille
22 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
William
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Elizabeth le 23 mars 2024
William, a perfect score?! We truly appreciate it and YOU! We hope to see you again on your next visit to the Queen City.
10/10 Excellent
Miranda
Voyage en couple
19 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Miranda
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Elizabeth le 19 mars 2024
Thank you so much for taking the time to post a review, Miranda! We are so happy to hear that you enjoyed your stay with us. We work really hard to give our guests the finest experience possible, so comments like yours are welcomed and appreciated.
10/10 Excellent
Cedric
Voyage en groupe
19 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Cedric
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Elizabeth le 19 mars 2024
Thank you so much for taking the time to post a review, Cedric! We are so happy to hear that you enjoyed your stay with us. We work really hard to give our guests the finest experience possible, so comments like yours are welcomed and appreciated.
6/10 Satisfaisant
Abimael Dorta
Voyage en couple
17 mars 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté
Abimael Dorta
Séjour de 5 nuits en mars 2024
Réponse de Elizabeth le 19 mars 2024
I would like to extend my sincerest apologies for the experience you had during your recent stay. We are truly sorry to hear about the issues you encountered with the furnishings, cleanliness, and customer service. This is certainly not up to our usual standards, and we will be addressing these concerns with our team to ensure that such incidents do not recur in the future. We value your feedback and would like to make things right. If you would be willing to give us another chance, we would love to welcome you back and provide you with a much-improved experience. We hope you enjoyed your stay in the Queen City!
2/10 Horrible
Tara
Voyage en famille
17 mars 2024
Les points faibles : Personnel et service
Tara
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Elizabeth le 19 mars 2024
We apologize for the inconvenience of waiting for your room. Our housekeeping team works tirelessly to ensure that we have rooms for each guest.
2/10 Horrible
Mario
17 mars 2024
Les points faibles : Personnel et service
Mario
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Elizabeth le 19 mars 2024
Thank you for choosing Holiday Inn Express and for taking the time to provide feedback about your experience at Holiday Inn Express CHARLOTTE - BALLANTYNE. I would like to start by apologizing to you for the inconveniences you faced during your stay. We strive to make each stay as pleasant and comfortable as possible, and we appreciate that you brought your experience to our attention. We take feedback seriously and will coach our team to make the necessary changes so we can provide a better experience in the future. I hope you will give us a chance by staying with us again to show you that your unsatisfactory stay was an exception.
10/10 Excellent
Edward
16 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Edward
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Elizabeth le 19 mars 2024
Edward, A perfect score?! Thank you so much!! We are happy to hear you had an amazing stay and look forward to seeing you again soon!
6/10 Satisfaisant
Rebecca
15 mars 2024
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service
Rebecca
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Elizabeth le 16 mars 2024
Rebecca, thank you for your review. We hope to see you again soon!
2/10 Horrible
Michael
10 mars 2024
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Michael
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Elizabeth le 12 mars 2024
Thank you for choosing Holiday Inn Express and for taking the time to provide feedback about your experience at Holiday Inn Express CHARLOTTE - BALLANTYNE. I would like to start by apologizing to you for the inconveniences you faced during your stay. We strive to make each stay as pleasant and comfortable as possible, and we appreciate that you brought your experience to our attention. We take feedback seriously and will coach our team to make the necessary changes so we can provide a better experience in the future. I hope you will give us a chance by staying with us again to show you that your unsatisfactory stay was an exception.
4/10 Médiocre
Jonathan
Voyage en famille
9 mars 2024
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jonathan
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Elizabeth le 10 mars 2024
I would like to extend my sincerest apologies for the experience you had during your recent stay. We are truly sorry to hear about the issues you encountered with the furnishings, cleanliness, and customer service. This is certainly not up to our usual standards, and we will be addressing these concerns with our team to ensure that such incidents do not recur in the future. We value your feedback and would like to make things right. If you would be willing to give us another chance, we would love to welcome you back and provide you with a much-improved experience. We hope you enjoyed your stay in the Queen City!