Avis sur Microtel Inn by Wyndham Champaign
Microtel Inn by Wyndham Champaign
1615 Rion Drive, Champaign, IL
Avis
6,8
7,2/10
Propreté
7,6/10
Personnel et service
6,6/10
Équipements
6,6/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
7,4/10
Écoresponsabilité
Avis
9 août 2019
Les points forts : Propreté et équipements
Séjour de 1 nuit en août 2019
Réponse de c le 10 août 2019
We appreciate your feedback.
8/10 Bien
Danny
Voyage en famille
20 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Danny
Séjour de 2 nuits en mai 2024
6/10 Satisfaisant
Kevin
18 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Kevin
Séjour de 4 nuits en mai 2024
8/10 Bien
Rupa
Voyage d’affaires
15 mai 2024
Rupa
Séjour de 1 nuit en mai 2024
2/10 Horrible
Sean
13 mai 2024
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sean
Séjour de 2 nuits en mai 2024
4/10 Médiocre
Donna, Quincy
Voyage en couple
24 avr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Donna
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de cd le 28 avr. 2024
We apologize that your stay was not as you would prefer. Thank you for notifying us about the faucet; we are repairing it.
10/10 Excellent
Carlos
20 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Carlos
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de cdj le 23 avr. 2024
Thank you for your feedback. Please stay with us again and again. We are happy that you had a pleasant stay at the Microtel.
4/10 Médiocre
Dave
Voyage en famille
16 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Dave
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de c le 13 mai 2024
Thank you for alerting us to the odor. Elevator has passed annual inspection. Yes, we go for "safety first", entry is through the front door.
8/10 Bien
Douglas
15 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Douglas
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de c le 23 avr. 2024
We are happy that you had a nice stay at the Microtel. Please come back.
6/10 Satisfaisant
Carla, Algonquin
Voyage en groupe
15 avr. 2024
Les points faibles : Équipements
Carla
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de cd le 28 avr. 2024
Thank you for noticing our efforts to keep the hotel clean. We offer a light breakfast, for our economical rates. Thank you for staying with us.
10/10 Excellent
David
14 avr. 2024
David
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de cdj le 13 mai 2024
Thank you for your business and for your feedback. We hope you return to the Microtel Inn!
10/10 Excellent
Thomas Kenton
10 avr. 2024
Thomas Kenton
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de cdj le 2 mai 2024
We appreciate your business and your feedback! We hope you stay at the Microtel again!
10/10 Excellent
Jayne, Madison
9 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jayne
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de cdj le 28 avr. 2024
We appreciate that you noticed our customer service efforts and clean room. Please stay with us again and again!
8/10 Bien
Kathleen
9 avr. 2024
Kathleen
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de C le 23 avr. 2024
Please do stay with us again! Thank you for your feedback.
6/10 Satisfaisant
Jerry
8 avr. 2024
Jerry
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de c le 13 mai 2024
We appreciate your business and feedback.
10/10 Excellent
Roxanne
Voyage en famille avec de jeunes enfants
6 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Roxanne
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de cj le 24 avr. 2024
We are very happy that you had a very pleasant stay at the Microtel Inn. Please stay with us again!
8/10 Bien
Kathryn
16 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Kathryn
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de c J le 25 mars 2024
We appreciate your business. Thank you for noticing our cleanliness efforts. Please stay with us again.
10/10 Excellent
Jamie
Voyage d’affaires
8 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jamie
Séjour de 3 nuits en mars 2024
8/10 Bien
Retina
8 mars 2024
Les points forts : Propreté
Retina
Séjour de 3 nuits en février 2024
8/10 Bien
Rob
8 mars 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Rob
6/10 Satisfaisant
Kenneth
6 mars 2024
Kenneth
Séjour de 4 nuits en février 2024
10/10 Excellent
Jose, Mcallen
Voyage d’affaires, Voyage en couple
25 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jose
Séjour de 1 nuit en février 2024
8/10 Bien
Rick
Voyage en couple
16 févr. 2024
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Rick
Séjour de 1 nuit en février 2024
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
5 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de CDJ le 9 janv. 2024
We are very happy that you had a great stay at the Microtel; please stay with us again! Thank you for your feedback.
10/10 Excellent
Margot
31 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Margot
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de cdj le 1 janv. 2024
We are very pleased that you had a great stay. Thank you for your feedback. Please stay with us again and again!
10/10 Excellent
Kevin
22 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Kevin
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de c le 30 déc. 2023
We are very happy that you had a pleasant stay!
10/10 Excellent
Lance
19 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
3 night stay
Lance
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de CJ le 30 déc. 2023
Thank you for staying with us and we look forward to seeing you again!
10/10 Excellent
John
15 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
John
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
Réponse de C le 30 déc. 2023
Please come again, thank you for the feedback. We are very glad you had a 10 stay.
6/10 Satisfaisant
Kevin
13 déc. 2023
Les points forts : Équipements
Kevin
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
Réponse de cj le 31 déc. 2023
Our hotel is non-smoking, we apologize for the odor.
4/10 Médiocre
Kevin
8 déc. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kevin
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
Réponse de mp le 8 déc. 2023
We are very sorry that you encountered this. We were not aware of this problem. As soon as you alerted us, we had you move to another room. The problem room has been closed off, and we have begun pest control treatment. It will remain closed until cleared of the problem. We appreciate your alerting us to the problem.
10/10 Excellent
Kevin
Voyage d’affaires
1 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kevin
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de cj le 8 déc. 2023
Thank you for your feedback, we are happy that you had a clean room and reasonable price stay!
10/10 Excellent
Kevin
29 nov. 2023
Les points forts : Équipements
Kevin
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de cdj le 8 déc. 2023
We appreciate your feedback, and we are happy that you had a clean and quite stay.
8/10 Bien
Jean
Voyage en famille
24 nov. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Jean
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de CDJ le 8 déc. 2023
Please stay with us again.
10/10 Excellent
Kevin
Voyage d’affaires
21 nov. 2023
Les points forts : Équipements
Kevin
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de cj le 9 déc. 2023
Thank you for your feedback, and we are happy that you noticed our cleanliness efforts and had a nice bed.
6/10 Satisfaisant
Robert
13 nov. 2023
Les points forts : Propreté
Robert
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de cdj le 31 déc. 2023
Thank you for the heads-up about the pillows in your room, we will be swapping them out. We appreciate your business.
4/10 Médiocre
Derrick
12 nov. 2023
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Derrick
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de c le 12 nov. 2023
YES, we agree, we provide basic services and accommodations for sleeping. Thank you for noticing our basic services, which are provided at an economical value.
2/10 Horrible
Adam
12 nov. 2023
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Adam
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de c le 9 déc. 2023
We apologize that we did not meet expectations.
2/10 Horrible
James
Voyage d’affaires
30 oct. 2023
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Waste of money
James
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de c le 30 oct. 2023
It is difficult for a business that is open 24 hours/day 7days/week to pick the perfect time to do upgrades and repairs. Our main rule is that noisy work stops at 8pm to accommodate sleep time. We apologize for the inconvenience. We will be adding additional items to our breakfast in November. Thank you for the feedback.
8/10 Bien
Joyce
Voyage en couple
30 oct. 2023
Joyce
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de c le 30 oct. 2023
We are happy that your bed was comfortable, and that you appreciated the added security at our entrance doors. Please stay with us again.
2/10 Horrible
karolena
29 oct. 2023
karolena
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de c le 30 oct. 2023
The dumpster arrived today to carry away the old mattress and pillows that we are replacing--thus the pile will be gone soon. We will be adding new items to our breakfast this month. Thank you for noticing what we are working on.
6/10 Satisfaisant
Nancy
28 oct. 2023
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Confort de la chambre
Nancy
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de c le 30 oct. 2023
We apologize. Thank you for the feedback.
10/10 Excellent
Alissa
Voyage en famille
24 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Alissa
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de c le 28 oct. 2023
We send our condolences for the loss of your Mom. We appreciate your kind feedback. We hope you will stay us again.
2/10 Horrible
Beth
16 oct. 2023
Beth
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de c le 13 nov. 2023
We do not understand why a no-show reservation is permitted to leave a review of a place that they have not stayed at???
8/10 Bien
Dmenace
15 oct. 2023
Dmenace
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de cj le 12 nov. 2023
We thank you for your feedback and hope you stay with us again.
2/10 Horrible
Suzanne, Grayslake
Voyage en couple
12 oct. 2023
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Suzanne
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de c le 28 oct. 2023
We apologize.
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
Voyage en famille
9 oct. 2023
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de c le 28 oct. 2023
Thank you for noticing the comfy bed and security. The elevator did pass its yearly inspection, however, we are waiting to receive the State certificate to place in the elevator. We regret that keys sometimes become demagnetized, but we are happy to reprogram them for you.
4/10 Médiocre
Lauraine
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
9 oct. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Lauraine
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de c le 13 nov. 2023
We apologize that your stay was not better. Early check-in is based on availability. As rooms must always be cleaned before the next guest, if people don't check-out timely we may not have availability, On the other hand if all goes well we can accept early check-ins. Thank you for alerting us to the smoke detector--it is disturbing that someone would put something over a smoke detector. The plastic has been removed.
6/10 Satisfaisant
Timothy Thor
9 oct. 2023
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Timothy Thor
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de cdj le 12 oct. 2023
Thank you for providing feedback.
6/10 Satisfaisant
Lisbeth
Voyage en famille
3 oct. 2023
Les points faibles : Propreté
Lisbeth
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de cj le 13 oct. 2023
We sincerely apologize for our housekeeper not noticing the coverlet that had a stain. I am glad that we got it replaced for you. This housekeeper will be undergoing retraining. Thank you for noticing the super kind and friendly front desk staff.
10/10 Excellent
Sandra
29 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Sandra
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de cdj le 12 oct. 2023
We appreciate your feedback and we hope you stay with us again and again.