Avis
7,8
Bien
8,4/10
Propreté
7,4/10
Personnel et service
7,8/10
Équipements
8,0/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,8/10
Écoresponsabilité
Avis
2 juin 2019
Les points forts : Personnel et service
Séjour de 1 nuit en mai 2019
Réponse de AP le 8 juin 2019
Dear guests,
thanks for your feedback! For better comfort is always better to book a room at our newer property, Hotel Ebersbach!
Best regards,
4/10 Médiocre
Philippe
15 sept. 2023
Philippe
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
10/10 Excellent
Jingchao
10 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jingchao
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage en famille, Voyage en groupe
21 août 2023
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en août 2023
8/10 Bien
Leah
20 août 2023
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Leah
Séjour de 1 nuit en août 2023
6/10 Satisfaisant
Scott
20 août 2023
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service
Scott
Séjour de 1 nuit en août 2023
8/10 Bien
Susan
Voyage en famille
28 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Room with a view, beautiful. Susan
Susan
Séjour de 3 nuits en juillet 2023
2/10 Horrible
chang deok
12 août 2022
chang deok
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
8/10 Bien
Voyageur vérifié
31 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
10/10 Excellent
BARIS
18 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Perfect Place
BARIS
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
2/10 Horrible
Travis
8 juil. 2022
Travis
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
8/10 Bien
Parvez
26 juin 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Parvez
Séjour de 1 nuit en juin 2022
8/10 Bien
Karin
Voyage en couple
24 juin 2022
Karin
Séjour de 1 nuit en juin 2022
10/10 Excellent
mark
6 sept. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
mark
Séjour de 1 nuit en septembre 2021
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
15 juin 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juin 2020
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en couple
16 mars 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en mars 2020
Réponse de AP le 16 mars 2020
Dear guests,
Thanx for such amazing review, we really appreciate that!
Take care, stay safe during these tough times!
Best,
Adam Ptacek
Front Office and Guest Relations Manager
Hotel Ebersbach and Depandance Edward Kelly
8/10 Bien
Jang
1 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
잘이용했어요
Jang
Séjour de 2 nuits en décembre 2019
Réponse de AP le 6 janv. 2020
Dear guests,
thanx for your nice review.
Hope to welcome you anytime soonin 2020!
Best,
Adam Ptacek
Front Office and Guest Relations Manager
Hotel Ebersbach and Depandance Edward Kelly
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage en couple
1 janv. 2020
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en décembre 2019
Réponse de AP le 6 janv. 2020
Dear anonymous guests,
thanx for sending us your feedback!
Depandance Edward Kelly is a 400 years old building, therefore is impossible to install there elevator. Staircase is original from late 18. century and people from ministery of culture are protecting such precious parts of oldtown houses like is our Edward Kelly. Check-in, Check-ou, breakfasts always happen in Ebersbach hotel, our main property and it is written also on our websites, we also sending to every guest all important information regarding to their stay.
Kettle for hot water is provided only on Signature Suites of Ebersbach hotel, they never been a part of equipment in Edward Kelly.
Thanx for your understanding and have a very successfull new year 2020!
Regards,
Adam Ptacek
Front Office and Guest Relations Manager
Hotel Ebersbach and Edward Kelly
10/10 Excellent
Miroslaw
31 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Miroslaw
Séjour de 3 nuits en décembre 2019
Réponse de AP le 29 janv. 2020
Dear Mr. Mriroslaw,
thanx for such incredibly positive feedback! It´s been pleasure having you with us!
Until next time,
Adam Ptacek
Front Office and Guest Relations manager
Hotel ebersbacha nd Depandance Edward Kelly
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en couple
8 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en novembre 2019
Réponse de AP le 21 nov. 2019
Dear guests,
Thanks for such kind words! It was a real pleasure having you here!
Hope to see you again soon!
Best regards,
Adam Ptacek
Front Office and Guest Relations Manager
Hotel Ebersbach and Depandance Edward Kelly
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
16 oct. 2019
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
체크인하는 곳이 달라요.
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en octobre 2019
Réponse de AP le 21 oct. 2019
Thanx for your feedback!
All important information regarding your stay have been sent to you via Expedia extranet message center. Edward kelly is already for 1 year depandance of our main property hotel Ebersbach.
Best regards,
Adam Ptacek
Front Office and Guest Relations Manager
Hotel Ebersbach and Depandance Edward Kelly
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
10 oct. 2019
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en octobre 2019
Réponse de AP le 12 oct. 2019
Dear guest,
I´m really sorry you didn´t sleep well therefore your stay with us wasn´t enjoyable as it should be, but we are surely not responsible for any noise from outside. It is always worth to take some ear plugs while travelling.
Anonymous feedbacks are also not taken as seriously as reviews from guests who are able to share their names!
Thanx for understanding!
Best regards,
Adam Ptacek
Front Office and Guest Relations Manager
10/10 Excellent
Peter D
8 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Best service ever
Peter D
Séjour de 2 nuits en octobre 2019
Réponse de AP le 11 oct. 2019
Dear guests,
thanx for such amazing feedback! You were most welcome! We are also glad, that you enjoyed your stay with us to the fullest!
Take care,
Adam Ptacek
Front Office and Guest Relations Manager
Hotel Ebersbach and Depandnace Edward Kelly
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
7 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
よかったです
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en octobre 2019
Réponse de AP le 9 oct. 2019
Dear guests,
thanks for such nice review, it really means a lot to us!
Hope we will be welcoming you next year?
Best regards,
Adam Ptacek
Front Office and Guest Relations Manager
8/10 Bien
Lenda
2 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Old charm!
Lenda
Séjour de 1 nuit en septembre 2019
Réponse de Monika Kovarova le 8 oct. 2019
Dear guests,
thank you for your feedback and comments. It will be our pleasure to welcome you back again.
Best regards,
8/10 Bien
Maria
17 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Maria
Séjour de 1 nuit en septembre 2019
Réponse de Monika Kovarova le 2 oct. 2019
Dear guests,
thank you for your feedback and such a nice comments.
It will be our pleasure to welcome you back again.
Best regards
8/10 Bien
Yong Jun
14 sept. 2019
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Yong Jun
Séjour de 1 nuit en août 2019
Réponse de Monika Kovarova le 19 sept. 2019
Dear guests,
thank you for your feedback. It will be our pleasure to welcome you back again.
Best regards
10/10 Excellent
Johanna, Konstanz
Voyage en couple
4 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Johanna
Séjour de 1 nuit en août 2019
Réponse de Monika Kovarova le 13 sept. 2019
Sehr geehrte Gäste, vielen Dank für Ihr Feedback.
Wir würden uns freuen, Sie wieder in unserem Hotel begrüßen zu dürfen.
MFG
6/10 Satisfaisant
Adela
26 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Confort de la chambre
Lokalita skvělá přímo v centru, ale hlučné
Adela
Séjour de 1 nuit en août 2019
Réponse de Monika Kovářová le 29 août 2019
Vážení hosté,
velice si vážíme Vaší zpětné vazby. Je nám líto, že pobyt v hotelu nebyl k Vaší plné spokojenosti. Hotel je situován ve středu historického města a v sezóně velmi navštěvovaného, hluku z okolí se bohužel nevyhneme. Budeme rádi, pokud se k nám opět vrátíte, např. v zimním období, kdy není město tak plné turistů.
Děkujeme a jsme s pozdravem,
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
19 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en août 2019
Réponse de AP le 21 août 2019
Dear guests,
thanx for your incredible feedback!
Best regards,
Adam Ptacek
Front Office and Guest Relations Manager
8/10 Bien
Leonel
1 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Leonel
Séjour de 1 nuit en juillet 2019
Réponse de AP le 6 août 2019
Dear guests,
we´re glad you enjoyed your stay with us to the fullest!
Have a great day!
Adam Ptacek
Front Office and Guest Relations Manager
Hotel Ebersbach and Depandance Edward Kelly
8/10 Bien
Voyageur vérifié
1 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
무난
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juillet 2019
Réponse de AP le 4 août 2019
Dear guests,
we´re glad you enjoyed your stay with us to the fullest!
Have a great day!
Adam Ptacek
Front Office and Guest Relations Manager
Hotel Ebersbach and Depandance Edward Kelly
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
Voyage en couple
30 juil. 2019
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juillet 2019
Réponse de AP le 2 août 2019
Dear guests,
we are sorry what happened to you during your stay with us!
Personally, I think, that you had immediatelly inform our reception about this problem, so we would be able to react accordingly and would change the bed sheets which seemed to you as dirty.
Thank you for understanding,
Adam Ptacek
Front Office and Guest Relations Manager
Hotel Ebersbach and Depandance Edward Kelly
8/10 Bien
jess
26 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
jess
Séjour de 2 nuits en juillet 2019
Réponse de AP le 2 août 2019
Dear Jess,
thanks you´ve stayed with us and also for a nice review!
Enjoy your day and come soon to us back again!
Best regards,
Adam Ptacek
Front Office and Guest Relations Manager
Hotel Ebersbach and Depandance Edward Kelly
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en couple
21 juil. 2019
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juillet 2019
Réponse de AP le 3 août 2019
Dear guests,
we are glad you liked our staff and staying with us!
Have nice days!
Best regards,
Adam Ptacek
Front Office and Guest Relations Manager
Hotel Ebersbach and Depandnace Edward Kelly
8/10 Bien
Voyageur vérifié
20 juil. 2019
Les points forts : Propreté
Nice but not 4-star, close to 3
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juillet 2019
Réponse de AP le 2 août 2019
Dear guest,
Depandnace Edward Kelly never was a 4 star hotel, that is a wrong information, it always was a 3 star hotel which has turned into our depandance, since last August when we opened newly reconstructed main hotel, named Ebersbach, where you´ve been for check-in/out and breakfast during your stay with us.
All information has been sent to you immediately, when you made this booking via Expedia. Air conditioning system is not possible to install in such old, historic houses like Edward Kelly or Ebersbach hotels. It´s strictly controlled by local preservationists.
Thanx for your understanding!
Adam Ptacek
Front Office and Guest Relations manager
Hotel Ebersbach and Depandnace Edward Kelly
2/10 Horrible
masao
19 juil. 2019
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
お湯が出ないホテル。
masao
Séjour de 1 nuit en juillet 2019
Réponse de AP le 31 juil. 2019
Dear Masao,
I´m sad that this happened during your stay with us!
I remember that on the day of your arrival there occured some technical difficulties with boiler and we didn´t have any chance to contact our maintenance staff to fix it as quickly as possible.
Please, take our apology!
Best regards,
Adam Ptacek
Front Office and Guest Relations Manager
Hotel Ebersbach and Depandance Edward Kelly
8/10 Bien
Jie
16 juil. 2019
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
good location
Jie
Séjour de 1 nuit en juin 2019
Réponse de Monika Kovarova le 19 juil. 2019
Dear guests,
thank you for your feedback.
We are really sorry that you had the problem with the room key. We have already fixed this problem.
It will be our pleasure to welcome you back again.
Best regards
8/10 Bien
Laura
13 juil. 2019
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Laura
Séjour de 1 nuit en juillet 2019
Réponse de Monika Kovarova le 16 juil. 2019
Dear guests,
thank you very much for your feedback. It will be our pleasure to welcome you back again.
Best regards,
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
11 juil. 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en juillet 2019
Réponse de Monika Kovarova le 12 juil. 2019
Dear guests,
thank you for your feedback. It will be our pleasure to welcome you back again.
Best regards,
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
7 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en juillet 2019
Réponse de Monika Kovarova le 9 juil. 2019
Dear guests,
thank you very much for your feedback. It will be our pleasure to welcome you back again.
Best regards
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
15 juin 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en juin 2019
Réponse de Monika Kovářová le 19 juin 2019
Vielen Dank für Ihre Bewertung. Wir freuen uns auf Ihren nächsten Besuch
Mit freundlichen Grüssen
8/10 Bien
Voyageur vérifié
17 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en mai 2019
Réponse de Monika Kovářová le 19 mai 2019
Dear guests,
thank you for your feedback. It will be our pleasure to welcome you back again.
Best regards
10/10 Excellent
Lucie
29 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Lucie
Séjour de 2 nuits en avril 2019
Réponse de Monika Kovářová le 22 mai 2019
Vážení hosté,
velice děkujeme za Vaše hodnocení. Vaše milá slova určitě na restauraci vyřídíme.
Doufáme, že opět přijedete. Děkujeme za návštěvu.
S pozdravem,
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en couple
20 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en avril 2019
Réponse de Monika Kovářová le 4 mai 2019
Dear guests,
thank you for your feedback.
Best regards
6/10 Satisfaisant
Vincent
8 oct. 2018
Vincent
Séjour de 1 nuit en octobre 2018
Réponse de Adam le 9 nov. 2018
Thank you Vincent for your feedback!
6/10 Satisfaisant
Chung Yu
7 oct. 2018
Les points forts : Propreté et personnel et service
Ok hotel in CK
Chung Yu
Séjour de 2 nuits en octobre 2018
Réponse de Adam le 9 nov. 2018
Thank you for your review!
4/10 Médiocre
Angie, Honolulu
14 août 2018
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Angie
Séjour de 2 nuits en août 2018
Réponse de simona le 31 août 2018
Dear Angie, thank you for your review.
I do apologize for a lady who has worked there. The property EKelly is a Depandance of new opened hotel Ebersbach now. This mentioned lady is already finished the working contract after many complaints of the guests.
I do hope the interriors of EKelly will be be renovated during low season period.
6/10 Satisfaisant
A, Canada
6 juil. 2018
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
nice location ..historic building
A
Séjour de 2 nuits en juin 2018
Réponse de Simona le 29 août 2018
Dear guest, thank you for your review.
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
26 juin 2018
Les points forts : Propreté et personnel et service
Great location but......
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juin 2018