Avis sur Alexander the Great Beach Hotel
Alexander the Great Beach Hotel
Kriopigi, Kassandra, Central Macedonia
Avis
6,6
7,0/10
Propreté
6,8/10
Personnel et service
6,8/10
Équipements
6,2/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
7,2/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en couple
1 juil. 2019
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Équipements
Séjour de 14 nuits en juin 2019
8/10 Bien
Voyageur vérifié
22 mai 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en mai 2019
Réponse de Lida Koutsoumi - Guest Relations Manager le 4 juin 2019
Dear valued guest, thank you so much for your review!We are looking forward to welcoming you again on your next visit to beautiful Halkidiki. Until then, happy travels!
8/10 Bien
abderrahim, france
12 juin 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Confort de la chambre
a conseiller
abderrahim
8/10 Bien
Georges T
14 sept. 2015
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
La Grèce comme on l'aime!!
Georges T
8/10 Bien
YOU
16 juin 2015
Les points forts : Propreté et personnel et service
HOTEL CORRECT
YOU
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
19 août 2014
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
2/10 Horrible
Uba, Suisse
17 août 2014
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Aout 2014
Uba
4/10 Médiocre
Nn
18 août 2013
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Tres jolie plage
Nn
4/10 Médiocre
Florence, Nice,France
7 sept. 2011
Les points faibles : Personnel et service et confort de la chambre
A FUIRE ABSOLUMENT
Florence
10/10 Excellent
Wilfredo, miramar
Voyage en famille, Voyage en couple
4 sept. 2023
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Wilfredo
Séjour de 4 nuits en août 2023
10/10 Excellent
GRACE
28 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
GRACE
Séjour de 5 nuits en août 2023
Réponse de Paphotels le 4 sept. 2023
Dear Valued Guest,thank you for sharing a review of your stay with us! It is great to hear you enjoyed our prime location and unique beach. We truly appreciate your feedback on all aspects you mention, and all are taking part in us offering top quality hospitality services to our guests, making them feel at home. Our team is working hard towards this goal everyday. It would be our sincere pleasure to welcome you again to Alexander the Great Beach Hotel upon your next visit to beautiful Halkidiki! Until then, we wish you all the best. Kind regards, The Management Team, Alexander the Great Beach Hotel
6/10 Satisfaisant
Antonios
18 août 2023
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Antonios
Séjour de 5 nuits en août 2023
6/10 Satisfaisant
Velko
Voyage en famille avec de jeunes enfants
20 juil. 2023
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Velko
Séjour de 9 nuits en juillet 2023
4/10 Médiocre
Yavuz
30 juin 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Yavuz
Séjour de 5 nuits en juin 2023
Réponse de Paphotels le 5 juil. 2023
Dear Valued Guest,thank you for sharing a review of your stay with us! It is great to hear you enjoyed our prime location and unique beach. We truly appreciate your feedback on all aspects you mention, and all are taking part in us offering top quality hospitality services to our guests, making them feel at home. Our team is working hard towards this goal everyday. It would be our sincere pleasure to welcome you again to Alexander the Great Beach Hotel upon your next visit to beautiful Halkidiki! Until then, we wish you all the best. Kind regards, The Management Team, Alexander the Great Beach Hotel
10/10 Excellent
Radu
Voyage en famille
21 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Radu
Séjour de 4 nuits en juin 2023
Réponse de Paphotels le 27 juin 2023
Dear Happy Guest, thank you for giving us a perfect rating and for recommending our hotel to other travelers. I am sure our entire hotel staff enjoyed catering to your needs as much as you enjoyed your stay. I hope your next stay is just around the corner. Until we meet again, stay tuned on our social media!!! We wish you all the best! Warm regards, The Management Team of Alexander the Great Beach Hotel
10/10 Excellent
Serena Kaur
Voyage en couple
16 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Serena Kaur
Séjour de 7 nuits en juin 2023
Réponse de pap communication team le 19 juin 2023
Dear Valued Guest,thank you for taking the time to share a review of your stay with us. It is great to hear that you had a first class stay at our hotel! We hope you will come back and visit us soon. It will be an honor to personally welcome you back to Alexander the Great Beach Hotel. Until then, I wish you all the best!Warm regards,The Management Team Alexander the Great Beach Hotel
10/10 Excellent
Karnig
7 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Karnig
Séjour de 2 nuits en mai 2023
Réponse de Paphotels le 27 juin 2023
Thank you for your excellent review!!!In the name of all the staff and the management team let me thank you and send our Best wishes until we welcome you back againAll the Best
2/10 Horrible
Thomas
Voyage en couple
10 oct. 2022
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Thomas
Séjour de 3 nuits en août 2022
8/10 Bien
Onur
Voyage en famille
1 sept. 2022
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Propreté
Plaj güzel, otel tatlı
Onur
Séjour de 1 nuit en août 2022
4/10 Médiocre
Maria-Anna
Voyage en couple
31 août 2022
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Maria-Anna
Séjour de 2 nuits en août 2022
2/10 Horrible
Tomoki
21 août 2022
Tomoki
Séjour de 7 nuits en août 2022
10/10 Excellent
Charles
13 août 2022
Charles
Séjour de 1 nuit en août 2022
6/10 Satisfaisant
GEORGIOS
1 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
GEORGIOS
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
2/10 Horrible
SEYIT
Voyage en famille
1 août 2022
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
SEYIT
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
6/10 Satisfaisant
Slagjan
Voyage en famille
23 juil. 2022
Les points faibles : Personnel et service et confort de la chambre
Slagjan
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
2/10 Horrible
Tanja
5 juil. 2022
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Tanja
Séjour de 7 nuits en juin 2022
8/10 Bien
Arina
24 mai 2022
Les points forts : Propreté et personnel et service
Arina
Séjour de 3 nuits en mai 2022
Réponse de Paphotels communication le 13 juin 2022
Liebe Alina ,
wir freuen uns, dass Sie sich bei uns rundherum wohlgefühlt haben und danken Ihnen für Ihre tolle Bewertung.
Bitte besuchen Sie uns bald wieder!
Mit freundlichen Grüssen,
The Management Team von Alexander the Great Beach Hotel
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille
20 sept. 2021
Les points forts : Propreté et personnel et service
One night stay
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en septembre 2021
Réponse de paphotels le 11 oct. 2021
Thank you for your evaluation, that help us provide first class services to our guests. The fee of 20 E per day for the beach set applies only for one day reservations. At the reception we offer special packages for more days that end up with a price of 8 E per day. We wish that we will welcome you back soon, all the best, the hotel management team
10/10 Excellent
rami
Voyage en famille
22 août 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Amazing place
rami
Séjour de 1 nuit en août 2021
Réponse de paphotels le 11 oct. 2021
Thank you so much for your feedback!!! All the team feels great and appreciate it!!!We hope that we will welcome you back soon, All the Best, The management team
10/10 Excellent
rami
21 août 2021
rami
Séjour de 1 nuit en août 2021
Réponse de paphotels le 11 oct. 2021
Thank you so much for your review , all of us at Alexander the Great appreciate your evaluation on your recent stay!!!!May we welcome you back again soon!!!All the Best, The management team
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
18 août 2021
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en août 2021
Réponse de paphotels le 11 oct. 2021
Thank you so much for your review, we hope we will welcome you back in the near future, all the best, the hotel management team
8/10 Bien
Argyrios
5 juil. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Great beach
Argyrios
Séjour de 3 nuits en juin 2021
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
8 oct. 2020
Voyageur vérifié
Séjour de 12 nuits en septembre 2020
Réponse de paphotels le 9 oct. 2020
Lieber GAST,
wir danken Ihnen, dass Sie sich die Zeit genommen haben, Ihre Erfahrungen, während Ihres Aufenthaltes in unserem Haus, zu schildern.
Für die Erlebnisse während Ihres Aufenthaltes und den Ihnen entstandenen Eindruck zu unserem Haus möchten wir uns in aller Form entschuldigen. Wir werden Ihre Schilderungen Punkt für Punkt mit allen unseren Abteilungsleitern auswerten, da das Beschriebene in keinem Fall unserem Standard gerecht wird. Wir werden die Trainingsmassnahmen für unsere Mitarbeiter intensivieren, um sicherzustellen, dass sich unsere Gäste jederzeit willkommen und wohl fühlen.
Wir danken Ihnen für Ihren kürzlichen Aufenthalt in unserem Haus und wir möchten uns nochmals in aller Form für den Ihnen entstandenen Eindruck entschuldigen. Wir würden uns sehr freuen, wenn Sie uns die Chance geben würden, Sie von unserem gewohnt guten Service zu überzeugen und wir Sie wieder einmal bei uns begrüssen dürfen.
Mit freundlichen Grüssen,
The Management Team von Alexander the Great Beach Hotel
6/10 Satisfaisant
Andrey
28 sept. 2020
Andrey
Séjour de 2 nuits en septembre 2020
Réponse de paphotels le 9 oct. 2020
Dear guest, we are sorry with your review on your stay with us; we really wished you would have found some minutes during your stay to contact us as we are 24hours a day at reception for your wishes. All the Best, The hotel Management Team
6/10 Satisfaisant
Simona, Crawley Uk
Voyage en famille
24 sept. 2020
Les points forts : Propreté
Simona
Séjour de 7 nuits en septembre 2020
Réponse de paphotels communication le 27 sept. 2020
Dear Guest, we greatly appreciate you taking the time to provide us with such detailed feedback about your stay. I am very sorry to hear that several things throughout your stay did not meet your expectations. Please note that your concerns have been passed on to our Management. We do hope you will give us another chance to turn your experience around in the future.
For this reason we ask you to please check what is included in each price offer and the special packages in each room type; as all that is included is described in details. There are room types that include the beach set facilities; and for the ones that they don't we carefully have organised very special discount rates on the daily beach set rental fee.
We wished that you have contacted our reception team earlier as we are here 24 hours a day for your needs. We are personally looking forward to welcoming you back to our hotel. Best regards, The Management Team of Alexander the Great Beach Hotel
10/10 Excellent
Radovan
1 sept. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Perfect stay
Radovan
Séjour de 11 nuits en août 2020
Réponse de paphotels le 3 sept. 2020
Dear valued guest, thank you for sharing your experience at our hotel! It is truly great to hear you enjoyed our hospitality services. Your feedback is what helps us offer top quality accomodation at the best prices. Thank you once again for choosing us, we are looking forward to welcoming you again on your next trip to Halkidiki and our magical location! Best regards, The Management Team of Alexander the Great Beach Hotel
6/10 Satisfaisant
Georgia
4 août 2020
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Not worth it
Georgia
Séjour de 3 nuits en juillet 2020
Réponse de The Management Team le 5 août 2020
Ευχαριστουμε για την κριτικη η οποια μας βοηθαει να γινουμε καλυτεροι. Το alexander the great beach hotel εχει μολις πληρως ανακαινιστει το 2019. Οσον αφορα στις τιμες και τις υπηρεσιες που συμπεριλαμαβανουν , αυτες ειναι αναλογως της ειδικης προσφορας και του ειδικου τυπου δωματιου που κρατησατε και αναφερονται λεπτομερως στην επικυρωση της κρατισης σας. Αν στην τιμη σας δε συμπεριλαμαβνονταν, εχουμε ειδικες προσφορες για τις ξαπλωστρες με εκπτωσεις αναλογως των ημερων που τις κλεινετε . Επισης η τιμη του wifi αφορα σε ωρες ΧΡΗΣΗΣ. Η υποδοχη του ξενοδοχειου λειτουργει 24ωρες το 24ωρο για να σας διευκολυνει σε οτι εσεις επιθμειτε. Ευχομαστε να σας ξαναδουμε συντομα και σας προσκαλουμε να επισκευθειτε την επισημη ιστοσελιδα μας και να γνωρησετε ολα τα προνομια που εχουν τα μελη μας ανεξαρτητως προσφορας τιμης. Ευχομαστε να παραμεινετε ασφαλης!!!Πολλους Χαιρετισμους απο το Alexander the Great beach hotel.
6/10 Satisfaisant
Savvas
5 juil. 2020
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Savvas
Séjour de 1 nuit en juillet 2020
Réponse de paphotels le 15 août 2020
Dear valued guest, thank you so much for your review! It was our honor to have you as our guest, your feedback helps us work hard towards our goal, to offer first class hospitality services to each and every one of our guests, making them feel at home. We are sorry that you didn't communicated your concerns with us as we are alert 24hrs a day to assist you.
We are looking forward to welcoming you again on your next visit .Until then, happy travels & Stay Safe! Best regards, The Management Team of Alexander the Great Beach hotel
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille
5 nov. 2019
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en juillet 2019
Réponse de Alexander the Great Beach Hotel le 20 déc. 2019
Dear traveler, thank you for taking the time to write such a detailed review. All your comments are essential to educating our staff about good & bad service. We will ensure your feedback will be given to all. Furthermore, I will personally supervise that all issues you raise are addressed and that everything will be in order on your next visit. We are all looking forward to welcoming you back then. Until then, we wish you all the best! Kind regards,
8/10 Bien
Claudia, Lüneburg
Voyage en famille
25 oct. 2019
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Claudia
Séjour de 3 nuits en octobre 2019
Réponse de Alexander the Great Beach Hotel le 22 déc. 2019
Liebe Claudia,
wir danken Ihnen, dass Sie sich die Zeit genommen haben, Ihre Erfahrungen, während Ihres Aufenthaltes in unserem Haus, zu schildern.
Für die Erlebnisse während Ihres Aufenthaltes und den Ihnen entstandenen Eindruck zu unserem Haus möchten wir uns in aller Form entschuldigen. Wir werden Ihre Schilderungen Punkt für Punkt mit allen unseren Abteilungsleitern auswerten, da das Beschriebene in keinem Fall unserem Standard gerecht wird. Wir werden die Trainingsmassnahmen für unsere Mitarbeiter intensivieren, um sicherzustellen, dass sich unsere Gäste jederzeit willkommen und wohl fühlen.
Wir danken Ihnen für Ihren kürzlichen Aufenthalt in unserem Haus und wir möchten uns nochmals in aller Form für den Ihnen entstandenen Eindruck entschuldigen. Wir würden uns sehr freuen, wenn Sie uns die Chance geben würden, Sie von unserem gewohnt guten Service zu überzeugen und wir Sie wieder einmal bei uns begrüssen dürfen.
Mit freundlichen Grüssen,
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
29 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en septembre 2019
8/10 Bien
Voyageur vérifié
16 sept. 2019
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en septembre 2019
6/10 Satisfaisant
EVANGELOS, ΚΡΗΤΗ
13 sept. 2019
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
EVANGELOS
Séjour de 3 nuits en septembre 2019
8/10 Bien
Voyageur vérifié
11 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en août 2019
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille avec de jeunes enfants
29 juil. 2019
Les points forts : Propreté et personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en juillet 2019
8/10 Bien
Ancho
25 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Ancho
Séjour de 3 nuits en juillet 2019
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
23 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 6 nuits en juillet 2019
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
18 juil. 2019
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 14 nuits en juin 2019
8/10 Bien
Voyageur vérifié
1 juin 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en mai 2019
Réponse de Lida Koutsoumi - Guest Relations Manager le 4 juin 2019
Dear valued guest, thank you so much for your review!We are looking forward to welcoming you again on your next visit to beautiful Halkidiki. Until then, happy travels!
8/10 Bien
Voyageur vérifié
22 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en mai 2019
Réponse de Lida Koutsoumi - Guest Relations Manager le 4 juin 2019
Dear valued guest, thank you for sharing your experience at our hotel! It is truly great to hear you enjoyed our hospitality services. Your feedback is what helps us offer top quality accomodation at the best prices. Thank you once again for choosing us, we are looking forward to welcoming you again on your next trip to Halkidiki and our magical location!