Avis sur Motel 6 Cedar Rapids, IA - Airport
Motel 6 Cedar Rapids, IA - Airport
616 33rd Ave S.W., I-380 Exit 17, Cedar Rapids, IA
Avis
7,4
Bien
7,6/10
Propreté
8,2/10
Personnel et service
7,6/10
Équipements
7,4/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,0/10
Écoresponsabilité
Avis
11 nov. 2023
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Propreté
Séjour de 7 nuits en novembre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 20 nov. 2023
Hi Traveler,We appreciate you recognizing our excellent service, though it sounds like your stay might not have been as comfortable as you anticipated. We apologize for any inconvenience and appreciate you taking the time to share your feedback with us. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith #Team6
2/10 Horrible
Steven
Voyage en groupe, Voyage en couple
23 mai 2024
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Steven
Séjour de 1 nuit en mai 2024
10/10 Excellent
Stephanie
Voyage avec des animaux de compagnie
22 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Stephanie
Séjour de 1 nuit en mai 2024
10/10 Excellent
Stephanie
Voyage avec des animaux de compagnie, Voyage en couple
22 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Stephanie
Séjour de 2 nuits en mai 2024
4/10 Médiocre
Katrin
Voyage d’affaires
19 mai 2024
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Katrin
Séjour de 1 nuit en mai 2024
4/10 Médiocre
Jerry
17 mai 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jerry
Séjour de 1 nuit en mai 2024
10/10 Excellent
Antwone
17 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Antwone
Séjour de 1 nuit en février 2024
4/10 Médiocre
Christine
Voyage en famille
15 mai 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Christine
Séjour de 1 nuit en mai 2024
4/10 Médiocre
Veronica
Voyage en famille
15 mai 2024
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Veronica
Séjour de 2 nuits en mai 2024
2/10 Horrible
michael
15 mai 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
michael
Séjour de 2 nuits en mai 2024
6/10 Satisfaisant
Heriberto
Voyage d’affaires
13 mai 2024
Heriberto
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 21 mai 2024
Hi Heriberto,Thank you for positively rating your stay!Lilith#Team6
10/10 Excellent
Stephanie
Voyage avec des animaux de compagnie
13 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Stephanie
Séjour de 7 nuits en mai 2024
Réponse de Brand Experience Team le 21 mai 2024
Hey Stephanie, thanks for taking time to share your review. We're thrilled to hear you had a great stay and can’t wait to tell our staff. Until next time, safe travels. Lilith#Team6
10/10 Excellent
Stephanie
Voyage avec des animaux de compagnie
13 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Stephanie
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Brand Experience Team le 21 mai 2024
Hi Stephanie,Thank you for recognizing the great service provided by our staff. We hope to see you soon, Safe Travels!Lilith#Team6
2/10 Horrible
Donna
12 mai 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Donna
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Brand Experience Team le 21 mai 2024
Hi Donna,We’re sorry you had a bad experience recently at one of our properties. We take your input seriously and apologize for the inconvenience. As our Guest, you’re very important to us, and our top priority is your satisfaction. Thank you for taking the time to provide this valuable feedback.Lilith#Team6
4/10 Médiocre
James, Lutz
12 mai 2024
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
James
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Brand Experience Team le 21 mai 2024
Hi James,Here at Motel 6, we’re always trying to do better. We're sorry to hear that you didn't enjoy your recent stay and would like to apologize that your experience wasn’t as good as it could’ve been. We’d love the chance to make it up to you, so hoping to see you again soon.Lilith#Team6
4/10 Médiocre
Michelle, WISCONSIN RAPIDS
Voyage en couple
12 mai 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Michelle
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Brand Experience Team le 21 mai 2024
Hi MichelleThanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. We hold ourselves to a high standard and plan to give this issue the attention it deserves. It’s valued guests like you who are always driving us to be better, and we appreciate you bringing this to our attention. Lilith#Team6
2/10 Horrible
JAZMYNE
11 mai 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
JAZMYNE
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Brand Experience Team le 23 mai 2024
Hi Jazmyne,We apologize that your recent stay wasn’t a great one. We hope you’ll give us another chance in the future.Lilith#Team6
8/10 Bien
Pierre
10 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Pierre
Séjour de 6 nuits en mai 2024
Réponse de Brand Experience Team le 21 mai 2024
Hi Pierre,Thank you for recognizing the great service provided by our staff. We hope to see you soon, Safe Travels!Lilith#Team6
2/10 Horrible
rachel
Voyage en famille
8 mai 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
rachel
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Brand Experience Team le 21 mai 2024
Hi Rachel,Here at Motel 6, we’re always trying to do better. We're sorry to hear that you didn't enjoy your recent stay and would like to apologize that your experience wasn’t as good as it could’ve been. We’d love the chance to make it up to you, so hoping to see you again soon.Lilith#Team6
10/10 Excellent
Stephanie
7 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Stephanie
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Nancy Y. le 16 mai 2024
Thank you for the perfect rating!!Nancy Y.#Team6
10/10 Excellent
Stephanie
Voyage avec des animaux de compagnie, Voyage en couple
7 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Stephanie
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Brand Experience Team le 14 mai 2024
Hi Stephanie, Thank you for taking time to share your review with us. We're happy to hear the stay was great and appreciate you recognizing the great service provided by our staff. We hope to see you soon, Safe Travels!Natalie #Team6
10/10 Excellent
pat
5 mai 2024
pat
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Nancy Y. le 16 mai 2024
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6
10/10 Excellent
cory
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille, Voyage en groupe, Voyage avec des animaux de compagnie, Voyage en couple
4 mai 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
cory
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 14 mai 2024
Hey friend, thanks for taking time to share your review. We're thrilled to hear you had a great stay and can’t wait to tell our staff. Until next time, safe travels.Natalie #Team6
10/10 Excellent
Damien
Voyage en famille, Voyage avec des animaux de compagnie
1 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Damien
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 7 mai 2024
Hi Damien,Thank you for recognizing the great service provided by our staff. We hope to see you soon, Safe Travels!Lilith#Team6
10/10 Excellent
Stephanie
1 mai 2024
Stephanie
Séjour de 1 nuit en avril 2024
10/10 Excellent
Damien
Voyage avec des animaux de compagnie, Voyage en couple
1 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Damien
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 7 mai 2024
Hi DamienWe appreciate you sharing your experience with us. We're happy to hear you enjoyed your stay and that our staff was helpful, and we look forward to seeing you again soon.Lilith#Team6
10/10 Excellent
Melissa
Voyage en couple
30 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Melissa
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 7 mai 2024
Hi Melissa,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6
10/10 Excellent
Damien
Voyage en groupe, Voyage avec des animaux de compagnie
29 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Damien
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 7 mai 2024
Hi Damien,We’re so grateful to you for sharing your comment with us. We’re so glad you had a great stay, and we appreciate your kind words regarding the excellent service provided by our staff. We hope to have the pleasure of welcoming you back soon for another enjoyable experience. Safe Travels!Lilith#Team6
10/10 Excellent
Stephanie
Voyage avec des animaux de compagnie
29 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Stephanie
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 7 mai 2024
Hi Stephanie,Thank you for recognizing the great service provided by our staff. We hope to see you soon, Safe Travels!Lilith#Team6
10/10 Excellent
Stephanie
Voyage avec des animaux de compagnie
26 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Stephanie
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 7 mai 2024
Hi Stephanie,Thank you for recognizing the great service provided by our staff. We hope to see you soon, Safe Travels!Lilith#Team6
10/10 Excellent
Stephanie
Voyage avec des animaux de compagnie
26 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Stephanie
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 7 mai 2024
Hi Stephanie,Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! As a pet-friendly brand, our pet policy specifically states service animals and all well-behaved pets always stay free and are welcomed every visit.We hope to see you soon, Safe Travels!Lilith#Team6
10/10 Excellent
Stephanie
Voyage avec des animaux de compagnie
26 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Stephanie
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 7 mai 2024
Hi Stephanie,Thank you for recognizing the great service provided by our staff. We hope to see you soon, Safe Travels!Lilith#Team6
10/10 Excellent
Stephanie
Voyage avec des animaux de compagnie, Voyage en couple
26 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Stephanie
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 7 mai 2024
Hi Stephanie,Thank you for recognizing the great service provided by our staff. We hope to see you soon, Safe Travels!Lilith#Team6
10/10 Excellent
Stephanie
Voyage avec des animaux de compagnie
25 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Stephanie
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 7 mai 2024
Hi Stephanie,Thank you for recognizing the great service provided by our staff. We hope to see you soon, Safe Travels!Lilith#Team6
10/10 Excellent
Stephanie
Voyage avec des animaux de compagnie, Voyage en couple
25 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Stephanie
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 7 mai 2024
Hi Stephanie,Thank you for recognizing the great service provided by our staff. We hope to see you soon, Safe Travels!Lilith#Team6
2/10 Horrible
Roxy
Voyage en famille avec de jeunes enfants
21 avr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Roxy
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Nancy Y. le 2 mai 2024
We’re sorry you had a bad experience recently at one of our properties. We take your input seriously and apologize for the inconvenience. As our Guest, you’re very important to us, and our top priority is your satisfaction. Thank you for taking the time to provide this valuable feedback. Nancy Y.#Team6
2/10 Horrible
Baltazar
Voyage en groupe, Voyage d’affaires
21 avr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Baltazar
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Nancy Y. le 2 mai 2024
We're sorry to hear that we fell short of your expectations during your recent stay. We apologize for any aggravation you had and appreciate you sharing your experience with us. We hope you’ll give us another chance in the future to make it a great stay for you.Nancy Y.#Team6
6/10 Satisfaisant
Gretchen
20 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Gretchen
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Nancy Y. le 2 mai 2024
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6
10/10 Excellent
Stephanie
Voyage avec des animaux de compagnie, Voyage en couple
19 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Stephanie
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 23 avr. 2024
Hi Stephanie,Thank you for recognizing the great service provided by our staff. We hope to see you soon, Safe Travels!Lilith#Team6
2/10 Horrible
Jessica
18 avr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jessica
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Nancy Y. le 2 mai 2024
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6
10/10 Excellent
Stephanie
Voyage avec des animaux de compagnie, Voyage en couple
16 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Stephanie
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 23 avr. 2024
Hi Stephanie,Thank you for recognizing the great service provided by our staff. We hope to see you soon, Safe Travels!Lilith#Team6
10/10 Excellent
Stephanie
Voyage avec des animaux de compagnie, Voyage en couple
16 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Stephanie
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 23 avr. 2024
Hi Stephanie,Thank you for recognizing the great service provided by our staff. We hope to see you soon, Safe Travels!Lilith#Team6
2/10 Horrible
Melissa
14 avr. 2024
Melissa
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 23 avr. 2024
Hi Melissa,Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith #Team6
2/10 Horrible
Mark
Voyage d’affaires
13 avr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Mark
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 23 avr. 2024
Hi Mark,Here at Motel 6, we’re always trying to do better. We're sorry to hear that you didn't enjoy your recent stay and would like to apologize that your experience wasn’t as good as it could’ve been. We’d love the chance to make it up to you, so hoping to see you again soon.Lilith#Team6
2/10 Horrible
Callie
12 avr. 2024
Les points faibles : Propreté et personnel et service
Callie
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 23 avr. 2024
Hi Callie,We're sorry to hear that we fell short of your expectations during your recent stay. We apologize for any aggravation you had and appreciate you sharing your experience with us. We hope you’ll give us another chance in the future to make it a great stay for you.Lilith#Team6
10/10 Excellent
Stephanie
Voyage avec des animaux de compagnie, Voyage en couple
12 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Stephanie
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 23 avr. 2024
Hi Stephanie,Thank you for recognizing the great service provided by our staff. We hope to see you soon, Safe Travels!Lilith#Team6
10/10 Excellent
Jose
10 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jose
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 25 avr. 2024
Hi Jose,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6
2/10 Horrible
Adrian
10 avr. 2024
Adrian
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 23 avr. 2024
Hi Adrian,We apologize that your recent stay wasn’t a great one. We hope you’ll give us another chance in the future.Lilith#Team6
10/10 Excellent
Stephanie
Voyage avec des animaux de compagnie, Voyage en couple
9 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Stephanie
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 17 avr. 2024
Hi Stephanie, Thank you for recognizing the great service provided by our staff. We hope to see you soon, Safe Travels!Natalie #Team6
10/10 Excellent
Stephanie
Voyage avec des animaux de compagnie, Voyage en couple
9 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Stephanie
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 17 avr. 2024
Hi Stephanie, Thanks for your review, we really appreciate the support.Natalie #Team6