Avis
7,6
Bien
7,8/10
Propreté
8,2/10
Personnel et service
6,8/10
Équipements
7,4/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
7,8/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en couple
14 oct. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en octobre 2022
Réponse de Brand Experience Team le 2 nov. 2022
Salut Jean-Paul,Merci d'avoir partagé votre avis. Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour ! Jusqu'à la prochaine fois, nous laisserons la lumière allumée pour vous !Lilith#Team6
6/10 Satisfaisant
Anne Marie
21 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Anne Marie
Séjour de 1 nuit en octobre 2019
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en couple
15 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en août 2019
2/10 Horrible
Andrew
26 mai 2024
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Andrew
Séjour de 1 nuit en mai 2024
6/10 Satisfaisant
Spencer
Voyage d’affaires
26 mai 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Spencer
Séjour de 7 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
JORGE A GOMEZ
30 avr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
JORGE A GOMEZ
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 6 mai 2024
Hi Jorge,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6
6/10 Satisfaisant
Sally
Voyage en couple
29 avr. 2024
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Sally
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 6 mai 2024
Hi Sally,We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith #Team6
8/10 Bien
Ruth
23 avr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Ruth
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Nancy Y. le 2 mai 2024
We appreciate the wonderful rating, thank you for bringing your concerns to our attention; this will help us improve our guest experience greatly.Nancy Y. #Team6
8/10 Bien
Richard
23 avr. 2024
Richard
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 2 mai 2024
Hi Richard,Thank you for the excellent rating!! Maz K.#Team6
10/10 Excellent
Steven
Voyage d’affaires
20 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Steven
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Nancy Y. le 2 mai 2024
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6
8/10 Bien
Richard
15 avr. 2024
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Richard
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 23 avr. 2024
Hi Richard,We appreciate the wonderful rating, thank you for bringing your concerns to our attention; this will help us improve our guest experience greatly.Lilith #Team6
2/10 Horrible
ESTUARDO
14 avr. 2024
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
ESTUARDO
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 25 avr. 2024
Hi Estuardo,We apologize that your recent stay wasn’t a great one. We hope you’ll give us another chance in the future.Lilith#Team6
10/10 Excellent
Joseph J., Carson City
13 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Joseph J.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 23 avr. 2024
Hi Joseph,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6
10/10 Excellent
Max
10 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Max
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 23 avr. 2024
Hi Max,We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Lilith#Team6
10/10 Excellent
Natasha
7 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Natasha
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 17 avr. 2024
Hi Natasha, Thank you so much for sharing your kind words. We work hard to make your visit the best experience possible. We look forward to seeing you again soon!Natalie #Team6
6/10 Satisfaisant
Shera
26 mars 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Shera
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Nancy Y. le 2 avr. 2024
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6
8/10 Bien
Spades
Voyage en couple
25 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Spades
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Nancy Y. le 2 avr. 2024
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6
4/10 Médiocre
Erick
23 mars 2024
Erick
Séjour de 1 nuit en mars 2024
6/10 Satisfaisant
Kendall, Morro Bay
19 mars 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kendall
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 26 mars 2024
Hi Kendall,Thanks for taking the time to share your review! We pride ourselves on providing a comfortable night's rest, so we’re always disappointed to hear when that doesn’t happen. Even though we fell short of your expectations this time, we’re committed to doing better next time, and apologize for any inconvenience. Lilith#Team6
10/10 Excellent
Kristin
Voyage avec des animaux de compagnie
12 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kristin
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 19 mars 2024
Hey friend, thanks for taking time to share your review. We're thrilled to hear you had a great stay and can’t wait to tell our staff. Until next time, safe travels.Natalie #Team6
2/10 Horrible
Jenniffer
Voyage en couple
10 mars 2024
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jenniffer
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 19 mars 2024
Hi Jeniffer,Thank you for taking the time to leave your review. We’re disappointed to learn that we fell short of your expectations. We’re constantly trying to improve in order to provide the best guest experience possible and we hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Natalie #Team6
4/10 Médiocre
Yingjie
Voyage en famille
29 févr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Yingjie
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Brand Experience Team le 12 mars 2024
Hi Yingjie,Thanks for taking the time to share your review! We pride ourselves on providing a comfortable night's rest, so we’re always disappointed to hear when that doesn’t happen. Even though we fell short of your expectations this time, we’re committed to doing better next time, and apologize for any inconvenience. Lilith#Team6
10/10 Excellent
Maksym
29 févr. 2024
Maksym
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Brand Experience Team le 14 mars 2024
Hi Maksym,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6
8/10 Bien
Justin
Voyage en famille
28 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Justin
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Brand Experience Team le 14 mars 2024
Hi Justin,Thank you for positively rating your stay!Lilith#Team6
8/10 Bien
Jeffery, Spring
27 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jeffery
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Nancy Y. le 5 mars 2024
Thank you for taking time to share your review with us. We're happy to hear the stay was great and appreciate you recognizing the great service provided by our staff. We hope to see you soon, Safe Travels! Nancy Y.#Team6
8/10 Bien
Jeffery, Spring
27 févr. 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jeffery
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Brand Experience Team le 14 mars 2024
Hi Jeffery,Thank you so much for sharing your kind words. We work hard to make your visit the best experience possible. We look forward to seeing you again soon!Lilith#Team6
8/10 Bien
Jeffery, Spring
27 févr. 2024
Les points forts : Propreté et équipements
Jeffery
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Nancy Y. le 5 mars 2024
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6
6/10 Satisfaisant
Lauren Joy
25 févr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Lauren Joy
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Nancy Y. le 5 mars 2024
Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Nancy Y.#Team6
10/10 Excellent
Erin
Voyage en famille
19 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Erin
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Brand Experience Team le 26 févr. 2024
Hi ErinThanks for your review, we really appreciate the support. Lilith#Team6
10/10 Excellent
Kewei
18 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Kewei
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Brand Experience Team le 8 mars 2024
Hi Kewei,Thank you for the excellent rating!! Maz K.#Team6
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
18 févr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Ok, not Great
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Brand Experience Team le 26 févr. 2024
Hi Traveler,We're sorry to hear that we fell short of your expectations during your recent stay. We apologize for any aggravation you had and appreciate you sharing your experience with us. We hope you’ll give us another chance in the future to make it a great stay for you.Lilith#Team6
10/10 Excellent
Angelica
14 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Angelica
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Brand Experience Team le 26 févr. 2024
Hi Angelica,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6
4/10 Médiocre
Zaira
Voyage en couple
12 févr. 2024
Zaira
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Brand Experience Team le 20 févr. 2024
Hi Zaira, We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing your future lodging needs. Maz K.#Team6
6/10 Satisfaisant
Kenneth
12 févr. 2024
Kenneth
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Brand Experience Team le 22 févr. 2024
Hi Kenneth, We are glad you enjoyed your stay!Maz K.#Team6
4/10 Médiocre
Ken
Voyage en famille
10 févr. 2024
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service
Early morning disturbance.
Ken
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Brand Experience Team le 20 févr. 2024
Hi Ken,Thank you for taking the time to share your review. We are committed to provide a comfortable night's rest and are disappointed to learn that we fell short of your expectations. We would like to apologize that your stay was less than satisfactory. We are committed to guest satisfaction and appreciate you taking time to review your experience. Maz K.#Team6
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
4 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Economical and best Motel 6
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Nancy Y. le 13 févr. 2024
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6
10/10 Excellent
Patrick L
28 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Patrick L
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Brand Experience Team le 6 févr. 2024
Hey Patrick, thanks for taking time to share your review. We're thrilled to hear you had a great stay and can’t wait to tell our staff. Until next time, safe travels. Lilith#Team6
8/10 Bien
Viacheslav
22 janv. 2024
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Viacheslav
Séjour de 4 nuits en janvier 2024
8/10 Bien
Frederic
Voyage en famille
16 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Frederic
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Nancy Y. le 23 janv. 2024
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6
8/10 Bien
Dustin
15 janv. 2024
Dustin
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
4/10 Médiocre
Jose
9 janv. 2024
Jose
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
Réponse de Nancy Y. le 16 janv. 2024
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6
8/10 Bien
Chanthong
8 janv. 2024
Chanthong
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
4/10 Médiocre
Dustin
6 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Dustin
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
5 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
10/10 Excellent
Daniel
4 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Daniel
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
10/10 Excellent
Hayley
Voyage en famille
2 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Pet place
Hayley
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 8 janv. 2024
Hi HayleyThank you, we really do love getting such positive feedback! We’re glad your experience was a good one and hope to see you again real soon. Lilith#Team6
8/10 Bien
Phuong Thao
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
2 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Phuong Thao
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 8 janv. 2024
Hi Phuong,Thank you for positively rating your stay!Lilith#Team6
10/10 Excellent
Lynne, Carson City
1 janv. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Lynne
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
2/10 Horrible
Zheng-Hang
Voyage en groupe
30 déc. 2023
Les points faibles : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Okay, but not highly recommended
Zheng-Hang
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 8 janv. 2024
Hi Zheng-Hang,Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith #Team6
10/10 Excellent
Andrew
29 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Andrew
Séjour de 3 nuits en décembre 2023