Équipement de l’hébergement

Avis sur Americas Best Value Inn Carson City

2 out of 5
Americas Best Value Inn Carson City
2731 S Carson St, Carson City, NV

Avis

6,0
Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 98 avis sur 671." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 173 avis sur 671." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 157 avis sur 671." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 116 avis sur 671." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 127 avis sur 671." "

6,0/10

Propreté

6,8/10

Personnel et service

6,6/10

Équipements

5,6/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

6,0/10

Écoresponsabilité

Avis

6/10 Satisfaisant

Jean-luc

Voyage en groupe
Passable et pas pour les touristes etrangers.
L'hotel est bien placé à côté du musée et en face d'un restaurant mexicain très bon et avec un excellent rapport qualité prix. Pour l'hôtel, les chambres sont en mauvais état, la salle du petit déjeuner est poir 6 personnes et l machine à café ne fonctionnait pas.
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Harry le 16 août 2023
We do apologize for any inconvenience.

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre

6/10 Satisfaisant

Richard, Québec

Les points forts : Personnel et service
Bon hôtel
Tout était correct.

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points forts : Personnel et service
hotel d'etape
rapport qualité/prix correct .a recommander pour une etape

6/10 Satisfaisant

Jennifer

Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Harry le 27 mai 2024
We do apologize for any inconvenience. Thank you for staying with us.

6/10 Satisfaisant

Cheng

Les points forts : Personnel et service
My room smelled of old cigarette smoke.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Harry le 25 avr. 2024
We do apologize for any inconvenience.

4/10 Médiocre

Suzanne

Voyage en couple
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
This motel room was a real dump. It had probably been cleaned but need a major upgrade. It was cheap so I guess I shouldn't complain; however, I will not stay at another American Best Value Inn again.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Harry le 23 avr. 2024
We do apologize for any inconvenience.

2/10 Horrible

Matthew

Voyage en couple
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Old dirty smelly room
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Harry le 1 avr. 2024
We do apologize for any inconvenience.

6/10 Satisfaisant

Clifford, Bakersfield

Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Harry le 27 mars 2024
We do apologize for any inconvenience.

10/10 Excellent

Salvador

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Decent for the price
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Harry le 10 mars 2024
Thank you for staying with us.

10/10 Excellent

DAVID

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Harry le 7 mars 2024
We do apologize for any inconvenience. Thank you for staying with us.

2/10 Horrible

Lyno

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Absolutely the worst place to stay... filthy, nasty, dirty. DO NOT STAY HERE. Extremely unsafe, between the manager giving us a key card to someone elses room to the crack heads staying long term... just don't do it. The photos in the ad are about 30-40 years old...
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Harry le 26 févr. 2024
We do apologize for any inconvenience .

2/10 Horrible

William J

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hotel review Guys, please take one minute to read this review and save yourself from a disaster. Learn from my mistakes, do not book here. I travel for work and have literally stayed in 100 hotels over the last decade, and this was by FAR the nastiest I've ever been in. Like many other reviews below, I don't mind dated interior, that's fine. But unclean is absolutely unacceptable and that is what you will find here. If you take the time to read other reviews, you will see the trend and realize that management does not give a sh** as they have not done so for several years now. My son and I booked room 103 (immediately beside the office) for two nights. We stayed all of one hour. I read other reviews and we left and booked at the Marriott across the street. Upon opening the door, I was hit by an overwhelming musty odor. The sheets had multiple human hairs by the pillows, blatantly obvious to any casual obsever. The comforter was covered in hair, the bathtub was covered in hair (I rinsed it before photos) so unfortunately you have to just take my word for it, and there was hair generally all over the place. Again, older is irrelevant, the problem is this place is nasty and unclean, to the extent it saddens me the health department somehow allows this place to be in business. I lost $155 of my hard earned money here, but that is a small sacrifice for staying in a clean room where I don't have to worry about bedbugs. Read the other reviews, look at the pictures of the bedbug bi
Réponse de Harry le 18 févr. 2024
We do apologize for any inconvenience.

6/10 Satisfaisant

Lanfang

Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Harry le 15 févr. 2024
We do apologize for any inconvenience. Thank you for staying with us.

6/10 Satisfaisant

Oluwakemisola

Les points forts : Personnel et service
The smell of cigarettes in the room was overwhelming. There was also a poop-like stain in the toilet bowl. Everything else was good.
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Harry le 12 févr. 2024
We do apologize for any inconvenience.

10/10 Excellent

Travis

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Staff super nice.
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Ravi le 8 févr. 2024
Thank you for staying with us. We appreciate your feedback

4/10 Médiocre

Diana

Les points faibles : Personnel et service
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Harry le 6 févr. 2024
We do apologize for any inconvenience. Thank you for staying with us.

8/10 Bien

Le

Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Harry le 16 janv. 2024
We do apologize for any inconvenience. Thank you for staying with us.

2/10 Horrible

Linda

Voyage en famille
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
This property was awful. Cigarettes 🚬 everywhere. Smelly Smokey room and people doing drugs in the parking lot. Trash and clutter in the hallways. We didn’t know how to get our money back or we would have !!!!! Beyond discusting
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Harry le 11 janv. 2024
We do apologize for any inconvenience.

10/10 Excellent

CELESTE, celaya guanajuato

Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Muy amable el personal y cerca de lake tahoe
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Harry le 10 janv. 2024
Thank you for staying with us. We appreciate your great review..

8/10 Bien

NIKMAL

Voyage en famille
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
The room had smell, use some hygiene while cleaning.
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Harry le 31 janv. 2024
We do apologize for any inconvenience.

10/10 Excellent

Abdul Wahid

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
It’s clean
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Harry le 7 janv. 2024
Thank you for Staying with us..

8/10 Bien

Salvador

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Harry le 17 déc. 2023
Thank you for staying with us.

10/10 Excellent

Edgar

Voyage d’affaires, Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Very good for my work options
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Harry le 28 nov. 2023
Thank you for staying with us. We appreciate your great review.

6/10 Satisfaisant

Carla

Voyage en famille
Les points forts : Propreté
Rather disappointed. This place was really run down compared to other Inns of America that I have stayed in.
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Harry le 28 nov. 2023
We do apologize for any inconvenience.

2/10 Horrible

Rodolfo

Voyage d’affaires
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Estuve 3 dias y ningún dia limpiaron el cuarto.
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
Réponse de Harry le 21 nov. 2023
We do apologize for any inconvenience. Thank you for your feedback.

6/10 Satisfaisant

Beverly

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Just a note, 'Continental Breakfast' was a box of prepackaged pastries and a pump-jug of coffee. Not bad, but I was expecting a little more. Room was clean and staff was accommodating.
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Harry le 20 nov. 2023
We do apologize for any inconvenience. Thank you for your feedback

10/10 Excellent

Gary

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Everything was great!
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Harry le 15 nov. 2023
Thank you for staying with us. We appreciate for great review.

8/10 Bien

Ramon

Les points forts : Propreté et personnel et service
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Harry le 6 nov. 2023
We do Apologize for any inconvenience. Thank you for staying with us.

8/10 Bien

Patrick, Reno

Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Harry le 17 nov. 2023
Thank you for staying with us. We do appreciate for your great review.

8/10 Bien

Andrea

Voyage avec des animaux de compagnie
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
The smell of the room and the homeless people in the parking lot
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Harry le 22 oct. 2023
We do apologize for any inconvenience.

8/10 Bien

Adrian

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
We stayed there on a Friday night but was woken up very early Saturday morning due to ppl partying in the parking lot and there was not staff in the office but maintained guy had to go out there several times and then finally called the police but they didn’t show up till 5 am and I had to be up bye 7am got very little sleep. The second night choose not to stay there stay somewhere else due to the night before and had to put out more money for another room did not get my mi way back for Saturday but did get my deposit back. Overall the room was great and it was clean not sure if I would stay there again. Staff was great but should have got my money back for Saturday.
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Harry le 17 oct. 2023
We do apologize for any inconvenience. Thank you for your feedback.

2/10 Horrible

Voyageur vérifié

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Disgusted by the bugs we saw!
The smell was a distinct mildew hidden by cleaning chemicals. The bed and sheets were filthy stains of blood. We figured out on our last day what those streaks of blood were…they were BUGS!!!! I literally squashed a flat looking bug in out bed sheet when we woke up. This had me running out of that hotel at 7am. I was disgusted and wonder if they even cleaned their sheets at each guest stay. 😢
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Harry le 27 oct. 2023
We do apologize for any inconvenience.

4/10 Médiocre

Steve

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Harry le 11 oct. 2023
We do apologize for any inconvenience.

6/10 Satisfaisant

George

Voyage en famille
not good
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Harry le 9 oct. 2023
We do apologize for any inconvenience.

10/10 Excellent

David

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
dog friendly
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Harry le 7 oct. 2023
Thank you for staying with us.

4/10 Médiocre

Aurora

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Everything was very dirty, the carpet, the mirrors, the bathroom, the windows didn't close properly and the door, I don't recommend it for the family!
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Harry le 25 sept. 2023
We do apologize for any inconvenience.

10/10 Excellent

Denesha

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
My stay
Took a mini get away with spouse and furry kids. It was a great get away, considering our alternator went out on our truck and was in the shop all day. Was bummed there was no contiental breakfast as mention on their sign. Other than that everything from customer service and clean room it was worth the stay.
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de Harry le 23 sept. 2023
We do apologize for any inconvenience. Thank you for staying with us.

8/10 Bien

Ted

Voyage en famille
The room itself was very orderly and clean. The outside of the hotel needs a little work regarding cleanliness. The carpet on the stairs, for example, was quite dirty.
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de Harry le 23 sept. 2023
We do apologize for any inconvenience.

2/10 Horrible

Ta Jen

Voyage en groupe
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Harry le 18 sept. 2023
We do apologize for any inconvenience.

2/10 Horrible

John

Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
I will never stay there again.
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Harry le 17 sept. 2023
We do apologize for any inconvenience.

2/10 Horrible

Rita

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
nothing
Séjour de 4 nuits en septembre 2023
Réponse de Harry le 15 sept. 2023
We do apologize for any inconvenience.

10/10 Excellent

Michelle

Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de Harry le 30 sept. 2023
Thank you for standing with us.

10/10 Excellent

Paul

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
First time visit and was pleasantly surprised on how good the whole experience went.
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de Harry le 9 sept. 2023
Thank you for staying with us.

6/10 Satisfaisant

Noelia

Les points faibles : Personnel et service
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de Harry le 9 sept. 2023
We do apologize for any inconvenience. Thank you for staying with us.

2/10 Horrible

Marcy

Voyage en couple
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The room was filthy when I asked when the cleaning staff would be cleaning the front desk stated they don't clean every day. There was a dirty hand towel hanging in the shower when we got there. There was smeared poop on the wall the carpet was dirty. I guess you get what you pay for.
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de Harry le 5 sept. 2023
We do apologize for any inconvenience.

4/10 Médiocre

STEVEN

Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de Harry le 26 sept. 2023
We do apologize for any inconvenience..

4/10 Médiocre

Susan

Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
We requested a first floor room. They checked and said one was ready as they had cleaned the carpeting. Toilet was dirty and overall condition of the room was very run down. No breakfast.
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Harry le 4 sept. 2023
We do apologize for any inconvenience.

10/10 Excellent

Josue

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
I like, good area
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Harry le 3 sept. 2023
Thank you for staying with us.

2/10 Horrible

Lesley

Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
This property was very dirty . Looked like people live there. They did not got have our room. Had to find another hotel (thank goodness) at last minute and that was not to easy. DONT STAY!
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de Harry le 28 août 2023
We do apologize for any inconvenience.