2 piscines extérieures, parasols de plage, chaises longues

Avis sur Roc Arenas Doradas Hotel

4 out of 5
Roc Arenas Doradas Hotel
Autopista Varadero, Km. 12 - Matanzas, Varadero, Varadero

Avis

7,0

Bien

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 23 avis sur 85." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 25 avis sur 85." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 16 avis sur 85." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 8 avis sur 85." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 13 avis sur 85." "

7,0/10

Propreté

7,4/10

Personnel et service

7,4/10

Équipements

6,6/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

Avis

8/10 Bien

Aurélie

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Cadre très agréable mais nourriture décevante
Le concept de petits bâtiments espacés dans un cadre verdoyant rend cet hôtel beaucoup plus plaisant que ses voisins de Varadero. Les chambres sont spacieuses et très confortables. Autre point positif : la plage est magnifique ! En revanche, la qualité de la nourriture laisse à désirer.
Plage de l'hôtel
Bâtiments de l'hôtel
Piscine de l'hôtel et pool bar
Séjour de 1 nuit en mars 2020
Réponse de Oyaima le 14 mars 2020
Chère Aurélie, Nous voulons vous remercier d'avoir choisi notre hôtel pour vos vacances. Nous sommes heureux de savoir que vous avez eu une bonne expérience, nous travaillons exclusivement pour la satisfaction de nos clients. Nous regrettons que vous n'ayez pas une bonne opinion de nos offres dans les restaurants, nous continuerons à travailler chaque jour pour proposer des options plus variées et attractives à nos clients. Nous vous invitons à revenir pour offrir une expérience encore meilleure. Nous sommes à votre disposition. Salutations

10/10 Excellent

Bruno

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en février 2020
Réponse de Oyaima le 17 mars 2020
Estimado cliente agradecemos su opinión, trabajamos por satisfacer los deseos de nuestros clientes y que puedan sentirse a gusto en nuestra instalación, estamos a su disposición

10/10 Excellent

Sandrine

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Magnifique !!
Excellent séjour dans un cadre magnifique: plage idyllique et jardins très bien entretenus Personnel très serviable et accueillant Structures et habitations propres et très correctes pour le prix modéré Buffet correct avec beaucoup de choix; resto de plage avec plancha de viande et poissons top!! Cet hotel ne mérite pas la note très moyenne qui lui est attribuée.Il mérite au moins 8.
Séjour de 2 nuits en février 2020
Réponse de Oyaima le 24 févr. 2020
Chère Sandrine Merci pour partager votre opinion avec nous. Nous sommes très heureux que vous ayez apprécié notre hôtel et nos services, ainsi que l'attention de notre personnel. Toujours à votre disposition. Salutations

8/10 Bien

Olivier

Voyage en famille
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Les points faibles : Propreté
Séjour de 3 nuits en février 2020
Réponse de Oyaima le 22 févr. 2020
Dear Olivier Thank you so much for your opinion. We are at your disposal. Regards

8/10 Bien

denis

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
pourrez mieux faire
La chambre avait de nombreux disfonctionnement, pas de courant sur les lampes de chevet, prises ne fonctionnant pas, manques des serviettes, lampe au plafond qui clignotent, robinetterie vieillissant. Mais cadre agréable, extérieur bien entretenue, buffet ok, ils essayent de faire des efforts et cela se voie, personnels très sympa. MAIS, ne vaut pas de prix demandé
Séjour de 2 nuits en janvier 2020
Réponse de Oyaima le 6 févr. 2020
Cher Denis, Nous voulons vous remercier d'avoir choisi notre hôtel pour profiter de vos vacances. Merci de partager votre avis, pour nous c'est très important. Nous regrettons le désagrément que vous avez eu dans votre chambre, nous aurions aimé le savoir pour vous donner une solution rapide. Nous vous invitons à revenir pour vous offrir une meilleure expérience, nous sommes à votre disposition. Salutations

4/10 Médiocre

Michel

Voyage en famille
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service
Très décevant
Très belle hôtel, mais malheureusement très mauvais service, avec quelques exemptions. Les repas toujours très froids. De tous les hôtels que nous avons visité depuis plusieurs années à Cuba, celui ci a le record de mauvaise bouffe. Belle equipe d’animation, avec des activités variées pour grands et petits. Tres belle plage.
Séjour de 2 nuits en janvier 2020
Réponse de Oyaima le 29 janv. 2020
Cher Michel, Nous voulons vous remercier d'avoir choisi notre hôtel pour passer vos vacances. Nous regrettons que vous ayez eu cette perception de nos travailleurs, nous travaillons exclusivement pour atteindre la satisfaction de nos clients. Nous prendrons en considération votre suggestion pour améliorer nos offres dans les restaurants. Nous sommes à votre disposition. Salutations

6/10 Satisfaisant

Laurent

Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Ne pas s eterniser
Établissement correct, bien tenu, personnel agréable et souriant. Belle piscine et accès à la plage facile. Gros bémol sur la qualité de la restauration, des boissons et de l animation. 2 jours tout au plus si vous ne voulez pas perdre votre temps
Séjour de 1 nuit en janvier 2020
Réponse de Oyaima le 29 janv. 2020
Cher client, Nous voulons vous remercier d'avoir choisi notre hôtel pour passer vos vacances. Merci de partager votre avis, pour nous c'est très important. Nous prendrons en considération votre suggestion pour améliorer nos offres dans les restaurants. Nous sommes à votre disposition. Salutations

2/10 Horrible

Axelle

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en décembre 2019
Réponse de Mirielys M le 2 janv. 2020
Dear Axelle, we’re sorry you were unhappy - we’ll work hard to fix the issue you experienced. Thanks for letting us know.

2/10 Horrible

JULIEN

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Honteux
Séjour de 4 nuits du lundi 16 au vendredi 20 avril 2018 entre amis : - Rapport Qualité/Prix honteux - Saleté dans l'hôtel et dans la chambre : moisissures, peintures qui s'écaillent, murs fissurés, miroirs qui se décrochent, sol de la douche instable, ascenseurs digne d'un film d'horreur, matelas retournés dans les couloirs... - Pas d'eau chaude - Changement 3 fois de chambres - Modification de notre réservation : incapable de nous trouver une chambre lors de la 1ere nuit de notre séjour (pourtant réservé et payé), nous avons été orienté vers un hôtel voisin de standing différent (playa de oro). - Système de portes défaillants : les portes ne pouvaient s'ouvrir dans notre première chambre et nous avons du faire appel 3 fois à la réception. Dans notre seconde chambre, ce fût l'inverse : impossible de fermer les portes. Incroyable. Il y a vraiment un problème avec leur système électronique. - Buffet indigne : Nourriture servie froide, répétitive, ingredients sans saveurs, peu de choix. - Serviettes de plages indisponibles 1 fois sur 2. - Qualité médiocre des animations. - Climatisation excessive impossible à régler : je suis tombé malade.
Réponse de Tiziano Galasso- General Manager le 2 mai 2018
Cher client, je suis vraiment désolé pour ce qui vous est arrivé même si nous n'avons pas d'ascenseurs et notre installation. Notre hôtel est un merveilleux complexe de deux étages et facile de se déplacer car tout est centralisé autour de la piscine. Notre buffet est impressionnant pour la variété et la qualité (je ne sais pas où j'allais manger). Vous pouvez voir les photos de notre buffet quotidien sur la page Facebook de Golden Sands. Il n'en est pas moins vrai qu'il y a quelques petits problèmes avec les clés de la porte d'entrée de certaines chambres, mais tout ce que vous décrivez ne correspond pas à notre installation. C'est pourquoi je ne suis pas sûr qu'il était dans notre hôtel. Si vous décidez de revenir un jour, comptez sur moi pour vous aider personnellement et analyser tous vos besoins. Cordialement salutations. Le directeur général

10/10 Excellent

JOSE

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bien
Séjour très agréable, belle plage, repas bons
Séjour de 1 nuit en décembre 2017
Réponse de Mirielys Miranda- Commercial Dpt le 10 janv. 2018
Merci! Nous sommes a votre disposition! Saludations!

4/10 Médiocre

Juan

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
La oferta gastronómica malísima, no. Hay variedad en la comida y calidad, el servicio en el único lugar de noche tarde no sirve la oferta y los emparedados no tienen nada adentro una lasca de jamón y nada más horrible!! En sentido general decepcionante el Hotel!!
Séjour de 2 nuits en mars 2020
Réponse de Mirielys le 2 avr. 2020
Estimado Juan, lamentamos que usted no haya disfrutado de nuestra oferta gastronómica, la cual es bien valorada pro nuestros huéspedes. No solo un emparedado de jamón, sino el resto de nuestra exquisita oferta. Esperamos pueda regresar luego pase esta lamentable situación para que nos ofrezca la oportunidad de mostrarles todas nuestros productos gastronomicos. Quedamos a su entera disposicion.

2/10 Horrible

Voyageur vérifié

Séjour de 3 nuits en mars 2020
Réponse de Oyaima le 25 mars 2020
Dear client, we are sorry you were unhappy. All our staff works to seek the satisfaction of our customers.We are at your service

2/10 Horrible

Richard, Miami Florida

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points faibles : Propreté et personnel et service
Everything was terrible and the staff was rude.They said all inclusive and some where apologizing for it not being available and what was available the staff was reluctant of you requesting it.poor quality food and watered down coffee or recycled. So much was terrible to much to write
Séjour de 3 nuits en mars 2020
Réponse de Oyaima le 18 mars 2020
Dear guest, We regret that you did not have a good experience at our hotel. We work exclusively for the satisfaction of our clients and we are available to clients in case of any inconvenience. If you had contacted us, we would have done everything possible to assist you and offer you personalized attention. We invite you to come back to offer you a better experience. We are at your service. Regards

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Nice place for stay , nice employees . beautifully beach good service .
Séjour de 2 nuits en mars 2020
Réponse de Oyaima le 13 mars 2020
Dear guest, We would like to thank you for choosing our hotel to spend your holidays. We are glad to know that you had a good stay, customer satisfaction is our main goal. We invite you to return to offer you an even better experience. We are at your disposal.

10/10 Excellent

Luis

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Buenas Vacaciones !!!
El personal del hotel es súper amable en especial la señora del café que está en el loby, las instalaciones son buenas, la playa también es bonita, todo el día tienen actividades para todos los huéspedes, solo mejorar con la atención del botones.
Séjour de 4 nuits en mars 2020
Réponse de Oyaima le 10 mars 2020
Estimado Luis, Nos gustaría agradecerle por escoger nuestro hotel para disfrutar sus vacaciones. Nos agrada saber que tuvo una buena estadía, trabajamos exclusivamente por la satisfacción de nuestros clientes. Tendremos en cuenta su sugerencia para continuar mejorando nuestros servicios. Le invitamos a regresar para ofrecerle una experiencia aún mejor. Estamos a su disposición. Saludos

8/10 Bien

Liz

Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Roc Arenas Doradas Hotel
Stayed Feb 27 - March 5, 2020. Good resort. You get what you pay for. Rooms a little out dated but clean and staff was wonderful.
Séjour de 7 nuits en février 2020
Réponse de Oyaima le 10 mars 2020
Dear Liz, We would like to thank you for choosing our hotel to enjoy your vacation. Thank you for sharing your opinion, for us it is very important to have this feedback to continue improving our services. Renovation is a priority for us, we already have two renovated blocks and they will be more in the future. We invite you to come back and check the improvements made. We are at your disposal. Regards

10/10 Excellent

Olga

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Прекрасный отель по соотношению цена-качество. Большая территория, хорошие номера,веселая анимация, нормальная еда( мясо, морепродукты, фрукты, десерты, мороженное-всё в наличии и вкусно), приветливый персонал без вымогательства чаевых( мы проехали по всей Кубе и насмотрелись это в других отелях) и шикарный океан бирюзового цвета! Советую!!!
Séjour de 4 nuits en février 2020
Réponse de Oyaima le 13 mars 2020
Дорогая Ольга Мы хотели бы поблагодарить вас за выбор нашего отеля для приятного отдыха. Мы рады знать, что вы прекрасно провели время, мы работаем исключительно для удовлетворения наших клиентов. Мы приглашаем вас вернуться, чтобы предложить вам еще один отличный опыт и персонализированный сервис в качестве постоянного клиента. Мы к вашим услугам. привет

10/10 Excellent

IRINA

Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
В общем понравилось
Большая симпатичная территория, хороший бассейн. Мебель в комнате старая, но прочная. Унитаз не работал, но правда подчинили с третьего раза. Еда хорошая и выбор большой.
Séjour de 6 nuits en février 2020

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
너무 만족스러웠던 호텔. 비아술에서 10km 정도 떨어져 있습니다. 밤에는 20쿡~30쿡 정도 나옵니다.
Séjour de 2 nuits en février 2020
Réponse de Oyaima le 5 mars 2020
Dear guest, We would like to thank you for sharing your opinion about the hotel and rating us here. We are at your disposal. Regards

4/10 Médiocre

YASUKO

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en février 2020

10/10 Excellent

Robin

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en février 2020
Réponse de Oyaima le 1 mars 2020
Dear Robin, We would like to thank you for sharing your opinion about the hotel and rating us here. We are at your disposal. Regards

6/10 Satisfaisant

carmen

Voyage en famille
Séjour de 4 nuits en février 2020
Réponse de Oyaima le 2 mars 2020
Estimada Carmen, Nos gustaría agradecerle por ofrecer su valoración sobre nuestro hotel en este sitio. Si desea compartir algún detalle sobre su estancia estaremos a su disposición. Saludos

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tanto el servicio como las instalaciones me Encantaron
Séjour de 2 nuits en février 2020
Réponse de Oyaima le 28 févr. 2020
Estimado huésped, Es un placer que haya escogido nuestro hotel para disfrutar sus vacaciones. Nos agrada saber que tuvo una gran experiencia, la satisfacción de nuestros clientes es nuesta principal prioridad. Le invitamos a regresar pronto, estamos a su disposición. Saludos

10/10 Excellent

Robin

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en février 2020
Réponse de Oyaima le 27 févr. 2020
Dear Robin thanks for your opinion. We are at your disposal. Regards

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Arenas Doradas
En general fue buena, deben solo cuidar detalles de pintura o azulejos en mal estado. Lo demás bien, la comida buena también.
Séjour de 5 nuits en février 2020
Réponse de Oyaima le 27 févr. 2020
Estimado le agradecemos mucho su opinión acerca de nuestro hotel, siempre nos mantenemos en una continua mejora de nuestra instalación. Saludos Cordiales, estamos a su disposición.

8/10 Bien

Julie, Australia

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Overall we enjoyed our stay. This is a Cuban 4* property so really more 3*. Our room was dated which i had expected as it is Cuba. The mattresses were comfortable and aircon worked well. I never got to have a hot shower the best it got for us was lukewarm. The food in the buffet was repetitive but edible. The steak restaurant as they called it was very average it is near the beach and has no doors so a family of stray very persistent cats hang around waiting for food scraps. Also it isn't steak it was a plate of chicken, pork and thin piece of minute like steak with some vegetables. Staff were hardworking and friendly. Pool and spa water both very very cold. Plenty of chairs available both at the beach and by the pool.
Séjour de 4 nuits en février 2020
Réponse de Oyaima le 28 févr. 2020
Dear julie, We would like to thank you for choosing our hotel to enjoy your vacation. We are pleased to know that in general you had a good experience, we work exclusively for the satisfaction of our customers. Our hotel is not new for every year we carry out renovations to improve the comfort of the rooms. We will continue working to improve our offers in restaurants and provide varied and attractive options to satisfy our customers. We invite you to return to offer you a better experience. We are at your service. Regards

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Very simple , I was there just for 2 days and satisfied
Séjour de 2 nuits en février 2020
Réponse de Oyaima le 23 févr. 2020
Dear guest, We would like to thank you for choosing our hotel to enjoy your holidays. Thanks for sharing your opinion, it is very important for us. We invite you to return to offer you an even better experience. We are at your disposal. Regards

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté et personnel et service
Muy buena la animación . Tal vez les falta un poco mas de servicio...como ser permitir el check in antes de las 16 cdo la habitación esta lista. Agregar variedad de frutas y postres. Pero en gral.muy bueno.
Séjour de 11 nuits en février 2020
Réponse de Oyaima le 23 févr. 2020
Estimado huésped, Nos gustaría agradecerle por escoger nuestro hotel para disfrutar sus vacaciones. Gracias por compartir su opinión, para nosostros es muy importante para continuar mejorando nuestros servicios. La hora oficial del check-in es a las 4:00 pm, no obstante si la habitación está disponible la podemos ofrecer antes. Continuaremos mejorando nuestras ofertas en los restaurantes para brindar opciones más variadas y atractivas para nuestros clientes. Le invitamos a regresar para ofrecerle una mejor experiencia. Estamos a su disposición. Saludos

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires, Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The staff was simply amazing!!! Our room was very modern and better than most Courtyard Marriott’s.
Séjour de 2 nuits en février 2020
Réponse de Oyaima le 21 févr. 2020
Dear guest, We are very proud of your beautiful comments about our hotel. We work hard everyday and it´s a satisfaction to read your comment about the hotel, the services and the staff. We are at your disposal. Regards

2/10 Horrible

AHMED MAHMOUD MOHAMED

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Pésimo hotel no recomiendo, instalaciones de hotel muy vieja, limpieza o servicios de habitación pésimo, era todo incluido y se tenía que reservar con anticipación para usar los restaurantes pero cuando quisimos hacer las reservaciones resulta que estaban llenos durante los próximos 3 días. Y comida de buffet estaba muy normal nada para recomendar. اسوء فندق ممكن تشوفه فى حياتك انا مستحيل اروح هناك تأنى
Séjour de 4 nuits en janvier 2020
Réponse de Oyaima le 18 févr. 2020
Estimado Ahmed Mahmoud, Lamentamos que no haya tenido una buena experiencia en nuestro hotel, trabajamos exclusivamente para la satisfacción de nuestros clientes. Nos hubiera gustado conocer durante su estancia de estos inconvenientes presentados en su habitación. Hubiésemos podido asistirlo y ofrecerle una mejor habitación. En cuanto a las reservaciones de los restaurantes a la carta debemos señalar que se pueden realizar con antelación y siempre están sujetas a disponibilidad. Con respecto a las ofertas en nuestro Buffet le aseguramos que trabajamos diariamente por ofrecer a los clientes opciones variadas y atractivas que satisfagan sus expectativas. Le invitamos a regresar para ofrecerle una atención personalizada y una mejor experiencia. Estamos a su disposición. Saludos

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Séjour de 3 nuits en février 2020
Réponse de Oyaima le 18 févr. 2020
Dear guest, We would like to thank you for rating us in this site. We will appreciate so much if you can share with us more information about your experience. We are at your disposal. Regards

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 4 nuits en février 2020
Réponse de Oyaima le 13 févr. 2020
Dear customer, we thank you for enjoying your vacation at our Roc Arenas Doradas hotel, thanks for your opinion. We are at your service.

8/10 Bien

Viviana

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en février 2020
Réponse de Oyaima le 13 févr. 2020
Dear customer, we thank you for enjoying your vacation at our Roc Arenas Doradas hotel, thanks for your opinion. We are at your service.

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté et personnel et service
La limpieza exteriores y el café muy bueno sobre todo cuando lo hacía Niurys
Séjour de 2 nuits en février 2020
Réponse de Oyaima le 11 févr. 2020
Estimado Cliente, Gracias por su opinión, le haremos llegar sus felicitaciones a Niurys. Estamos a su disposición,

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Voyage en couple
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Bellissima colazione a buffet ma le camere e i bagni soni troppo vecchi....è ora di rinnovare....
Séjour de 3 nuits en janvier 2020
Réponse de Oyaima le 6 févr. 2020
Gentile cliente, ti ringraziamo per aver scelto il nostro hotel per goderti le vacanze. Siamo immersi in un processo di miglioramento per le stanze e le aree esterne. Ti invitiamo a tornare per verificare i miglioramenti apportati. Siamo a vostra disposizione. Saluti

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
It’s a fantastic resort. Stag are lovely beach are beautiful. Great entertainment. I can recommend this hotel.
Séjour de 1 nuit en janvier 2020
Réponse de Oyaima le 6 févr. 2020
Dear Customer, thanks for your comments. We are at your disposal. Regards

10/10 Excellent

Joan, Roc arenas dorada

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Todo me gusto y el servisio muy bueno , las personas muy agradables...
Séjour de 3 nuits en janvier 2020
Réponse de Oyaima le 4 févr. 2020
Estimado Joan, Nos gustaría agradecerle por compartir su opinión sobre nuestro hotel. Nos agrada saber que tuvo una buena experiencia, la satisfacción de nuestros clientes es nuestra principal prioridad. Le invitamos a regresar para ofrecerle una experiencia aún mejor. Estamos a su disposición. Saludos

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The room was very clean. The facilities and the location of the hotel are great. The buffet was excellent with a very good variety of food (also for vegetarians and vegans) and very good service. Generally we were very happy of our stay. The only negative point is that the rooms need to be upgraded a bit, especially the bathrooms.
Séjour de 3 nuits en janvier 2020
Réponse de Oyaima le 4 févr. 2020
Dear guest, We would like to thank you for choosing our hotel to enjoy your vacation. We are pleased to know that you had a great experience, the satisfaction of our customers is our top priority. Renewal is key to the continuous improvement of our offers. We already have two renovated blocks and we hope they will be more in the future. We also carry out renovations in the different public areas of the hotel. , We invite you to return to offer you a better experience and to observe the improvements made. We are at your service. Regards

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
We loved how polite and helpful the staff were, the beach was absolutely stunning and the pool was beautiful. There were always enough pool chairs for everyone,
Séjour de 6 nuits en janvier 2020
Réponse de Oyaima le 4 févr. 2020
Dear guest, We would like to thank you for choosing our hotel to spend your holidays. Thanks for sharing your comments, it is very important for us that other future customer can feel experiences like yours. We invite you to return soon to offer you another great vacations. We are at your disposal. Regards

6/10 Satisfaisant

J.Fernandez, Viña del Mar -Chile

Voyage en famille
Muy bien los jardines y el paisajismo, pero muy desagradables las colillas en la playa y alrededor de la piscina. Muy ruidosos y gritones los pasajero/as ebrios. Deberían multar a quienes dejan tirados basura, vasos plásticos en la playa o en los jardines o lanzan restos de cerveza al agua de la piscina o en la playa. Los baños públicos deficientes. Hacen las habitaciones muy tarde, después de las 16-17h. Cortinas, frazadas y cubrecamas con polvo y manchas.
Séjour de 6 nuits en janvier 2020
Réponse de Oyaima le 4 févr. 2020
Estimado J.Fernandez, Nos gustaría agradecerle por escoger nuestro hotel para el disfrute de sus vacaciones. Lamentamos que no haya tenido una buena experiencia, trabajamos exclusivamente por la satisfacción de nuestros clientes. Velamos cada día por la limpieza de la piscina y la playa por la importancia que tiene mantener un entorno limpio y cuidado. Contamos con un equipo experimentado de camareras que velan por la limpieza de las áreas públicas en turnos de día y noche. De igual manera las camareras de pisos realizan un excelente trabajo con un número considerable de habitaciones cada día. Nos hubiese gustado conocer estos inconvenientes para asistirle durante su estancia. Estamos a su disposición. Saludos

2/10 Horrible

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
This hotel is terrible. The rooms look straight out of 1970 unless you “upgrade”. Our room door didn’t lock for two days in a room so we needed no key. My fiancé’s backpack was stolen off the beach with money, identification and his phone and the hotel staff were not helpful and rolled their eyes after we filled out a report. There were no clean towels at the pool for us on any day as well as there were days the staff didn’t come to clean our room. The last thing to top it off was we were there for my brothers wedding and the staff spoke rudely in Spanish about the group and someone overheard. My brother and his partner were planning a wedding there for a year and brought 100 people to the resort to not have the wedding there. The wedding planner did nothing for them and said she didn’t know how to plan a gay wedding. I would never stay here again. Don’t waste your time or money.
Séjour de 7 nuits en janvier 2020
Réponse de Oyaima le 4 févr. 2020
Dear guest, We regret that this image of our hotel has been taken. Our security team makes every effort to preserve order in our extensive beach area. When we knew about your loss, we assist you immediately and did our best to find it. You never informed us that you had problems with the front door, otherwise we could have offer you a solution immediately. The day the loss occurred you confirmed that the door was closing properly. We must point out that you did not notify us of any other inconvenience in your room during your stay. With regard to the wedding we must reaffirm that the hotel always had the disposition to make the wedding here, we gave them the best offer we could but apparently they found a better one in another place and decided to do it there. We are at your disposal if you decide to return in the future, we will try to offer you a better experience. Regards

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
We had a wonderful stay at this resort. The rooms are pretty basic- but everything you need. Food was good. Something for everybody. The on site restaurants weren't much to write home about... we preferred to just eat at the buffet. We never went hungry. Strong drinks at the bars. The staff were WONDERFUL. Always smiling and so helpful. We would definitely stay here again!
Séjour de 7 nuits en janvier 2020
Réponse de Oyaima le 29 janv. 2020
Dear guest, We are very proud of your beautiful comments about our hotel. Thank you very much to sharing here, for us, it is very important, that other future customers can read and feel comments and experiences like yours. We work hard everyday and it´s a satisfaction to read your comment about the hotel, the services and the staff. We are at your disposal. Regards

4/10 Médiocre

Elena

Voyage en famille
Les points forts : Propreté et personnel et service
Отель никакой!
Добрый день! Плюсы: - большая комфортная территория, «шумные» места - клуб, сцена немного вынесены в сторону, поэтому ночному отдыху не мешает. - в номере чисто, обслуживание в номере адекватное, сразу принесли дополнительную кровать для ребёнка, комплект полотенец. - отличный кофе-бар. Минусы: - очень долго не могли найти бронирование, но они особо и не торопились - исключительно не вкусная еда, да и выглядит она так себе - в первый же день у нас с шезлонга украли полотенце...обратились в сервис проживающих, вопрос не решили, заставили при выезде заплатить за полотенце - сантехника в номере оставляет желать лучшего, а мы жили в люксе... - вид из номера «на сад» - это по мнению отеля железные пластины, закрывающие мусорные баки и зону для персонала - на территории отеля велся ремонт
Séjour de 2 nuits en janvier 2020
Réponse de Oyaima le 1 févr. 2020
Дорогая Елена, Мы хотим поблагодарить вас за выбор нашего отеля для приятного отдыха. Спасибо, что поделились своим мнением, для нас это очень важно. Мы рассмотрим ваши предложения по улучшению наших услуг. Мы приглашаем вас вернуться, чтобы предложить вам лучший опыт. Мы в вашем распоряжении. привет

2/10 Horrible

Boris

Voyage en famille
Les points faibles : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
If you like to listen to noisy animation whole day and like to look drunk turist at 10 am than this is for you. Breakfast is ok, lunch and dinner not so much. There was a very bad smell in our bathroom. Rooms are NOT what is shown on the picture. Rooms should be renovated years ago!! On the end more 2 stars than 4 stars hotel.
Séjour de 2 nuits en janvier 2020
Réponse de Oyaima le 4 févr. 2020
Dear Boris, we are very sorry you were unhappy in our Resort. We work daily to offer our customer the best service we provide to all guests. We are at your disposal. Regards

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 4 nuits en janvier 2020
Réponse de Oyaima le 30 janv. 2020
Dear Anonymous, We are very proud of your beautiful comments about our hotel. Thank you very much to sharing here, for us, it is very important, that other future customers can read and feel comments and experiences like yours. We work hard everyday and it´s a satisfaction to read your comment about the hotel, the services and the staff. We are at your disposal.

10/10 Excellent

Hugo Miguel

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great place for all inclusive and fun holidays
I stayed there for 12 days and the overall experience was great, considering the value i was paying. It provides you amazing conditions at a decent cost.
Séjour de 12 nuits en janvier 2020
Réponse de Oyaima le 29 janv. 2020
Dear Hugo Miguel, We want to thank you for your beautiful comments about our hotel. We are so glad to know you had a great experecience with us. Thank you very much to sharing here, for us, it is very important, that other future customers can read and feel comments and experiences like yours. Regards

8/10 Bien

Alice, Italia

Voyage en couple
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
La pulizia della camera molto buona, la Docccia essendo vecchia aveva macchie incancellabili. Pulizia piscina eccellente. Pulizia area pranzo migliorabile. Buffet vario e quasi sempre pieno. Personale gentile ma non molto espansivo. Animazione inesistente durante il giorno.
Séjour de 6 nuits en janvier 2020
Réponse de Oyaima le 29 janv. 2020
Gentile cliente, Vogliamo ringraziarvi per aver scelto il nostro hotel per trascorrere le vostre vacanze. Grazie per aver condiviso la tua opinione, prenderemo in considerazione i tuoi suggerimenti per migliorare i nostri servizi. Siamo a vostra disposizione. Saluti

4/10 Médiocre

Yanet, South Carolina

Voyage en famille
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
I DON'T recommend this resort! I'm very disappointed in many ways. I'm Cuban but live in the US and decided to take my family out on vacation to this resort for the first time. It turns out that we were mistreated and discriminated against by the resort staff. Most of the staff were rude and had a nasty attituded towards us. Customer Service was awful and the place was not well kept. The front door didn't lock, the bathroom and balcony lights were out, and the beds were not comfortable. Other than that, I enjoyed the pool and the beach. No lo recomiendo!!!
Séjour de 4 nuits en janvier 2020
Réponse de Oyaima le 29 janv. 2020
Dear Yanet, We would like to thank you for choosing our hotel to enjoy your vacation. We regret that this perception has been taken from our workers, we work exclusively to achieve the satisfaction of our customers. Our workers always offer kind treatment to all customers equally, we regret that you have a different opinion. If we had known about the inconveniences in your room we would have found a solution. We invite you to return to offer you a better experience. We are at your service. Regards

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
It was a good place to relax after 2 months traveling around the island.
Séjour de 2 nuits en janvier 2020
Réponse de Oyaima le 29 janv. 2020
Dear guest, We would like to thank you for sharing your opinion about our hotel, we are pleased to know that you had a good experience. We invite you to return to offer you an even better experience. We are at your service. Regards

10/10 Excellent

Dioelis

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en janvier 2020
Réponse de Oyaima le 29 janv. 2020
Dear guest, We would like to thank you for rating us in this site. We are at your disposal. Regards