Avis sur PKs Jungle Village - Hostel
PKs Jungle Village - Hostel
3910 Cape Tribulation Road, Cape Tribulation, QLD
Avis
7,4
Bien
7,0/10
Propreté
7,4/10
Personnel et service
5,8/10
Équipements
6,6/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
6,0/10
Écoresponsabilité
Avis
23 juil. 2019
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en juillet 2019
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage en famille
12 juil. 2021
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et équipements
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en juillet 2021
2/10 Horrible
Rizalyn
3 janv. 2021
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Rizalyn
Séjour de 2 nuits en décembre 2020
4/10 Médiocre
lee
9 mars 2020
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Confort de la chambre
lee
Séjour de 3 nuits en mars 2020
8/10 Bien
Voyageur vérifié
16 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en septembre 2019
8/10 Bien
Voyageur vérifié
28 déc. 2019
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en décembre 2019
8/10 Bien
SIMON
11 oct. 2019
A Slice of the 50's with a 2019 price tag
SIMON
Séjour de 1 nuit en octobre 2019
8/10 Bien
Voyageur vérifié
12 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en septembre 2019
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
Voyage en couple
23 août 2019
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en août 2019
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
14 juil. 2019
Les points forts : Propreté et personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en juillet 2019
8/10 Bien
Voyageur vérifié
23 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Decent accommodation in the Jungle
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en avril 2019
Réponse de Hotel Management le 24 avr. 2019
Thank you for your kind review! We hope you will come visit us again!
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
25 déc. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en décembre 2018
Réponse de Cristie le 23 janv. 2019
Thank you for such a lovely review. Look forward to you staying again with us.
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
17 nov. 2018
Les points forts : Propreté
Stay in the Rainforest
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en novembre 2018
8/10 Bien
Voyageur vérifié
23 août 2018
Les points forts : Propreté et personnel et service
Good location. Basic room
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en août 2018
6/10 Satisfaisant
Linda
10 août 2018
Linda
Séjour de 3 nuits en juillet 2018
8/10 Bien
Esbern
1 août 2018
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Confort de la chambre
God base for oplevelse af Daintree
Esbern
Séjour de 4 nuits en juillet 2018
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
15 juil. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juillet 2018
6/10 Satisfaisant
Olja, Brisbane
17 janv. 2018
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great location, needs improvement
Olja
Séjour de 5 nuits en janvier 2018
Réponse de Management le 23 janv. 2018
Thank-You Olja for your response!
10/10 Excellent
melody , cairns
2 nov. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nice hotel close to beach
melody
Séjour de 1 nuit en octobre 2017
Réponse de Cristie le 28 déc. 2017
HI Melody, Thank you for your kind words.
6/10 Satisfaisant
Sylvia, Melbourne
30 oct. 2017
Pretty good as far as hostels go
Sylvia
Séjour de 2 nuits en octobre 2017
Réponse de cristie le 28 déc. 2017
HI Sylvia, thankyou for your kind words. We have taken on board your suggestions.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
2 oct. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en septembre 2017
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
15 juil. 2017
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Unenjoyable stay, poor management.
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en juillet 2017
Réponse de Nat le 30 avr. 2018
Hello there,
Sorry for our delayed response. We would like to apologize for your bad experience and let you know that we have changed our management and are very welcoming, cheery and professional. We hope you'll come again to see how we've improved tremendously.
Kindly,
management
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
9 juil. 2017
Les points faibles : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juillet 2017
Réponse de Nat le 28 mai 2018
Hello there,
Would you mind describing to us why you'd rate us a 2 out of 5?! We're very sorry that you did not enjoy your stay at our beautiful property with the best staff.
Kindly,
Management
6/10 Satisfaisant
Christin
19 avr. 2017
Les points forts : Personnel et service
Ganz nett
Christin
Réponse de Nat le 28 mai 2018
Dearest Guest,
Vielen Dank für Ihre Bewertung. Warum ist das Rating so niedrig? Wir würden dein Feedback lieben und hoffen, dich wiederzusehen.
Freundlich,
Management
4/10 Médiocre
nick, cairns
16 avr. 2017
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
nick
Réponse de Nat le 30 avr. 2018
Hello Nick,
We're very sad to hear you did not enjoy your stay. We have improved our food but the menu remains the same with burgers, fish and chips, thai curry, thai soup, chili con carne, etc so theres a wide variety of traditional Australian eats with a couple Thai and TexMex options. Our food is extraordinary as we're so lucky to have 3 amazing chefs from Europe with previous experience in two hat fine-dining restaurants.
Because of our location in the Daintree rainforest, we must supply our own energy so it is very costly but we are lucky to have wifi to supply to guests for a very small fee. Sadly we do not have the ability to have routers for wifi all over the premises but the wifi reaches the bistro, reception, and cabins around that area.
We do have adjustable air-con as well as sturdy walls and storage room.
We hope you can give us another try as we'd love to have you see how much we've improved our whole hotel from our service to our comfort.
Kindly,
Management
8/10 Bien
Voyageur vérifié
10 janv. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Close to the beach, great atmosphere, lovely food
Voyageur vérifié
Réponse de The Team at PK's le 21 janv. 2017
Thank you for the review - lovely to hear you enjoyed Cape Trib so much : )
Hope to see you again at PK's!
8/10 Bien
denise
3 nov. 2016
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jungle hideaway ..mainly backpackers
denise
Réponse de Nat le 30 avr. 2018
Hi Denise,
Thank you for taking the time to review us. We are not only for backpackers but have a large percentage of our guests that are families with young children to adults. We offer ensuite rooms that have their own toilet, shower, etc. Next time is sounds like you would really love our ensuite options.
We look forward to your return!
Kindly,
Management
6/10 Satisfaisant
richard
23 oct. 2016
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Confort de la chambre
Much improved since last year
richard
Réponse de General Manager le 25 oct. 2016
Thank you for taking the time to review your stay. Our no BYO alcohol policy is part of the terms of our liquor licensing agreement as our license covers the whole resort, not just the bar and restaurant area. We do have a bottle shop should you wish to drink by your room instead of in the bar.
Thank you for your kind words about our Reception team, we try our best to ensure all guests enjoy their stay. I do apologise once again for the confusion with your room type. I have checked the wording on how the rooms are described so this should prevent future confusion.
Hope you enjoyed your visit to Cape Tribulation and we'd love to see you again soon.
6/10 Satisfaisant
Well_Travelled, Perth
31 juil. 2016
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
It's been 19 years since I last stayed here
Well_Travelled
Réponse de Nat le 30 avr. 2018
Hello there,
We are so sad to hear you did not enjoy your stay. I hope you give us another try as we have improved our beds to very comfortable soft beds with lovely soft sheets. We do our best to spread booked rooms away for less noise complaints, and while we do not have rats..we do have birds that sometimes land on the roof or tree branches that make loud noises depending on the wind and rain.
There are hangers to hang items in our rooms and we have amazing food thats expanded to include some lovely Thai dishes cooked by highly qualified chefs from Europe with past experience in fine-dining and two hat restaurants.
Kindly,
Management
8/10 Bien
Helen, Bendigo
10 juil. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Confort de la chambre
Mixed feelings about PKs
Helen
Réponse de Nat le 30 avr. 2018
Thank you for your great review!
We are so sorry you did not sleep well in our beds. We hope you'll return to see us in the rainforest and see that our beds are comfortable and plush.
Kindly,
Management
8/10 Bien
Voyageur vérifié
2 juil. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
4/10 Médiocre
John, Cairns
28 janv. 2016
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Overpriced tiny family room with little facilities
John
Réponse de Nat le 30 avr. 2018
Hi John,
We're very sad to hear you did not enjoy anything besides our amazing location and bar. We have much better pricing as well as comfortable beds and bedding. We do not have any rules that go beyond normal hotel rules so we hope you will give us a reconcideration. We would love to see you again.
Kindly,
Management
8/10 Bien
Margot
17 déc. 2015
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Confort de la chambre
Margot
8/10 Bien
Voyageur vérifié
16 sept. 2015
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service et confort de la chambre
You get what you pay for - but great location!
Voyageur vérifié
Réponse de Nat le 30 avr. 2018
Thank you for your great review! We're sorry you did not sleep well but we have better mattresses now with super soft bedding. We also have soy milk for all our vegan and healthy guests! Also, some nights our bar is open a bit past midnight.
We hope to see you again.
Kindly,
Management.
2/10 Horrible
Stuart, Cairns
31 août 2015
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Dismal !!!!
Stuart
Réponse de Nat le 1 mai 2018
Hi Stuart,
We are shocked to read you review. We would love to have you come back during our peak season (May to October) and see how lively and fun this place is. We must be honest and explain if you have a budget room there is not guarantee of who will be rooming with you but we have plenty of private rooms where you can enjoy your music at a reasonable level.
We also pride ourselves in our food with our amazing chefs from Europe with previous fine-dining and two hat experience. We recommend you give our curry a try or the schnitzel that seem to be staff favorites.
We hope you can come back and improve our review. We look forward to the opportunity.
Kindly,
Management
6/10 Satisfaisant
jen, perth
5 août 2015
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Potentially a great place in a beautiful location
jen
Réponse de Nat le 1 mai 2018
Hi Jen,
Thank you for taking the time to review us. We have daily cleaning on the kitchen and showers and we would love for you to come back and see how much we've improved. We also have lovely hard working staff.
We hope to see you again so we can receive a deserving review score.
Kindly,
Management
8/10 Bien
Art Of Travel, Cape Tribulation
2 août 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
2 adult and 3 children in a 7 person dorm
Art Of Travel
Réponse de Nat le 1 mai 2018
Thank you for your lovely review. We hope to see you back again with the family!
Kindly,
Management
6/10 Satisfaisant
Sesh, Cairns
21 avr. 2015
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Confort de la chambre
BEDS VERY UNCOMFORTABLE
Sesh
Réponse de The Team at PK's le 1 mai 2018
Hi Sesh,
We are glad you had a great time but sorry you did not sleep well.
We hope you can improve your review when you return and find that our beds are now very comfortable.
Kindly,
Managment
10/10 Excellent
Andrea, Australia - QLD - Gold Coast
16 oct. 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Andrea
10/10 Excellent
Sam, Australia - QLD - Cairns
8 oct. 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Sam
8/10 Bien
Marian, Australia - VIC - Ballarat
24 août 2014
Les points forts : Propreté et personnel et service
Marian
6/10 Satisfaisant
Dara, Australia - NSW - Sydney
20 juil. 2014
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Dara
8/10 Bien
Kieran, Australia - QLD - Brisbane
13 juil. 2014
Les points forts : Personnel et service
Kieran
10/10 Excellent
Robert, Australia - NSW - Regional NSW
8 juil. 2014
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Robert
10/10 Excellent
Robert, Australia - NSW - Sydney
6 juil. 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Robert
8/10 Bien
Xiaohong
7 mai 2014
Les points forts : Propreté
Xiaohong
4/10 Médiocre
HELEN, Australia - NT - Darwin
27 avr. 2014
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
HELEN
10/10 Excellent
Angela, Australia - QLD - Cairns
5 févr. 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Angela
10/10 Excellent
Andrew, Australia - VIC - Melbourne
22 janv. 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Andrew
8/10 Bien
Emma, Australia - TAS - Hobart
30 nov. 2013
Les points forts : Propreté et personnel et service