Avis
8,6
Excellent
8,8/10
Propreté
8,6/10
Personnel et service
8,0/10
Équipements
8,4/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
9,0/10
Écoresponsabilité
Avis
22 févr. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
8/10 Bien
Milena
Voyage en couple
19 mars 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Milena
Séjour de 2 nuits en mars 2023
10/10 Excellent
Joan
9 mars 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Joan
Séjour de 4 nuits en mars 2023
10/10 Excellent
Nombasa
Voyage d’affaires
5 mars 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Rheutech Radar
Nombasa
Séjour de 2 nuits en février 2023
10/10 Excellent
Jasmine
17 nov. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Jasmine
Séjour de 1 nuit en novembre 2021
Réponse de Tammy van der Merwe le 18 nov. 2021
We are so glad you enjoyed your stay, and hope you join us again soon!
8/10 Bien
Katie
4 oct. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Katie
Séjour de 2 nuits en septembre 2021
Réponse de Tammy van der Merwe le 24 oct. 2021
Thank you!
10/10 Excellent
Mark
27 sept. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Mark
Séjour de 2 nuits en septembre 2021
Réponse de Tammy van der Merwe le 27 sept. 2021
Thank you!
10/10 Excellent
Abel
Voyage d’affaires, Voyage en couple
2 sept. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Abel
Séjour de 2 nuits en août 2021
Réponse de Tammy van der Merwe le 2 sept. 2021
Good Morning
We are so glad you enjoyed your stay with us at De Zalze Lodge.
We hope you join us again soon!
10/10 Excellent
James
20 avr. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
De Zalze weekend trip
James
Séjour de 1 nuit en avril 2021
10/10 Excellent
Lourens Francois
28 mars 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Lourens Francois
Séjour de 1 nuit en mars 2021
10/10 Excellent
Craig
18 sept. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Craig
Séjour de 1 nuit en septembre 2020
Réponse de Tammy van der Merwe le 22 sept. 2020
We hope you enjoyed your stay, and return to De Zalze Lodge soon!
10/10 Excellent
Eva
21 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Zalze lodge in January
Eva
Séjour de 2 nuits en janvier 2020
Réponse de Melvin de Kock le 22 janv. 2020
Dear Eva,
Thank you for the positive feedback on your stay at our Lodge.
We look forward to welcoming you back.
Kind regards
Melvin de Kock
General Manager
10/10 Excellent
Fredrik
Voyage en famille, Voyage en groupe
13 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Service with a view
Fredrik
Séjour de 3 nuits en janvier 2020
Réponse de Melvin de Kock le 14 janv. 2020
Dear Fredrik,
Thank you for the positive feedback on your stay at our Lodge.
We look forward to welcoming you back.
Kind regards
Melvin de Kock
General Manager
8/10 Bien
Vincent
3 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Vincent
Séjour de 1 nuit en décembre 2019
Réponse de Melvin de Kock le 8 janv. 2020
Dear Vincent,
We are please you enjoyed your stay and look forward to welcoming you back in the near future.
Kind regards
Melvin de Kock
General Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en couple
20 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en décembre 2019
Réponse de Tammy van der Merwe le 24 déc. 2019
Good Morning
We are so glad to hear you enjoyed your stay at De Zalze Lodge, and hope you join us again soon!
Regards
Tammy van der Merwe
Revenue Manager
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage en famille
19 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en décembre 2019
Réponse de Tammy van der Merwe le 24 déc. 2019
Good Morning
Hope you are well.
Thank you for your constructive feedback, i will communicate it to the relevant departments.
Thank you!
Regards
Tammy van der Merwe
Revenue Manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
4 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en octobre 2019
Réponse de Tammy van der Merwe le 17 déc. 2019
Good Morning
We are so glad you enjoyed your stay at De Zalze Lodge, and hope you return soon!
Regards
Tammy van der Merwe
Revenue Manager
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
29 oct. 2019
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en octobre 2019
Réponse de Tammy van der Merwe le 30 oct. 2019
We hope you enjoyed your stay with us at De Zalze Lodge!
Regards
Tammy van der Merwe
Revenue Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
3 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en septembre 2019
Réponse de Melvin de Kock le 4 oct. 2019
Good Morning
We are pleased that you enjoyed your stay at our Lodge and look forward to welcoming you back.
Kind regards
Melvin de Kock
General Manager
De Zalze Lodge
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
28 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en septembre 2019
Réponse de Melvin de Kock le 4 oct. 2019
Good Morning
We are pleased that you enjoyed your stay at our Lodge and look forward to welcoming you back.
Kind regards
Melvin de Kock
General Manager
De Zalze Lodge
6/10 Satisfaisant
Ingenthra
26 sept. 2019
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Disappointed
Ingenthra
Séjour de 3 nuits en septembre 2019
Réponse de Melvin de Kock le 4 oct. 2019
Good Morning Ingenthra
Hope you are well.
Thank you for your feedback, we will take it into consideration and address it with the relevant staff.
We hope to see you again soon!
Regards
Melvin de Kock
General Manager
De Zalze Lodge
8/10 Bien
Kerryn
26 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Kerryn
Séjour de 3 nuits en août 2019
Réponse de Melvin de Kock le 4 oct. 2019
Good Morning
We are pleased that you enjoyed your stay at our Lodge and look forward to welcoming you back.
Kind regards
Melvin de Kock
General Manager
De Zalze Lodge
8/10 Bien
David
13 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
we will be back
David
Séjour de 1 nuit en avril 2019
Réponse de Tammy van der Merwe le 16 avr. 2019
Thank you for the positive feedback on your stay at our Lodge.
We look forward to welcoming you back.
Kind regards
Tammy van der Merwe
Revenue Manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
1 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Everything you need
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en mars 2019
Réponse de Tammy van der Merwe le 1 avr. 2019
Good Morning
Thank you for the positive feedback on your stay at our Lodge.
We look forward to welcoming you back.
Regards
Tammy van der Merwe
Revenue Manager
10/10 Excellent
Jutta
19 mars 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Jutta
Séjour de 2 nuits en mars 2019
Réponse de Tammy van der Merwe le 27 mars 2019
Dear Jutta
Thank you for the positive feedback on your stay at our Lodge.
We look forward to welcoming you back.
Kind regards
Tammy van der Merwe
Revenue Manager
8/10 Bien
SAnne
28 déc. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
SAnne
Séjour de 1 nuit en décembre 2018
Réponse de Melvin le 28 déc. 2018
Dear Valued Guest,
We thank you for taking the time to give us feedback on your visit to our Lodge.
We are expecting our telephone cables to the rooms to be repaired early in the new year and apologize for the inconvenience this has caused.
Your comments regarding the breakfast buffet selection has been noted and will be taken up with our F&B department.
Kind Regards
Melvin de Kock
General Manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
25 déc. 2018
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en décembre 2018
Réponse de Melvin le 28 déc. 2018
Dear Valued Guest,
We are pleased that you enjoyed our Lodge and surrounding area.
We hope to see you back in the near future.
Kind Regards
Melvin de Kock
General Manager
10/10 Excellent
Jennifer
22 déc. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Jennifer
Séjour de 1 nuit en décembre 2018
Réponse de Melvin le 28 déc. 2018
Dear Jennifer,
Thank you for taking the time to review our Lodge.
Kind Regards
Melvin de Kock
General Manager
10/10 Excellent
Mirela
17 déc. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Dank Hotels.de - wunderschön
Mirela
Séjour de 2 nuits en décembre 2018
Réponse de Melvin le 20 déc. 2018
Dear Mirela,
Thank you for taking the time to give us feedback on your visit to our Lodge.
We are pleased that you enjoyed your stay and look forward to welcoming you back.
Kind Regards
Melvin de Kock
General Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
17 déc. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
perfect stay
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en décembre 2018
Réponse de Melvin le 20 déc. 2018
Dear Valued Guest,
Thank you for your feedback. We are pleased you enjoyed your stay.
With regard to the wi-fi, we have had the connection problem fixed. We apologize for the inconvenience this caused.
We look forward to welcoming you back in the near future.
Kind Regards
Melvin de Kock
General Manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
15 déc. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en décembre 2018
Réponse de Melvin le 20 déc. 2018
Dear Valued Guest,
Thank you for taking the time to review our Lodge. We are pleased you enjoyed your stay.
Kind Regards
Melvin de Kock
General Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
13 déc. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en décembre 2018
Réponse de Melvin de Kock le 20 déc. 2018
We are pleased that you enjoyed your stay.
We look forward to your returning for a longer stay in the near future.
Kind regards
Melvin de Kock
General Manager
aha | De Zalze Lodge
10/10 Excellent
Grant
13 déc. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Grant
Séjour de 1 nuit en décembre 2018
Réponse de Melvin le 20 déc. 2018
Dear Grant,
We are pleased the your Daughter and her partner enjoyed their stay.
We hope to see you, your Daughter and her partner back in the near future.
Kind Regards
Melvin de Kock
General Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
12 déc. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en décembre 2018
Réponse de Melvin de Kock le 20 déc. 2018
We are pleased that you enjoyed your stay.
We look forward to your returning for a longer stay in the near future.
Kind regards
Melvin de Kock
General Manager
aha | De Zalze Lodge
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
9 déc. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en décembre 2018
Réponse de Melvin le 11 déc. 2018
Dear Valued Guest,
We are pleased you enjoyed your stay and look forward to welcoming you back in the near future.
Kind Regards
Melvin de Kock
General Manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
4 déc. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en novembre 2018
Réponse de Melvin le 11 déc. 2018
Dear Valued Guest,
We are pleased you enjoyed your stay and look forward to welcoming you back in the near future.
Kind Regards
Melvin de Kock
General Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
27 sept. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Stay+Taste
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en septembre 2018
Réponse de Tammy van der Merwe le 19 oct. 2018
Thank you for the feedback, we are so glad you enjoyed your stay!
8/10 Bien
Karin Eivor Monica
1 mai 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Kleine Zalze, vackert och trevligt och bra vintest
Karin Eivor Monica
Réponse de Melvin le 17 mai 2018
Dear Karin,
Thank you for taking the time to give us feed back on your stay at our Lodge.
The issue with the bathroom extractor fan and ceiling stains have been taken up with out Maintenance Department.
We are sadden that you did not feel well after eating the Springbok. It is a rich venison that can make you feel ill if you have not had it before.
We hope to welcome you back to De Zalze in the near future for a more enjoyable stay.
Kind Regards
Melvin de Kock
General Manager
10/10 Excellent
Danielle
17 avr. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Danielle
Réponse de Melvin le 23 avr. 2018
Dear Danielle,
Thank you for taking the time to give us such a great review.
We look forward to welcoming you back in the near future.
Kind Regards
Melvin de Kock
General Manager
6/10 Satisfaisant
Stefanie
12 févr. 2018
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Stefanie
Séjour de 4 nuits en février 2018
Réponse de Melvin le 16 févr. 2018
Dear Stafanie,
Thank you for the review.
We are aware that a few of our rooms need an upgrade, therefore this year we have plans to do some renovations.
We hope you will re-visit us in the near future.
Kind Regards
Melvin de Kock
General Manager
8/10 Bien
Christer
3 févr. 2018
Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Les points faibles : Propreté
Har varit bättre, dock bra service.
Christer
Séjour de 3 nuits en janvier 2018
Réponse de Melvin le 12 févr. 2018
Dear Christer,
Thank you for returning to De Zalze Lodge and your review on your stay.
We apologize for the inconvenience caused by the musty smell in PN1. We have since found the source of the problem and are in the process of having it repaired. We have also replaced the leaking air-conditioner that was also contributing to the smell.
We hope to see you back at our Lodge in the future to have a more pleasant stay.
Kind Regards
Melvin de Kock
General Manager
10/10 Excellent
Christopher
17 janv. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Christopher
Séjour de 1 nuit en janvier 2018
Réponse de Melvin de Kock le 22 janv. 2018
Thank you for visiting De Zalze Lodge.
We look forward to welcoming you back in the near future.
Kind regards
Melvin de Kock
General Manager
10/10 Excellent
Johannes
16 janv. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Johannes
Séjour de 1 nuit en janvier 2018
Réponse de Melvin de Kock le 17 janv. 2018
We are please you enjoyed your stay and look forward to welcoming you back.
Kind regards
Melvin de Kock
General Manager
aha | De Zalze Lodge
10/10 Excellent
Vasi, Berlin
16 janv. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Perfect location for the Winelands
Vasi
Séjour de 2 nuits en janvier 2018
Réponse de Melvin de Kock le 17 janv. 2018
Dear Vasi,
Thank you for the great review.
We are pleased you enjoyed your stay and look forward to welcoming you back in the near future.
Kind Regards
Melvin de Kock
General Manager
6/10 Satisfaisant
Linda
10 janv. 2018
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Linda
Séjour de 2 nuits en janvier 2018
Réponse de Melvin de Kock le 22 janv. 2018
Thank you for visiting De Zalze Lodge.
We look forward to welcoming you back in the near future.
Kind regards
Melvin de Kock
General Manager
8/10 Bien
Sven
9 janv. 2018
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Great location and view
Sven
Séjour de 3 nuits en décembre 2017
Réponse de Melvin de Kock le 17 janv. 2018
Dear Sven,
We are pleased that you enjoyed your stay at De Zalze Lodge and apologize for the miss-communication regarding your restaurant reservation.
We hope to see you back at our Lodge in the near future.
Kind Regards
Melvin de Kock
General Manager
10/10 Excellent
Stephen
3 janv. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Stephen
Séjour de 2 nuits en décembre 2017
Réponse de Melvin De Kock le 8 janv. 2018
Dear Stephen
Thank you for your positive feedback on your stay at De Zalze Lodge.
We are pleased that you enjoyed your stay and look forward to welcoming you back in the near future.
Kind regards
Melvin de Kock
General Manager
aha | De Zalze Lodge
4/10 Médiocre
Antonio
24 déc. 2017
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Begränsat trevligt
Antonio
Séjour de 1 nuit en décembre 2017
Réponse de Melvin de Kock le 12 janv. 2018
Dear Valued Guest,
Thank you for your valued comments on the breakfast options and your check out experience.
These matters have been taken up with the relevant departments.
Kind Regards
Melvin de Kock
General Manager
8/10 Bien
Theresa
22 déc. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Theresa
Séjour de 1 nuit en décembre 2017
Réponse de Shayleen le 27 déc. 2017
We are pleased that you enjoyed your stay at De Zalze Lodge and look forward to welcoming you back in the near future.
Kind regards
Melvin de Kock
General Manager
aha | De Zalze Lodge
10/10 Excellent
Cliff
3 déc. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Cliff
Réponse de Shayleen le 5 déc. 2017
Dear Cliff
Thank you for your positive feedback. We are pleased you enjoyed your stay.
We look forward to welcoming you back to De Zalze Lodge in the near future.
Kind regards
Melvin de Kock
General Manager
aha | De Zalze Lodge
From:Melvin de Kock